En pysty

brokenangel

Mä en pysty tähän. Mua sattuu niin kovaa, että haluaisin vetää ton peiton päälle ja kadota. Tunnen itseni niin idiootiksi enkä pysty enää luottamaan tunteisiini enkä siihen mitä minulle sanotaan. Elämä on tuskaa.

5

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angel i can help you

      Onko luottamud hävinnyt itseesi vai mitä on tapahtunut kun noin tunnet?

    • SeJuuriOnSeTUnne

      AIka tuttu tunne tuo. Voisi vain mennä peiton alle ja jäädä sinne. Miten kun sais aivot kytkettyä pois päältä?

    • tissimies

      Ootko kokeillut juoda kaljaa ja katsoa 2 and half man?

    • Pikkumyy27

      Mulla on ihan samanlainen olo. Elämässä tapahtunut mielestäni vaikka mitä pahaa. Olen ollut kouluampumisen uhri, isä kuollut, pienenä sairastanut ja sen takia lihoin. minua kotona "väheksyttiin" olin aina jotenkin huonompi kuin sisarukseni. Minulla ei ollut todella läheistä ystävää koskaan, joka olisi vain minulle tärkein ystävä. Kaikilla ystävilläni, joku muu ystävä on tärkeämpi. Mieheni petti minua, minä petin, erosimme, sain keskenmenon ja nyt sitten olen yrittänyt viettää sinkkuelämää, joka on myös ollut täynnä pettymyksiä. Olen tutustunut sinkkuuteni aika kahteen ihmiseen, jotka kolahtivat. Toinen kertoikin muutaman kuukaden tapailun jälkeen, että rakastaa exäänsä, niin paljon, että ei pysty unohtamaan häntä ja toinen vain lakkasi pitämästä yhteyttä yhtäkkiä. Lisäksi olen muitakin nähnyt, mutta jotenkin en vaan jaksa. nyt taas yritin, mutta tyyppi oli ensin todella innostunut ja sitten ei taas vastaa viesteihin ja peru treffit. ei sano mitään syytä. Mä en vaan jaksa. Kun minä kiinnostun pikku hiljaa, niin sitten kun olen ihastunut, niin toinen lyö lukot kiinni ja minä jään itkemään. Kaipaisin vain jotain hyvää elämänääni välillä. mutta miten tässä enää uskaltaa mitään, kun aina tulee pettynyksiä. Mä en vaan jaksa enää itkeä, itken niin helposti jos tulee pettymys eteen,itken jos joku peruu treffit, itken pienistäkin pettymyksistä, koska on niin paljon suuria takana, että haluaisin, että edes pienet asiat onnistuisivat. En kaipaa muuta kiin, että joku halaisi ja sanois, että kaikki asiat järjestyy. Minulla ei ole ketään kelle itkeä ja keltä saisin tukea. Olen aika loppu.

    • lifefromhell

      Edelleen tää sama fiilis ja nyt tuntuu vielä pahemmalta, että sä meet eteenpäin ja oot jo varmaan pokannu uuden naisenkin. Mä en kestä mä oon niin rikki ja kaipaan sua vaan. Mä en tiiä miten mä saan sut pois mun mielestä, ku sä oot kuiteskin aina helvetti osa mun elämään yhen asian takia. Perkele että ihminen osaa olla idiootti. Mä en jaksa tätä paska elämää. Missä on kaikki aidot, välittävät tuntevat ihmiset?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe