Kauniin naisen yksinäisyys

ei bitch

Kauniilla naisella on helppoa ja varaa valita jne,,Tätä kuulee hoettavan. Ei se oikeasti ole niin herkkua jos on kaunis ulkomuoto suotu.Naisystäviä on vaikea saada ja yleensä ei kutsuta mihinkään yhteisisin iltamiin.kun pelätään että se kaunotar iskee varatut miehet.Yleensä kylläkin nämä varatut lähettelevät treffipyyntöjä fb jne,,Ei-minä en ole kaunis itse mutta olen nähnyt läheltä minkalaista ystävättäreni elämä on.Hän on kaunis ja naiset kyräilevät ilkeästi jos osutaan samaan pöytään.He eivät halua tutustua ja ovat ilkeitä.Töissä hänestä puhutaan selän takana ja arvellaan että vain ulkonöllä töitä saanut.vaikka on tutkinnot ja erinomaiset paperit.Miksi te jotkut naiset olette niin ilkeitä?

48

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karu maailma

      Koska muut vähemmän kauniit naiset kokevat että jonkun toisen kauneus on heiltä jotenkin pois. Olen huomannut itsekin että kauniiden naisten on erittäin vaikea ystävystyä muiden naisten kanssa ja miehet taas ovat jatkuvasti heidän kimpussaan.

    • Heheheheheh

      Jopas olet seurasi valinnut. En ole koskaan tavannut moista ilmiötä elinpiirissäni tai ystäväpiirissäni.

      Toisaalta, kukaan ei ole absoluuttisesti niin kaunis, että kaikki ajattelisivat hänen ulkonäöstään samalla lailla.

      Mistä tiedät noin tarkkaan toisten naisten puheet, ajatukset ja asenteet??

    • tavallisen nätti

      Minä olen tällainen kauniiksi mainittu nainen, jota moni mies lähestyy ainoastaan tuhdissa humalassa. Minulle on sanottu että näytän olevan heidän tasonsa yläpuolella, minkä vuoksi ei uskalla tulla juttusille pakkien pelossa. :( Facebookissa minua on myös lähestytty, mutta koko ajan toisessa päässä on ihmetelty että miksi noin kaunis nainen minulle vastailee.
      Minulla on ollut aina kaveripoikia, mutta vastikään eräs tuttavamies totesi, että "tuollaista tyttöä kohtaan joka ikisellä kaverimiehellä on taka-ajatuksia. Jos et seurustelisi, niin alkaisi nämä kaveri takuulla lähestyä ihan eri mielessä".

      Tästä tuli aika surkea mieli. :/ Koen että ulkonäöstä ja varsinkin pituudesta on toki etuakin, mutta kuulen myös sitä, että esimerkiksi olen ulkonäköni takia kiivennyt reittä pitkin työpaikkaani (mikä ei tietenkään pidä paikkaansa, rekrytoijanikin oli nainen ja erittäin mukava :). Sinkkukaverini totesi joskus ettei halua lähteä minun kanssani baariin koska vien häneltä huomion. Toki minulla on myös muita kavereita, mutta heiltäkin kuulen monesti vinoilua että "mitäs olet tuommoinen missi" ja "varmaan hirveen vaikeeta olla kaunis" jne.

      Eihän se nyt näin mene! Olen kuitenkin ihan tavallinen nuori nainen ja kintut tiukasti maassa, jotenkin en edes itse koe ulkonäköäni sellaiseksi niinkuin muut tuntuvat kokevan.

      • pretty lonely

        Kyllä olen kanssasi samaa mieltä "tavallisen nätti", kun ilmeisesti kuulun samaan kastiin. Eikä miehet kyllä ihan jatkuvasti ole kimpussa, ainakaan selvinpäin...humalassa uskaltavat sitten ja silloin ei minua kiinnosta yhtään. Tällä tarkoitan että niitä rohkaisuryyppyjä on otettu jo muutama liikaa.
        Naispuolisia ystäviä on hyvin harva, yleensä naiset tuuppaa puhumaan minusta selän takaa. Miespuolisiin ystävyyssuhteisiin en enää usko, on jokaisella ollut taka-ajatuksia joten se siitä. Aika yksinäisenä saa olla.


      • yli-ihana

        Kyllä on totta tuo. Itselläni ei ole kavereita juurikin sen takia, että kuulin suoraa puhetta siitä, miten vartaloni on liian hyvä (olen fyysisesti raskaassa työssä), hiukseni liian hyväkuntoiset (arvostelijalla huonommat), olen hieman pitempi kuin muut persjalkaiset ämmät jotka pienissä itsetunnoissaan arvostelee, kotini on liian kaunis (ei sellainen persläpi jossa paskainen sohva, vuodenmaatut vuodevaatteet, paskaa lattioilla, keittiö paskainen, vessa paskaa täynnä ja 70-luvun kierrätyskeskuksen huonekalut), naamani finnitön, vaatteeni aina täydelliset, minulla on rahaa enemmän kuin muilla ja näytän sen, muiden miehet ihastelevat naistensakin nähden avoimesti. Siinäpä näille mitättömille, kateellisille lössömahoille siiderimammoille oikein hirveä ongelma. Miten naurettavia ihmiskuvotuksia. Tuhlaavat aikansa kateellisuuten eikä oman elämänsä kehittämiseen millään tavalla! Paska säilyy vaikka se siirtyisi.


      • PaskaSäilyyLuonteessakin
        yli-ihana kirjoitti:

        Kyllä on totta tuo. Itselläni ei ole kavereita juurikin sen takia, että kuulin suoraa puhetta siitä, miten vartaloni on liian hyvä (olen fyysisesti raskaassa työssä), hiukseni liian hyväkuntoiset (arvostelijalla huonommat), olen hieman pitempi kuin muut persjalkaiset ämmät jotka pienissä itsetunnoissaan arvostelee, kotini on liian kaunis (ei sellainen persläpi jossa paskainen sohva, vuodenmaatut vuodevaatteet, paskaa lattioilla, keittiö paskainen, vessa paskaa täynnä ja 70-luvun kierrätyskeskuksen huonekalut), naamani finnitön, vaatteeni aina täydelliset, minulla on rahaa enemmän kuin muilla ja näytän sen, muiden miehet ihastelevat naistensakin nähden avoimesti. Siinäpä näille mitättömille, kateellisille lössömahoille siiderimammoille oikein hirveä ongelma. Miten naurettavia ihmiskuvotuksia. Tuhlaavat aikansa kateellisuuten eikä oman elämänsä kehittämiseen millään tavalla! Paska säilyy vaikka se siirtyisi.

        Jospa sun luonteesta välittyy jotain todellista heillekin mahdollisesta teeskentelystä huolimatta - siis tuota samaa asennetta, minkä tekstisi välittää luonteeltasi.


    • Mies töistä

      Kyllä rumat ovat ja tavisnätit aika veemäisiä kaunista yksilöä kohtaan-ainakin työelämässä.Myös vapaa-ajallakin.

      • Kuka tietää?

        Miten ne nätit ja kauniit edes erottaa toisistaan? Kun mielestäni se on niin että on aika pitkälti katsojasta kiinni mikä on kenenkin mielestä kaunista. Ei ole olemassakaan sellaista ihmistä joka olisi kaikkien mielestä kaunis.


      • PreferoidunErioikeudet

        Samoin kaunis yksilö voi olla - onneksi eivät kaikki heistä kuitenkaan ole eivätkä tahdo olla! - veemäinen ympäristölleen, koska aina löytyy ihailijoita ja anteeksiantajia. Tai munallaan ajattelevia, joiden mielestä kauniin veemäisyys on söpöä ja seksikästä, vain muiden tapauksessa veemäisyys on hirviömäistä ja väärin.


    • 20+11

      Ei sitten muuta kuin avuja käyttämään ja kyselemään että "Hei miten olis".

      Onkos ne naiset unohtanee tasa-arvon nimissä että myös he saavat tehdä aloitteen? Ai niin, mutta silloinhan ei saa niitä kivoja lahjoja.

      • pretty lonely

        En minä lahjoja halua, ostan mitä tarvitse ihan itse, ymmärrätkö?
        Aloitteita voin tehdä mutta käyn todella harvoin baarissa, I prefer guys who are sober.
        Oletko huomannut että miehet ovat selvinpäin aina nenä puhelimessa kiinni tai kääntävät katseen pois kun kaunis nainen ottaa silmäkontaktia? Et tietenkään...ei sua kiinnosta miesten käyttäytyminen.
        Itse tulkitsen sen niin ettei silloin tehdä aloitteita, ei minkäänlaista kontaktinyritystä. Kun itse katson pois niin sit taas vilkuillaan.
        Humalassa heiluvalle kaverille en koe olevani velvollinen puhumaan.
        Miehet ja naiset eivät voi olla ystäviä keskenään, voin uskoa poikkeustapauksiin, mun kohdalla ei ole sellaista sattunut. Minulle kelpaisi ihan hyvin naiset ystävinä, pari sellaista on, heillä on itseluottamus sen verran hyvä ettei mun ulkonäkö häiritse. Ymmärsivät katsoa pintaa syvemmälle, nääs. Miehet ei osaa.


      • HypätäänNytEnsin

        Luulen, että jos nainen on hyvin kaunis, niin "ystävyydet" miesten kanssa voivat olla aika vaikeita, koska miehet näkevät teissä ensisijaisesti valloitettavan kohteen, valitettavasti.


      • eiymmärrä

        Joo. Totta, että suht kivan näköisellä naisella on vaikeaa. Työpaikalla saa kuulla "hyvähän sun on kun oot hoikka" jne. Ja nyt uudelleen sinkuksi tultuani 25 v avioliiton jälkeen, on miehet ihan kummallisia: eivät ymmärrä hidasta etenemistä, vaan heti haluavat koko paketin. Jos ehdottaa kaveruutta aluksi vastaus on "ehdottomasti en halua kaveria". No, sitten asia ei etene ja saa kuulla olevansa liian varovainen. On tää hullua!!!!! Mihin tää maailma on mennyt? Pitäisi alkaa joka pojan leluksi. Ja se kysymys "miksi tuollainen nainen on vapaa?" raivostuttaa!!! Ei heti halua kertoa esim. puolison kuolleen. Apua! Missä terveet ja ajattalevat ihmiset, miehet on??


      • 500mk
        eiymmärrä kirjoitti:

        Joo. Totta, että suht kivan näköisellä naisella on vaikeaa. Työpaikalla saa kuulla "hyvähän sun on kun oot hoikka" jne. Ja nyt uudelleen sinkuksi tultuani 25 v avioliiton jälkeen, on miehet ihan kummallisia: eivät ymmärrä hidasta etenemistä, vaan heti haluavat koko paketin. Jos ehdottaa kaveruutta aluksi vastaus on "ehdottomasti en halua kaveria". No, sitten asia ei etene ja saa kuulla olevansa liian varovainen. On tää hullua!!!!! Mihin tää maailma on mennyt? Pitäisi alkaa joka pojan leluksi. Ja se kysymys "miksi tuollainen nainen on vapaa?" raivostuttaa!!! Ei heti halua kertoa esim. puolison kuolleen. Apua! Missä terveet ja ajattalevat ihmiset, miehet on??

        Aika löyhä määrite tuo suht kivan näköinen, voi periaatteessa tarkoittaa melkein mitä tahansa. Yleensä tarkoittaa sitä että nainen on ihan tusinatavis, ei mikään kaunotar. On naisia jotka kuvittelevat olevansa kauniimpia kuin todellisuudessa ovatkaan.


      • enymmärräminäkään
        eiymmärrä kirjoitti:

        Joo. Totta, että suht kivan näköisellä naisella on vaikeaa. Työpaikalla saa kuulla "hyvähän sun on kun oot hoikka" jne. Ja nyt uudelleen sinkuksi tultuani 25 v avioliiton jälkeen, on miehet ihan kummallisia: eivät ymmärrä hidasta etenemistä, vaan heti haluavat koko paketin. Jos ehdottaa kaveruutta aluksi vastaus on "ehdottomasti en halua kaveria". No, sitten asia ei etene ja saa kuulla olevansa liian varovainen. On tää hullua!!!!! Mihin tää maailma on mennyt? Pitäisi alkaa joka pojan leluksi. Ja se kysymys "miksi tuollainen nainen on vapaa?" raivostuttaa!!! Ei heti halua kertoa esim. puolison kuolleen. Apua! Missä terveet ja ajattalevat ihmiset, miehet on??

        Mun työpaikalla oletetaan minun harrastavan seksiä jokaisen miehen kanssa, jonka kanssa juttelen vähänkään pidempään, tai muuta kuin työasioita.

        Kokoaika "hihihihi"tellään selän takana. Jos oikeasti harrastaisin seksiä jokatoisen kanssa, niin kai siitä nyt juoruja liikkuisi. Tai ehkä juoruavatkin, ehkä jotkut ovat väittäneet harrastaneen sellaista kanssani. Aina kun tulee uusi miespuolinen työntekijä, niin jotakin hänelle on sanottu, kun ilmestyy aina typerän näköisenä notkumaan ja hymyilemään lähelleni. Luon vain yhden jäätävän katseen, ja enkä ikinä sano sanaakaan sellaiselle muikuilijalle. Että miehet osaa olla typeriä.


    • ...

      auta armias kun kaunis nainen tekisi aloitteita, heti olisi huoran leima otassa. Tavallisen näköiseen naiseen ei sellaista läntätä.

      • 427+5

        Miksi aina pitää tehdä "aloite"? Eikö aluksi riitä pelkkä tutustuminen ja jutustelu, jossa tehdään vain ja ainoastaan tuttavuutta?!


    • ruma yksilö

      Olen kade kauniille naisille.Ne saa kaiken huomion ja miehet yrittää iskeä niitä jopa tankkausreissulla.Rumat ei saa minkäänlaista huomiota.En halua kauniin kanssa mennä mihinkään koska hän saa huomoita ja minä rumana olen kuin ilmaa.Olen katkeroitunut omaan rumuuteeni ja siksi en halua enää kokea arvottomuutta kauniin ihmisen vieressä esiliinana.

    • tietäjä.

      syy: Suomalaisten naisten heikko itsetunto.

      • nnnnnnnnnnn

        Syy: miesten ilkeys.


    • rumajokajoskus

      Tämä ketju on täyttä asiaa. Tämä on vaikea asia, josta ei nainen voi itse puhua, koska heti asia ammuttaisiin alas, jos asialle antaisi omat kasvonsa.
      Naisissa on todella paljon asiallisia hyviä ihmisiä. Ainakin se 50%. Mutta kun on näitä hyeenoja jotka ovat taipuvaisia raatelemaan heti kun heille sopiva saalis astuu näytille.
      Nuori nainen on hyvin haavoittuvainen tällaisessa tilanteessa. Hänen on vaikea ymmärtää mitä tapahtuu ja mistä asiat johtuu. Moni masentuukin tämän johdosta.
      Kyse ei ole kauniin ihmisen herkkähipiäisyydestä, vaan kyse on joidenkin pahuudesta.
      Kukaan ei voi valita ulkonäköään, ääntään jne.
      Niiden kohdalla pitäisi olla jonkinlainen suoja, ettei ihmistä saisi kohdella huonosti niiden perusteella. Iso osa ihmisen minuutta tulee tallotuksi, kun joutuu huonosti kohdelluksi. Naisten huonosti kohtelu ei aina ole selvästi nähtävää ja siksi se onkin hyvin piinallista ja uhria leimaavaa.

      Olen aina aikuisena ollut ihminen, joka asettuu pahuutta vastaan, vaikka ei olisi edes oma taisteluni. Oman taistelun tullessa olen niinä harvoina kertoina ollut ihan yksin.
      Ei ole hyvyyttä katsoa vierestä, kun toista ihmistä sorretaan. On hyvyyttä lopettaa pahuus. Kiusaaminen missään muodossa on pahuutta.

      Itselle on sanottu nuorempana paljon kauneuteen liittyviä asioita, on sanottu, että on jätetty ulkopuolelle ulkonäön takia, jopa jonkun äiti on sanonut ettei kannattaisi nättien kanssa kulkea ulkona... Se on vaikuttanut itsetuntooni hyvin rankasti, koska en ole tullut hyväksytyksi sellaisena kuin olen. Lisäksi kun perhepiirissä ei ole ollut sellaisia aikuisia, jotka olisivat kasvuiässä kuunnelleet ja ymmärtäneet.

      Pitäkää hyvät ihmiset toistenne puolia. Kyseenalaistakaa, jos joku haukkuu selän takana jne.

    • 873456182

      Olen kaunis ja yksinäinen. On aivan mahdotonta tutustua miehiin, he eivät tee aloitetta, ja kun itse yritän he pakenevat. En vaan tule koskaan löytämään poikaystävää.

      • JotainInhottavaaMussaOn

        Mulle on käyny ihan samalla tavalla ja oon päätelly siitä, että oon harvinaisen ruma ja vastenmielinen.


      • JotainInhottavaaMussaOn kirjoitti:

        Mulle on käyny ihan samalla tavalla ja oon päätelly siitä, että oon harvinaisen ruma ja vastenmielinen.

        Voi tytöt tytöt T-T


    • outoa

      Sitä luulisi että miehet olisivat innoissaan kun kaunis nainen lähestyy heitä.

      • 873456182

        No niin luulisi... Okei joillain toki varmasti ollut tyttöystävä. Mutta ei vain onnistu sinkkujenkaan kanssa. Menen juttelemaan, pyydän kahville, olen mielestäni ihan normaali, huumorintajuinen nainen. Normaalipainoinen, pitkähiuksinen, sievät kasvot. Hyvä itsetunto ja optimistinen elämänasenne. Mutta kun ei niin ei :(.


      • Oikeasti_
        873456182 kirjoitti:

        No niin luulisi... Okei joillain toki varmasti ollut tyttöystävä. Mutta ei vain onnistu sinkkujenkaan kanssa. Menen juttelemaan, pyydän kahville, olen mielestäni ihan normaali, huumorintajuinen nainen. Normaalipainoinen, pitkähiuksinen, sievät kasvot. Hyvä itsetunto ja optimistinen elämänasenne. Mutta kun ei niin ei :(.

        Osaatko selittää vähän tarkemmin että mikä ihme siinä oikein mättää? Kun minä olen huomannut ihan päinvastaista, mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saa iskuyrityksiä ihan kaikkialla. Miehet ovat heidän kimpussaan jatkuvasti ja kauniita naisia suorastaan jumaloidaan.


      • 873456182
        Oikeasti_ kirjoitti:

        Osaatko selittää vähän tarkemmin että mikä ihme siinä oikein mättää? Kun minä olen huomannut ihan päinvastaista, mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän saa iskuyrityksiä ihan kaikkialla. Miehet ovat heidän kimpussaan jatkuvasti ja kauniita naisia suorastaan jumaloidaan.

        No, tätä olen itsekin miettinyt. Että mikä se ongelma oikein on. Ikääkin on jo, enkä ole koskaan seurustellut, vaikka olen viimeiset vuodet tutustunut aktiivisesti kaikkiin mielenkiintoisiin miehiin, joita olen tavannut töissä, harrastuksissa, kirkossa, kavereiden kautta, bileissä, baarissa... Ennen olin ujo, mutta siitä olen opetellut pois. Minussa täytyy kuitenkin olla jotain mitä en itse näe. Olen yrittänyt kysyäkin kavereilta, mutta eihän kukaan anna suoraa rehellistä vastausta kysymykseen mikä minussa on vikana.

        Kun näen kiinnostavan miehen jossain em. tilanteissa, teen oman osani jotta tapaisimme. Joko kaveri esittelee, hän lähestyy tai sitten kävelen itse hänen luokseen ja esittäydyn. Perus-small-talk sujuu, ja mielestäni luen ihan hyvin sosiaalisia vihjeitä, enkä ole liian hyökkäävä tms. Ihan lähiaikoinakin olen käynyt monta mielenkiintoista keskustelua uusien tuttavuuksien kanssa - mutta sen jälkeen mitään ei tapahdu. Ei vaikka vihjaisin että olen sinkku, tai tosiaan itse ehdottaisin kahville menoa tai vastaavaa. Joskus olen kysynyt tätä juuri tapaamaltani mieheltä, joskus sellaiselta jota olen jo nähnyt useasti. Aina vastaus on ollut ei.

        En yksinkertaisesti ymmärrä miten ihmiset päätyvät treffailuvaiheeseen... Miten ihmeessä kaksi ihmistä onnistuu sopimaan että nähdään siellä kello se ja se? Ja oikeasti vielä ilmestyvät paikalle? Ja ehkä jopa näkevät toisensa uudestaankin?


      • onoffgoodbye

        Miksi mies josta olin kiinnostunut täällä monta vuotta niin työnsi minua pois kun oli sitä mieltä että hän ei ala jakamaan minua muitten miesten kanssa? Hänelle ei riitä huomiota. Yritin sanoa etten halua kuin vaan hänet. Aina sama laulu. Tätä kesti ja lopulta luovutin.
        En enää käy täällä kuin harvoin, hän jatkaa chattailyä kuin ei mitään.
        Minä en sille mitään voi jos miehet minua lähestyy. Juttelen ja ei sen kummempaa. Eihän sitä voi sanoa että painu v*ttuun siitä tai nätimmin mene pois. Siitähän niitä bitchejä tulee jos näin toimii. Itse hän kyllä sai/saa keskustella ja käydä vaikka kahvilla naisten kanssa, ei näe siinä mitään väärää?
        Miehet on ihmeellisiä otuksia. Tämä oli R...lle
        - O -


    • villeäz

      Kyllä todellinen kaunotar jäädyttää miehen eikä ne osaa toimia.Ja sitten niiden itsetunto murenee nollaan eikä ne saa sanaa suustaan.Sitten toiset naiset kadehtivat...

      • beautified

        Näin käy, vaikka olisi mieskin upea.

        Olen itse niin täysin leipiintynyt ulkonäköni herättämiin reaktioihin niin miehissä, kuin naisissakin, etten enään välitä. Siinäpä erottuu jyvät akanoista. Miksi haluaisin jonkun kateellisen lehmän seuraa ensinkään? Jos joku on kateellinen toisen ulkonäöstä, niin on sitten muustakin. Mitä miehiin tulee, niin sama pätee. Miksi edes harkitsisin olevani joku lottovoitto miehelle, jonka itsetunto ei kestä edes torjutuksi tulemisen mahdollisuutta..haloo!

        Miehet toljottakoon ja akat kitukoot liemissään, tämä tyttö porskuttaa!


    • hjitf

      Miehet puolestaan käyttäytyvät rumia naisia kohtaan todella julmasti ja sairaasti, samalla tavalla kuin naiset kauniita naisia kohtaan. Miehet eivät ole sen parempia siis. Miehet ovat oikeastaan todella inhottavia. Rumiakin ihmisiä pitää kohdella hyvin, myös miesten.

      • sopua

        Ihmiset tuntuvat harrastavan ilkeilyä oikein olan takaa.Ei niiltä välty kauniit.tavikset eikä rumatkaan.Joku on pahasti vialla sellaisella ihmisellä joka ilkeilee kaikille.


      • Inhottavaa
        sopua kirjoitti:

        Ihmiset tuntuvat harrastavan ilkeilyä oikein olan takaa.Ei niiltä välty kauniit.tavikset eikä rumatkaan.Joku on pahasti vialla sellaisella ihmisellä joka ilkeilee kaikille.

        Tuo on ihan totta, kaikki saavat jossakin vaiheessa elämäänsä ilkeää palautetta ulkonäöstään, olipa minkänäköinen tahansa. Edes kauniit ihmiset eivät välty siltä, lukekaapa vaikka nettikeskustelja miten ihmiset haukkuvat esimerkiksi kauniita julkkiksia.


    • DiX

      En ole kaunis nainen, vaan nuori mies.

      Kyllähän nämä ongelmat joista ketjussa on puhuttu on aina siellä kyseisen ihmisen omassa itsetunnossa ja psyykkeessä. Ei terveellä itsetunnolla varustetulla ihmisellä ole mitään mielenkiintoa kiinnostua puhumaan jatkuvasti pahaa toisista ihmisistä. Tämän ymmärtäminen on ainakin itselläni auttanut siihen, että ei minun tarvitse välittää tuontaivaallista mitä minusta puhutaan. Kun jaat hyvää, saat hyvää. Myös hyvän mielen itsellesi. Ja jos olet saanut paljon paskaa elämässäsi, et sitä osaa itsellesikään jostain syystä antaa, etkä näin ollen tietenkään sitten myös muille.

      Kai tuossa joku tuollainen kuvio taustalla jyllää. Se pätee niin tuohon, että monet miehet menevät lukkoon kun kaunis nainen lähestyy, sekä siihen että toisilla naisilla on tarve puhua pahaa niistä kauniista naisista.

      Minä olen varmasti tuosta kateudesta myös oman osani elämässä kadehtinut. Ja ihan turhaa se on. Ihmisen pitää selvittää itselleen se, että mikä tässä minun omassa elämässäni on muka niin huonoa ja mitä tässä muka minulta puuttuu, joka pistää minut kadehtimaan toista ihmistä. Koska tajuaahan sen nyt tyhmempikin, että jos minun tarvii jotain toista ihmistä kadehtia, niin minulla on silloin itselläni jokin ongelma ja se syö vain minua itseäni sisältä.

    • skdmckl

      Harmillista lukea tällaista, jos todella näin on. :( Kateus ja näiden haukkujien oma epävarmuus ajaa mustamaalaamaan myös toisia.

      Omat kokemukseni todella kauniista naisista (vai pitäisikö sanoa tytöistä) ovat pelkästään positiivisia. Lukioaikoina kun olin ujo, epävarma ja yksi epäsuosituimmista pojista, olin melko helppo kiusaamisen ja syrjimisen kohde tytöille. Ulkonäöstä, pukeutumisesta yms. sain kuulla aina palautetta näiltä, ironista kyllä, melko keskinkertaisilta ja ylipainoisilta tapauksilta. Koulun kauneimmat tytöt puolestaan olivat aina ystävällisiä, tervehtivät, juttelivat ja aina silloin tällöin antoivat jonkun kehunkin, ja siitä tuli tällaiselle todelliselle luuserille todella hyvä mieli.

      Ajat ovat nyt muuttuneet ja kuntosalitreeni sekä tyylitajun hommaaminen on helpottanut sosiaalista elämää, mutta edelleen ne kauneimmat naiset ovat oman tuttavapiirini mukavimpia, suvaitsevaisimpia sekä kohteliaimpia kaikille.

    • 34weemiestre

      Minä en ainakaan enään lähesty kauniita naisia koska ovat aina ylimielisiä ja epäystävällisiä asiallisestikin lähestyviä miehiä kohtaan. Kun on vara valita niin on sitten näköjään vara haukkua huonompia miehiäkin vaan sentakia kun haluaisi tehdä tuttavuutta.

      • herrasmiesviimeiseenasti

        Millai lähestyt? Kauniisiin naisiin usein käydään suoraan kiinni tai ehdotellaan hyvinkin härskisti. Voi olla että liika on liikaa ja kauniit haluaisi ettei heti käsiksi käytäs.


    • Hejja

      Totta suo kauniin naisen yksinäisyys.Jotkut miehet käy kädet ojossa kimppuun ja suuttuvat kun kieltää ja estää moisen käyttäytymisen heiltä.Sitten haukutaankin horoksi vaikka mihinkään ei ole suostunut :) Kyllä niissä kauniissa naisissa on niitäkin jotka ovat ystävällisiä ja haluavat tavallisen miehen.Voi joukkoon mahtua niitä ylimielisiäkin mutta nekin tuppaavat jäämään yksin..

    • eiainahelppoa

      On tässä jutussa totta. Kaunista naista lähestyy joko vanhemmat miehet tai paljon nuoremmat, mutta oman ikäiset ei uskalla tulla lähellekään (jotka voisi olla potentiaalisia parisuhteeseen). Ei tälleen löydä ikinä ketään omaa miestä. Itse ei voi lähestyä, just ajatellaan, että jokamiehen hepsankeikka tuokin (lähinnä naisilta sitä silmäilyä). Äijät käy puristelemassa ja huutelemassa räävittömyyksiä, mutta kunnolliset, joita etsisi, pelkää sanoa huomentakaan. Toisilta naisilta tulee pahaa katsetta, että siellä se taas tuokin naikkonen miehille lirkuttelee. Joo. Koettu on. Kaunis nainen voi olla hyvin kaunis sielultaankin eikä ylimielinen itseriittoinen leuhka. Katsokaa ihmistä syvälle silmiin, silmät kertovat sielusta.

    • pohdintaa

      Olen kuullut monelta naiselta, että olen kaunis ... ja jonkinverran miehiltä. Olen myös kokenut naisten puolelta syrjintää ja seläntakana puhumista.

      Olen pohtinut, että ehkä naisilla ja miehilä on kuitenkin eri maku "kauniista". Joten turhaan naiset kyräilevät toisiaan. Minulla on nimittäin pienen pienet rinnat (ja olen jo plus 30). Silti naiset pitävät minua kauniina. Oman käsityksen mukaan miehet kuitenkin pitävät kauniina naista jolla on isot rinnat.

      Toki pelkät rinnat eivät tee naisesta kaunista, mutta havaintoni mukaan rintojen iso koko on kuitekin merkittävä asia miehille ja lisää naisen "kauneutta".

      • VissiEro

        Miehillä ja naisilla todella on erilainen käsitys kauneudesta, mielestäni miesten kauneudentaju on selvästi parempi kuin naisten. Naiset pitävät kauniina miehekkään, kolhon tai erikoisen näköisiä naisia kuten esimerkiksi Sarah Jessica Parkeria (joka tunnetusti on miesten ykkösinhokki) ja miehet taas pitävät kauniina kurvikkaita, söpöjä ja perinteisellä tavalla kauniita naisia.


      • jkpljpkl

        kuljetko tissit paljaana, kyllä se onnaama mitä ensin katsotan sitten muuta.


      • jaolennainen
        VissiEro kirjoitti:

        Miehillä ja naisilla todella on erilainen käsitys kauneudesta, mielestäni miesten kauneudentaju on selvästi parempi kuin naisten. Naiset pitävät kauniina miehekkään, kolhon tai erikoisen näköisiä naisia kuten esimerkiksi Sarah Jessica Parkeria (joka tunnetusti on miesten ykkösinhokki) ja miehet taas pitävät kauniina kurvikkaita, söpöjä ja perinteisellä tavalla kauniita naisia.

        Minä pidän tuota kauniina

        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/10/70/b8/1070b8a6966270aedb83b9042e47ac9d.jpg


      • M53_

        Ei kaikki miehet suinkaan arvosta isoja tissejä. Opiskeluaikana kaikki vakavammat seurustelut tapahtui varsinaisten "lautojen" kanssa, tai oli heillä toki rinnat mutta ilman rintsikoitakin olisivat varmaan pärjänneet. Pienirintainen ponnaripää vaikuttaa jotenkin sporttisemmalta ulkoilmaihmiseltä. Ja se on minusta pelkkää plussaa.


      • boldandbeautiful

        Naisena olen saanut sen vaikutelman että useimpien miesten mielestä erittäin nuoren näköiset naiset ovat niitä haluttavimpia. Myös tuo jaolennanine -nimerkin lähettämä kuvan tyttö näyttää alle 15-vuotiaalta. Yli 35-vuotiaalla sinkkunaisella on aika kapeat valikoimat, ellei sitten ole kiinnostunut 45 ikämiehistä :( Keski-ikäiset miehet ovat lähestyneet minua alkaen n. 13-vuotiaasta asti ja siksi kaikki huomia selvästi vanhemmilta miehiltä ällöttää.


    • prettyinred

      höpöpöpö kaikki on itsestään kii varsinkin suomessa. Ok, jotkut lämpenee hitaasti ystävyydelle, mutta ei ole mitään ongelmia. Itse koin jo ala-asteella ennekkoluuloja työiltä, kun ne pelkäs et pojat tykästyy muhun, mutta sitten huomasivat et oon kiva tyyppi.
      Huomaan itse asenneongelman.. enhän voi tehdä näin ja olla noin.. laittaa korkkareita ja huulipunaa.. odotan, että muut ystävystyy mun kanssa, koska kuvittelen ettei kukaan halua olla mun kaveri. Yleensä ne epävarmat katkerat ämmät tipahtaakin kelkasta, mutta jäljelle jäävät ihanat ihmiset, jotka näkevät kuorta syvemmälle.
      Jos mietitään kansainvälisesti niin aasialaisten kanssa on helppo ystävystyä.. he arvostavat kauneutta ja tuntuu että kokevat oman statuksen nousevat kun omaavat kauniin ystävän. Etelä-eurooppa on kauhujen paikka.. miehet juoksee perässä ja hyvä kun naiset ei iske haarukalla silmään. Siellä en usko vaalean naisen ja etelän naisen ystävyyteen.. taustalla on aina katkeruus ja kateus, selkäänpuukotus. Voisin kuvitella usan olevan aika ideaali.. en tosin ole siellä vielä ollut, mutta vois toimia.

      Hahaha mut sanon, että miehet on hassuja. Jos nainen vastaa hän on kiinnostunut, miksi pilaatte kaiken toteamalla että naisella on monta ottajaa, ja että on se outoa kun vastailee hänelle, ettei naista kuitenkaan kiinnostaa semmoinen juntti. Arvatkaa mitä! Ei niin.. kiitos kun saitte miettimään tilannetta uudelleen.

    • arkaNainenz

      Joo-on se totta. Oikein kaunis nainen saa kateutta osakseen liiankin kanssa.Varsinkin naiset ovat kateellisia ja veemäisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe