Seurustelemattomuudesta on haittaa kaikessa

mies.

Naista ei saa, töitä ei saa, kavereita ei saa, mihinkään ei kutsuta. Seurustelu on kuin status jo jolla hyväksytään ihminen joukkoon. Kukaan ei kunnioita miestä joka ei ole koskaan seurustellut.

45

318

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osittain totta myös kohdallani. Töitä olen saanut ja tehnyt. Pidän työelämästä, koska siellä ei pärjää vain sen takia että on sattunut syntymään naiseksi. Siellä minua arvostetaan osaamisen ja ahkeruuden perusteella. Kukaan ei ole kyseenalaistanut asemaani työmarkkinoilla siksi että olen ATM. Mitään nais- ja mieskiintiöitä ei työpaikallani ole, onneksi. Jos olisi, niin hommat menisivät päin persettä.

      Kavereita on vaikeammpaa saada seurustelemattomana ja mihinkään ei nykyään juurikaan kutsuta. Olen jakojäännös ystäväpariskuntien ja lapsia hankkineiden perheiden joukossa.

      Naiset eivät minua kunnioita, paitsi työpaikalla. Ei heillä ole siellä varaa arvostella minua muun kuin työsuorituksieni perusteella. Jos alkaisivat nälviä ja syrjiä, niin se kävisi aika nopeasti heitä itseään vastaan.

      • ihmettelen!

        "mihinkään ei nykyään juurikaan kutsuta"

        Ei siis ole kaveriporukkaa joka kutsuisi johonkin.

        "naiset eivät minua kunnioita"
        Siis kenen pitäisi kunnioittaa jos ei sinua kukaan edes tunne?


      • ihmettelen! kirjoitti:

        "mihinkään ei nykyään juurikaan kutsuta"

        Ei siis ole kaveriporukkaa joka kutsuisi johonkin.

        "naiset eivät minua kunnioita"
        Siis kenen pitäisi kunnioittaa jos ei sinua kukaan edes tunne?

        On kaveriporukoita, mutta ei ne kutsu sinkkumiestä. Joitain kavereita tapaan näiden piirien ulkopuolella kyllä. Olen meittinyt että määrääkö kavereiden vaimot ja tyttöystävät ettei tätä rumaa sinkkua sitten kutsuta ystäväpariskuntien bileisiin. Asia olisi ehkä toisin jos olisin komea YTM-sinkku.

        Kyllä jotkut naiset minut tuntevat. Eikä tarvitse välttämättä kunnoittaa, vaan suhtautua niin kuin normaaliin ihmiseen, eikä kuin johonkin välteltävään syöpäläiseen.


      • en usko
        super-atm kirjoitti:

        On kaveriporukoita, mutta ei ne kutsu sinkkumiestä. Joitain kavereita tapaan näiden piirien ulkopuolella kyllä. Olen meittinyt että määrääkö kavereiden vaimot ja tyttöystävät ettei tätä rumaa sinkkua sitten kutsuta ystäväpariskuntien bileisiin. Asia olisi ehkä toisin jos olisin komea YTM-sinkku.

        Kyllä jotkut naiset minut tuntevat. Eikä tarvitse välttämättä kunnoittaa, vaan suhtautua niin kuin normaaliin ihmiseen, eikä kuin johonkin välteltävään syöpäläiseen.

        Taidat kuvitella. Tuo on ätmeillä tavallinen luulo. Yleensä ihmiset eivät kiinnostu heistä tarpeeksi vältelläkseen tai halveksiakseen heitä.


      • atm.
        ihmettelen! kirjoitti:

        "mihinkään ei nykyään juurikaan kutsuta"

        Ei siis ole kaveriporukkaa joka kutsuisi johonkin.

        "naiset eivät minua kunnioita"
        Siis kenen pitäisi kunnioittaa jos ei sinua kukaan edes tunne?

        Nainen ei kunnioita miestä jolla ei ole ollut suhteita koskaan. Miestä se ei haittaa jos nainen ei ole koskaan seurustellut.


      • en usko kirjoitti:

        Taidat kuvitella. Tuo on ätmeillä tavallinen luulo. Yleensä ihmiset eivät kiinnostu heistä tarpeeksi vältelläkseen tai halveksiakseen heitä.

        En kuvittele, vaan tämä on totta. Ei ole pakko uskoa. Kiva jos sinulla on asiat toisin ja menee paremmin.

        "Yleensä ihmiset eivät kiinnostu heistä tarpeeksi vältelläkseen tai halveksiakseen heitä. "

        Siis mitä? Eikö juuri silloin vältellä jos ei olla kiinnostuneita?


      • atm. kirjoitti:

        Nainen ei kunnioita miestä jolla ei ole ollut suhteita koskaan. Miestä se ei haittaa jos nainen ei ole koskaan seurustellut.

        Pitää paikkansa. Joskus minulla on alkuun mennyt naisen kanssa oikein hyvin. Mutta nainen on hävinnyt kuin pieru saharaan kun olen kertonut etten ole seurustellut.

        Minulle aivan sama onko nainen koskaan seurustellut, jos hän on mielestäni hyvä ja mukava nainen. Naiselle puolestaan on aina merkitystä sillä onko mies ollut ja onko nykyään muiden naisten suosiossa.


      • liika on liikaa
        atm. kirjoitti:

        Nainen ei kunnioita miestä jolla ei ole ollut suhteita koskaan. Miestä se ei haittaa jos nainen ei ole koskaan seurustellut.

        Aivan se ja sama onko miehellä ollut suhteita tai ei. Kovin suuri kumppaneiden määrä kyllä herättäisi kummastusta ja epäluuloakin.


      • Ytm ypöyksin
        liika on liikaa kirjoitti:

        Aivan se ja sama onko miehellä ollut suhteita tai ei. Kovin suuri kumppaneiden määrä kyllä herättäisi kummastusta ja epäluuloakin.

        Näinhän ne naiset aina sanovat, että liian suuri kumppaneiden määrä mukamas olisi miinusta miehelle. Niinpä niin, ja tämän takia Hjallis Harkimo, Mikael Jungner, Cheek jne joutuvatkin nykyään olemaan yksin. Eivät kiinnosta naisia ollenkaan, koska heillä on ollut naisia liikaa.


      • ei muista
        super-atm kirjoitti:

        En kuvittele, vaan tämä on totta. Ei ole pakko uskoa. Kiva jos sinulla on asiat toisin ja menee paremmin.

        "Yleensä ihmiset eivät kiinnostu heistä tarpeeksi vältelläkseen tai halveksiakseen heitä. "

        Siis mitä? Eikö juuri silloin vältellä jos ei olla kiinnostuneita?

        Välttely on aktiivista toimintaa. Jos ei ole kiinnostunut, ei edes muista ihmistä, saati tule häntä aktiivisesti vältelleeksi.


      • Naisasialooseri.
        ei muista kirjoitti:

        Välttely on aktiivista toimintaa. Jos ei ole kiinnostunut, ei edes muista ihmistä, saati tule häntä aktiivisesti vältelleeksi.

        Naiset eivät varsinaisesti aktiivisesti välttele AT-miestä vaan pahempaa, he kohtelevat tätä kuin ilmaa.


      • 15+17
        Ytm ypöyksin kirjoitti:

        Näinhän ne naiset aina sanovat, että liian suuri kumppaneiden määrä mukamas olisi miinusta miehelle. Niinpä niin, ja tämän takia Hjallis Harkimo, Mikael Jungner, Cheek jne joutuvatkin nykyään olemaan yksin. Eivät kiinnosta naisia ollenkaan, koska heillä on ollut naisia liikaa.

        Hjalliksella ja Mikaelilla riittää kyl muijia. Keekki taas on homo.


      • atm. kirjoitti:

        Nainen ei kunnioita miestä jolla ei ole ollut suhteita koskaan. Miestä se ei haittaa jos nainen ei ole koskaan seurustellut.

        Vastaavasti monet miehet eivät tunnu kunnioittavan naisia, joilla on ollut suhteita.


      • Naisasialooseri. kirjoitti:

        Naiset eivät varsinaisesti aktiivisesti välttele AT-miestä vaan pahempaa, he kohtelevat tätä kuin ilmaa.

        Nimen omaan kohtelevat kuin ilmaa, kuin miestä ei olisi olemassakaan. Nimimerkki "ei muista" nyt vaan näsäviisastelee ja vittuilee.


      • Etkö tiennyt?
        15+17 kirjoitti:

        Hjalliksella ja Mikaelilla riittää kyl muijia. Keekki taas on homo.

        Cheek on hetero - etkö tiennyt sitäkään?


    • BBQ

      Juuuu! seksii eisaa naisilta jollei ole kokenu panomies.

      • logiisuusonvaikeaa

        Silloinhan kukaan miehistä ei saisi koskaan, miten selität sen kokeneen ensi kerran.


      • Naisasialooseri.
        logiisuusonvaikeaa kirjoitti:

        Silloinhan kukaan miehistä ei saisi koskaan, miten selität sen kokeneen ensi kerran.

        Siinä iässä kun se eka kerta kuuluu kokea eli 14-16v niin kukaan muukaan ei ole kokenut(ainakaan suurin osa, joku panomies toki on kokenut ekan kerran jo 12 vuotiaana)ja on normaalia, että eka kerta on vielä kokematta. Se on sitä ihmisen(jota ATM ei ole)normaalia seksuaalista kehityskaarta.

        Sen sijaan 30 kokematon mies ei todellakaan ole normaali eikä sellainen todellakaan naisilta seksiä saa jo pelkästään kokemattomuutensa takia.

        Ihan sama työnhaun kanssa, tottakai jokainen on ollut joskus työkokematon ja jos 18-vuotias menee hakemaan ekaa kesätyöpaikkaansa niin ei se työnantaja tietenkään oleta, että hänellä on vuosien työkokemus varsinkaan kun alaikäiset eivät edes"oikeisiin"töihin pääse.

        Ei minullakaan ekassa kesätyöpaikassa 18-vuotiaana ollut muuta kokemusta kuin pari päivää mansikkamaalla edellisenä kesänä ja tottakai työnantaja ymmärsi vähäisen kokemattomuuteni koska olin nuori ja hän palkkasi minut.

        Seuraavana kesänä hain toiseen paikkaa pitemmäksi aikaa ja pystyin jo sanomaan haastattelijalle, että minulla on hieman työkokemusta oikeista töistä ekassa työpaikassani. Se riitti työnantajalle ja hän piti sitä positiivisena asiana ja taas sain töitä vaikka vuosien kokemusta ei 19-vuotiaalla tietenkään ole, mutta siinä iässä se yksikin aikaisempi työpaikka on iso plussa.

        Sen sijaan jos kolmekymppinen menee hakemaan töitä ja ainut työkokemus on kuukauden kesätyö 18-vuotiaana niin kyllähän sellaista työnantajat katsovat kieroon eivätkä varmasti palkkaa.

        Tietyssä iässä pitää olla tietyn verran kokemusta sekä työstä, että seurustelusta/seksistä. Siis miehellä. Naisen kokemattomuus on vain plussaa P/S asioissa


    • tsirbu

      Siinäpä oli aloitus pelkkää häränjätöstä. Missä työssä vaaditaan seurustelukumppani? Et siis ole myöskään valmis hankkimaan itse kavereita, vaan odotat, että saat naisen mukana kavereitakin? Oletpa harvinaisen typeriin ihmisiin törmännyt, jos heille ei kelpaa ystäväksi seurustelukokematon jannu.

      Nyt vähän itsetuntoa hankkimaan!!

      • 14+14

        Kyllä niistä seurustelemattomista ihmisistä pidetään kirjaa ja ihan kaikki niiltä estetään. Kumma kyllä tänne palstalle älyttömien kirjoittelemista se ei näköjään estä.


      • Naisasialooseri.

        Ei sitä itsetuntoa tuosta vain lähdetä hankkimaan kuin maitopurkkeja lähikaupasta.

        Itsetunto muodostuu sen mukaan, miten muut ihmiset suhtautuvat kyseiseen yksilöön. Ja jos mies ei ole saanut naista niin itsetuntoa on paha tyhjästä nyhjästä.


      • 8+19
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei sitä itsetuntoa tuosta vain lähdetä hankkimaan kuin maitopurkkeja lähikaupasta.

        Itsetunto muodostuu sen mukaan, miten muut ihmiset suhtautuvat kyseiseen yksilöön. Ja jos mies ei ole saanut naista niin itsetuntoa on paha tyhjästä nyhjästä.

        tosi miehen itsetunto ei ole vain hänen naissuhteidensa varassa.


      • mallabella
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei sitä itsetuntoa tuosta vain lähdetä hankkimaan kuin maitopurkkeja lähikaupasta.

        Itsetunto muodostuu sen mukaan, miten muut ihmiset suhtautuvat kyseiseen yksilöön. Ja jos mies ei ole saanut naista niin itsetuntoa on paha tyhjästä nyhjästä.

        Ihmisen hyvä itsetunto muodostuu pääosin lapsena perheeltä ja lähiympäristöltä saadusta positiivisesta ja rakastavasta palautteesta.
        Siinä vaiheessa kun naiset tulevat kuvioihin itsetunto on jo muodostunut.


      • Naisasialooseri.
        mallabella kirjoitti:

        Ihmisen hyvä itsetunto muodostuu pääosin lapsena perheeltä ja lähiympäristöltä saadusta positiivisesta ja rakastavasta palautteesta.
        Siinä vaiheessa kun naiset tulevat kuvioihin itsetunto on jo muodostunut.

        No vaikka se itsetunto olisi terveeksi kehittynyt lapsena niin kyllä se siitä romuttuu jos naiset eivät tulekkaan yrityksestä huolimatta kuvioihin silloin kun niiden pitäisi tulla kuvioihin.

        Ei siinä auta lapsena isältä ja äidiltä tulleet kehut ja kannustukset ja valeet siitä, että lapsensa on normaali ihminen ja hyvä kumppani naiselle. Kyllä se ikävä totuus sieltä ennemmin tai myöhemmin silmille iskee. Se on sitten eri asia suostuuko mies sen hyväksymään, mutta kovapäisimmätkin sen kyllä viimeistään nelikymppisenä hyväksyvät kun naista ei näy ei kuulu.


      • tsirbu
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Ei sitä itsetuntoa tuosta vain lähdetä hankkimaan kuin maitopurkkeja lähikaupasta.

        Itsetunto muodostuu sen mukaan, miten muut ihmiset suhtautuvat kyseiseen yksilöön. Ja jos mies ei ole saanut naista niin itsetuntoa on paha tyhjästä nyhjästä.

        Jokainen voi kehittää tietoisesti omaa itsetuntoaan. Se vaatii vain vaivannäköä, asiaan paneutumista ja aikaa. Tiedän tämän senkin takia, että olen itse omaani kehittänyt viimeiset 10 vuotta.


      • Naisasialooseri.
        8+19 kirjoitti:

        tosi miehen itsetunto ei ole vain hänen naissuhteidensa varassa.

        "tosi miehen itsetunto ei ole vain hänen naissuhteidensa varassa."

        Vaan minkä varassa?

        Kyllä se aika pitkälti on naissuhteiden varassa, koska ne naissuhteet vasta tekevät miehestä miehen ali-ihmisen sijaan. Timo Hännikäinen, niin älykäs ja rohkea ihminen kuin onkaan, antoi kieltämättä surkean neuvon naisettomille miehille sanoessaan, että älkää perustako itsetuntoanne seksuaalisen haluttavuuden perusteella.

        Se kun nyt vain on sillä lailla, että miehuus määräytyy seksuaalisen haluttavuuden perusteella.


      • Naisasialooseri.
        tsirbu kirjoitti:

        Jokainen voi kehittää tietoisesti omaa itsetuntoaan. Se vaatii vain vaivannäköä, asiaan paneutumista ja aikaa. Tiedän tämän senkin takia, että olen itse omaani kehittänyt viimeiset 10 vuotta.

        Onko sinulla jotain konkreettista näyttöäkin vain onko itsetunnon kehittämisesi vain self-help psykopotaskaa?


      • Itsetunnoton
        mallabella kirjoitti:

        Ihmisen hyvä itsetunto muodostuu pääosin lapsena perheeltä ja lähiympäristöltä saadusta positiivisesta ja rakastavasta palautteesta.
        Siinä vaiheessa kun naiset tulevat kuvioihin itsetunto on jo muodostunut.

        Ja mistä tuon repäisit? Itselläni on olleet rakastavat vanhemmat ja näinollen lapsuus sekä hyvät ystävät ja sukulaiset. Se että taas en ole koskaan kelvannut naisille on totaalisesti syönyt mun itsetunnon.


      • 18+11
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        "tosi miehen itsetunto ei ole vain hänen naissuhteidensa varassa."

        Vaan minkä varassa?

        Kyllä se aika pitkälti on naissuhteiden varassa, koska ne naissuhteet vasta tekevät miehestä miehen ali-ihmisen sijaan. Timo Hännikäinen, niin älykäs ja rohkea ihminen kuin onkaan, antoi kieltämättä surkean neuvon naisettomille miehille sanoessaan, että älkää perustako itsetuntoanne seksuaalisen haluttavuuden perusteella.

        Se kun nyt vain on sillä lailla, että miehuus määräytyy seksuaalisen haluttavuuden perusteella.

        miehuus on kyllä ihan jotain muuta kuin seksuaaliset urotyöt. Minä en ainakaan sellaista arvosta, että mies määrittelee arvonsa vain seksinharrastamisen mukaan. Ällöttävää! Silloin vasta alhainen itsetunto onkin.


      • 12+12
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Onko sinulla jotain konkreettista näyttöäkin vain onko itsetunnon kehittämisesi vain self-help psykopotaskaa?

        kuvaa meille heti itsetuntosi niin me ratkaisemme onko se hyvä vai ei. Ei kai silloin hyvä se itsetunto olisi, jos antaisit palstauunojen päättää siitä. Älytön idea. Heittelevät mitä vaan, ja sitten tuomisevat toisten heittelyt älyttöminä ja vaativat siitä näyttöä. Heh heh


      • tsirbu
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Onko sinulla jotain konkreettista näyttöäkin vain onko itsetunnon kehittämisesi vain self-help psykopotaskaa?

        Yritän vastata kysymykseesi, hyvä Naisasialooseri.

        En ole psykologi tai psykoterapeutti, en osaa psykologian alalta kertoa näyttöön perustuvaa tietoa. Jokainen voi etsiä tietoa siitä, mitä huono itsetunto on ja miten siitä voi oppia pois. Nettikin on pullollaan oivallisia vinkkejä sen kehittämiseen. Asian voi myös nähdä self-help psykopotaskana ja jatkaa rypemistä omassa surkeudessaan...

        Lähdin aika lailla pohjalta... 10 vuotta takaperin olin epäsosiaalinen, masentunut, itsesäälissä rypevä, pelokas ja vailla ammattia. Ajatus itsemurhasta oli aina taka-alalla. Ei ollut ystäviä ja pelkäsin ihmisiä ja maailmaa. Vaihtoehtoina oli jäädä itkemään, tappaa itsensä tai rikkoa rajoja ja yrittää jotain uutta.

        Itsetuntoni on kehittynyt sitä mukaa, kun olen oppinut tuntemaan itseäni. Se on vaatinut paljon virheitä, noloja hetkiä ja nöyrtymistä. Olen saanut sekä negatiivista että positiivista palautetta koulussa ja työssä, niistä olen pyrkinyt oppimaan. Opiskelukaverit ovat antaneet suoraa palautetta. Olen käsitellyt paljon heikkouksiani, vahvuuksiani, sosiaalista käytöstäni ym., esim. kirjoittamalla niistä.

        Jos jokin työ- tai sosiaalinen tilanne on harmittanut, olen tietoisesti keksinyt ratkaisuja, miten voisin toimia jatkossa paremmin. Nykyään minulla on työllistävä ammatti, jopa joitakin ystäviä ja osaan tarvittaessa kertoa hyvät puoleni työhaastattelussa.

        Okei, ymmärrän, ettei ns. itsetutkiskelu kaikille ole luontevaa ja minullakin on mennyt kauan päästä tähän tilanteeseen. Ei kaikki halua (tai pysty syystä tai toisesta) pohdiskelemaan analyyttisesti itseään ja elämäänsä. Ehkä sellaistenkin kannattaisi kuitenkin tehdä elämässään jotain uudella tavalla, vaihtaa paikkakuntaa, hankkia uusi ammatti tai jotain ja lakata laittamasta kaikkea ikävää naisettomuuden piikkiin.


      • Naisasialooseri.
        18+11 kirjoitti:

        miehuus on kyllä ihan jotain muuta kuin seksuaaliset urotyöt. Minä en ainakaan sellaista arvosta, että mies määrittelee arvonsa vain seksinharrastamisen mukaan. Ällöttävää! Silloin vasta alhainen itsetunto onkin.

        No mitä se miehuus sitten mielestäsi on? Kyllä se naisen saaminen kuuluu tärkeimpänä osana miehuuteen.


    • Naisasialooseri.

      Totta puhut. Perheetön ja varsinkin naiseton mies on b-luokan kansalainen ja työnantajatkin pitävät sitä miinuksena. ATM kaverillenikin työhaastattelija oli sanonut, että poikamisehän sinä ilmeisesti olet. Eli se näkyy jo päälle päinkin.

      Seksi ja seurustelu ovat ihmiskunnan jäsenyyden kelpoisuusvaatimuksia ja ihmiskunnan jäsenkirja. Mies, joka ei noita harrasta ei ole ihminen.

      Seurustelematonta miestä kyllä voidaan vielä kunnioittaa paljonkin kunhan se ei ole vastentahtoista vaan johtuu siitä, että mies on kova panosonni, joka ei halua sitoutua ainakaan ihan vielä.

    • Paska elämä

      Totta mitä Naisasialooseri sanoo, itsetunto on sellainen mikä rakentuu vuosien mittaan, ei sitä noin vaan hankita. Helppo on niiden puhua joilla vientiä riittää eli tällä tarkoitan korkean tason miehiä ja kaikkia naisia.

      • tsirbu

        Ei sitä itsetuntoa hankitakaan "noin vaan", vaan ajan ja vaivan kanssa. Se voi olla kivulias ja pitkä prosessi, mutta jostain se on aloitettava, ellei halua jumittua työttömäksi ja seurustelemattomaksi ihmiseksi. Esimerkiksi itse aloitin sen rakentamisen opiskelulla, uskaltautumalla uusiin ja pelottaviinkin sosiaalisiin tilanteisiin, esim. baarissa, harrastuksissa ja paskaduuneissa.


    • Naisasiawinneri.

      Kokemuksesta voin sanoa että töitä, kavereita ja kutsuja saa ihan yhtä hyvin ilman naista. Ja itseasiassa sinkkuna ollessa kaverit kutsuvat sinut helpommin jonnekin kun tietävät että pääset aina etkä vain nyhvää naisen kanssa kaksistaan kotona.

      • Naisasialooseri.

        Tottakai saa, jos on yleisesti tiedossa, että olet sinkku etkä totaalikokematon AT-mies.

        Aloittaja ei tuossa tarkoittanut normaalia sinkkua vaan totaalikokematonta ja naisille kelpaamatonta AT-miestä.


      • Naisasiawinneri.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tottakai saa, jos on yleisesti tiedossa, että olet sinkku etkä totaalikokematon AT-mies.

        Aloittaja ei tuossa tarkoittanut normaalia sinkkua vaan totaalikokematonta ja naisille kelpaamatonta AT-miestä.

        Juuri tuon takia en usko markkina-arvoteoriaan pätkääkään. Totaalikokemattomana miehenä ehdin saamaan kolme eri työpaikkaa (viimeisimmässä olen edelleen) Valtaosa nykyisistä kavereista olivat minun kavereita jo ennen kuin olin seurustellut lainkaan. Myös kutsuja lähettivät kaverit pilvinpimein kun olin vielä täysin kokematon naisten kanssa. Ja ensimmäinen seurustelu alkoi yli parikymppisenä. Eli noiden kolmen asian osalta tilanteet eivät ole juurikaan muuttuneet niistä ajoista kun olin täysin kokematon.


      • Naisasialooseri.
        Naisasiawinneri. kirjoitti:

        Juuri tuon takia en usko markkina-arvoteoriaan pätkääkään. Totaalikokemattomana miehenä ehdin saamaan kolme eri työpaikkaa (viimeisimmässä olen edelleen) Valtaosa nykyisistä kavereista olivat minun kavereita jo ennen kuin olin seurustellut lainkaan. Myös kutsuja lähettivät kaverit pilvinpimein kun olin vielä täysin kokematon naisten kanssa. Ja ensimmäinen seurustelu alkoi yli parikymppisenä. Eli noiden kolmen asian osalta tilanteet eivät ole juurikaan muuttuneet niistä ajoista kun olin täysin kokematon.

        Olet siis seurustellut yli parikymppisenä. Aloituksessa olikin kyse totaalikokemattomista yli kolmekymppisistä.

        Ja MAT ei ole vieläkään uskonto ja sillä ei myöskään ole mitään tekemistä tuon tilanteesi kanssa. Et ole tainnut koko teoriaa edes lukea, missä siellä sanotaan, että ATM on yhtä kuin työttömyys tai kaverittomuus?

        ATM ei saa naista olipa töitä ja kavereita tai ei


    • Pitäisiköhän alkaa työhaastattelussa kysymään työ-cv:n lisäksi pano- ja seurustelu-cv:tä?

      • 10+10

        ehdottomasti. Ja kun alkaa tapailemaan jotakuta, niin se pano- ja seurustelucv on esitettävä ehdottomasti. Ja mikäli siellä on katkoja pano- tai seurustelukokemuksissa, ne on pystyttävä aukottomasti selvittämään. Esim. "olin kyllä ihan todella miehekäs silloin, mutta tapasin silloin vain sellaisia jakarihuoria ja rumia keski-ikäisiä ämmiä, etten voinut kertakaikkiaan paneskella tai seurustella. Että siis olin ihan tosimiehekäs ja runkkailin kyllä ahkerasti." Siitä sitten rohkeasti vaan tutustumaan toiseen sukupuoleen.


      • 10+10 kirjoitti:

        ehdottomasti. Ja kun alkaa tapailemaan jotakuta, niin se pano- ja seurustelucv on esitettävä ehdottomasti. Ja mikäli siellä on katkoja pano- tai seurustelukokemuksissa, ne on pystyttävä aukottomasti selvittämään. Esim. "olin kyllä ihan todella miehekäs silloin, mutta tapasin silloin vain sellaisia jakarihuoria ja rumia keski-ikäisiä ämmiä, etten voinut kertakaikkiaan paneskella tai seurustella. Että siis olin ihan tosimiehekäs ja runkkailin kyllä ahkerasti." Siitä sitten rohkeasti vaan tutustumaan toiseen sukupuoleen.

        Minä kun ajattelin, että ne pano-cv:n aukot olisi voinut uskottavasti paikata kertomalla, että on ollut lusimassa pahoinpitelytuomiota. ;-)


    • EI saisi kysyä, jokaisella on oikeus oman yksityiselämän.
      Ei tarvi kertoa työhastelussa kuinka monen kanssa olit peti puhissa, vai olitko ollenkaan.

    • Sinkkumies.

      Minua ei ole kutsuttu mihinkään yli 10 vuoteen. Mun veli taas on kutsuttu serkkuni häihin ja kaikenlaisiin juhliin koska veljeni seurustelee. Onhan mulla kavereita ollut ja töitäkin, 10 v vakitöissä mutta ei minua mihinkään kutsuta ikinä.

      Edellisessä työhaastattelussa kun hain maalaus hommia niin se haastattelija kysyi onko perhettä tai tyttöystävää ja sitten se selitti omista nais kokemuksistaan varmaan 20 minsaa ja siitä että oli ollut lomalla perheensä kanssa jossain floridassa. Kuuntelin huuli pyöreenä kun se kehui floridalaisia naisia ja haukkui omaa vaimoaan lihonneeksi. Sit sanoin vaan sille että sun varmaan kannattaa muutta sinne floridaan johon se nauroi. No sain sen työpaikan kuitenkin joka kesti vaan 4 kk viime syksynä ja nyt taas työtön.

      • *********

        Mulle usea ukko sanonut etten ole uskottava suhteeseen.
        Olen mieluummin ollut yksin, kuin huonossa suhteessa aina vaan.
        Vuoskymmenien pieni saldo, saa miehet hämilleen.
        Mikä on vakuuttava näyttö? Paljon vai vähän miehiä?
        Mua ei kannata yrittää punkkaan vongata hetken iloksi, mun toive on parisuhde ja sen kaikki jutut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe