Mies, oletko homo?

Sense & sensibility

Olen saanut selville sosiaalisesta mediasta, että sinä saatat olla homo. Varmaa se ei ole , mutta tietyistä jutuista olen niin päätellyt.

Toivon sydämestäni, ettet ole homoseksuaali, koska haluan sinut itselleni, ja olen nainen.

Mutta vaikka olisitkin homo, ehkä minua voisit silti rakastaa ja minun kanssani elämän jakaa? Yksilöllisiä persooniahan me kaikki olemme emmekä pelkkiä käveleviä sukupuolia, eikö?

Minä käännän sinut homosta heteroksi, koska olen päättänyt saada sinut.

66

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL lol

      whatkinda drugs are you using?

    • Homomiäs

      Olet oikeassa

    • kaikkiruokanen mies

      kaikki käy.

    • aivan selvästi

      Heh provo.

    • byl byl byl

      Byllerö nimittelee miestä homoksi kun tämä ei ole lämmennyt hänelle. Se menee byllerö toisinpäin. Olet sen verran androgyynin näköinen että jos sinusta mies kiinnostuu niin ei se ainakaan hetero ole vaan homo joka luuli sinua mieheksi. Varaudu pettymykseen siis joka tapauksessa.

      • ei mitään uutta

        Eli taas yrität kaataa aloituksen jonkun kirjoittamaksi.

        Olisiko kyseessä joku, jota olet kerrotulla tavalla nimitellyt lesboksi, kun ei lämpene rumille, mitättömille miehille.


      • -----/--------
        ei mitään uutta kirjoitti:

        Eli taas yrität kaataa aloituksen jonkun kirjoittamaksi.

        Olisiko kyseessä joku, jota olet kerrotulla tavalla nimitellyt lesboksi, kun ei lämpene rumille, mitättömille miehille.

        On sen lempipuuhaa: uskotella hulluuksia valheellisilla aloituksilla ja vastailla niihin itse.
        Ei ole kovin tapahtumarikas elämä tuollaisella, ei sille jää muuta tekemistä kuin kuvitella ja esittää toisia.
        Säälikäämme häntä.


      • Ei kuule,
        -----/-------- kirjoitti:

        On sen lempipuuhaa: uskotella hulluuksia valheellisilla aloituksilla ja vastailla niihin itse.
        Ei ole kovin tapahtumarikas elämä tuollaisella, ei sille jää muuta tekemistä kuin kuvitella ja esittää toisia.
        Säälikäämme häntä.

        kyllä me säälitään sua jos täällä jotakuta pitää sääliä, olet niin pro tuossa solvauksiesi tulvassa että ei voi ymmärtää miten kukaan voi olla noin harhainen ja siksi toiseksi samaahan oma elämäsi on; hokea netissä päivät pitkät milloin ketäkin bylleröksi,
        siinä jos missä on elämä vähissä.


      • Noh,
        -----/-------- kirjoitti:

        On sen lempipuuhaa: uskotella hulluuksia valheellisilla aloituksilla ja vastailla niihin itse.
        Ei ole kovin tapahtumarikas elämä tuollaisella, ei sille jää muuta tekemistä kuin kuvitella ja esittää toisia.
        Säälikäämme häntä.

        itse näytit alkaneen oman " tapahtumarikkaan elämäsi " ennen aamu seiskaa rr palstalla mutta miten ottikaan ohraleipä eikä sekään koitos onnistunut, sen paremmin kuin tämäkään.


      • -----/
        Ei kuule, kirjoitti:

        kyllä me säälitään sua jos täällä jotakuta pitää sääliä, olet niin pro tuossa solvauksiesi tulvassa että ei voi ymmärtää miten kukaan voi olla noin harhainen ja siksi toiseksi samaahan oma elämäsi on; hokea netissä päivät pitkät milloin ketäkin bylleröksi,
        siinä jos missä on elämä vähissä.

        Olet väärässä henkilössä. Vietä vähän vähemmän aikaa palstalla niin ehkä harhasikin vähenevät? Elätellään ainakin toivoa siitä ;D))


      • -----/
        Noh, kirjoitti:

        itse näytit alkaneen oman " tapahtumarikkaan elämäsi " ennen aamu seiskaa rr palstalla mutta miten ottikaan ohraleipä eikä sekään koitos onnistunut, sen paremmin kuin tämäkään.

        Nukuin vielä silloin joten näytät nyt aika naurettavalta kommentteinesi ;D


      • eehehehehe
        Noh, kirjoitti:

        itse näytit alkaneen oman " tapahtumarikkaan elämäsi " ennen aamu seiskaa rr palstalla mutta miten ottikaan ohraleipä eikä sekään koitos onnistunut, sen paremmin kuin tämäkään.

        ei vitulla päähän, sehän se oli ja oiken hymynaama perässä .... mieheni teki sen jo .eh.
        ja rutinat loppu siihen, menkää immeiset lukeen, saatte nauraa.


      • tapahtumarikkautta
        Noh, kirjoitti:

        itse näytit alkaneen oman " tapahtumarikkaan elämäsi " ennen aamu seiskaa rr palstalla mutta miten ottikaan ohraleipä eikä sekään koitos onnistunut, sen paremmin kuin tämäkään.

        buahhhahahaaaaaa osui ja upposi


      • enhän ole
        -----/ kirjoitti:

        Olet väärässä henkilössä. Vietä vähän vähemmän aikaa palstalla niin ehkä harhasikin vähenevät? Elätellään ainakin toivoa siitä ;D))

        samahan sä oot kun toi byl byl byl kun jatkoit samaa litaniaa edelleen.


      • nauroin räkänä
        eehehehehe kirjoitti:

        ei vitulla päähän, sehän se oli ja oiken hymynaama perässä .... mieheni teki sen jo .eh.
        ja rutinat loppu siihen, menkää immeiset lukeen, saatte nauraa.

        kukaan muu ei oo niin aivoton että jää aina kiinni niinkun tää byl byl byl on jääny joka päivä nalkkiin omista hölmöilyistään.


      • Mikä sairaus kyseess

        Mikä saa naisihmisen vastaamaan näin tuntemattomalle ihmiselle? Mikä tunne on niin voimakas että pitää kirjoittaa näin?
        Miksi nainen kirjoittaa noin toiselle naiselle? Tietää mukamas tämän ulkoisen olemuksen ja että vain homomies voi hänestä kiinnostua? Miten tämä on mahdollista?
        Miten tuntematon kirjoittaja voi herättää kenessäkään täällä näin voimakkaan agression? Onko se alitajuinen tieto että on itse tätä toista huonompi ja sillä latelee tuollaisia karkeuksia, onko se kateus, tyytymättömyys omaan elämään tai oman elämän puuttuminen kokonaan. Vai onko vain mieli heittänyt häränpyllyä jossakin elämän vaiheessa ja elämä on kutistunut tähän.


      • uteliaana kävin
        nauroin räkänä kirjoitti:

        kukaan muu ei oo niin aivoton että jää aina kiinni niinkun tää byl byl byl on jääny joka päivä nalkkiin omista hölmöilyistään.

        Mä en kyl löytänyt mitään muuta naurettavaa sieltä kuin sinä ja itseplussaamasi kommentit johonkin ihan random heittoon?


    • 100% hetero

      Kerran judas priestin konsertissa epäilin 2 sekuntia kun halford veti painkillerin loppu kiljaisun, mutta onneksi lähellä joraili tiukissa nahkahousuissa ja topissa (tyyliin kun ei ne piilossa meinannut pysyäkkään) kuuma hevikissa. Toinnuin 1 sekunnissa siitä oudosta rajatilakokemuksesta.

    • 3+7

      Homo minä en ole, vaikka jotkut niin tykkää ajatella kun en hypi jokaisen vastaantulijan vuoteessa. Haluja on mutta seksi on liian intiimi asia minulle.

    • kkoiip

      tykkän naisista

    • No en ole

      Aihe kuuluu sellaisiin joita en retostele sosiaalisessa mediassa enkä muuallakaan julkisesti, mielestäni ei ole sinne kuuluva asia millään lailla vaan yksityisin kaikista.
      Joten ei tainnut koskea minua aloitus.

    • Päättelitkö siitä

      Kun oon naimisissa naisen kanssa

    • musta ois mahtavaa;)

      jos hän olis homo, sitten voitais olla kavereita. Nyt ei voi kun on liikaa tunteita...

    • yksuuno

      En oo homo. Oon mä joskus miettiny et täysin 100% naiselta näyttävän transun kanssa voisin yhen yön viettää, siis muna olis kuitenkin. :D

      • kkoiip

        jos on muna nin on setä


    • en ole homo

      naisista tykkään.

    • eräsmiäs

      en vielä mutta jos jatkan täällä olemista niin eiköhän se vähitellen järjesty

    • Sense & sensibility

      Olet kyllä homomainen aina ollut. Siis ne vuodet, jotka olen sinua silloin tällöin nähnyt. Jotenkin vain ihastuin sinuun, koska olet niin söpö :)

      Mutta kuten aloituksessa jo uhosin, teen sinusta heteron. Haluan sinut omakseni ja olen valmis taistelemaan sinusta miehiä vastaan. Jos siis olet oikeasti homo.

      Voisimme tehdä "tyttöjen juttuja" yhdessä, katsoa romanttisia 1800-luvusta kertovia Bronten sisarten elokuvia, leipoa mokkapalaa ja hyväillä toisiamme. En pakottaisi sinua mihinkään, ennen kuin olet valmis, ennen kuin "käännöstyöni" on saapunut päämääräänsä.

      P.s. en ole kukaan palstan vakiokirjoittajista tai -lukijoista, joten voitte unohtaa arvuuttelut.

      • en homostele somessa

      • ScaredStraight
        en homostele somessa kirjoitti:

        Sodanjulistus!

        Soittivat tännekkin ja haukkuivat homoksi!
        Vaikka minä homo olisinkin, nii ei sitä itselleni tarvitse kertoa!!

        https://www.youtube.com/watch?v=3ijXg3-d1Uo

        Ettekö te helvetin idiootit ymmärä näitä kakaroitten provoja? Leipokaa te mokkamunat ja vinopillut ihan rauhassa vaikka paskasta torneja. Vähäx niiqu lord of the stinks ;) Vitsi vitsi. Dorkat. Jos noin homotuttaa ja pitää homotella niin olisiko aika katsoa peiliin tarkemmin ja miettiä mistä tuo homottelusi kumpuaa? Kenties heijastumaa itsestäsi? :D kakka pissi jutut on vähä niiks lasten ja jälkeenjääneitten tavaratuotetta. Likaista Markkinarakoa vähä juu nou ; D hyhhyi tytöt ja pojat! 2mielistä ajattelua teiltä! Tsot tsot!


      • Sense of Finland

        Hei "sense and sensibility" Jospa ihastuksesi kohde haluaakin tyttöjen juttujen sijasta sinun pukeutuvan tekoviiksiin ja nahkaiseen koppalakkiin ja kairata sinua anaaliin?

        Koville se varmaan ottaa, mutta se voi olla ainoa tie kultasi kainaloon.


      • säälittävää
        ScaredStraight kirjoitti:

        Ettekö te helvetin idiootit ymmärä näitä kakaroitten provoja? Leipokaa te mokkamunat ja vinopillut ihan rauhassa vaikka paskasta torneja. Vähäx niiqu lord of the stinks ;) Vitsi vitsi. Dorkat. Jos noin homotuttaa ja pitää homotella niin olisiko aika katsoa peiliin tarkemmin ja miettiä mistä tuo homottelusi kumpuaa? Kenties heijastumaa itsestäsi? :D kakka pissi jutut on vähä niiks lasten ja jälkeenjääneitten tavaratuotetta. Likaista Markkinarakoa vähä juu nou ; D hyhhyi tytöt ja pojat! 2mielistä ajattelua teiltä! Tsot tsot!

        Joku 40v. onkin vaipunut 4v. tasolle...


      • jackaassees
        säälittävää kirjoitti:

        Joku 40v. onkin vaipunut 4v. tasolle...

        Vaivuta ittes ikiuneen ja tunge anustappi hanuriis ja narise


    • ei oo herpestä

      Eli vuosia olet seuraillut, hanki elämä tai mene ihan itse psykiatrin vastaan otolle.Ehkä saat sieltä apua itsellesi vai pelkäätkö sitä että ne ottavat sinut laitokseen vähäksi aikaa ja selventävät päästäsi sen harhaluulon pois jonka takia luulet miestä homoksi kun ei ole sinusta kiinnostunut.Muista se että tarinasta tulee tosi, kun minä luulin puhuu minä kuulin ihmiselle ja tarina on tosi.Vai käykö se että mies ei ole isin nussimasta pikku prinssesta kiinnostunut niin itsetunnon päälle.Voi v..tu.

      • heterous normaalia

        Ai että heterous on seurausta vastakkaisen sukupuolen harjoittamasta pedofiliasta? Hah, te homoseksuaalit olette kyllä yhdenlaisia., Heterous on normaalisti kehittyneen ihmisen suuntaus.


    • EI ole pelkoa

      Kulta, jos sinä minusta saat homon, joka muutenkin kiertää asianomaiset varmuuden vuoksi hyvin kaukaa, niin olet tekijä. Ajattelin sellaista, että voit pyöräyttää yhden mukulan tuossa ensi vuonna aikasi kuluksi ja meneehän sen kasvattamisessa muutama vuosi. Veikkaus antoi apurahan siihen, eli ei sinun tarvitse käydä töissä, voit leikkiä kotiäitiä aivan hyvin 10 vuotta. Tai , jos viitsit, niin tee väikkäri sosiaalisesta uskottomuudesta. Sille olisi kysyntää.

      Eikös ne homot ole enemmän kiinnostuneita samasta sukupuolesta kuin itse ovat, Käsittääkseni vastakkaisen sukupuolen edustajana et voi olla sitä, vai? Et kai väitä, että olet vaihtanut joskus vehkeesi tuolla jalkojen välissä.

      • :DD

        Hauska teksti ja aika suoraa! Ja niinhän se menee: pyöräytetään mukula ajan kuluksi, leikitään kotiäitiä ja väikkäri väännetään, jos viitsitään. :D Ei homot kyllä kirjoita noin... paljon kauniimmin!


    • sanoi 2 vuotias

      Niin juttiinsa.

    • Sense & sensibility

      Te ette voi tuhota rakkauttani, vaikka kuinka kateellisina kirjoitatte ja yritätte saada minut tuntemaan itseni huonoksi! Rakkauteni häneen on jotain niin paljon suurempaa kuin te kateelliset psykopaatit ikinä voitte ymmärtää.

      Teillä ei ole tunteita ja siksi haluatte tuhota tuntevan ja herkän naisen, kun sellaisen näette. Olen sentään elossa henkisesti! Tunnen ja koen asioita syvästi, mutta te, jotka haukutte, olette zombieita.

      Minä saan vielä suuren rakkaustarinani. Hänen kanssaan.

      • Nimeni on

        Himo, himo sapiens


    • käänyn näinen

      niin, hintteys tuo sosiaalisen median luoma todellisuus jota entiset "ystävät" ylläpitävät saadakseen puheenaihetta tylsiin elämiinsä. Todellakin, haluaisin olla homo ja aionkin alkaa täst' edes tekemään töitä saavuttaakseni sen aseman elämässäni.

    • Sense & sensibility
      • lesbous kohtalosi

        Kaipuusi tehdä tuollaisia "tyttöjen juttuja" jonkun kanssa viittaa kyllä siihen, että sinulla on taipumusta lesbouteen. Olet vain joutunut tukahduttamaan sen uskonnollisen vakaumuksesi vuoksi. Se on aiheuttanut sinulle psyykkisen ristiriitatilan, jossa näet miehet homoina.

        Ole rohkea, astu ulos kaapista ja ryhdy lesboksi, hanki tyttökaveri itsellesi, jonka kanssa voit leipoa ja katsella romanttisia nyyhkyleffoja. Se on kohtalosi, tunnusta se ja kaikki päättyy onnellisesti.


    • vähän sanomista...

      En minä homo ole. Mun on vaan vähän vaikia muodostaa suhteita kun on synnynnäisiä sairauksia. Minulla on xxy kromosomi häiriö mikropenis ja aspergerin oireyhtymä. Pyrin olemaan rehellinen ettei ihmiset ajattele että mikä kuzipää tuokin on ja yhtäkkiä vetäytyy syrjään tai muuta vastaavaa. No nyt tiedät sitten.

      • Sense & sensibility

        Jos rakastamallani miehellä oikeasti on nuo synnynnäiset häiriöt, niin rakastan häntä vielä enemmän. Ne eivät ole esteitä sydänlupaukselle.

        xxx


      • anna hänen olla hän
        Sense & sensibility kirjoitti:

        Jos rakastamallani miehellä oikeasti on nuo synnynnäiset häiriöt, niin rakastan häntä vielä enemmän. Ne eivät ole esteitä sydänlupaukselle.

        xxx

        Et sä voi toisesta tehdä heteroa jos on oikeasti homo. Arvostaisit ihmistä hänenä omana itsenään.

        Mäkin kuvittelin (tosin olin silloin murkkuikäinen) että jos olisin elänyt siihen ja siihen aikaan, olisin pystynyt estämään mun idolini kohtalon, muuttanut hänen elämänsä kulun jne. Mut silloin olin murkkuikäinen, tosiaan.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Sense & sensibility kirjoitti:

        Jos rakastamallani miehellä oikeasti on nuo synnynnäiset häiriöt, niin rakastan häntä vielä enemmän. Ne eivät ole esteitä sydänlupaukselle.

        xxx

        Oih miten voikaan kukaan olla noin ihana ;)


      • voivoivoi.......

        Ottaako pikkuhinttiä koville häh :D


    • 14+18

      Aloittajalle: Hullu saa olla muttei tyhmä!
      Mitä järkee tässä aloituksessa?

      • OttiOhraLeipä

        Joitteki päähän tullaan vielä takomaan sitä järkee oikee urakalla :D


    • Sense & sensibility

      Nukuin äsken iltaunet ja näin ihanaa unta sinusta, mies. Olit menossa baariin bilettämään, mutta lähditkin minun kanssani kotiini. Vietimme iltaa kahden ja viihdyimme toistemme seurassa.

      xxx

    • SenseandSensibility

      Nukuin taas iltaunet. Vaikka tällä kertaa en nähnyt sinusta unta, haaveilin sinusta lepäämään käydessäni. Haaveilin, että olisimme kahdestaan mökissä metsän keskellä, takkatulen ääressä, kaukana pahasta maailmasta.

      Oh, näköjään tässä uudessa versiossa ei saa käyttää nimimerkissä spacea eikä &-merkkiä... Olen siis nykyään SenseandSensibility.

      xxx

    • KysyväExyy

      Seuraisit vähän myös epäsosiaalista mediaa.

      En todellakaan ole.

      -K-

    • Nickstanding

      Olen varmaan homo ,heh yamma, yamma. Totta totisesti.

    • sandayinfootball

      Kikkelis kokkelis.

    • homomiäs

      Olen kyllä homo, mutta onneksi sinä nainen olet juuri sopivan miehekäs makuuni.

    • Pmiäs

      Haluaisitko katella kun otan toiselta mieheltä suihin

    • heteromään

      Ei en ole homo

    • Varokoot

      Sosiaalinen media ei ole yhtä kuin totuus. Oulun seudulla asuu itseään täynnä oleva leuhka nuori mies nimittelee kauniita poikia Facebookissa homoksi, vaikka he eivät ole homoja. Näitä räksyttäjiä seurataan ja syyte tulee jos homma jatkuu. Huumoriherjaaminenkaan ei tässä auta.

    • naminami

      olen homo ja tykkään jukasta.

    • Homomies

      Sairas stalkkeri olet. Alatko kyyläämään ja jahtaamaan yleensä ohikulkijoita vai naapureita. Tuotko ne ihmiset tänne heti ensisilmäyksen jälkeen spekuloitavaksi ja märehdittäväksi.
      Ennen sinunlaisia kutsuttiin kyläluudiksi ja juorukelloiksi, mikähän olisi tämän ajan nimitys teille tyhjille pieruille, jotka hakee sisältöä omaan itseensä muista ihmisistä?

    • Etolehän

      Jos ap olisit hän, niin saata minut parhaalla mahdollisella itse katsomallasi hetkellä ihmisjoukosta rauhaisaan paikkaan kädestä pitäen sanoen, että sinulla on asiaa. Rutista minua hieman liian pitkään, niin lupaan, että tunnet konkreettisesti mitä mieltä olen todellisuudessa sinusta. En kylläkään vähään aikaan pysty liikkumaan ihmisten ilmoilla, mutta kenties sinulla on ratkaisu tähän ongelmaan.

    • eiVaanpacman

      Olen Pacman.

    • päättelesiitä

      No siinä tapauksessa jos olen tietämättäni ihastunut trans sukupuolen edustajaan, se on tiettävästi kuitenkin äärettömän pieni mahdollisuus. Pähkäile. Minä kun voin taikoa lesbot heteroiksi ;D

    • whiskeyMAN

      Ei kyllä juoppo on, menee naimisiin viinipullon kanssa. Tai jos tunne ei ole molemminpuoleinen.. kais se kaljaki käy.

    • SenseandSensibility

      Söin äsken hedelmäaakkosia ja ajattelin sinua joka kerta, kun sormiini sattui pussista T-karkki, koska sillä kirjaimella etunimesi alkaa.

      Maailma ei voi ymmärtää näin suurta rakkautta, jota tunnen sinua kohtaan. Sinä ja minä olemme erityisiä ja kuulumme toisillemme.

      xxx

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe