nuori nainen, joka ei halua lapsia=myrkkyä

vapaaehtoisesti lapseton

Hieman päälle parikymppisenä naisena kun laitan rastin ruutuun "en halua lapsia", jään auttamatta yksin. Haluan kuitenkin omantasoista seuraa (ei ylipainoisille haiseville tupakoitsijoille). En vihaa lapsia, mutta en vain koe mitään tarvetta lisääntymiseen. Maailmassa olisi niin paljon muutakin koettavaa.

39

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

      Haluatko sitten kokea ne kaikki asiat nuorena? Miksei vanhempana voisi, sitten kun lapset jo pärjäävät yksin tai ovat muuttaneet kokonaan pois kotoa? Sinulla on viisikymppisenäkin vielä noin 30 vuotta aikaa fiilistellä maailmaa.

      • ------------

        Ei siis sillä, että ajaisin jotain omaa agendaani tässä. En itsekään halua lapsia.


    • hgfrtedf

      varmaan rankkaa olla 109 vuotta ilman munaa :D kuolee yksin ;_;

    • 7ja4

      Jokainen päättää itse elämänsä suunnan. Jos haluat elää lapsettomana, niin elä. Näin se vain menee. Eihän sinun tuossa iässä tarvitse vielä niitä asioita päättää ja voihan olla, ettet lapsia edes koskaan saa.

      Voihan olla, että löydät miehen, jolla on lapset jo valmiina. Eri asia on tietenkin, pystytkö suhteeseen miehen kanssa jolla on jo lapsia.

    • 3 äiti

      Voi voi lapsi. Ei sinun iässä,vielä voi kaikkea tietää. Lapsiakin vissiin,saadaan joskus vaikkei haluttaiskaan. Eräs ystäväni hoki 30 v asti vihaavansa lapsia ja kun soppeli mies löytyi...nyt taputellaan onnellisena vauvamasua.

      • äiti kahdelle

        Voi voi sua. Mulla on montakin ystävää, joilla ei ole lapsia. Päättäneet jo parikymppisenä asiasta ja päätös on pitänyt. Eivät ole yhtään "äitityyppejä" mutta eivät silti vihaa lapsia, tulevat erittäin hyvin toimeen lasten kanssa. Se on jokaisen oma päätös ja siihen ei ole kellään mitään sanomista.

        Munkin vähän päälle kaksikymppinen tyttäreni sanoi, ettei aio lapsia tehdä. Se on hänen päätös ja mä kunnioitan sitä. Enkä yhtään epäile, että vaikka miten soppeli (yök mikä sana) mies löytyy, että päätöksensä pyörtäisi.


    • no kids ever

      Kuules nyt 3 äiti, kaikki eivät vain halua lapsia ja tietävät sen jo nuorena. Itse tiesin alle kaksikymppisenä etten lapsia halua ja samaa mieltä edelleen olen nelikymppisenä. Joten jätä nuo lapsettelut ja ymmärrä etteivät kaikki ajattele kuten sinä.

    • Luulisi että lapsia haluamaton nainen olisi nimenomaan haluttua seuraa. Sellaisia kun on niin vähän.

      Yleensä naisilla on jo jonkun toisen tekemiä lapsia. Eikä toisen lapsia halua kasvattaa jos ei halua omiakaan lapsia. Minä ainakaan en halua lapsia, en omia enkä toisten miesten tekemiä.

      • Totuus on toinen

        Lapsia haluamaton - tai hedelmätön - nainen on parisuhdemarkkinoilla todella alhaisessa kurssissa miesten keskuudessa. Jopa niiden miesten, jotka eivät ole vielä päättäneet, haluavatko lapsia: he haluavat pitää mahdolliuuden avoimena.

        Tästä on karvasta omakohtaista kokemusta kahdenkymmenen vuoden ajalta. Vasta nyt löysin itselleni sen täydellisen miehen. Tarjokkaista ei todellakaan ole ollut pulaa: treffeillä olen käynyt satoja kertoja (pois lukien seurusteluvuodet) ja kaikkein ihastuneimmatkin miehet (siis ne, joista itsekin olin todella kiinnostunut) laittoivat mahdollisuuden saada lapsia minun edelleni. Seurustelusuhteet olivat itseni puolelta tuhoon tuomittuja kompromisseja. Älykäs, kivan näköinen ja hyväluonteinen mies, joka ei halua lapsia, on äärimmäisen harvinainen helmi.

        Miesten näkökulmasta olen ollut - ja olen vieläkin - napakymppi kaikin puolin. Lukuunottamatta lapsettomuutta. Vasta nyt, nelikymppisenä, löysin itselleni sopivan miehen, jolle tärkeämpää on hyvä parisuhde.

        Deittimarkkinoilla profiilin "ei halua lapsia" innostaa pahimpia miehiä lähettämään tappouhkauksia avausviestinä. Lapsia haluamaton nainen ei kuulemma ansaitse edes elää. Kylmä paskiainen ja sitä rataa. Ilmeisesti kaunis, lapsia haluamaton nainen on joillekin erittäin vahva ärsytystekijä.

        Että näin haluttua seuraa lapsia haluamaton nainen on.


      • GB79

        No johan on! En olisi itse uskonut! Uhkauksia? Koska ei halua lapsia?? WTF?? :o

        Itse nyt 35v mies jolla exä ja 3v lapsi. Olisin pärjännyt itsekin ilman lasta. Mutta minua vastaan nyt ei vain sattunut tulemaan se nainen joka ei halua lapsia. Rakastan tietty lastani. Mutta minunkin mielestä ihmisiä on jo ihan tarp.. siis liikaakin tällä planeetallamme. Joten olin rajannut sen määrän yhteen lapseen. Ehkä vaimo sen takia osasyynä lähtikin..?? :D


    • er45

      Itselläni ei ole mitään tarvetta lapsille - Ja miksi tuntisin siitä syyllisyyttä?

      Tottakai tuolla on heitä, joiden itsetarkoitus on "täyttää maa", ja he katsovat kummeksuen lapsettomia sinkkuja tai pariskuntia.

      Kohtasin samaa mieltäolevan parin itselleni täältä S24sta, ja ollaan vietetty nyt muutama vuosi yhdessä, eikä kumpaakaan harmita ettei niitä lapsia ehkä koskaan tule. Saadaan olla ja mennä miten haluamme, eikä tarvitse aina miettiä lapsia tai lemmikeitä.

      Ja välillä säälien katsomme prisman kassajonossa perheitä jotka raastavat neljää muksua mukanaan, jotka kaikki huutavat isoon ääneen kiukutellen. Tai kun vaikka kerron ystäväpariskunnalle, että olen lähdössä New yorkiin viikonlopuksi, pyytäen heitä mukaan, niin vastaus on aina - Ei kykene, koska on noita muksuja.

      No, ihan oma valinta, ilmeisesti kotona on hyvä olla.

    • monta totuutta

      Ensin kirjoittaa että lapseton nainen on ".... on parisuhdemarkkinoilla todella alhaisessa kurssissa miesten keskuudessa"
      Sitten kirjoittaa samaan syssyyn "Tarjokkaista ei todellakaan ole ollut pulaa: treffeillä olen käynyt satoja kertoja...."
      Eikö tämä ole aika ristiriitaista ja naisten tyypilliseen tapaan katsottu ja ajateltu.

      Vaatimustasosta vielä korostaisin että on oltava miehen "kivan näköinen" ja tässäkin tapauksessa on aika valikoivasti olleet ne joista nainenkin on todellakin kiinnostunut mutta näilläpä miehillä on sitä valinnanvaraa ettei heti sulje mahdollisuutta lapsien saantiinkin tulevaisuudessa.

      Kyllä on tosiasiassa oma markiina arvonsa näillä vanhemmilla 40 lapsettomilla naisilla ja kun on vielä parhaimman synnytysiänkin ylittänyt toisin kuin miehillä...
      Eipähän ainakaan tarvitse hössöttää toisten tekemistä lapsista ja lapsenlapsista ja jos mies vielä on tehnyt lapsensa että kiintiö on täynnä.

      Nyt on vaan kyse siitä jos tälläinen 40 nainen on elänyt itsekästäkin elämää ja ajattelumaailma on aina minä, minä niin onko paras mahdollinen sitten vakavampaankaan parisuhteeseen.

      • Totuus on toinen

        Ei noissa lauseissa ole mitään ristiriitaa. Miesten innostus on lopahtanut sen jälkeen, kun tieto lapsettomuudesta on tullut. Eihän kukaan ensimmäisellä tapaamisella (esim. ravintolassa) kerro noin intiimistä asiasta.

        Ei lapsettomuus tarkoita itsekkyyttä. Millä logiikalla siihen lopputulokseen päädyit? Muuttuuko ajatuksesi minusta, kun nyt saat tietää, että olen fyysisesti lapseton? Ei mitään mahdollisuutta, vaikka olisi joksus vauvakuume yllättänytkin (ei olisi). Itsekkyys kumpuaa aivan toisista lähtökohdista kuin lapsien lukumäärästä.

        Ja kyllä, tahdoin itselleni tasoiseni kumppanin. Olen itse kaunis, perus mensa-tason älykäs, korkeasti koulutettu, varakas, uskollinen, hyväluonteinen - ja tämä ihan realistisesti kuvattuna. Ulkonäkö ei koskaan ollut miehille ykköskriteerini, vaan poikkeuksellisen korkea älykkyys, mutta parisuhteessa on _pakko_ olla fyysistäkin vetovoimaa. Muussa tapauksessa parisuhde on kaverisuhde. Yksi tärkeimmistä tekijöistä fyysiseen haluttavuuteen on itselleni henkinen yhteensopivuus. Siitä ei voi tinkiä. Tingin, ja se johti aina lopulta eroon.


      • Totuus on toinen kirjoitti:

        Ei noissa lauseissa ole mitään ristiriitaa. Miesten innostus on lopahtanut sen jälkeen, kun tieto lapsettomuudesta on tullut. Eihän kukaan ensimmäisellä tapaamisella (esim. ravintolassa) kerro noin intiimistä asiasta.

        Ei lapsettomuus tarkoita itsekkyyttä. Millä logiikalla siihen lopputulokseen päädyit? Muuttuuko ajatuksesi minusta, kun nyt saat tietää, että olen fyysisesti lapseton? Ei mitään mahdollisuutta, vaikka olisi joksus vauvakuume yllättänytkin (ei olisi). Itsekkyys kumpuaa aivan toisista lähtökohdista kuin lapsien lukumäärästä.

        Ja kyllä, tahdoin itselleni tasoiseni kumppanin. Olen itse kaunis, perus mensa-tason älykäs, korkeasti koulutettu, varakas, uskollinen, hyväluonteinen - ja tämä ihan realistisesti kuvattuna. Ulkonäkö ei koskaan ollut miehille ykköskriteerini, vaan poikkeuksellisen korkea älykkyys, mutta parisuhteessa on _pakko_ olla fyysistäkin vetovoimaa. Muussa tapauksessa parisuhde on kaverisuhde. Yksi tärkeimmistä tekijöistä fyysiseen haluttavuuteen on itselleni henkinen yhteensopivuus. Siitä ei voi tinkiä. Tingin, ja se johti aina lopulta eroon.

        Se taitaa kuitenkin olla niin, että lapsia haluamaton mies ei kelpaa lapsia haluamattomalle naiselle, koska lapsia haluamaton mies ei edusta sitä "poikkeuksellisen älykästä" osaa miehistä, vaan lapsia haluamattomat miehet ovat sitä pohjasakkaa joka ei kelpaa.

        "Poikkeuksellisen alykkäät" miehethän ovat niitä johtajatyyppejä, jotka yleensä aina haluavat lapsia.

        Eli jos haluat miehen joka ei halua lapsia, voit joutua sitten varmaan tinkimään miehen "tasosta" ja älykkyydestä.


      • n80ldmfd

        Et nyt ihan ymmärtänyt, että kaikista fiksuimmat ei välttämättä halua lisääntyä, niin siis sekä miehissä että naisissa. Sinisilmäiset ja naiivit lisääntyvät eniten. Mitä älykkäämpi on, niin siinä ohessa saattaa ilmetä sosiaalisia "ongelmia." Ajatusmaailmat harvoin kohtaavat tavisten kanssa.


      • fsaäöldsadsa

        Ei siinä ole mitään intiimiä, ettei halua lapsia, ja mielestäni se on niin kriittinen valinta, että se pitäisi kertoa jo ennen ensimmäisiä treffejä. Ei pidä johtaa harhaan.


    • monta totuutta

      Juuri sinunlaisia "Olen itse kaunis, perus mensa-tason älykäs, korkeasti koulutettu, varakas, uskollinen, hyväluonteinen - ja tämä ihan realistisesti kuvattuna." onpi 13 tusinasta nettideittailevia naisia mutta poikkeuksena olet lapseton ja nuo vastaavat kriteerit pitäisi sitten miehenkin täyttää' mutta totuus onpi toinen naisella.

      Kuule en usko että sinunkaan tapauksessasi miesten kiinnostus ravintoloissa yms. on lopahtanut tuon lapsettomuuden takia vaan ennemminkin ajatusmaailmastasi ja asenteistasi johtuen.

      Tarkoitan paljolti tuolla itsekkyydellä kun on elänyt paljolti vain omalle itselleen kun ei ole tarvinnut ottaa toisia huomioon niin siinä se parisudekkin jatkaa sitä omaa rataansa.
      Eiku toivotan hyvää jatkoa ja pitkää parisuhdettakin tälle uudelle mahdollisuudelle vaikka varmaan onkin monta takana....

      • Totuus on toinen

        Ymmärrän toki syyt omaan näkemykseesi asiasta ja sen, miksi haluat uskotella itsellesi, että syy olisi jossain muualla kuin miesten lapsitoiveissa. Siihen on turha pureutua sen enempää, sillä ihmisten lähtökohtaisten asenteiden muuttaminen on lähes mahdotonta, jos ei ole kykyä moniulotteisempaan ajatteluun.

        Kysymys kuitenkin sinulle: oletko aina elänyt parisuhteessa, jossa elät vain itsellesi, etkä ole ottanut kumppaniasi huomioon? Entä oletko aina itsekkäästi laiminlyönyt omat sukulaisesi ja vanhempasi?

        Oman logiikkasi mukaan kyllä, sillä näkemyksesi mukaan vain lapset voivat tehdä ihmisestä epäitsekkään. Linkittäisitkö vielä jonkin tieteellisen lähteen, jossa todistetaan, että lapsien tekeminen muuttaa itsekkään ihmisen muita huomoivaksi? Alleviivaan vielä, että omalla logiikallasi jokainen ihminen on itsekäs, kunnes tekee lapsia.

        Kuulostaako järkevältä? Ei minustakaan, sillä ei yksinäisyys, eikä lapsien tekemättömyys tee kenestäkään lähtökohtaisesti itsekästä.


      • Totuus on toinen
        Totuus on toinen kirjoitti:

        Ymmärrän toki syyt omaan näkemykseesi asiasta ja sen, miksi haluat uskotella itsellesi, että syy olisi jossain muualla kuin miesten lapsitoiveissa. Siihen on turha pureutua sen enempää, sillä ihmisten lähtökohtaisten asenteiden muuttaminen on lähes mahdotonta, jos ei ole kykyä moniulotteisempaan ajatteluun.

        Kysymys kuitenkin sinulle: oletko aina elänyt parisuhteessa, jossa elät vain itsellesi, etkä ole ottanut kumppaniasi huomioon? Entä oletko aina itsekkäästi laiminlyönyt omat sukulaisesi ja vanhempasi?

        Oman logiikkasi mukaan kyllä, sillä näkemyksesi mukaan vain lapset voivat tehdä ihmisestä epäitsekkään. Linkittäisitkö vielä jonkin tieteellisen lähteen, jossa todistetaan, että lapsien tekeminen muuttaa itsekkään ihmisen muita huomoivaksi? Alleviivaan vielä, että omalla logiikallasi jokainen ihminen on itsekäs, kunnes tekee lapsia.

        Kuulostaako järkevältä? Ei minustakaan, sillä ei yksinäisyys, eikä lapsien tekemättömyys tee kenestäkään lähtökohtaisesti itsekästä.

        Siis jos asenteellisella henkilöllä itsellään ei ole kykyä moniulotteisempaan ajatteluun.


    • vela nainen

      Sama vika kuin ap:lla. Mitä en vaan ymmärrä että kun nettitreiffeillä jo profiilistani käy ilmi että en lapsia halua (kuten ei ihannekumppaninikaan) niin silti yhteydenottoja tulee lapsia haluavilta. Sitten kun nostan tämän asian esille niin vastaus on 100% luokkaa "No eihän niitä lapsia nyt heti oltais tekemässä, ehdithän sä vielä muuttaa mieles." Joo ei. Toki monilla se mieli muuttuu vielä kolmekymppisenäkin mutta älkää hyvät ihmiset laskeko sen varaan.

      • En ymmärrä

        Miksi lapsettomat kuitenkin haluaa löytää kumppanin?
        Eikös se olisi kaikkien etujen mukaista sitten viettää elämänsä yksin.


      • idioottikerrassaan
        En ymmärrä kirjoitti:

        Miksi lapsettomat kuitenkin haluaa löytää kumppanin?
        Eikös se olisi kaikkien etujen mukaista sitten viettää elämänsä yksin.

        ..taidat olla aika tyhmä vai..


      • Ei yhtään
        idioottikerrassaan kirjoitti:

        ..taidat olla aika tyhmä vai..

        Sen tyhmempi kun sinäkään.
        Ei kukaan arvosta tyyppejä jotka nyppii rusinat pullasta.


      • hah haa
        Ei yhtään kirjoitti:

        Sen tyhmempi kun sinäkään.
        Ei kukaan arvosta tyyppejä jotka nyppii rusinat pullasta.

        Eli vasta sitten saat arvostusta muilta (=sinulta), jos ensin isket kätesi tietoisesti paskaan?

        Hyvä vertaus, muuten. Elämä on rusina, lapset (pakko)pulla. Kaduttaako valinta ja elämä meni pilalle? Haluaisit, että muut kokevat saman kohtalon?


      • Mutta kelpaako sinullekaan lapsia haluamaton mies, joka kuitenkin yhteiskunnallisesti on selvästi sinua alemmassa luokassa? (Esim. työtön, masentunut, maalla asuva..)

        Menestyvät miehethän tietysti haluavat lapsia, koska ovat niin itseriittoisia että heidän sukunsa on välttämättä jatkuttava.


      • frhrgswrg
        idioottikerrassaan kirjoitti:

        ..taidat olla aika tyhmä vai..

        Joo idiootti on tämä nimim. En ymmärrä. Eipä voi mitään.


    • mies48vapaa

      Hassua.. mitä itse oli treffipalstalla (en enää viitsi) niin nimenomaan hain naisia jotka eivät halua lapsia. Tämä tietysti johtunee varmaan iästäni ja syystä et mulla edellisestä liitosta jo tarpeeksi lapsia enkä kaipaa enää elareita lisää.

      Väittäisin, että sinunkin ikäluokassasi on miehiä joita ei lisääntyminen nyt kiinnosta ainakaan moneen vuoteen vielä. Tuntuu olevan vallalla sellanen trendi, että haetaan kakaroiden elättäjää treffeistä ja sitte, kun kakarat on tehty niin voidaan ruveta hankalaksi (mies ulos) ja elarit perään kiitoksena vaivannäöstä.

      • tiedoksi

        ...eivätkä lapsia haluamattomat naiset pääsääntöisesti halua miestä, jolla on lapsia. Niitä aikuisiakaan.


      • Voivoisinua

        Sinä tässä se hassu olet. Et oikein tunnu käsittävän mitä nainen tarkoitti. Hän ei halunnut lapsia, eikä varmaan myöskään miestä jolla on jo lapsia. Eikä varsinkaan miestä joka alkaa haluamaan niitä lapsia parin vuoden päästä ja vaihtaa toiseen naiseen sen takia.

        Kuulostat vähän sellaiselta mieheltä jonka mielestä kaikki naiset haluavat lapsia "sitten joskus". Uutisia: Eivät halua.


    • 11+10

      Isolla osalla 20v mimmeistä jotka ei halua lapsia, mieli tuntuu muuttuvan ajan myötä. monella tämmöisellä niitä mukuloita on sitten vaan suhteiden myötä tullut.

      Mutta en mä koskaan sen varaan ole laskenut. Itselläni on se linja lasten suhteen ollut "ehkä" Eli riippuu myös siitä, haluaako se tuleva kumppani niitä mukuloita, ja miltä musta itsestäni silloin tuntuu/ tuntuuko, että suhteeseen se lapsi sopisi. Ei ole pakollista tarvetta niitä mukuloita saada. Jos mulle tulee suhteen aikana hillitön vauvakuume (vähän epäilen sitä), joka ei siihen kumppaniin tartu, niin sitten on ongelma. Sama tietty toisin päin. Tosin aika rupee naisilla olemaan kortilla 35v jälkeen, joten silloin puhutaan jo suhteen kaatavista / jatkon kannalta elintärkeistä hommista.

      Jos linja olisi kyllä, niin en myöskään kirjoittelisi "Ei lapsia" naisille. Hieman kyllä ihmetyttää, jos parikymppinen nainen ei saa yhteydenottoja "lapsettomuuden" takia. Veikkaisin että kovinkaan monelle parikymppiselle miehelle tuo EI ole turn off...

    • Entiijäen

      Mistä se johtuu mutta kyllä minuun miehenä se ainakin vaikuttaa hyvin voimakkaasti ja negatiivisesti jos nainen toitottaa olla haluamatta lapsia.
      Lapsia kun ei haluta vaan niitä tulee jos on tullakseen.
      Vaikka itse en lapsista välitä en kyllä haluaisi olla naisen kanssa joka ei niitä halua.
      Vääjäämättä tulee mieleen tämä hullu Oululaisnainen joka murhasi 4 tai 5 lastansa.

      • sdfdssdf

        Joku oululainen nainen tappoi lapsensa jonka johdosta yhdistät kaikki lapsia haluamattomat naiset häneen...? Sopii vain toivoa että viestisi oli pelkkä trolli mutta jos ajatusmaailmasi on todella noin sairas, toivottavasti kukaan nainen ei koskaan erehdy minkäänlaisiin tekemisiin kanssasi.


      • pofgkhjihjfhig

        Mitäs sairasta siinä on,kai ihmisellä nyt ajattelimisen vapaus sentään on.
        Ja se nyt ainakin on sairasta toitottaa lasten haluamattomuutta parikymppisenä.


      • gegegegd

        Jep, kyllä siinä vaan jotain kolhoa on, jos nainen on kovasti lapsivastainen. Miten muutenkaan jaksaisi loputonta kahdestaanoloa, jos ei elämään tule ikinä sitä seuraavaa ulottuvuutta? Jossain vaiheessa on matkustelut matkusteltu ja kaikki mahdollinen tehty kahdestaan, alkaisi ahdistaa ellei siitä mitään muuta tulisi. Sitten vain vanhainkodissa hiivuttaisiin pois, tuskin päästäisiin edes samaan vanhainkotiin? Noh, kaikilla on oikeus fiiliksiinsä.


      • Näihän_se_on
        gegegegd kirjoitti:

        Jep, kyllä siinä vaan jotain kolhoa on, jos nainen on kovasti lapsivastainen. Miten muutenkaan jaksaisi loputonta kahdestaanoloa, jos ei elämään tule ikinä sitä seuraavaa ulottuvuutta? Jossain vaiheessa on matkustelut matkusteltu ja kaikki mahdollinen tehty kahdestaan, alkaisi ahdistaa ellei siitä mitään muuta tulisi. Sitten vain vanhainkodissa hiivuttaisiin pois, tuskin päästäisiin edes samaan vanhainkotiin? Noh, kaikilla on oikeus fiiliksiinsä.

        Kaiken turhan tekohauskuuden jälkeen tulee armoton tyhjyys.


    • mummiksi

      Ei hedelmällisyyden käyttäminen ole pakollista, naiseltakaan. On myös tahdosta riippumatonta hedelmättömyyttä.
      Hieman sivuan aihetta mutta itse olen jo 44v ja lapseni tehnyt aikuisiksi. Kummastuttaa suuresti joukko lapsettomia miehiä, itseäni vanhempiakin ovat paljon.. He haluaisivat kanssani perheen!
      Eivät ymmärrä, eivätkä tiedä riskeistä joita tulee vääjäämättä ikäisilleni, raskaudesta. Eivät myöskään ymmärrä, etten halua/ jaksa aloittaa rumbaa alusta. Mummina oloon, olen itseäni seuraavaksi ajatellut, jos onni suo.
      Jos tulisin äidiksi esim 45- vuotiaana, olisin 63v kun lapsi olisi täysi- ikäinen. Mies mahdollisesti jo vanhempi.
      Jos oikein huonosti kävisi, jo ikiemme puolesta, lapsemme jäisi ilman vanhempia ennen kuin olisi 25v..
      Tämä vain mun, naisena käyttämää järkeä mutta kun niin moni mies haluaa vauvaa...

    • m.-81

      Päin vastoin, olet harvinaista herkkua. Itselleni myrkkyä on profiilit, joissa a. halutaan perustaa heti perhe, b. elämää valaisee/päiviä piristää 2-7 mukulaa ties keneltä ja c. haluan lapsia tulevaisuudessa.

      Suomi tarvitsee selvästi erillisen deittipalvelun vapaaehtoisesti lapsettomille, niin vaikealta vaikuttaa löytää naisia, jolla ei ole karmaiseva hormonihumala päällä ja lapsia on saatava heti. Itselleni on jo 33-vuotiaana ja useamman pitkän liiton kokeneena lapsettomana päivänselvää, etten halua lapsia koskaan.

    • EnHaluaLapsia_M

      Älä nyt viitsi sekoilla!

      Tosiasiassa minä ainakin etsin naista, jolla ei ole lapsia, ja joka ei myöskään halua lapsia.
      Uskoisin, että minun lisäkseni moni muukin mies.

      Miehellehän lapsista ei ole mitäänb hyötyä (jollei nyt sitten välttämättä tykkää ideasta lisääntyä).

      Haittoja taas on useita:

      Lapsista on paljon vaivaa ja vastuuta, sekä kustannuksia.

      Ja avioliiton hajoamistilanteessa (suurin osa avioeroista haetaan naisen aloitteesta):

      Avioero on aika ikävä asia, mutta jos on yhteisiä lapsia, tilanne on vielä pahempi kuin pelkkä avioero. Avioerossa kun menettää sen puolison joka tapauksessa, lapset aiheuttavat jo muutenkin ikävään tilanteeseen elatusmaksut päälle.
      Lisäksi usein naiset väärinkäyttävät sosiaalipalveluita tavalla, joka johtaa siihen, ettei mies saa tavata omia lapsiaan.

      Yksikään täysjärkinen mies ei tee lapsia nykymaailman säännöillä.
      Eli kääntäen: lapsia siittävät miehet ovat keskimääräistä tyhmempiä.

      Itse siis etsin vaimokseni naista, joka ei halua lapsia, ja jolla ei myöskään ennestäänole lapsia.

      Jos etsimäni nainen löytyisi, niin hellyydellä ja rakkaudella kohtelisin, ja kyllä rakastava asenteeni vaikuttaa myös seksiin siten, että rakastvan miehen kanssa seksi on naiselle paljon nautittavampaa kuin sellaisen miehen, joka hakee naisesta pelkkää seksiä ilman rakkautta ja sitoutumista.

      Mutta epäilenpä, että suominaiset on niin nirsoja, että eipä teille kelpaa.
      Jos olen väärässä, niin mailatkaapa tänne: mikanhi ät yahoo piste com

      Treffeille en tosin ehdi pitkään aikaan, paitsi jos sinulle sopii saapua treffeille lentokoneella. Olen itse keskittänyt etsinnän ulkomaisiin naisiin, kun Suomesta ei vuosien turhan etsinnän seurauksena ole naista vaimoksi löytynyt.

      Toki, jos joku nainen niin haluaa, minulle voi myös soittaa:
      99533639395315056.

      puhelun hinta ylläolevaan numeroon soitettaessa on 0,26 €/min pvm/mpml.

      • mitäjälkeemmejää

        "lapsia siittävät miehet ovat keskimääräistä tyhmempiä."

        Ehkäpä ne on kuitenkin sunkaltasia pidemmälle fiksuja ja ns. kaukaa viisaita. Mutta on toki hyvä ettei epäedullinen geneettinen aines lisäänny.

        "Olen itse keskittänyt etsinnän ulkomaisiin naisiin,"

        Parempi varmasti näin. Siellä niitä tarpeeks tyhmiä ja varsinkin epätoivosia pyrkyreitä riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe