hälyytys kaikki lukijat

Sarianna Tamminen

Hei! täällä keskustelusta lytyi tällänen avunpyyntö, eikö kukaan auta häntä. antamanne ohjeet vihda lääkäriä, eivät auta kun sairas ihmnen on yleensä varaton, hänen on pakko käyttää julkista hammashuoltoa. Jotain realsmia täällä annetaviin ohjeisiin ja "neuvoihin".

kati kirjoittanut näin:
Hieman on epäasiallinen otsikko,mutta oon niin tyrmistynyt,häpeissäni ja itseinhon syövereissä nyt.
Eli olen sairastanut vaikeaa bulimiaa 4 vuotta ja hampaat lahoavat suuhun. Vihdoin, kun uskaltauduin häpeältän lääkäriin oli kohtelu juuri sitä mitä eniten pelkäsin. Lääkäri on TODELLA inhottava,töykeä,vittumainen suorastaan. Koko käynti huipentui siihen, että yksi hammas poistettiin(poistettavia vielä 2 jäljellä:/) minä pillahdin itkuun ja lääkäri NAUROI ivallisesti.
Tää häpeä ja arvottomuuden tunne on hirveä. Kasa jätettäkin on arvokkaampaa mitä minä. En halua enää mennä sinne. Helvetillinen hammassärky. Tuntuu että päivät olis helpompi päättää.. en jaksa enää.

Sillon kun sairastin anoreksiaa ihmiset olivat ymmärtäväisempiä ja empaattisempia. Nyt tunnen vaan halveksuntaa ja inhoa: ahne sika,ei hillitse itseään, haaskaa ruokaa jne.

Itken sitä miksen ole aikasemmin tajunnut missä jamassa hampaat on ollu. Titääkö täällä ketään mitä kunnon remontti maksaa? Mulla on lähestulkoon jokaisessa erikä/juurihoito tarve. ja lahoimmat poistetaan..


Nämä asiat pitäsi laittaa kuntoon kunnan/kaupungin puolesta. todella moni lääkäri ei ymmärrä vastuutaan, asemaansa suhteessa potilaaseen. Sysää potilaat itsemurhaan, ja nauraa ja sanoo että OMA VIKA. Naurava lääkäri on jotkin niin pelottavaa, sellaiset pitäis eiku ura lopettaa, siihen paikkaan. Aivan kuin sairaan pitäsi kyetä olemaan niin sairas, kuin lähimmäinen ja lääkari itselleen. Varaton sairas henkilö ei voi vaihtaa noin vaan hammaslääkäri asemaa, silloin anetaan potkut lääkärille, kumpi on sairas ja tarvitsee apua, lääkäri vai potilas, lääkäri voi saada työtömyystukea, mutta sairas joutuu kuntelmaan näden maaimanlopun hirviöiden jutut ja kuunella haukunnan perässään ..... Jumalauta!

0

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        18
        1495
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1305
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1202
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1102
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1036
      6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        10
        1026
      7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1025
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        991
      9. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        989
      10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      Aihe