Kerro miksi olet sinkku.

jensku1

Eli nyt kaikki kertomaan miksi oman käsityksen mukaan olette sinkkuja. Ja nyt vähemmän vastakkaisen sukupuolen syyllistämistä ja koita miettiä mitkä asiat omassa toiminnassasi johtavat siihen että olet sinkku.

Aloitan:
- olen ujo ja välttelen ihmisiin tutustumista syvemmin
- lopetan mieluummin ystävyyssuhteenkin kuin pidän sitä yllä, jos saan pienenkin syyn olettaa että olen toiselle pettymys
- minulla on huono itsetunto ulkonäköni suhteen
- en pidä itseäni aikuisena saati seksuaalisena olentona koska kokemusta ei käytännössä ole, minkä takia seurusteluun johtavat suhteet ahdistavat
- annan vanhempien huonojen elämänohjeiden varjostaa elämääni
- pelkään että en osaa asua kenekään kanssa saman katon alla koska olen elänyt koko nuoruuteni yksin

115

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deesp

      - pieni kalu
      - työtön
      - en halua lapsia

    • 0909090909

      Olen liian laiska ja nirso.

    • Olen nirso, ei kelpaa ihan mikä tahansa nainen jonka kanssa seurustelisin.
      Tuota minäkin pelkän asuvansa naisen kanssa.
      Suhteessa voi olla ilman, että asuisi yhdessä saman katon alla.

    • Äädämi

      Koska ne perkeleen mällipilluhorot haluavat jonkun etnopanijan tai muuten vaan jännän panijan päällensä ähkimään, eivätkä anna sitä huoranpilluaan kaltaiselleni kunnolliselle miehelle, enkä käytetystä huoranpillusta edes hirveän innostunut ole, vaan haluan päästä poksauttamaan immenkalvon. Ja jos ei edes pillua saa, niin ei sitten mitään suhdettakaan. Siinä teille se todellinen syy.

      • 11111111111

        Millä perusteella olet kunnollinen mies? Useasti kun se oma käsitys omasta itsestään on erilainen kuin käsitys itsestään muiden silmissä. Vai onko joku sanonut sinua kunnolliseksi?


      • Atm40

        Mä jo joustaisin ton immenkalvon osalta mutta naisella ei saa olla silti ollut enempää ku 1 mies. En halua olla kolmas.


      • Äädämi
        11111111111 kirjoitti:

        Millä perusteella olet kunnollinen mies? Useasti kun se oma käsitys omasta itsestään on erilainen kuin käsitys itsestään muiden silmissä. Vai onko joku sanonut sinua kunnolliseksi?

        Olen kunnollinen, koska en ole WT-ähkijäjyystäri. Oma äitinikin on ihmetellyt, miksi minunlaiseni kiltti ja kunnollinen poika ei löydä tyttöystävää. Kyllä äiti tietää! Ja työpaikallakin minua riistävät kapitalistiherrani kehuvat aina, miten ahkera, tunnollinen ja luotettava olen. Mutta ylennystä ja palkankorotusta/lihavaa bonusta niiltä vitun paskalompakoilta ei tipu sen enempää kuin naisilta pillua!

        Joten lähetänpä tällaisia terveisiä: työnantajat ja pillunantajat haistakaa karvainen kusinen verinen hiivainen panomäntin sperman tahrima valkovuotoklamydiavittu!


      • ei heru sulle
        Äädämi kirjoitti:

        Olen kunnollinen, koska en ole WT-ähkijäjyystäri. Oma äitinikin on ihmetellyt, miksi minunlaiseni kiltti ja kunnollinen poika ei löydä tyttöystävää. Kyllä äiti tietää! Ja työpaikallakin minua riistävät kapitalistiherrani kehuvat aina, miten ahkera, tunnollinen ja luotettava olen. Mutta ylennystä ja palkankorotusta/lihavaa bonusta niiltä vitun paskalompakoilta ei tipu sen enempää kuin naisilta pillua!

        Joten lähetänpä tällaisia terveisiä: työnantajat ja pillunantajat haistakaa karvainen kusinen verinen hiivainen panomäntin sperman tahrima valkovuotoklamydiavittu!

        Kiltteys ja kunnolisuus oikein huokuu susta selvästi.
        Se vaan, että on olemassa kahdenlaisia kilttejä ja kunnollisia. Sä taidat olla sitä kynnysmattomateriaalia.


      • ktn-
        Äädämi kirjoitti:

        Olen kunnollinen, koska en ole WT-ähkijäjyystäri. Oma äitinikin on ihmetellyt, miksi minunlaiseni kiltti ja kunnollinen poika ei löydä tyttöystävää. Kyllä äiti tietää! Ja työpaikallakin minua riistävät kapitalistiherrani kehuvat aina, miten ahkera, tunnollinen ja luotettava olen. Mutta ylennystä ja palkankorotusta/lihavaa bonusta niiltä vitun paskalompakoilta ei tipu sen enempää kuin naisilta pillua!

        Joten lähetänpä tällaisia terveisiä: työnantajat ja pillunantajat haistakaa karvainen kusinen verinen hiivainen panomäntin sperman tahrima valkovuotoklamydiavittu!

        Varsinkin kielenkäyttö on oikein kilttiä ja kunnollista.


      • 9+1
        ktn- kirjoitti:

        Varsinkin kielenkäyttö on oikein kilttiä ja kunnollista.

        Anonyymipalsta on erikseen, todellisuus erikseen. Ei pidä tulkita palstan perusteella.


      • kakku päältä kaunis
        9+1 kirjoitti:

        Anonyymipalsta on erikseen, todellisuus erikseen. Ei pidä tulkita palstan perusteella.

        Se oikea sisin sieltä kuitenkin jossaon vaiheessa pursua ulos vaikka kuinka yrität piilottaa sitä todellisuudessa...paras paikka onkin lukea palstalla niitä oikeita ätmejä ja heidän sisintä mätää eikä uskoa kilttiin ja ujoon ulkokuoreen.


      • 18+17
        kakku päältä kaunis kirjoitti:

        Se oikea sisin sieltä kuitenkin jossaon vaiheessa pursua ulos vaikka kuinka yrität piilottaa sitä todellisuudessa...paras paikka onkin lukea palstalla niitä oikeita ätmejä ja heidän sisintä mätää eikä uskoa kilttiin ja ujoon ulkokuoreen.

        Kun naiset paneskelevat jännä-ähkijöiden kanssa, niin millä perusteella mätä on kiltissä ätmissä?


      • Äädämi kirjoitti:

        Olen kunnollinen, koska en ole WT-ähkijäjyystäri. Oma äitinikin on ihmetellyt, miksi minunlaiseni kiltti ja kunnollinen poika ei löydä tyttöystävää. Kyllä äiti tietää! Ja työpaikallakin minua riistävät kapitalistiherrani kehuvat aina, miten ahkera, tunnollinen ja luotettava olen. Mutta ylennystä ja palkankorotusta/lihavaa bonusta niiltä vitun paskalompakoilta ei tipu sen enempää kuin naisilta pillua!

        Joten lähetänpä tällaisia terveisiä: työnantajat ja pillunantajat haistakaa karvainen kusinen verinen hiivainen panomäntin sperman tahrima valkovuotoklamydiavittu!

        ihan sairaan hyvä!! Ikävä kyllä oon todennu todeksi..piti juuri laittaa et aloittaja missasi tämän, KATSO PEILIIN osuuden, oli syynä sitten huono itse tunto tai mikä vaan. Helppo se on naisia syytellä, täällä sentään jollakulla "munaa" sanoa et oon nirso ja vaikka nyt olenkin suhteessa, sinkkuna ollessani oli se yksi syy..


    • Ei ihme, että on vaikkeuksia saada parisuhdettta, tuolla ajatusmaailmalla.
      Käytetyn naisen kanssa en panis ikinä.

      • pöööööööööööööööö

        naiset eivät ole mitään kertakäyttötavaraa. Et taida tietää mitään ihmiseýydestä. Ihminen on sinällään arvokas. Toivottavasti sinäkin.


    • epäonnistunut

      - Ruma
      - Omalaatuinen
      - Hiljainen
      - Pohjimmiltaan erakkoluonne
      - Humalassa aggressiivinen
      - Työtön
      - Ajokortiton / autoton

    • Asioita seurannut

      Jensku on herkkä tyttö, liian herkkä. Ymmärrän kyllä miksi.

    • Kaveriton nussimaton

      No kun ilman niitä vitunvitunvitunvitunvitunvitunvitunvitunvitunvitun kavereita ei päästetä nussimaan! Miten sitä parisuhteeseen alkaa naisen kanssa, joka ei edes pillunsa kimppuun laske ilman että on niitä kavereita vieressä todistamassa, että tämä heppu se on nyt kaverisosiaali, sille saa antaa.

      • ktn-

        Mikään muu asiahan tuota ei voi aiheuttaa. Esim. luonteeltasi olisit aivan täydellistä materiaalia parisuhteeseen? Pitäisit naisesta noin niin kuin ihmisenäkin?

        Yleensähän sitä tutustutaan ja tykästytään ennen kuin aletaan sekstata tai seurustella. Mutta sulla on ehkä toiselaiset naiset ja preferenssit mielessä?


      • 11+14
        ktn- kirjoitti:

        Mikään muu asiahan tuota ei voi aiheuttaa. Esim. luonteeltasi olisit aivan täydellistä materiaalia parisuhteeseen? Pitäisit naisesta noin niin kuin ihmisenäkin?

        Yleensähän sitä tutustutaan ja tykästytään ennen kuin aletaan sekstata tai seurustella. Mutta sulla on ehkä toiselaiset naiset ja preferenssit mielessä?

        Kaveriton nussimaton kirjoitti faktaa, tiivistäen oleelliseen, eli: nainen ei huoli yksinäistä miestä. Ihan sama puhutaanko suhteesta vai seksistä. Älä puutu epäoleelliseen.


      • vakava nainen
        11+14 kirjoitti:

        Kaveriton nussimaton kirjoitti faktaa, tiivistäen oleelliseen, eli: nainen ei huoli yksinäistä miestä. Ihan sama puhutaanko suhteesta vai seksistä. Älä puutu epäoleelliseen.

        Ei miehen luonne ole epäoleellinen asia ...ainakaan vakavissaan olevalle naiselle.


      • 20+2
        vakava nainen kirjoitti:

        Ei miehen luonne ole epäoleellinen asia ...ainakaan vakavissaan olevalle naiselle.

        ktn- puuttui seksistä puhumiseen, joka oli epäoleellinen yksityiskohta Kaverittoman viestissä, jonka pointtina oli, ettei kaveriton saa naista. Sinä puolestasi alat vängätä ettei miehen luonne ole epäoleellinen asia, vaikkei kukaan ole muuta väittänytkään. Väität vastaan argumentille, jota kukaan ei ole edes esittänyt.


    • Olen melko kylmä, itseriittoinen ja erakkomainen. Myös toisten tunteiden ymmärtäminen, etenkin sanattoman viestinnän ja kehonkielen tulkitseminen on minulle vaikeaa.

    • Hajonnut nainen

      Meneen niin monella muulla elämänalueella niin huonosti, että ei riitä seurusteluun voimia tai jaksa keskittyä kehenkään muuhun ihmiseen.

      • ,.,.,.,

        Naisilla on kyllä siitä hankala tilanne, että parisuhde yleensä vaan huonontaa elämää. Miehelle se taas on ihmelääke terveyteen, joten miehen kannattaa etsiä parisuhdetta, vaikka olisi itsetuhoinen henkilö, joka kärsii monesta eri henkisestä sairaudesta.


    • Jaa..

      Uumoilisin mie että seuraavat syyt ovatten ainakin osaltaan vaikuttamassa sinkkuuteen.

      Olen enemmän introvertti ja ujohko tyypi.

      Elikkäs en ole suunapäänä tuomassa omia ajatuksiani ja itseäni framille. Koen että ns."tikusta asiaa" keskustelut ovat kiusallisia ja teennäisiä. Tykkään mielummin kertoa ja kuunnella minkälaisia elämänkokemuksia ja tarinoita kelläkin on. Tämä tuppaa mänemään treffeillä liian henkilökohtaisuuksiin ja myöskin niihin ei-niin-mairitteleviin asioihin.

      Tuo ujous ilmaantuu, ei niinkään keskustelussa, vaan toiminnassa. Olen vähän liiankin itsetietoinen uusissa tilanteissa omasta kehostani. Teininä voimakaimmillaan olleen Touretten takia pyrin vieläkin, tiedostomatta estämään, äänellisiä ja motorisia ticsejä, vaikka nuo ovatten jääneet jo miltein kokonaan unholaan. Tämän johdosta vaikutan "jäykältä" ja sellaiselta joka ei pysty rentoutumaan sosiaalisissa tilanteissa.
      Ujouden takia pyrin myös jättämään toiselle "kunniallisen" tie ulos tilanteesta kuin tilanteesta, eli en ole päällekäyvä ja vie asioita eteenpäin kun en halua loukata taikka pakoittaa toisen mieltä.

      Pelkään tehdä aloitteita jotka saattavat johtaa seksiin, sillä en ole kovinkaan kokenut seksin saralla, vain yhden naisen kanssa kaksi kertaa jotka eivät männeet hyvin. Eli pelkään sitä että, mitäs jos vikittelemäni naisen kanssa päätyisinkin petipuuhiin, miulla ei seisoisikaan.

      Pölöttää se kuinka sitä tottuisi seuruastelu elämään ja elämiseen toisen kanssa suhteessa. Vaikkakin olen 5 vuotta asunut soluasunnossa.

      Tuossa ny muutama ensimmäisenä mieleen pullahtanut asia.

      • 19+17=

        "Ujouden takia pyrin myös jättämään toiselle "kunniallisen" tie ulos tilanteesta kuin tilanteesta, eli en ole päällekäyvä ja vie asioita eteenpäin kun en halua loukata taikka pakoittaa toisen mieltä."

        Sama mulla. Usein tulkitaan kiinnostuksen vähyydeksi tai etäisyydeksi.


    • ätmi

      Koska olen atm. En enää edes uskalla lähestyä naisia, koska ei se edes johda mihinkään ja vaikka on nuorempana johtanutkin niin äkkiä on loppunutkin, koska en ole jännä.

      • jännätönnainen

        Eli naisten vika? Itsessäsi ei siis tietenkään mitään vikaa? Paitsi ettet lähesty ketään koska luulet ettei se ikinä johda mihinkään?

        Mikä tämä jännämiesjuttu sitäpaitti on? En ole kiinnostunut jännämiehistä vaan ihan niistä tavallisista. Enkä kyllä tiedä että kukaan ystävänikään olis. Vika vaan on se että ne ei anna edes mahdollisuutta tutustua koska pelkäävät että jos joku nainen vakavasti ihastuisikin. Puhelinnumeron tarjoaminen saa nämä ätmit juoksemaan karkuun. Kokemusta on, ikävä kyllä.


    • Reilu 1,5 vuotta sitten päättyneen suhteen jälkeen vaan päätin pitää breikkiä.
      Satunnaisia tuttavuuksia on osunut kohdalle, mutta breikillä edelleen.

      • Selvä peli

        Satunnaisia tuttavuuksia -> pillu on mennyt jakoon. Monelleko olet antanut?


      • Selvä peli kirjoitti:

        Satunnaisia tuttavuuksia -> pillu on mennyt jakoon. Monelleko olet antanut?

        Mitäs vittua se sulle kuuluu :D


      • ...........
        pimppaloora kirjoitti:

        Mitäs vittua se sulle kuuluu :D

        Mikset vaan paljasta? Miksi naiset eivät ole ylpeitä valloituksistaan, kuten miehet? Mies olisi vastannut rinta röyhkeänä, että kakskytkolme beibe!


      • kuätmi
        ........... kirjoitti:

        Mikset vaan paljasta? Miksi naiset eivät ole ylpeitä valloituksistaan, kuten miehet? Mies olisi vastannut rinta röyhkeänä, että kakskytkolme beibe!

        gentelemen never tell - suomalaiset juntit on erikseen


      • ktn-
        ........... kirjoitti:

        Mikset vaan paljasta? Miksi naiset eivät ole ylpeitä valloituksistaan, kuten miehet? Mies olisi vastannut rinta röyhkeänä, että kakskytkolme beibe!

        Vaikka totuus olis ollut 2 tai 3.

        Mitäpä sitä yksityisasioitaan palstalla levittelemään.


    • 2+5

      Paha puhevika ja tästä johtuva ujous sekä itseluottamuksen puute

      • Mä tunnen yhden fiksun miehen jolla on R-vika ja lisäksi se änkyttää. Ujoudesta ja arkuudesta ei tietoakaan, viilettää baareissa, festareilla ja keikoilla. Tekee duunia, jossa joutuu reissaamaan paljon ulkomailla, ei ongelmia. Naisista ei ole ollut pulaa.
        Ja kun se puhuu, kaikki kuuntelee. Sen puhetyyli ei oikeasti häiritse ketään. Oli se nuoruudessa vähän arka asian suhteen, mutta kun tajusi, ettei ketään kiinnosta sen puhetyyli, niin ujouskin hävisi.

        Nämä ongelmat on yleensä siellä ihmisten omassa päässä ja vika on asenteessa. Siinä omassa asenteessa. Puhevikaankin on saatavilla terapiaa. Änkyttäminen johtuu ainakin osittain neurologisista syistä ja voi olla jopa perinnöllistä. Siihenkin saa apua puheterapiassa, mm. oikeanlaisen hengitystekniikan löytyminen voi muuttaa tilannetta jonkun verran.


      • 2+5
        pimppaloora kirjoitti:

        Mä tunnen yhden fiksun miehen jolla on R-vika ja lisäksi se änkyttää. Ujoudesta ja arkuudesta ei tietoakaan, viilettää baareissa, festareilla ja keikoilla. Tekee duunia, jossa joutuu reissaamaan paljon ulkomailla, ei ongelmia. Naisista ei ole ollut pulaa.
        Ja kun se puhuu, kaikki kuuntelee. Sen puhetyyli ei oikeasti häiritse ketään. Oli se nuoruudessa vähän arka asian suhteen, mutta kun tajusi, ettei ketään kiinnosta sen puhetyyli, niin ujouskin hävisi.

        Nämä ongelmat on yleensä siellä ihmisten omassa päässä ja vika on asenteessa. Siinä omassa asenteessa. Puhevikaankin on saatavilla terapiaa. Änkyttäminen johtuu ainakin osittain neurologisista syistä ja voi olla jopa perinnöllistä. Siihenkin saa apua puheterapiassa, mm. oikeanlaisen hengitystekniikan löytyminen voi muuttaa tilannetta jonkun verran.

        Tiedän tämän ja mm. exäni ei edes tiennyt, että minulla on puhevika, vaikka mielestäni se on erittäin selkeä. Se on vain syönyt niin paljon itseluottamustani, kun puhevikaani on pilkattu lapsesta asti niin luokkalaisteni kuin perheenjäsentenikin toimesta. Jotenkin on sellainen tunne, että puhevikaisia yleensä pidetään hieman tyhminä ja "yksinkertaisina", kun ei ole oppinut omaa äidinkieltänsä kunnolla. Hyvin usein on tilanteita joissa tekisi mieli keskustella jostain asiasta ryhmässä, mutta jos vastaukseni sisältää liian paljon r-kirjaimia niin olen mieluummin hiljaa. Luultavasti ongelmani on enemmän pään sisällä kuin varsinaisessa puheessa, mutta koetan kehittää kumpaakin.


      • 9+17
        2+5 kirjoitti:

        Tiedän tämän ja mm. exäni ei edes tiennyt, että minulla on puhevika, vaikka mielestäni se on erittäin selkeä. Se on vain syönyt niin paljon itseluottamustani, kun puhevikaani on pilkattu lapsesta asti niin luokkalaisteni kuin perheenjäsentenikin toimesta. Jotenkin on sellainen tunne, että puhevikaisia yleensä pidetään hieman tyhminä ja "yksinkertaisina", kun ei ole oppinut omaa äidinkieltänsä kunnolla. Hyvin usein on tilanteita joissa tekisi mieli keskustella jostain asiasta ryhmässä, mutta jos vastaukseni sisältää liian paljon r-kirjaimia niin olen mieluummin hiljaa. Luultavasti ongelmani on enemmän pään sisällä kuin varsinaisessa puheessa, mutta koetan kehittää kumpaakin.

        toivoisi että moni muukin tällä palstalla toimisi sinunlaillasi, tunnustaa sellaista missä kokee heikkoutta ja yrittää sitä parantaa, eikä syyttele vain toisia


      • 2+5 kirjoitti:

        Tiedän tämän ja mm. exäni ei edes tiennyt, että minulla on puhevika, vaikka mielestäni se on erittäin selkeä. Se on vain syönyt niin paljon itseluottamustani, kun puhevikaani on pilkattu lapsesta asti niin luokkalaisteni kuin perheenjäsentenikin toimesta. Jotenkin on sellainen tunne, että puhevikaisia yleensä pidetään hieman tyhminä ja "yksinkertaisina", kun ei ole oppinut omaa äidinkieltänsä kunnolla. Hyvin usein on tilanteita joissa tekisi mieli keskustella jostain asiasta ryhmässä, mutta jos vastaukseni sisältää liian paljon r-kirjaimia niin olen mieluummin hiljaa. Luultavasti ongelmani on enemmän pään sisällä kuin varsinaisessa puheessa, mutta koetan kehittää kumpaakin.

        Tsemppiä ja hienoa, että haluat kehittää asioita :)
        Työtä siihen vaaditaan varmasti, mutta älä suotta liikoja itseäsi jarruttele. Eiköhän se ole sitten kuulijan ongelma, jos tuollaisesta asiasta häiriintyy :D

        Mun veljen R-vika ei korjaantunut puheterapiassa, mutta hävisi hiljattain kuin itsestään aikuisiällä, kun alkoi opiskelut ja työt. Tuli siis koko ajan puhetilanteita ja harjoitusta lisää. Eli puhumattomuus ei korjaa puhevikoja. Rohkeasti vaan tulta päin!


      • Af Tötterström
        pimppaloora kirjoitti:

        Tsemppiä ja hienoa, että haluat kehittää asioita :)
        Työtä siihen vaaditaan varmasti, mutta älä suotta liikoja itseäsi jarruttele. Eiköhän se ole sitten kuulijan ongelma, jos tuollaisesta asiasta häiriintyy :D

        Mun veljen R-vika ei korjaantunut puheterapiassa, mutta hävisi hiljattain kuin itsestään aikuisiällä, kun alkoi opiskelut ja työt. Tuli siis koko ajan puhetilanteita ja harjoitusta lisää. Eli puhumattomuus ei korjaa puhevikoja. Rohkeasti vaan tulta päin!

        Tulta munille! :)


    • funaswtf

      Tiedän millaisista miehistä kiinnostun, mutta toistaiseksi on käynyt huono tuuri sellaisten kanssa. Olen joko suhteessa tosissani tai en ollenkaan.

      Parisuhteen etsintää saattaa rajoittaa myös elämäntilanne ja rahanpuute, sekä introverttiys. Ja miehet joista kiinnostun ovat myös introverttejä eli harvemmin radalla.

    • BEM

      Pimppalooran kanssa samoilla linjoilla. Reilu vuosi sitten eronnut piiiiiitkästä suhteesta. Nyt on vaan mukava pitää breikkiä.

      Itsellä vielä lapset tehty, joten senkään asian suhteen ei ole kiirettä, ja toisekseen lapset tuovat minun luona ollessaa, sellaista kiirettä ja elämää taloon, että sitten on mukava olla rauhassa.

      Enkä myöskään ole niin seksuaalinenkaan, että naista olisi pakko saada jatkuvasti, vaan käsi riittää väliajoin mainiosti.

      • treen flikka

        Olis kiva tietää millainen BEM on :) olen sun juttuja täällä lukenu ja ihan ok ovat olleet.

        Itse en löydä "herra oikeaa". Jotenkin ei vaan natsaa, Plääh. Mutta olis kyllä kiva löytää, joku p..no kaveri, mut kun senkin suhteen olen valikoiva.


      • BEM

        Kiitos treen flikka! :-) Välillä tulee kyllä provosoiduttua tällä palstalla nimimerkin suojassa sanomaan, mitä ei ehkä normaalisti sanoisi. Niin ja tuo oikeinkijoitus varsinkaan kännnykällä ei ole minun vahvinta antia.

        Ymmärrän valikoivuuden tuon p..no kaverin haun kanssa. Jotenkin on tullut niin vanhaksi ja sentimentaaliseksi, että ei enää halua panna vaan panemisen vuoksi, vaan mukana pitää olla vähän tunnetta.


    • 5+12

      Olen sinkku sen takia että Suomessa ei ole tarpeeksi paljon minun ikäisiä naisia määrällisesti, eikä minulle näin ollen riitä naista.

      • 18+7

        Eikös sukupuolien syntyvyys ole lähes tasan? Ja iäkkäämpiin mentäessä naisia on ainakin kolminkertaisesti enemmän kuin miehiä.


      • 11+16
        18+7 kirjoitti:

        Eikös sukupuolien syntyvyys ole lähes tasan? Ja iäkkäämpiin mentäessä naisia on ainakin kolminkertaisesti enemmän kuin miehiä.

        http://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html

        Ei edes läheskään, miehiä syntyy kokoajan enemmän ja miehiä on alle 55v joka ikäluokassa enemmän.


      • Näillä mennään
        18+7 kirjoitti:

        Eikös sukupuolien syntyvyys ole lähes tasan? Ja iäkkäämpiin mentäessä naisia on ainakin kolminkertaisesti enemmän kuin miehiä.

        Mun elämäntapa- ja asenne poikkeaa valtaväestöstä aika paljon. Enkä juo ollenkaan. Tämä piiiiitkä miinus miesten mielestä.


      • ht ...
        Näillä mennään kirjoitti:

        Mun elämäntapa- ja asenne poikkeaa valtaväestöstä aika paljon. Enkä juo ollenkaan. Tämä piiiiitkä miinus miesten mielestä.

        Useimpien miesten mielestä se että nainen ei juo, on vaan pelkkää plussaa.

        Mutta on ihan totta, että enemmän juovien naisten on helpompi löytää miehiä koska ovat silloin estottomampia tekemään aloitteita ja ottamaan niitä vastaan. Ja samalla myös liikkuvat siellä missä miehetkin etsivät naisia, eli baareissa.

        Ihan sama pätee miehiin. Juomattomuus on luultavasti plussaa, mutta täysin juomattomien miesten on vaikeampi löytää naista koska niitä naisia voi löytää sieltä baareista, ja juominen myös lisää estottomuutta ja itsevarmuutta naisten lähestymiseen.


    • Toiset pääsevät on jossain vaiheessa elämässä ujoudesta toiset taas ei.
      Loppu elämän eläisivät ilman parisuhdetta ujoudessa.

    • Aika hyviä, myös itseeni sopivia pointteja tuli jo tuossa avauksessa.

      Vaikutan varmaankin ulospäin melkoisen viileältä tutustumisvaiheessa, minkä moni voi tulkita kiinnostuksen puutteeksi. Lisäksi minulta puuttuu kilpailuvietti aivan totaalisesti, eli jos saan pienintäkin vihiä siitä että mies on samanaikaisesti kiinnostunut jostain muustakin naisesta kuin minusta, niin jätän homman sikseen koska en jaksa aloittaa mitään ihme taistelua.

      En yksinkertaisesti tiedä miten sen miehen mielenkiinnon (onhan sitä mielenkiintoa ainakin aluksi ollut, kun on minulle kerta aloitteenkin tehnyt) saisi säilymään yhtään kauemmin. Onko se pimpan tyrkyttäminen tokilla treffeillä tosiaan ainoa tapa jolla voi päästä mielenkiintoisen miehen kanssa jatkoon?

      • 20+1

        "Onko se pimpan tyrkyttäminen tokilla treffeillä tosiaan ainoa tapa jolla voi päästä mielenkiintoisen miehen kanssa jatkoon? "

        Kannattaa kysyä jostain parisuhde palstalta naisilta tuota, koska ei täällä palstalla ole yhtään miestä joka olisi sinusta mielenkiintoinen.


      • Af Tötterström

        Onko mennyt ja(t)koon?


      • ATMaisteri
        20+1 kirjoitti:

        "Onko se pimpan tyrkyttäminen tokilla treffeillä tosiaan ainoa tapa jolla voi päästä mielenkiintoisen miehen kanssa jatkoon? "

        Kannattaa kysyä jostain parisuhde palstalta naisilta tuota, koska ei täällä palstalla ole yhtään miestä joka olisi sinusta mielenkiintoinen.

        "Onko se pimpan tyrkyttäminen tokilla treffeillä tosiaan ainoa tapa jolla voi päästä mielenkiintoisen miehen kanssa jatkoon?"

        Tuohon on mahdotonta vastata tietämättä millainen se mielenkiintoinen mies on? Osa miehistä haluaa nopsaan seksiä, jotain mikä lupaa seksiä, tai muuten vain intohimoa fyysisen kontaktin muodossa. Osa tykkää edetä hitaammin, ja osalle käy molemmat jos nainen vain kiinnostaa.

        Useimpiin naisiin vetoaa sellaiset miehet jotka osaavat viedä asioita eteenpäin nopeasti, ja ovat tottuneet siihen että ekoilla treffeillä vähintäänkin suudellaan. Tällainen mies saattaa tiputtaa naisen äkkiä jatkosta ellei seksiä ole luvassa ASAP, tai tulkita varovaisuuden osoitukseksi ettei _sinulla_ ole kiinnostusta häneen.

        Summittainen kuvaus "mielenkiintoisesta" miehestä voisi auttaa selvittämään miksi tämä kaava toistuu? Koska joku fundamentaalinen ongelma tässä varmasti on, jos urheilullinen ja ainakin kirjoittelun perusteella fiksu nainen ei millään löydä miestä.


      • Super ATM
        ATMaisteri kirjoitti:

        "Onko se pimpan tyrkyttäminen tokilla treffeillä tosiaan ainoa tapa jolla voi päästä mielenkiintoisen miehen kanssa jatkoon?"

        Tuohon on mahdotonta vastata tietämättä millainen se mielenkiintoinen mies on? Osa miehistä haluaa nopsaan seksiä, jotain mikä lupaa seksiä, tai muuten vain intohimoa fyysisen kontaktin muodossa. Osa tykkää edetä hitaammin, ja osalle käy molemmat jos nainen vain kiinnostaa.

        Useimpiin naisiin vetoaa sellaiset miehet jotka osaavat viedä asioita eteenpäin nopeasti, ja ovat tottuneet siihen että ekoilla treffeillä vähintäänkin suudellaan. Tällainen mies saattaa tiputtaa naisen äkkiä jatkosta ellei seksiä ole luvassa ASAP, tai tulkita varovaisuuden osoitukseksi ettei _sinulla_ ole kiinnostusta häneen.

        Summittainen kuvaus "mielenkiintoisesta" miehestä voisi auttaa selvittämään miksi tämä kaava toistuu? Koska joku fundamentaalinen ongelma tässä varmasti on, jos urheilullinen ja ainakin kirjoittelun perusteella fiksu nainen ei millään löydä miestä.

        Mitä ATMaisteri tarkoittanee on että ovatko tapaamasi miehet sinun tyyppiäsi luonteeltaan?

        Tuo että kiinnostus katoaa nopeasti ellei asiat etene viittaa siihen että mies on ekstrovertti, ja seksiasioissa vapaamielinen. Nämä eivät ole hyviä tai huonoja asioita, mutta oletko itse tätä? Se että mies on samanaikaisesti kiinnostunut muistakin naisista viittaa siihen ettei mies välttämättä etsi vakavaa suhdetta, tai että pelimiehen ABC on tullut luettua. Oletko etsimässä tämän tyyppistä miestä?

        Kiinnostus on eri asia kuin sopivuus. Esim. minusta 25-vuotiaat supermallit ovat mielenkiintoisia, mutta suhde introvertin älykön ja ekstrovertin maailmanmatkaajan välillä ei välttämättä toimisi :D

        Olisiko tässä se vakitilanne että kiinnostut miehestä komeuden, pituuden, statuksen ja hurmaustaitojen perusteella, ja päädytkin kiinnostumaan miehistä jotka p/s-asioissa kokeneempina tunnistavat sinut luonteeltasi väärän tyyppiseksi heille? Olen samaa mieltä ATM-veljeni kanssa ettei kaikki ole sattumaa, ellet tunnista kaavaa niin toistat sitä loputtomiin ;)


      • afrodites stones

        Just toi tokilla treffeillä sänkyyn tai ehkä jo ekoilla, maailman ärsyttävin oletus ja sellainen normi, että jos rikot sen, olet varmasti joku vajakki ja ei tosiaan haluta susta kuulla. Tämä on ainakin ollut kyseenalaistamaton normi ympäristössäni aina. Ei mua sinänsä kaduta, että tuli mentyä sänkyyn vain tuon normin takia, kun halusi vain tutustua lisää, mutta koska en ole koskaan nauttinut seksistä lähes tuntemattomien ihmisten kanssa, olisin tosiaan voinut jättää väliinkin, oli jokseenkin fyysisesti kivuliasta. Se vielä lisäksi, että pukit aivan täysillä hyödyntävät tuota normia saadakseen vain pillua, näytellen kiinnostunutta hetken.


      • Super ATM kirjoitti:

        Mitä ATMaisteri tarkoittanee on että ovatko tapaamasi miehet sinun tyyppiäsi luonteeltaan?

        Tuo että kiinnostus katoaa nopeasti ellei asiat etene viittaa siihen että mies on ekstrovertti, ja seksiasioissa vapaamielinen. Nämä eivät ole hyviä tai huonoja asioita, mutta oletko itse tätä? Se että mies on samanaikaisesti kiinnostunut muistakin naisista viittaa siihen ettei mies välttämättä etsi vakavaa suhdetta, tai että pelimiehen ABC on tullut luettua. Oletko etsimässä tämän tyyppistä miestä?

        Kiinnostus on eri asia kuin sopivuus. Esim. minusta 25-vuotiaat supermallit ovat mielenkiintoisia, mutta suhde introvertin älykön ja ekstrovertin maailmanmatkaajan välillä ei välttämättä toimisi :D

        Olisiko tässä se vakitilanne että kiinnostut miehestä komeuden, pituuden, statuksen ja hurmaustaitojen perusteella, ja päädytkin kiinnostumaan miehistä jotka p/s-asioissa kokeneempina tunnistavat sinut luonteeltasi väärän tyyppiseksi heille? Olen samaa mieltä ATM-veljeni kanssa ettei kaikki ole sattumaa, ellet tunnista kaavaa niin toistat sitä loputtomiin ;)

        No totta kai jos tosissani kiinnostun jostakin miehestä niin ainakin itse kuvittelen että sopisin hänen kanssaan yhteen myös henkisellä tasolla. Lopullista varmuuttahan noista kuvitelmistani ei ole koskaan saatu, kun mies on päättänyt että joku muu onkin kiinnostavampi. Kaipa se mies sitten suuressa viisaudessaan jotenkin jo ennen kunnollista tutustumista näkee ettemme sopisi yhteen ja siirtyy seuraavaan.

        Ehkäpä valaisevinta olisi kuulla sellaisten miesten mielipiteitä jotka ovat itse tehneet jollekin naiselle tuon tempun, että eka tekevät itse aloitteen ja sitten muuttavat mieltään ja jättävät naisen ihmettelemään että mitä tapahtui. Ja itse siis hitaasti lämpiävänä ihmisenä osoitan kiinnostusta sillälailla hienovaraisesti esim. pyrkimällä tekemään vastapalveluksia jos mies jotain minun eteeni on tehnyt, mutta en siis ole oma-aloitteisesti repimässä mieheltä vaatteita päältä tai muutenkaan viemässä sitä tilannetta fyysiseen suuntaan kovin nopeasti.

        Tietysti jos huomaan että miehellä on muitakin kiinnostuksen kohteita työn alla samanaikaisesti, niin otan ehkä vähän etäisyyttä jotta mies saisi rauhassa miettiä onko minusta oikeasti kiinnostunut vai ei. Sitä en tiedä että onko tuo sitten se pahin moka, eli pitäisikö naismenestyksellään kehuskelevaa miestä alkaa jotenkin jahtaamaan entistä tarmokkaammin jotta mies saisi tuntea olevansa haluttu tai jotain. Itselläni kun todellisuudessa tuommoisesta se mielenkiinto miestä kohtaan tuppaa vähäsen laimenemaan, mutta voisi kai sitä yrittää teeskennellä jos siitä apua olisi.


      • Super ATM
        stellaria81 kirjoitti:

        No totta kai jos tosissani kiinnostun jostakin miehestä niin ainakin itse kuvittelen että sopisin hänen kanssaan yhteen myös henkisellä tasolla. Lopullista varmuuttahan noista kuvitelmistani ei ole koskaan saatu, kun mies on päättänyt että joku muu onkin kiinnostavampi. Kaipa se mies sitten suuressa viisaudessaan jotenkin jo ennen kunnollista tutustumista näkee ettemme sopisi yhteen ja siirtyy seuraavaan.

        Ehkäpä valaisevinta olisi kuulla sellaisten miesten mielipiteitä jotka ovat itse tehneet jollekin naiselle tuon tempun, että eka tekevät itse aloitteen ja sitten muuttavat mieltään ja jättävät naisen ihmettelemään että mitä tapahtui. Ja itse siis hitaasti lämpiävänä ihmisenä osoitan kiinnostusta sillälailla hienovaraisesti esim. pyrkimällä tekemään vastapalveluksia jos mies jotain minun eteeni on tehnyt, mutta en siis ole oma-aloitteisesti repimässä mieheltä vaatteita päältä tai muutenkaan viemässä sitä tilannetta fyysiseen suuntaan kovin nopeasti.

        Tietysti jos huomaan että miehellä on muitakin kiinnostuksen kohteita työn alla samanaikaisesti, niin otan ehkä vähän etäisyyttä jotta mies saisi rauhassa miettiä onko minusta oikeasti kiinnostunut vai ei. Sitä en tiedä että onko tuo sitten se pahin moka, eli pitäisikö naismenestyksellään kehuskelevaa miestä alkaa jotenkin jahtaamaan entistä tarmokkaammin jotta mies saisi tuntea olevansa haluttu tai jotain. Itselläni kun todellisuudessa tuommoisesta se mielenkiinto miestä kohtaan tuppaa vähäsen laimenemaan, mutta voisi kai sitä yrittää teeskennellä jos siitä apua olisi.

        Eli ihastut miehiin jotka,

        - vikittelevät useampaa naista samanaikaisesti
        - kehuskelevat naismenestyksellään
        - luopuvat tapailusta nopeasti ellei seksiä ole luvassa

        Ei liene tarpeen vastata minkä tyyppiset miehet toimivat näin?

        Koska olen HC-ATM, en osaa neuvoa kuinka oikea mies löytyisi, mutta et vaikuta sellaiselta naiselta joka ensisijaisesti vetoaisi pelimiehiin joihin ihastut. Ehkä kannattaisi keskittyä miehiin jotka ovat kuten sinäkin, vaikkeivat olisikaan alkuunsa niitä kaikkein kiinnostavimpia. Enkä tarkoita ätmejä, koska ymmärrettävästi halunnet että mies olisi vähintäänkin KTM.

        Vaikutat aika sympaattiselta ja tosi kivalta ihmiseltä, toivottavasti löydät miehen jonka kanssa olet onnellinen :)


      • 10+16
        ATMaisteri kirjoitti:

        "Onko se pimpan tyrkyttäminen tokilla treffeillä tosiaan ainoa tapa jolla voi päästä mielenkiintoisen miehen kanssa jatkoon?"

        Tuohon on mahdotonta vastata tietämättä millainen se mielenkiintoinen mies on? Osa miehistä haluaa nopsaan seksiä, jotain mikä lupaa seksiä, tai muuten vain intohimoa fyysisen kontaktin muodossa. Osa tykkää edetä hitaammin, ja osalle käy molemmat jos nainen vain kiinnostaa.

        Useimpiin naisiin vetoaa sellaiset miehet jotka osaavat viedä asioita eteenpäin nopeasti, ja ovat tottuneet siihen että ekoilla treffeillä vähintäänkin suudellaan. Tällainen mies saattaa tiputtaa naisen äkkiä jatkosta ellei seksiä ole luvassa ASAP, tai tulkita varovaisuuden osoitukseksi ettei _sinulla_ ole kiinnostusta häneen.

        Summittainen kuvaus "mielenkiintoisesta" miehestä voisi auttaa selvittämään miksi tämä kaava toistuu? Koska joku fundamentaalinen ongelma tässä varmasti on, jos urheilullinen ja ainakin kirjoittelun perusteella fiksu nainen ei millään löydä miestä.

        Millä ihmeen taikatempuilla joku pystyy jo ensimmäisten treffien aikana tutustumaan toiseen niin kattavasti, että voi tietää haluavansa suudella? En minä ole tuntenut elämässäni kuin yhden ihmisen niin hyvin, ja olin silloin tuntenut hänet jo muutaman vuoden (en sano, että aina tarvittaisiin vuosia, mutta useita tapaamisia kuitenkin).


      • ATMaisteri
        10+16 kirjoitti:

        Millä ihmeen taikatempuilla joku pystyy jo ensimmäisten treffien aikana tutustumaan toiseen niin kattavasti, että voi tietää haluavansa suudella? En minä ole tuntenut elämässäni kuin yhden ihmisen niin hyvin, ja olin silloin tuntenut hänet jo muutaman vuoden (en sano, että aina tarvittaisiin vuosia, mutta useita tapaamisia kuitenkin).

        Eiköhän se mene niin että (peli)mies luo "kaikki vain tapahtuu"-efektin. Kun pleijeri on tarpeeksi rento ja sulava, naisen on helpompaa tarjota seksiä heti ekoilla treffeillä.


    • Siksi koska olen ruma ja kokematon, enkä tahdo seurustella yh:n kanssa.

    • dudududduuududuududu

      Koska en jaksa ihmisiä prkl!

    • älykäs ätmi

      Olen sinkku, koska minussa ei ole kemiaa eli en ole seksikäs, ja kemia on naisille pääasia. En myöskään löydä mistään naista, jonka kanssa minulla olisi kunnolla yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja ajatuksia.

      • kaunis&laittamaton

        Vielä kerran: ei pidä paikkansa. Meitä vähemmän seksikkäitä naisia (ei rumia! vaan vähemmän laitettuja) vain ei tahdota edes huomata. Seksikkäillä kyllä on vientiä. Eli olisko niin päin että ne vähemmän seksikkäätkin miehet suuntaavat katseensa vain niihin seksikkäisiin naisiin.

        Ja jos joku kehtaa väittää että näin ei ole, niin katsotaan kumpi vetää miesten kaiken huomion puoleensa: peruskaunis nuori nainen verkkareilla ja kauluspaidalla vai sama nainen tiukoissa pillifarkuissa ja pitsitopissa. Minä tiedän jo vastauksen. Turha väittää että miehille kelpaa mikä vain ja naiset ovat ainut syypää tilanteeseen.


      • älykäs ätmi
        kaunis&laittamaton kirjoitti:

        Vielä kerran: ei pidä paikkansa. Meitä vähemmän seksikkäitä naisia (ei rumia! vaan vähemmän laitettuja) vain ei tahdota edes huomata. Seksikkäillä kyllä on vientiä. Eli olisko niin päin että ne vähemmän seksikkäätkin miehet suuntaavat katseensa vain niihin seksikkäisiin naisiin.

        Ja jos joku kehtaa väittää että näin ei ole, niin katsotaan kumpi vetää miesten kaiken huomion puoleensa: peruskaunis nuori nainen verkkareilla ja kauluspaidalla vai sama nainen tiukoissa pillifarkuissa ja pitsitopissa. Minä tiedän jo vastauksen. Turha väittää että miehille kelpaa mikä vain ja naiset ovat ainut syypää tilanteeseen.

        Nettideitissä olen ottanut kuvattomiin naisiin yhteyttä varmaan enemmän kuin kuvallisiin, joten se siitä ulkonäön merkityksestä. Livenä taas ulkonäöllä ei ole sikäli merkitystä, etten tee aloitteita kuitenkaan minkään näköisille naisille, koska minusta olisi hullua, noloa ja epäkohteliasta yrittää pokailla jotain tuntematonta, josta ei tiedä lainkaan, onko mitään yhteistä tai onko hän edes sinkku. Luonnollisia tutustumistilanteita on todella harvoin, ja ne eivät etene juuri sen kemian puutteen vuoksi.

        Vaikken pahemmin vaatteista nipota, verkkarit ja kauluspaita on jo niin karkea tyylirikko, että se toinen nainen olisi kiinnostavampi. Sitä paitsi jokainen nainen voi halutessaan laittaa pitsitopin päälle, jos vain lämpötila sallii. Kemiaa sen sijaan ei saa kaupasta, joten vertauksesi ontuu rankasti.


      • älykäs ätmi
        kaunis&laittamaton kirjoitti:

        Vielä kerran: ei pidä paikkansa. Meitä vähemmän seksikkäitä naisia (ei rumia! vaan vähemmän laitettuja) vain ei tahdota edes huomata. Seksikkäillä kyllä on vientiä. Eli olisko niin päin että ne vähemmän seksikkäätkin miehet suuntaavat katseensa vain niihin seksikkäisiin naisiin.

        Ja jos joku kehtaa väittää että näin ei ole, niin katsotaan kumpi vetää miesten kaiken huomion puoleensa: peruskaunis nuori nainen verkkareilla ja kauluspaidalla vai sama nainen tiukoissa pillifarkuissa ja pitsitopissa. Minä tiedän jo vastauksen. Turha väittää että miehille kelpaa mikä vain ja naiset ovat ainut syypää tilanteeseen.

        Toisaalta ilmaisussa "nuori nainen verkkareilla ja kauluspaidalla" on käytetty adessiivia, joka viittaa naisen olevan vaatteiden päällä. Kenties ottamassa aurinkoa alusvaatteisillaan... herättäisi mielenkiinnon, koska arvostan rohkeutta olla luonnollisesti tilanteeseen sopivalla tavalla yleisistä pukeutumisnormeista huolimatta, kunhan ei tarkoituksella provosoida ja häiritä muita.


      • kaunis_laittamaton
        älykäs ätmi kirjoitti:

        Nettideitissä olen ottanut kuvattomiin naisiin yhteyttä varmaan enemmän kuin kuvallisiin, joten se siitä ulkonäön merkityksestä. Livenä taas ulkonäöllä ei ole sikäli merkitystä, etten tee aloitteita kuitenkaan minkään näköisille naisille, koska minusta olisi hullua, noloa ja epäkohteliasta yrittää pokailla jotain tuntematonta, josta ei tiedä lainkaan, onko mitään yhteistä tai onko hän edes sinkku. Luonnollisia tutustumistilanteita on todella harvoin, ja ne eivät etene juuri sen kemian puutteen vuoksi.

        Vaikken pahemmin vaatteista nipota, verkkarit ja kauluspaita on jo niin karkea tyylirikko, että se toinen nainen olisi kiinnostavampi. Sitä paitsi jokainen nainen voi halutessaan laittaa pitsitopin päälle, jos vain lämpötila sallii. Kemiaa sen sijaan ei saa kaupasta, joten vertauksesi ontuu rankasti.

        "Vaikken pahemmin vaatteista nipota, verkkarit ja kauluspaita on jo niin karkea tyylirikko, että se toinen nainen olisi kiinnostavampi. Sitä paitsi jokainen nainen voi halutessaan laittaa pitsitopin päälle, jos vain lämpötila sallii."

        Eli juuri niinkuin arvelinkin. No joo toki tuossa nyt liioittelinkin. Mutta niin se vaan menee että jos miehet voi valita muodikkaammasta ja vähemmän laitetusta niin valinta on selvä. Se vähemmän laitettu ei edes saa mahdollisuutta esitellä mielenkiinnonkohteitaan ja ajatuksiaan, joten ei tule kemiat ikinä selville. Lisäksi viimeinen lauseesi syyllistää että naisten tulisi pukeutua tyylikkäästi. Entä jos vaatteet eivät ole naisen juttu? Entä jos hänestä muut asiat ovat tärkeämpiä? Niillä ei ole väliä, jos hän ei pue pitsitoppia sään salliessa.


    • --.

      Siksi koska kukko pieras ja kana käski.

    • Ainoa mahdollisuus tutustua naisiin on yrittää lähestyä tuntemattomia naisia. Eikä se onnistu minulta, ei edes tuhannen tuiskeessa tai pienessä sievässä.

      Ja jos kävisikin niin hyvin että pääsisi tutustumaan johonkuhun, niin sitten tulee esille kokemattomuus ja muut naisten halveksimat ominaisuudet.

      • Af Tötterström

        Minusta tuo kokemattomuus-tematiikka on hiukan outo tälle palstalle, koska eihän kukaan muutenkaan halua WT-naista, vaan paremminkin 50-lukulaisen?


      • Af Tötterström kirjoitti:

        Minusta tuo kokemattomuus-tematiikka on hiukan outo tälle palstalle, koska eihän kukaan muutenkaan halua WT-naista, vaan paremminkin 50-lukulaisen?

        Taitaa ne 50-lukulaiset naisetkin arvostaa miehen kokeneisuutta.


    • Uglubuglu

      Tjaa oon sinkku, koska en oo yli puoleen vuoteen edes yrittänyt saada treffejä aikaseks. :D Tässä olis terapian paikka, jos vaan koen, että asia on niin tärkeä, että sille kannattaisi yrittää tehdä jotain. Kaikin puolin itsevarmuus naisten/tapailun suhteen täysin olematon erinäisten tapahtumien jälkeen. Tarttisin apua, että pystyn olemaan kenenkään kaa läheisessä suhteessa. Nykyisin välttelen naisia (varsinkin niitä jotka kiinnostavat) viimeseen asti, koska koen että en ikinä tule olemaan riittävän hyvä naisen silmissä. Tiivistetysti: Itsetunto-ongelmat ja ongelmat läheisten ihmissuhteiden muodostamisessa. :P

      • en näe vikaa

        Kuulostat kivalta tyypiltä. Suosittelen hoitamaan asiasi kuntoon!

        T. Samojen ongelmien kanssa painiskeleva nainen


    • Ylpeä yh-mama

      - Olen miesten suhteen liian nirso. Kunnolliset miehet, jotka ovat minusta kiinnostuneita, eivät yleensä minua innosta. Sitten taas "pahat pojat", joista on yleensä aina vain harmia vetävät minua puoleensa.

      - Olen luonteeltani liian dramaattinen. Tuntuu, että välillä aiheutan tahallani jotain dramatiikkaa tapailemani/seurustelemani henkilön ja minun välille. En välttämättä tietoisesti, mutta jostain syystä mieskuvioissani on aina kovin paljon draamaa.

      - Olen kovin äkkipikainen. Sanon ja teen asioita ensin ja sitten vasta mietin. Myöhemmin kadun. Tämä on varmasti yksi suuri tekijä siihen, minkä vuoksi suhteeni aina kariutuvat.

      - Olen epätasapainoinen ihminen. Mielialani vaihtelevat kiivaasti, välillä olen todella iloinen ja yhtäkkiä todella surullinen.

      - Minulla on erittäin huono itsetunto. Olen nuori ja minua kehutaan jatkuvasti nätiksi ja hyvävartaloiseksi, mutta löydän itsestäni paljon vikoja. Tämän takia minun on välillä vaikeaa olla rentoutunut ja oma itseni miesten seurassa.

      - Hyppään liian usein ja liian nopeasti uusien miestuttavuuksien kanssa sänkyyn. Tämän vuoksi suhde perustuu heti vain yhdelle asialle ja siitä on vaikeaa enää syvempää suhdetta luoda. Lisäksi tällainen käytös ei tee hyvää "maineelleni" miesten keskuudessa.

      - Olen yksinhuoltajaäiti. Olen 23-vuotias ja vielä nuori ja nätti, mutta uskoisin tämän olevan yksi merkittävä kriteeri varsinkin oman ikäisteni miesten keskuudessa, haluavatko he kanssani suhdetta. Valitettavaa, mutta totta.

      Eiköhän tässä näitä syitä ollut tarpeeksi. :D Yritän kuitenkin positiivisesti ajatella, että vielä jonain päivänä elämääni astuu hyvä mies, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja saamme suhteen kestämään. Jos näin käy, on se ollut odottamisen arvoista. :)

    • mies päälle 30v

      Minä olen sinkku siksi koska olen päihteisiin menevä eläkeläinen ja mielentervyteni järkkyy aika ajoin.

    • pkamies

      Olen 45-vuotias mies ja en ole seurustellut kertaakaan elämäni aikana. Ei vaan huvita. Naiset muuttaa elämän aina niin vaikeaksi että ei sitä kestä kukaan. MIelummin yksin.

    • Clarie1

      Olen huomannut kuinka hyvin viihdyn yksikseni. Minulla on pitkä avio- ja avoliitto takanapäin. Avioliitosta siunaantui maailman ihanin lapsi, joka on tänä päivänä kaunis, älykäs, tasapainoinen ja hyväkäytöksinen nuori nainen.
      Minulla on aivan ihana koti, iso omakotitalo, jonka olen sisustanut juuri haluamani tavalla. Olisi vaikeata kuvitella, että ottaisin sinne miehen asumaan. enkä voi myöskään kuvitella muuttavani itse.
      Seuraa olisi kyllä tarjolla, hyvännäköisiä miehiä jotka ovat pärjänneet hyvin elämässään, lieneekö vaikutusta, että olen kaunis ja varakas nainen.
      En vain ole valmis luopumaan vapaudestani, josta olen niin oppinut nauttimaan. Saan itse tehdä kaikki päätökset ja muutenkin tehdä pelkästään sitä mistä itse nautin. Minusta on tullut itsekäs, mutta mitä sitten, se ei vaikuta kenenkään elämään.
      Käytän vapaa-aikani lukemiseen, lenkkeilyyn, puutarhahoitoon, illallisten järjestämiseen ystävilleni, mökkeilyyn ja laiskotteluun.

      • ,,,,,,,,,,,

        Kuinka nuorena oikein synnytit, jos muka olet kaunis vielä nytkin, kun lapsesi on nuori nainen? 11-vuotiaana?


      • 2+4

        Pitäisin pahasti suhteellisuudentajuttomana ja harhaisena ihmistä, joka pitää omaa lastaan maailman ihanimpana. Oletko verrannut kaikkiin muihin? Millä tavalla olet mitannut?


    • Kaksi ja puoli vuotta sinkkuna. Olen mieluummin itsekseni, kuin otan vain jonkun halukkaan. Minun tarvitsee tuntea jotain, jotta parisuhde olisi jollain tasolla minulle mielekäs järjestelmä.
      Syitä:
      - vaikutan kylmältä ja tunteettomalta(ehkä olenkin)
      - olen introvertti ja sosiaalisesti vähän haastava
      - pidän uudet tuttavuudet tarpeeksi etäällä omista asioistani ja piireistäni
      - olen ehdoton ja joidenkin mielestä jopa julma, jos toinen tekee yhdenkin väärän liikkeen
      - naiseksi olen todella rationaalinen ja kova(saattaa yllättää, harvemmin positiivisesti...)

    • 19+2

      Olen vasta eronnut. Olen hyvä seurustelukumppani sopivalle ihmiselle, joten pariutumisen kanssa tuskin on ongelmaa, ellei elämässäni tapahdu jotain mullistavaa epäonnea.

      • Sinkkumies.

        Olen ollut koko ikäni sinkkuna eli 20 vuotta jos lasketään 15 kesäisestä eteenpäin.
        Olen ruma, työtön ja sehän jo riittää että naisia ei kiinnosta tutustua. En ole jännä vaan tylsä kun en juopottele enkä hakkaa naisia


    • Olen sinkkuna aikalailla omasta tahdostani. Omassa elämässä on niin pirun kiire juuri nyt ja oikeastaan elämä on aika sairaan kivaa tällä hetkellä ilman parisuhdettakin - on aikaa harrastuksille, ystäville ja mikä parasta, ei tarvitse olla omista menemisistään tilivelvollinen kenellekään.

      Miesten suhteen olen nirso, enkä koe muutenkaan istuvani kovin hyvin siihen tavalliseen parisuhteen malliin; lapset eivät kuulu tulevaisuuden suunnitelmiini, en kaipaa jatkuvaa yhdessä oloa enkä yhdessä asumista.

      Minulla on hyvä itsetunto, olen ihan kivan näköinen ja hyvässä kunnossa joten puutetta seurasta ei kyllä ole, mutta ainakaan tällä hetkellä ei ole kiikarien eteen osunut sellaista miestä jonka kanssa kiinnostaisi luoda mitään pysyvää. Tämä ei siis tarkoita sitä, ettäkö hyppisin sängystä toiseen - sekään ei ole minun juttuni.

      • Af Tötterström

        Eli pidät kuitenkin oven raollaan.


      • Af Tötterström kirjoitti:

        Eli pidät kuitenkin oven raollaan.

        Niinkin voi varmaan sanoa.


    • realismia

      -en pidä itseäni aikuisena saati seksuaalisena olentona koska kokemusta ei käytännössä ole, minkä takia seurusteluun johtavat suhteet ahdistavat
      - pelkään että en osaa asua kenekään kanssa saman katon alla koska olen elänyt koko nuoruuteni yksin

      Nuo oli samat mulla ja sitten vielä nämä

      -ajattelen jo valmiiksi että jos tähän ikään en ole saanut miesseuraa, eivät miehet ole minusta nykyisinkään(vanhenneena) kiiinnostuneita. En tee aloitteita ja olen todella estynyt ja ujo miesseurassa. Yritän olla mahdollisimman asiallinen ja viileä, enkä todellakaan kehtaa näyttää kiinnostustani.
      -en usko että tulen koskaan seurustelemaan, harrastamaan seksiät ai asumaan kenenkään kanssa.
      -eivät miehet halua kaltaistani naista, en ole sitä mitä minun tulisi olla. En ole luonteeltani tarpeeksi kiinnostava eikä ulkonäköni ole erityisen hyvä.

    • ei jaksa

      Tiedän mitä en halua, tunnen luonteeni ja vaadin mieheltä kunnollisuutta (vastuuntinto, rehellisyys, uskollisuus). Tällä hetkellä ei jaksa keskittyä erotella noita jyviä akanoista.

    • - ruma
      - lihava
      - vanha
      - estoinen
      - traumoja
      - olematon itsetunto

      Eiköhän tuossa ole ne tärkeimmät.

      • Ja seurustelematon ja vielä neitsyt enkä tarkoita tuolla horoskooppia :-D


      • 14+11
        femnerd kirjoitti:

        Ja seurustelematon ja vielä neitsyt enkä tarkoita tuolla horoskooppia :-D

        Elä unohda että asut vielä pk-seudulla missä on enemmän naisia kuin miehiä.


      • Löytöretkeilijä
        femnerd kirjoitti:

        Ja seurustelematon ja vielä neitsyt enkä tarkoita tuolla horoskooppia :-D

        Eihän nämä ole vikoja tai epäkohtia ensinkään, pikemminkin päinvastoin. Jos tuossa iässä olet vielä neitsyt nykyaikana, niin se on kunnioitettavaa. Jos taustalla on vielä vahva käyttäytymistä ohjaava arvojärjestelmä, niin mikä sen parempaa. Sinun kaltaisesi jalokivet ovat vain harvinaisia ja vaikeasti löydettävissä.


    • Tehtävä mahdoton

      1) Ei riittävästi vetovoimaa että naiset itse lähestyisivät
      2) En ole riittävän itsevarman oloinen ja vetovoimainen että naisten kiinnostus olisi täysin läpinäkyvää minulle
      3) Aiemmat kokemukset ovat opettaneet että lähestyminen tuottaa lähinnä pettymykseiä
      4) Samat kokemukset ovat opettaneet että suhteisiin pyrkiminen johtaa epäonnistumisen tunteeseen jossain vaiheessa
      5) En jaksa lähestyä naisia jotka johtuvat edellä mainituista asioista
      6) Olen nirso koska en pidä tietynlaisia naisia lainkaan viehättävinä ja odotan että nainen on samalla aaltopituudella kanssani varsin nopeasti

    • sinkkuna hyvä olla

      Olen sinkku, koska en etsi aktiivisesti naisseuraa seurustelumielellä eikä naiset mullekaan tule missään aloitteita tekemään. Minulla on myös vakipano, joten seksiä ja läheisyyttäkin saan ihan riittävästi sinkkunakin.

    • Mun syyni ovat tässä. Teksti on kopioitu joskus aikaisemmin tänne kirjoittamastani vastauksesta. Koko sepustus ja syyni sinkkuuteeni:

      Olen 37-vuotias ikisinkkumies. Akateemisesti koulutettu maisteri kemian alalta. Kemisti siis. Laborantin työssä tällä hetkellä. Soittelen sähkökitaraa, luen, pelaan konsolilla, harrastan liikuntaa jumpaten, lenkkeillen ja kuntosalillakin tulee joskus käytyä. Rauhallinen, kiltti, fiksu, mutta tylsä ja kemiaa minussa ei ole että voisin herättää naisien mielenkiinnon. Heikohko itsevarmuus.

      Miksi jäin yksin? Yleensä atm:llä on takana jonkin sortin trauma. Minulla se oli koulukiusaamisen uhriksi joutuminen. 4-9. luokat muutama tyyppi kiusasi minua jatkuvasti. Kyllä se aika hyvin tuhosi terveen itsevarmuuden ja itseluottamuksen. Siispä sitten 16-25 vuotiaana kun olisi ehkä normaalin ihmisen ollut aika etsiä se nainen/naiskokemuksia, minä keskityin opiskeluun ja en edes uskaltanut naisia lähestyä. Eipä kukaan nainen minuakaan lähestynyt. En käynyt tosin bileissä, baareissa tai missään muissakaan sosiaalisissa tilaisuuksissa. 29-vuotiaana sitten teksti tv:n chatin kautta tapasin elämäni ainoan naisen jonka kanssa seurustelin 3kk:n verran. Se oli vain sellaista tykkäämistä. Silloin menetin neitsyyteni ja koin ensisuudelmat jne vasta. Sen jälkeen olenkin ollut täysin yksikseni. En käy missään ja koen jo olevani muutenkin liian vanha. Oman ikäiset sinkkunaiset eivät kiinnosta, koska he ovat pääosin yksinhuoltajia ja/tai ylipainoisia. Olen vähän pinnallinen tässä suhteessa. Sanon ei noille naisille. Mainittakoot muuten tässä vielä, että sinkkuus tarkoittaa minun kohdalla ainakin myös aina seksittömyyttä. Arvomaailmani on sen verran konservatiivinen, että seksiä en muutenkaan pystyisi edes harrastamaan kuin ihmisen kanssa josta oikeasti tykkään vahvasti. Eli tunteita pitää olla.

      Eli pääosin sinkkuuden syyt ovat omassa päässä. Mutta kun on parkkiintunut tällaiseen yksinäiseen elämään, niin vaikeapa siitä on enään päästä irti. Pitäisi aktivoitua ja käydä jossain. Naiset ehdottaa nettideittejä, mutta se mitä he eivät tajua on se että nettideittailu on pääosin arpapeliä tavallisen näköiselle tylsälle matti meikäläiselle. Yhtä naista kohti nettideiteissä on kymmeniä ellei satoja miehiä. Vaikka laitat 100 naiselle viestiä, niin et saa yhtäkään vastausta. Koska naiset saavat kymmeniä ellei satoja vastauksia miehiltä päivässä. Olen kuvallisilla profiileilla ollut joskus 5 eri nettideitissä yhtäaikaa...ei yhtään vastausta. Eli hylkäsin senkin tavan.

      Olen kuitenkin sosiaalinen työssäni. Mulla on työkaverit ja heidän kanssa juttu lentää. Mutta se on töissä. Ja kaikki heistä ovat pariutuneet. Joten sieltäkään ei voi mitään potentiaalista kumppania löytää.

      Olen jo aika varma, että elän elämäni yksin ellei sitten joku kiva nainen satu eksymään samaan paikkaan kun minä ja aloita juttelemista jne. Mikäs tässä on ollessa. Olen velaton, töissä ja säästän pahan päivän varalle että voin joskus ostaa jotain kivaa isompaa. Vaikka uudet sähkökitarakamat.

      Sellainen mies täällä. Tsemppiä ja voimia kaikille yksinäisille ja sinkuille!

      • AfTötterström

        Thanks for sharing!


      • yksi_heistä

        "Kyllä se aika hyvin tuhosi terveen itsevarmuuden ja itseluottamuksen. Siispä sitten 16-25 vuotiaana kun olisi ehkä normaalin ihmisen ollut aika etsiä se nainen/naiskokemuksia, minä keskityin opiskeluun ja en edes uskaltanut naisia lähestyä. Eipä kukaan nainen minuakaan lähestynyt."

        Huomautan sinulle ja muillekin samassa tilanteessa oleville: maailmassa on myös naisia joilla on sama kohtalo. Naisia jotka ovat ajautuneet yksin elämisen kierteeseen ja jotka eivät ole saaneet/hankkineet riittävästi kokemusta jotta heillä olisi itseluottamusta parisuhteeseen. Eli jos ette halua elää yksin niin etsikää kohtalotovereita, he sekä ymmärtävät teitä että te heitä. Mutta nämä syjäytyneet naiset eivät ole niitä baaritiskin komeimpia statussymboleita. Kaupoissa ja kirjastoissa heihin törmää.


      • EiPidäPaikkaansa
        yksi_heistä kirjoitti:

        "Kyllä se aika hyvin tuhosi terveen itsevarmuuden ja itseluottamuksen. Siispä sitten 16-25 vuotiaana kun olisi ehkä normaalin ihmisen ollut aika etsiä se nainen/naiskokemuksia, minä keskityin opiskeluun ja en edes uskaltanut naisia lähestyä. Eipä kukaan nainen minuakaan lähestynyt."

        Huomautan sinulle ja muillekin samassa tilanteessa oleville: maailmassa on myös naisia joilla on sama kohtalo. Naisia jotka ovat ajautuneet yksin elämisen kierteeseen ja jotka eivät ole saaneet/hankkineet riittävästi kokemusta jotta heillä olisi itseluottamusta parisuhteeseen. Eli jos ette halua elää yksin niin etsikää kohtalotovereita, he sekä ymmärtävät teitä että te heitä. Mutta nämä syjäytyneet naiset eivät ole niitä baaritiskin komeimpia statussymboleita. Kaupoissa ja kirjastoissa heihin törmää.

        Mitä oikein tarkoitat? Ai sitä että jos nainen on syrjäytynyt on hän automaattisesti ruma? Et voisi olla enempää väärässä, tunnen yhdenkin syrjäytyneen naisen joka on kaunis. Ja paljon vastaavasti rumia naisia jotka ovat juuri näitä "baarin ruusuja".


    • Minun aikani koittaa vasta myöhemmin. Siis sitten kun olen onnistunut saamaan pysyvän työpaikan, oman asunnon ja päässyt hyville palkoille. Vasta sitten naiset alkavat minusta kiinnostumaan. Ikäjakaumakin osuu sopivasti kohdille, sillä päälle kolmenkymmenen yleensä pahimmat juoksut on juostu, jännämiehet koettu ja ähkijjäjyystäreiltä on otettu tarpeeksi turpaan. Tässä kohtaa minä astun kehiin, valmiina elättämään naisen ja hänen mahdollisen jälkikasvunsa. Minusta tulee siis sanalla sanottuna aisuri-iskä. Siis jos minusta jotain muuta ylipäätään tulee kuin parrakas filosofian maisteri.

    • burb

      Miksi pitäisi ottaa erot omaksi syyksi? Miksi syyttää itseään siitä, että naiset pistävät järjestäänsä poikki puhtaasti rahaan ja materiaalin liittyvien vaatimusten takia? En mä ainakaan muitten ahneutta omaksi syykseni pistä.

      • AfTötterström

        Niin totta!


    • ReettaLasanen

      mulla on pienet tissit ja mulla on reijät ummessa

    • SimoKoljonen

      Olen kusipää ja homo eikä pieneltä paikkakunnalta löydy poikaystävää

      • ReettaLasanen

        Minä voin olla sun poikaystävä


      • ReettaLasanen
        ReettaLasanen kirjoitti:

        Minä voin olla sun poikaystävä

        vittu simo


    • SimoKoljonen

      jUUUJUJuu

    • Hkhjkhkjj

      En pystyisi elämään niin että olisi joku jota pitäisi huomioida. Aiemmat seurustelut päättyneet siihen että ei voi tehdä mitä haluaa. Seksikään ei enää kiinnosta kuten nuorempana. Sinkkuna on helppoa. Mies40v

    • tosirandom

      Sinkkuna pysyminen vaatiin täysipäiväistä työtä.
      Onnekseni minulla on sitoutunut tiimi, joka tekee pyyteettömästi työtä aamusta iltaan.
      Vilpitön kiitos siitä. Valitettavasti kristallipalloni, Lady Fortuna, ja suojelusenkuli ( blackwings pakotti sanomaan) juhlallisesti ilmoitti, että todellisuus ja kvanttifysiikka ei tapahtu ilman twisteja ja nk. wtf-efektiä.
      Jänskättää kovasti btw.

    • ätmi---

      Olen ruma ätmi. Ei siihen muuta tarvi.

    • dsfdfsd3233

      Olenko ainoa jota ärsyttää kun kirjoitetaan "koittaa", kun tarkoitetaan "koettaa" (=yrittää)

      • häiritsee

        Et ole. Monet muutkin virheet.


    • erkki-täti

      Minua ei kiinnosta analysoida tätä asiaa keskustelupalstalla, joka ottaa melkein kymmenen minuuttia ennen kuin päivittyy. Se ei ole keskustelupalsta, vaan jonkinlainen modernin ajan versio entisaikain lehtien yleisöpalstoista.

      Ilmeisesti suomi24 haluaisi kaikkien siirtyvän Chattiin?

      Miksi aloittaja itse on sinkku? Vai olisiko niin, että aloittaja onkin töissä?

    • HC-ATM

      Koska en ole edes 180cm pitkä

    • marja-setä

      Onneks naisia saa kohta robotteina :D! Sit saa ohjelmoida ihannetyttöystävän.

    • Kohtalonpoika

      Koska jumalat ovat niin päättäneet!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe