Hei papit ..

Lukija2

Onko vaikea hyväksyä sitä, kun pitää työpaikan takia valehdella lapsille ja nuorille?

37

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,kjhuytre

      Hyvä ja asiallinen kysymys.

      Olet ilmeisesti lukenut tekstini pappislupauksesta, siinä sen antaja sitoutuu siihen, että saarnaa ja opettaa vain ja ainoastaan paavalilais-luterilaisuuden oppeja, siis lutherin katekismusta ja raamatun UT tekstejä
      MUTTA
      eivät saa saarnata ja opettaa Jeesuksen evankeliumia.
      eksyttämistä on
      Jumalan ja Jeesuksen Nimeen paavalilais-luterilaisuuden väätennetyn UT tekstien opettaminen rikkoo "älä anna väärää todistusta" ja tätä raamatun kohtaa:
      Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

      VT - on Jumalan Moosekselle antamaa tietoa, historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.

      JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.

      UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.

      Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan;
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jumalan ja Jeesuksen evankeliumia on vielä raamatussa jäljellä, tosin osittain väärennettyinä:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista

      HUOM!
      Eksyttäjien raamatun viitteet osoitta usein kuiden kuin Jeesuksen evankeliumien teksteihin sekä muutamiin Mooseksi 1-5 kirjojen teksteihin. On paha eksytys asettaa viite esim. Jeesuksen evankeliumeista Paavalin teksteihin SILLÄ JEESUS EI OPEISSAAN KOSKAAN VIITTAA MUIDEN KUIN OPETUSLAPSIENSA, JEESUKSEN EVANKELIUMIIN.

      Paavaliakaan ei ollut edes olemassa Jeesuksen aikaan ja Paavali oli saatanaa palveleva eksyttäjä....

      • kjhgfd

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        Paavali vihasi, vainosi tapatti Jeesuksen opetuslapsia:
        Apostolien teot: (kristitty Paavali alaisineen Jeesusta seuranneiden kristillisten vihaajana...)
        8:1 Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit.
        8:3 Mutta Saulus raateli seurakuntaa, kulki talosta taloon ja raastoi ulos miehiä ja naisia ja panetti heidät vankeuteen.
        12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä.


      • hshsissheu
        kjhgfd kirjoitti:

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        Paavali vihasi, vainosi tapatti Jeesuksen opetuslapsia:
        Apostolien teot: (kristitty Paavali alaisineen Jeesusta seuranneiden kristillisten vihaajana...)
        8:1 Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit.
        8:3 Mutta Saulus raateli seurakuntaa, kulki talosta taloon ja raastoi ulos miehiä ja naisia ja panetti heidät vankeuteen.
        12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä.

        Vittu voitko lopettaa tämän paskan copy pasten levityksen.


      • .kjuyt
        hshsissheu kirjoitti:

        Vittu voitko lopettaa tämän paskan copy pasten levityksen.

        käytät opettajasi sivistyksen kieltä!

        paavalilais-luterilaisuuden saatanaa jumalanaan palvelevien miekka sivistyksen oppeja on noin 2000 vuotta jopa väärennettyjen raamattujen tuella opetettu ja seuraukset tunnetaan.

        JOTEN olet aivopesty saatanallisuuden uskovaiseksi:

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        Apostolien teot: (kristitty Paavali alaisineen Jeesusta seuranneiden kristillisten vihaajana...)
        8:1 Myös Saulus hyväksyi Stefanuksen surmaamisen. Ja sinä päivänä nousi suuri vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan; ja kaikki hajaantuivat ympäri Juudean ja Samarian paikkakuntia, paitsi apostolit.
        8:3 Mutta Saulus raateli seurakuntaa, kulki talosta taloon ja raastoi ulos miehiä ja naisia ja panetti heidät vankeuteen.
        12:5 Niin pidettiin siis Pietaria vankeudessa; mutta seurakunta rukoili lakkaamatta Jumalaa hänen edestänsä.

        Kuulut näiden perisyntisten ryhmään....
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Tee parannus ja opi ymmärtämään muutakin kuin pååssåsi oleva sukupuoli elin josta olet niin sairaaksi tullut.


    • Mirka ....,.,

      Minä en pystyisi olemaan pappi. Valehteleminen lapsille on jotain niin kauheeta ettei se sovi minulle.

      Olen mielummin rehellinen ja sanon asiat niin kuin ne ovat.

    • Hei.
      Kiitos kysymästä. Kysymyksesi on kuitenkin ikävän asenteellinen. Minä en valehtele, en kenellekään. Puhun siitä mihin itse uskon. Uskon kolmiyhteiseen Jumalaan ja olen siitä iloinen. Olen ihan itse hakeutunut seurakuntaan ja kirkkoon töihin, ei minua ole kukaan pakottanut. Koen olevani juuri oikeassa ja sopivassa työssä ja tykkään kovasti työstäni.
      Talvi-iloa toivotellen,
      Pirkko-pappi

      • MrRehellinen

        Sinulle on kerrottu useasti, että uskomuksesi ovat pelkkää huuhaata vailla yhtään todisteita. Tästä huolimatta tuputat herkkäuskoisille lapsille näitä naurettavia uskomuksiasi totena. Tämä ei ole normaalia ihmisten käyttäytymis toimintaa. Valehtelet tietoisesti lapsille, näitä valheita. Toimintasi ei sovellu nykymaailmaan.
        Tekikö teologian koulutus sinusta tunteettoman ja häikäilemättömän valehtellijan? Koetko että pappina sinulla on oikeus huijata ihmisiä?


      • hgrew

        Pirkko-papille:
        Kumpi teistä tietää asiat paremmin, sinä vai JEESUS?

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."

        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Missä kohtaa raamattua se kolmiyhteinen jumala on?
        vai onko se
        piru-saatana-perkele yhteteisyys kuten rikollisen kristinuskon historia osoittaa?
        ja
        Tiedät, ettei rikollisella kristinuskolla ole Jeesuksen perustamaa/perustamia seurakuntia vaan saatanaa palvelevien perustamia ovat...:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei saatanasta eroa saanut!

        Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        Voiko törkeämmin lapsille ja nuorille joku ammatti ryhmä valehdella kuin mitä kirkko pappeineen tekee?
        Et pappislupauksen antajana saa edes Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa mutta saatanaa palvelevelleiden paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa sun pitää toisille "syöttämän" valheellisuuksineen:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Ennen tuon tunnustuksen antamista tunnustis itses tällaiseksi ja kaltaiseksis; tällaiseksi Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia koulutat:
        Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        Ihmisen EI tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana!
        Toivon sinulta enemmän rehellisyyttä jos oppinne turmelevia aivojas voi enään mikään korjata.


      • MrRehellinen kirjoitti:

        Sinulle on kerrottu useasti, että uskomuksesi ovat pelkkää huuhaata vailla yhtään todisteita. Tästä huolimatta tuputat herkkäuskoisille lapsille näitä naurettavia uskomuksiasi totena. Tämä ei ole normaalia ihmisten käyttäytymis toimintaa. Valehtelet tietoisesti lapsille, näitä valheita. Toimintasi ei sovellu nykymaailmaan.
        Tekikö teologian koulutus sinusta tunteettoman ja häikäilemättömän valehtellijan? Koetko että pappina sinulla on oikeus huijata ihmisiä?

        Hei,
        en sanonut enkä opeta uskoa totena. kerron mihin minä ja moni muu uskoo. Kyseessä on uskonasiat :) Minusta ei mikään ole tehnyt tunteetonta, et tuollaista väittäisi jos tuntisit minut, eikä mikään ole tehnyt minusta myöskään valehtelijaa.
        Hyvää viikonloppua,
        Pirkko-pappi


      • Yksvaan39v

        Väitän ettet ole koskaan kertonut kenellekään, ettei uskomuksillesi ole todisteita ja että ne ovat tutkittua tietoa vastaa.


      • Mirka876876
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei,
        en sanonut enkä opeta uskoa totena. kerron mihin minä ja moni muu uskoo. Kyseessä on uskonasiat :) Minusta ei mikään ole tehnyt tunteetonta, et tuollaista väittäisi jos tuntisit minut, eikä mikään ole tehnyt minusta myöskään valehtelijaa.
        Hyvää viikonloppua,
        Pirkko-pappi

        """ en sanonut enkä opeta uskoa totena """
        ( Pirkko-pappi)

        Miten kerrot tämän riparilaisille?


      • Hei Mirka, kerron asian ihan niin kuin se on. Yksinkertaisesti, sehän on yksinkertainen asia.
        Hyvää viikonloppua,
        Pirkko-pappi


      • scdfghjyui8o
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei Mirka, kerron asian ihan niin kuin se on. Yksinkertaisesti, sehän on yksinkertainen asia.
        Hyvää viikonloppua,
        Pirkko-pappi

        Järjettömille monet asiat ovat yksinkertaisia, mm palvelle rikollisuutta ja samalla kerätä rahaa kirkkojen kansain välisen rahaston käyttöö että kirkko voi kouluttaa ja palkata tappavia ja tapattavia rikollisuuden palvelukseen:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Ja suomalaisittain näin kuten herra jumalanne käskee..:

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html

        Tässäkö se pappeuden viran tärkeys oli?
        "KRISTUS" ei ole yhdellekkaan piispalle, papille virkoja jakanut joten saatanaa palvelevien eksytys oppia:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
        "kaste kirja n. 350 luvulta
        teuta 22.12.2010 22:17
        Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka ."

        Ota huomioon, ettei JEESUS ole yhtään piispaa, pappia jne virkaan asettanut!
        Eikä rikollisella kristinuskolla ole yhtään Jeesuksen perustamaa seurakuntaa EIKÄ JEESUKSEN OPETUS opettamassa uusia opetuslapsia mutta ompa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavia pappeja!


      • EiYmmärrä784
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei,
        en sanonut enkä opeta uskoa totena. kerron mihin minä ja moni muu uskoo. Kyseessä on uskonasiat :) Minusta ei mikään ole tehnyt tunteetonta, et tuollaista väittäisi jos tuntisit minut, eikä mikään ole tehnyt minusta myöskään valehtelijaa.
        Hyvää viikonloppua,
        Pirkko-pappi

        Miksi LAPSILLE opetetaan täysin todistamattomia uskomuksia?
        Vaikka papit eivät suoraan mainitse että opetus olisi totta, niin sen käsityksen lapset siitä opetuksesta saa.


    • Jalaa

      Olkoon tämä teksti yhteinen avautuminen kaikille:
      Koko palstan olemassaololle ei ole mitään syytä, koska 99%:a viesteistä on täyttä paskaa. Käsiteltiin sitten ihan mitä tahansa. Nämä muutamat nimeltä mainitsemattomat trollit tulevat heti suu vaahdossa jakamaan omia ajatuksiaan. Hyödyttäen ketä? Moni viesti on aivan täyttä copy-pastea edellisistä. Hei, please yrittäkää edes. Noi jutut on niin nähtyjä & säälittäviä.
      Uuden viestin lähetys tai vanhaan vastaaminen on aivan yhtä fiksua, kuin bensan kaataminen nuotioon. Saa aikaan leimahduksen. Täällä se on sanallista, ei pala tukka tai kulmakarvat.
      Esitetäänpä pieni kysymys tähän loppuun. Olisiko teillä arvon trollaajat munaa vastata, jos palstalle pitäisi vastata omalla nimellä tai rekisteröidyllä nimimerkillä? Järkeviä tai todennäköisesti vähemmän järkeviä vastauksia odotellessa...

      • gtqkjht

        niinpä!
        noin 2000 vuotta on paavalais-luterilaisuuden sopaskalla on copy paste opeilla saatanaa uskovaisille Jumalana syötetty!

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Häpeättekö herrojanne vaan miksi ette jumaloi niitä niiden omillä nimillä?

        Tuomalaisittain saatanaa ja sen herra jumalaa palvelevien historiasta esimerkki:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Aivopestyt uskovaiset ilmeisesti uskovat Jumalan ja Jeesuksen noiden rikosten teettäjiksi!
        Monet rikollisen kristinuskon rikoksista on tehty Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Uskovaiset rahoittaa rikoksia kirkkojen kansain välisten rahastojen kautta "verisin setelein."


      • Mirka34567

        Ovatko nämä trollit uskonnoista seonneita?


    • vähänkäytöstapoja

      Kuulkaapas nyt. Minä olen 15-vuotias tyttö ja olen ollut paljon seurakunnan kanssa tekemisissä, ja voin ihan rehellisesti sanoa että kaikki tapaamani papit ovat olleet rehellisiä ja aivan ihania ihmisiä. He vaan opettavat rippileirillä uskonasioita. Niihin ei ole mikään pakko uskoa, mutta minä ihmettelen että mikä ateisteja harmittaa siinä jos joku niihin uskoo? Antaa kaikkien olla omia itsejään ja uskoa mihin haluaa. Tuollainen typerä haukkuminen on lapsellista ja naurettavaa. Ei se teiltä pois ole jos joku uskoo.

      • nhgtr54

        Noniin!!!
        Nyt meillä on hyvä todistaja joka tietää asiat!

        Kerro kaikkien niinden pappien nimet, JOTKA ovat Jeesuksen evankeliumia saarnanneet ja opettaneet ILMAN paavalilais-luterilaisuuden UT:n sopaskaa ???

        Jos, siis JOS joku pappislupauksen antaneista papeista on Jeesuksen evankeliumia saarnannut tai opettanut ilman paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa, niin hän on rikkonut pappislupauksensa!

        Valitse tarkoin niiden pappien nimet jotka vain ja ainoastaa Jeesuksen evankeliumia on saarnannut tai opettanut?

        Siis,
        jos ei ole opetanut Jeesuksen evankeliuma - niin on rikkonut Jeesuksen evankeliumia Markus 16:15 käskyä ja on rikolinen väärän todistuksen antaja
        jos
        Jeesuksen Nimessä saarnaa ja opettaa paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden oppia; on eksyttäjä, väärää todistusta antanut rikollinen:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Tässä uskovaisille ymmärrystä paavalilais-luterilaisuuden todellisesta herrasta:
        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        Ilmeisesti näin pappien tulee opettaa oppilailleen pilkkaamista...:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
        Antti-pappi "

        Ilmeisesti rakastat ja haluat puolustaa tällaisia luterilaisuuden oppeja.. ja tekoja...
        Näin uskovaisten katekismuksen oppineen mukaan pitää valehdella Jeesuksen Nimeen Jeesusta PILKATEN:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Tässä Luder/Lutheriakin epäjumalana jumaloivan tunnustus herrastaan:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."

        Ja tottakai Jeesus olis kristittyjen mielestä kristillinen elukka:
        "teu. 22.5.2012 22:1
        Johannekssen evankeliumin , ja Ilmoitus kirjassa on käytetty
        Jeesuksuksen NIMITYS "KARITSA " perustuu Jes. 53:7 ole-
        vaan Häntä koskevaan profetiaan : "Häntä piinattiin , ja alistui siihen ...; niin kuin Karitsa joka joka teuraaksi viedään ". Paavali puhuu pääsiäislampaanamme joka on teurastettu "


      • Jalopeura123

        Hei 15v kakara. Papit ovat aivopesseet sinusta uskiksen. Voisitko nyt paljastaa meille ne menetelmät joilla pystyt paljastamaan henkilön rehellisyyden? Menetelmiäsi voisi hyödyntää rikostutkinnassa.


      • Hei.
        Kiitos sinä 15v tyttö, joka kommentoit kauniisti ja myös fiksusti. Joskus ihmettelen itsekin miksi muita haittaa toisten uskominen. Suomessa on kuitenkin ja onneksi uskonvapaus.
        Jalopeuralle haluan sanoa, ettei papit aivopese kenestäkään uskiksia. Miksi ihmeessä niin tekisimme?
        Ystävänpäiväterveisin,
        Pirkko-pappi


      • bnklpå
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Kiitos sinä 15v tyttö, joka kommentoit kauniisti ja myös fiksusti. Joskus ihmettelen itsekin miksi muita haittaa toisten uskominen. Suomessa on kuitenkin ja onneksi uskonvapaus.
        Jalopeuralle haluan sanoa, ettei papit aivopese kenestäkään uskiksia. Miksi ihmeessä niin tekisimme?
        Ystävänpäiväterveisin,
        Pirkko-pappi

        Siis oletko muka niin tyhmä, ettet uskontunnustukses kaltaisena ymmärrä mitä uskontunnustus merkitsee?
        Jos, niin olet tällainen tai valehtelija tai molempia:

        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta'
        26:59 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät väärää todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet,

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        JOS uskonvapautta olis, NIIN miksi lapsia saa pakkokastaa LAPSIAKIN tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi, uskovaisiksi, seksiuhreiksi?

        Tällaiseen jumalaanne uskominen on saatanan jumaloimista:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing


      • äjegpnher8364
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Hei.
        Kiitos sinä 15v tyttö, joka kommentoit kauniisti ja myös fiksusti. Joskus ihmettelen itsekin miksi muita haittaa toisten uskominen. Suomessa on kuitenkin ja onneksi uskonvapaus.
        Jalopeuralle haluan sanoa, ettei papit aivopese kenestäkään uskiksia. Miksi ihmeessä niin tekisimme?
        Ystävänpäiväterveisin,
        Pirkko-pappi

        ""Joskus ihmettelen itsekin miksi muita haittaa toisten uskominen""
        Pirkko-pappi

        Mikä Pirkkoa vaivaa kun haluaa että kaikkien pitäisi uskoa hänen uskomuksiin?
        Antakaa kaikille oikeus uskoa mihin vaan, älkää tuputtako, manipuloiko, aivopeskö tai opettako omia uskomuksianne muille. Pitäkää omana salaisuutena uskomuksenne, koskee myös sinua Pirkko-pappi.

        Uskomukset ovat totta vasta kun ne todeksi todistetaan, muuten ne ovat vain pelkkää huuhaata millä ei tee yhtään mitään.

        Terv. Mirka


      • Hei Mirka.
        Kiitos kysymästä. Ei minua mikään vaivaa. En edes ajattele kuten luulit, että kaikkien pitäisi uskoa. Ajattelen, että jokaisella on oikeus uskoa ja ajatella juuri niin kuin hänelle on parasta. Kannattaa kuitenkin rohkeasti ja ennakkoluulottomasti miettiä asioita, elämää ja kuolemaa ja kaikkea siltä väliltä. Eikä kyse ole minun uskomuksistani kuten sanot vaan kristittyjen. Meitä on ollut kauan ja tulee olemaan jatkossakin :) Meitä kristittyjä on kaikkialla, ollut jo Jeesuksen ylösnousemuksesta asti.

        Annamme muiden uskoa, ihan rauhassa. Mutta opetamme kyllä, se on kirkon tehtävä; kristillinen kasvatus ja Jumalasta kertominen. Kirkkoon ja seurakunnan toimintaan osallistuu joka ainoa päivä paljon kaikenikäistä väkeä, tänäänkin. Tottakai kerromme tätä ilosanomaamme, sitä kannattaa jakaa <3

        Hyvää kevään jatkoa,
        Pirkko-pappi


    • Seurakuntanuori

      Ottaa päähän tälläiset ihmiset, jotka ei usko jumalaan ja ei anna muidenkaan uskoa... Uskominen on jokaisen oma asia

      • 5tgvrxder

        Usko sitten jumaliinne niiden omissa nimissä ÄLKÄÄKÄ
        ESIINTYKÖ JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN Heitä pilkkaavina petoina!

        LUE TARKKAAN JA HUOLELLA, JA MIETI KUKA ON TODELLINEN JUMALASI:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
        Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
        katekismuksen herran ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        herra jumalan antaman käskyn seurauksista hiukan esimerkkejä:

        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)


      • AikuinenM45

        Oottaa pahasti päähän tälläiset ihmiset jotka hyväksyy herkkäuskoisten lasten hyväksikäytön. Pidän tälläisiä ihmisiä pedofiileinä.

        Uskonnot ovat satua ja höpötystä niin kauan kuin toisin todistetaan. Uskontoja ei pidä opettaa lapsille totena.


      • mnhgyt

        "seurakuntanuori" kirjoitti:
        "Ottaa päähän tälläiset ihmiset, jotka ei usko jumalaan ja ei anna muidenkaan uskoa... Uskominen on jokaisen oma asia"

        Kun tuon kirjoitit, "jumalaan" pienellä kirjaimella, niin tunnustit jo luder/lutheri herra jumalaksesi oppeineen, Laittomuksineen ja aikaan saannoksineen mm omia uskovaisia tappaneiden, tapattaneiden ja lapsiakin raiskanneiden rikollisuuden tosi uskovaisena.

        Minä annan uskoa mutta en hyväksy rikollisuuttanne enkä rikollisuuden tukemista.
        KAIKISTA ENITEN INHOON JUMALAN JA JEESUKSEN SEKÄ PYHÄN HENGEN NIMEEN VALEHTELMISIANNE HEITÄ PILKKAAVINA herra jumalaa palvelevina pikku piruina.
        OPETELKAA PALVELMAAN SITÄ saatanallisuuden herra jumalaanne SEN OMASSA NIMESSÄ EIKÄ JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMISSÄ valehtelevina kuten pappinne teitä esimerkeillään opettaa.
        JOS KERRAN USKOO luder/lutheria jumalakseen, NIIN MINKÄ HELEVETIN TAKIA SITÄ PITÄÄ JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ PALVOA?
        Kyllä miekka sivistyksen uskovaisilla pitäs sen verran järkeä olla uskontunnustuksen kaltaisuudestaan huolimalla, että erottaa lahkonsa rikollisuuden herra jumalansa JUMALASTA JA JEESUKSESTA!
        Vai oletteko sairaammaksi aivopestyjä kuin mitä uskontunnutuksessanne olette tunnustaneet? Ehkä kysseessä on piilo hulluun, vai?

        Lue tuo "IL Lainattua tekstiä:" lyhyt historianne. Ja ota huomioon, että kaikki tuo suomalaisia nuoria saatanallisuuteen turmeleva on nimen omaan ikäistenne helevettiin taluttamista uskontunnustuksen kaltaisten ja pappislupauksensa herra jumalalle antaneiden saatanallista ansiota.

        Jos et sen vertaa ole Jeesuksen evankeliumia oppinut tuntemaan, että et selvää Lakia ja oppeja osaa muuten kuin jo mainittujen rikollisuuden hyväksymisilläs, niin olet jo täydellisesti saatanallisuuden turmelema Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestasi ja ihmisyydestäsi eksytettynä luopunut; rikollisuutta tukeva järjetön uskovainen.

        Tuolaisia nuoriakin on tapettu, tapatettu, raiskattu jne kaltaistesi uskontunnustuksen antaneiden järjettömien toimesta JA SINÄ VALITAT ETTÄ ET SAA MUKA USKOA!
        Sinusta varmaa saa rikollinen kristinuskon oikein kunnon taistelijan saatanan joukkoihin osoittamaan kuinka helevetin hyvä olet jo turmeltuneena lapsi uskovaisena.

        Jeesus opettaa: Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."

        herra jumalasi opettaa sinulle sivistystään näin uskottavasti...
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Tuomiotas varmaan on mielyttävä odottaa...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        23:33 "Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Haluatteko aviopuolisoksenne jo lapsena RAISKATUN kuten alle 7 vuotiaan laumassa raiskatun rikollisuuden uhrin, vain kelpaisiko teille arvoisat uskovaiset EI USKONTUNNUSKSEN KALTAINEN; Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden ja ihmisyydensä säilyttänyt puolisoksi?
        JOS KELPAA, NIIN MIKSI PALVELLA RIKOLLISUUDEN herraa jumalana?
        Miksi sellaiselle jumalalle ja sen valehtelevalle eksyttäjä papistolle luovuttaa se LUOJAN JOKAISELLE ANTAMAT KALLEIMMAT PYHYYDEN OMINAISUUDENSA?

        TÄLLAISEEN KOHTELUUN JO LAPSENA JOUTUNEEN PUOLISONKO HALUATTE?:
        http://yle.fi/uutiset/insestin_uhri_marja_taisteli_itselleen_avun/6158811
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940912797/artikkeli/juuri nyt tampereen hiippakunnassa uusi raskas rikosepaily.html

        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194938304461/artikkeli/seurakuntavaaliehdokasta epaillaan vakavasta rikoksesta tampereen hiippakunnassa.html

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
        KENEN OMANTUNNON TODELLISUUDESSA HALUATTE OMISTAA, REHELLISEN JA LAILLISEN JUMALALLISUUDEN, vain rikollisuuden herra jumalan saatanallisuuden?

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Eroa ei saatana antanut Paavalille.
        JÄRKEVÄ; EI USKO VAAN TIETÄÄ.


    • gfdsa

      Huomatkaa, ETTÄ Jumalaa ja Jeesusta palvelevat eivät ole tällaisia herra jumalalle/jumalilleen uskontunnustuksiaan antaneita. Jumalaa ja Jeesusta palvelevat eivät ole rikollisen kristinuskon lahkolaisia. Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia joten Jumalan ja Jeesuksen Nimissä eksyttät saatanaa palvelevat rikollisuuden edustajat teitä kouluttavat:
      Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

      TUO ON PAHA KOHTA, ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi! Lutherista ei ihmisille tule jumalaa edes uskomalla mutta eksytetyille hengellisesti sairaaksi manipuloiduille se kelpaa!

      Ja kun tuollaiseksi ovat onnistuneet Jumalan Valtakunnan kaltaisia aivopesemään, niin sitten voi päästä vaikka papiksi jne.
      Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta'
      26:59 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät väärää todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet,


      JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

    • bgtrsa

      Kukaan, Jumalan Valtakunnan kaltaisena syntynyt lapsi; ei synnyt uskontunnustuksen kaltaiseksi!
      joten
      uskontunnustuksen kaltaiseksi järjettömäksi Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään luopuneeksi aivopestään Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia; saatanallisuuden pikkupiruiksi eksyttäen.
      Jeesus siunasi lapsia, ja toisin lapsia kohteleville antoi myllynkivien käyttöohjeet:

      Kirkko vapauttaa itseään eksyttäjän asettamalla lapsikasteesta vastuun lasten vanhemmille! pirullinen ANSA!!!!
      Matteuksen evankeliumi:
      18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
      Markuksen evankeliumi:
      9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.
      Luukkaan evankeliumi:
      17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä.

      Matt. 19:13-15
      13 Silloin tuotiin hänen tykönsä lapsia, että hän panisi kätensä heidän päälleen ja rukoilisi; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.
      14 Niin Jeesus sanoi: "Antakaa lasten olla, älkääkä estäkö heitä tulemasta minun tyköni, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta".
      15 Ja hän pani kätensä heidän päälleen ja lähti sieltä pois.
      Mark. 10:13-16
      13 Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.
      14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
      15 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
      16 Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä.

      "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää pitää kastaa lapsia tappaneen rikollisuuden edustajan toimesta joka usein on myös vapaamuurari, lähetystyö rikollisuuden tukija ja kenties vielä pedofiilikin!
      "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin tappavan rikollis järjestön jäsenyyteen kastettavaksi!
      "SALLIKAA" ei tarkoita, että lapset pitää raahata lapsiakin seksuaalisesti hyväksi kättävän rikollijärjestön edustajajien kastettaviksi!

      jne...

      Oman, Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden järjen käyttäminen ei ole RIKOS!
      mutta
      eksyttäjät vihaavat sellaisia: lapsiakin.... mm tappamalla, tapattamalla, raiskaamalla jne sen osoittamalla...

      Tukemalla, mm rahoittamalla, jäsenyydellään jne rikollisuutta vihaa Jumalaa, Jeesusta ja ihmisyyttä josta uskontunnustuksessaan luopuu....:

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      Noitavainot nykyaikana
      Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

      http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

      Jeesus opettaa:
      Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.

    • nbvgfd

      ###
      vähänkäytöstapoja
      13.2.2015 17:35
      ###

      Tällaistako "KÄYTÖSTAPOJA" toivoit???

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
      "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
      Antti-pappi "

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      "Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi "
      HUOM!!!
      Mikään Laki ei käske #vanhempien on kastatettava lapsensa# lapsia jäseniksi, uskovaisiksi, pedofiien, murhaajien murhaajattajienkaan rikollisen kristinuskon uhrilampaiksi! Joten Maarit-pappi valehtelee on siten rikollinen tasan tarkkaan niin kauan kunnes hän on toisin osoittanut Jumalan, Jeesuksen ja Suomen Lain Sanalla.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/13021710
      "kuunteleva_kirkko
      29.11.2014 14:02
      Palstalla puhuttaa nyt eilinen eduskunnan äänestystulos avioliittolakiin liittyen. Se, että valtio ulottaa avioliiton juridiset seuraamukset myös saman sukupuolen suhteille, ei vielä muuta kirkon käsitystä avioliitosta eikä johda kirkkovihkimisiin.
      Kaikenlaisten perheiden tukeminen sekä ihmisarvon ja hyvinvoinnin edistäminen on tärkeää. Kirkon perusviesti armosta ja rakkaudesta pätee edelleen. Kirkko toivoo maltillisuutta ja kunnioitusta keskusteluun. Luterilaisen kristinuskon ja etiikan pohjalta voi päätyä erilaisiin näkemyksiin.
      Avioliittolain muutos ei automaattisesti muuta kirkon käytäntöjä vihkimisessä ja siunaamisessa. Kirkon avioliittokäsitys on edelleen se, että avioliitto on miehen ja naisen välinen. Mahdolliset muutokset kirkon käytännöissä ovat joka tapauksessa vuosien prosesseja. Kirkon jäsenillä, papeilla ja myös piispoilla on erilaisia näkemyksiä ja painotuksia asiassa.
      Mielipide- ja uskomuserot ovat sallittuja, mutta nyt tälläkin palstalla moni viesti on painunut syvälle asiattomuuden ja törkeyden suohon. Jeesuskin sanoi kaikkien tunnistavan meidät hänen opetuslapsikseen, jos rakastamme toisiamme.
      Sinikka-pappi "

      Jumala ei ole avioliittoa asettanut EIKÄ Jeesuskaan vaikka oli Kaanan häissä.
      Joten Sinikka-pappi valehtelee, rikollisesti väärää todistusta antamalla.
      Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun; ja avioituneiden kutsumat hää vieraat todistamassa kahden, toisilleen antaman lupauksen yhteisestä liitosta. Siihen ei tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä saatana palvelevelleen rikollisen kristinuskon papistolta!

      Kun Jumala ja Jeesus ei ole avioliittoa asettaneet, niin Antti-pappi on kyllä saatanan herrakseen tunnustanut tässäkin Jeesuksen pilkkaamisessaan ja samalla pilkkaa Jumalaa Jeesuksen Isänä ja Mariaa Jeesuksen Äitinä.
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
      "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
      Antti-pappi "

      -Jeesuskaan ei Kaanan häissä ollessa asettanut avioliittoa.
      Antoiko "äpäräksi" haukuttu Jeesus väärää todistusta?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta'
      26:59 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät väärää todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet,

      Joten ne YHDEN PÄIVÄN prinsesinä ja prinsseinä OLIMINEN on omalla tavallaan sitä järkyttävää uskontunnustuksen kaltaisuutta joka tulee esiin uskontunnustuksessa. Tosin harva uskovainen edes tuntee koko uskontunnustuksen ja sen merkitykset koska ovat järjettömiksi itsensä tunnustaneet.

    • tyhmiäihmisiä

      Huhhuh. Teillä ei kyllä ole mitään elämää kun täällä riitelette siitä että onko ripari aivopesua vai ei ym. Että ihmiset jaksaa...

    • Hei,

      Älkää pelätkö, ei rippikoulussa ketään aivopestä.
      Se on kasteopetusta, jossa kerrotaan siitä uskosta johon meidän on kastettu, tai kastetaan. Puhumme elämänkysymyksistä, kolmiyhteisestä Jumalasta, kuolemasta, surusta, pahuudesta, arvoista, vastuusta, luonnon suojelemisesta, seksuaalisuudesta.
      Oma asenne on tärkeintä kun riparille tulee; kannattaa tulla avoimin mielin, silloin voi saadakin eniten.
      Kaisa-pappi

      • jannaaaa

        Minä en ymmärrä noita edellä kirjoitettuja trolleja. Kuinka joku edes voi kuvitella että joku voisi "aivopestä" toisen uskoon. Itse olen aina ollut uskovainen. Jopa ennen rippikoulua. Minua ei olla aivopesty mihinkään. Se on minun oma valintani, mihin uskon. Ja minä nyt vaan satun uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen. Ottaa päähän sellaiset ihmiset(ateistit) jotka eivät anna muiden uskoa mihin haluaa. Heistä vain heidän näkemyksensä on totta. En käsitä ketä se haittaa jos joku uskoo Jumalaan? Jos joku uskoo Jumalaan, niin ei se muilta pois ole. Typerää kiusantekoa se on, että täytyy tulla haukkumaan pappeja ja uskovaisia. Tyhmät trollit sais pikkuhiljaa aikuista. Lapsellista käytöstä.


      • yhgtfmjht
        jannaaaa kirjoitti:

        Minä en ymmärrä noita edellä kirjoitettuja trolleja. Kuinka joku edes voi kuvitella että joku voisi "aivopestä" toisen uskoon. Itse olen aina ollut uskovainen. Jopa ennen rippikoulua. Minua ei olla aivopesty mihinkään. Se on minun oma valintani, mihin uskon. Ja minä nyt vaan satun uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen. Ottaa päähän sellaiset ihmiset(ateistit) jotka eivät anna muiden uskoa mihin haluaa. Heistä vain heidän näkemyksensä on totta. En käsitä ketä se haittaa jos joku uskoo Jumalaan? Jos joku uskoo Jumalaan, niin ei se muilta pois ole. Typerää kiusantekoa se on, että täytyy tulla haukkumaan pappeja ja uskovaisia. Tyhmät trollit sais pikkuhiljaa aikuista. Lapsellista käytöstä.

        Miksi sitten on tällaisia uskovaisia vaikka Jumalan Valtakunnan kaltainen ei synny tällaisena???

        Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        EIHÄN luder/lutherista TULLUTKAAN muuta kuin rikollisuuden herra jumala joka loi mm suomalaisille mm rikollisen saatanallisuuden noitaroviot opit.


      • okujnh
        yhgtfmjht kirjoitti:

        Miksi sitten on tällaisia uskovaisia vaikka Jumalan Valtakunnan kaltainen ei synny tällaisena???

        Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        EIHÄN luder/lutherista TULLUTKAAN muuta kuin rikollisuuden herra jumala joka loi mm suomalaisille mm rikollisen saatanallisuuden noitaroviot opit.

        Tuon kaltaisiksi aivopestään rikollisen kristinuskon toimesta, papiston toimesta. Pappislupauksen antaneet papit eivät saa Jeesuksen evankeliumia opettaa vaan saatanallisuuden paavalilais-luterilaisuuden perkeleen perisyntisten oppeja;

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalilais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"


      • kijhyu
        jannaaaa kirjoitti:

        Minä en ymmärrä noita edellä kirjoitettuja trolleja. Kuinka joku edes voi kuvitella että joku voisi "aivopestä" toisen uskoon. Itse olen aina ollut uskovainen. Jopa ennen rippikoulua. Minua ei olla aivopesty mihinkään. Se on minun oma valintani, mihin uskon. Ja minä nyt vaan satun uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen. Ottaa päähän sellaiset ihmiset(ateistit) jotka eivät anna muiden uskoa mihin haluaa. Heistä vain heidän näkemyksensä on totta. En käsitä ketä se haittaa jos joku uskoo Jumalaan? Jos joku uskoo Jumalaan, niin ei se muilta pois ole. Typerää kiusantekoa se on, että täytyy tulla haukkumaan pappeja ja uskovaisia. Tyhmät trollit sais pikkuhiljaa aikuista. Lapsellista käytöstä.

        jannaaaa
        2.3.2015 22:24
        Minä en ymmärrä noita edellä kirjoitettuja trolleja. Kuinka joku edes voi kuvitella että joku voisi "aivopestä" toisen uskoon. Itse olen aina ollut uskovainen. Jopa ennen rippikoulua. Minua ei olla aivopesty mihinkään. Se on minun oma valintani, mihin uskon...."

        Et ole syntynyt rikollisen kristinuskon uskovaisena joten olet aivopesty mutta uskontunnustuksen kaltaisena et sitä ymmärrä!
        Eihän sellaista aivopestä joka on jo valmiiksi saatanallisuuden rikollisuudelle aivopesty ja koulutettu:
        FAKTAT VOIT TARKISTAA...
        järjettömyydes:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydes:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopumises:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisesi:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        Jumalasta ja Jeesuksesta erotettu rikolliseksi aivopesty:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        syntinen/rikollinen loppu elämäsi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
        EIHÄN luder/lutherista TULLUTKAAN muuta kuin rikollisuuden herra jumala joka loi mm suomalaisille mm rikollisen saatanallisuuden noitaroviot opit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe