Taas tarvitaan Petteriä, kun tojo haluaa ralliin mukaan. Toyota ei osaa kyllä mitään tehdä itse. Taitaa ompelukoneita myöden kaikki tietotaito olla muilta hankittua.
Saksassa Kölnissä tehdään toipalle wrc autoa
24
74
Vastaukset
- Ove A
Niin, siellähän se Toyota Europen talli on aina ollut, mutta poikasille sekin oli uutinen.
- Talli on ollut
olemassa Saksassa jo silloin kun näitä pentuja ei ollut vielä olemassakaan.
- juspekki
Näinhän se on ja on aina ollut, että Petteriä tarvii kipeästi toippa, jos meinaa rallissa pärjätä. Ei ole tojolla rallin voittaja autoa ollut ilman Petterin tekemää kilpuria. Nyt tojon suurin ongelma on VW Polo. Tojoon ei pysty tekemään niin toimivaa alustaa, että sillä pärjäis. Moottori lienee ehkä Bemarin tekosia?
- nuikka
Just sille pajalle on japseilla pääsy kielletty kopioimaan Petterin suunnittelemia osia.
- lojohojo
Ei toholoota toitoja kestä rallin rasitukssia. Sopii paremmin lähimarketissa käymiseen korkeintaan 60km/t (niin kuin yleensä mennä huojahtelevat)
- Turbotekniikkaa
Kyllä japseille voi huoletta näyttää uusinta tekniikkaa, ei ne vielä siitä mitään ymmärrä. Osaavat kopioida vasta noin viiden vuoden päästä ensinäkemästään.
- 2423432
Mitähän tekniikkaa mahdat tarkoittaa?
Kummalla on enemmän rallin mestaruuksia BMWllä vai Tojolla? - nannaa 2
2423432 kirjoitti:
Mitähän tekniikkaa mahdat tarkoittaa?
Kummalla on enemmän rallin mestaruuksia BMWllä vai Tojolla?Perus tero ei ymmärrä luettua, kyse oli siitä, että onko jarpassa WRC:ssä BMW tekemä kone. Eikä tojolla ilman Petterin tekemää autoa oikee niitä palkintoja taida olla. Petteri tekee mitä Petteri haluaa ja tero kopioi mitä tero pystyy. Turhat pulinat pois sitä Petterin tekemää jarppaa ei japsiksi saa millään ku jarpan kopatki tulee Ranskasta. Ja tero varaston pimeimpään nurkkaan nyyhkyttämään. VW POLO WRC RALLIN KIISTATON KUNINGAS SAMALLA LAILLA KUN AUDI TULI RALLIIN NIIN OLI YHTÄ YLIVOIMAINEN. HUNAJAA PETTERILLE, ON HYVÄ AMMENTAA, KUN ON MISTÄ OTTAA.
- WRC Yaris
nannaa 2 kirjoitti:
Perus tero ei ymmärrä luettua, kyse oli siitä, että onko jarpassa WRC:ssä BMW tekemä kone. Eikä tojolla ilman Petterin tekemää autoa oikee niitä palkintoja taida olla. Petteri tekee mitä Petteri haluaa ja tero kopioi mitä tero pystyy. Turhat pulinat pois sitä Petterin tekemää jarppaa ei japsiksi saa millään ku jarpan kopatki tulee Ranskasta. Ja tero varaston pimeimpään nurkkaan nyyhkyttämään. VW POLO WRC RALLIN KIISTATON KUNINGAS SAMALLA LAILLA KUN AUDI TULI RALLIIN NIIN OLI YHTÄ YLIVOIMAINEN. HUNAJAA PETTERILLE, ON HYVÄ AMMENTAA, KUN ON MISTÄ OTTAA.
Mihin päättyi Audin rallimaine, siihen kun japsit tulivat mukaan ralliin.
Samalla tavalla käy Volkkarille, kun Japanilaiset tallit palaavat ei eurooppalaisille jää mitään. - nannaa 2
WRC Yaris kirjoitti:
Mihin päättyi Audin rallimaine, siihen kun japsit tulivat mukaan ralliin.
Samalla tavalla käy Volkkarille, kun Japanilaiset tallit palaavat ei eurooppalaisille jää mitään.Eipä siellä tojolla ole vielä koskaan tallissa japseja näkyvän, kuin vieraana. Kyllä se on aina Petteri rakentanut kulkevat autot vaikka aihioksi on raahattu mitääntekemätön romu.
- Mannaako
nannaa 2 kirjoitti:
Eipä siellä tojolla ole vielä koskaan tallissa japseja näkyvän, kuin vieraana. Kyllä se on aina Petteri rakentanut kulkevat autot vaikka aihioksi on raahattu mitääntekemätön romu.
Aihioitahan ne kaikki on, oli kyse näistä muista kuin N-ryhmäläisistä yms...
Mitkä osat on WRC Fiestassa, C4ssa ja Polossa samaa kuin vakiomallissa?
- analyytikko
WRC Yaris ei tiedä rallihommista hölyn pölyä. Vuodesta -79 ajetun rallin mm-sarjan merkkimestaruuden on voittanut japsimerkki 7 kertaa, tojo ja Subaru 3 kertaa ja Mitsu kerran. Ford on voittanut 3 kertaa, VAG 4 kertaa, Fiat 1kerta, Lancia 8 kertaa ja Ranskalainen PSA Peugeotilla ja Citroenilla kunniakkaat 13 kertaa. Ei kovin hääviä ole japsimerkkien mestaruus määrät ja vielä jos huomioidaan, että tojo rakennettu eurooppalaisvoimin. Makaroonit, patongit, sakupetterit on vain aika kovia jätkiä ja auton rakentajia.
- Petterit noviiseita
Merkkimestaruus ei ole pahemmin Suomessa kiinnostanut, täällä ollaan kiinnostuneita kuljettajien MMstä, jossa 11 kertaa japsimerkki ajokkina.
Eri merkeillä voittoja:
Citikka 9 krt
Lancia 4 krt
Tojo 4 krt
Mitsu 4 krt
Pösö 4 krt
Subaru 3 krt
Ford 2 krt
Audi 2 krt
VW 2krt
Fiat 1 krt
Opel 1 krt
Ei oikein sakemannit pääse loistamaan tässä tilastossa, näyttää patonkit parhaimmalle, sen jälkeen japsit. - Saksa Rules
Petterit noviiseita kirjoitti:
Merkkimestaruus ei ole pahemmin Suomessa kiinnostanut, täällä ollaan kiinnostuneita kuljettajien MMstä, jossa 11 kertaa japsimerkki ajokkina.
Eri merkeillä voittoja:
Citikka 9 krt
Lancia 4 krt
Tojo 4 krt
Mitsu 4 krt
Pösö 4 krt
Subaru 3 krt
Ford 2 krt
Audi 2 krt
VW 2krt
Fiat 1 krt
Opel 1 krt
Ei oikein sakemannit pääse loistamaan tässä tilastossa, näyttää patonkit parhaimmalle, sen jälkeen japsit.Tuskimpa tuossa tojota olisi kertaakaan jos Kölnissä Petteri ei ois tehny niille autoa.
- Das ist
Saksa Rules kirjoitti:
Tuskimpa tuossa tojota olisi kertaakaan jos Kölnissä Petteri ei ois tehny niille autoa.
Ove oli kyllä Ruotsalainen ja tekijöinä oli mm. Suomalaisia...
- maailmalla pyörinyt
Jos suomessa joku kiinnostaa, niin maailmalla haistatetaan pitkät. Ei rallin mm-sarjassa tähän päivään mennessä ole ollut eikä tule olemaan niin, että ensisijaisesti ei haettaisi merkkimestaruutta.
- porallako
Kunhan eivät taas vilpillä yrittäisi. Kuitenkin taas Tojotan ukot poraavat turbon ahdistusrikan ylikokoon. Siihen huijaukseen loppui se edellinenkin yritys.
- LiianYksinkertainen
Eipä ollut tuo kikka
- naureskelija_1
Varis WRC tehdään Saksassa eurooppalaisin voimin. Niinkuin Tojon aikaisemmatkin ralliautot. Mm. kuljettaja oli Suomesta ja neljä mekaanikkoa. Tojohan ei osaa tehDä mitään itse. Formulaprojektia yrittivät enemmän japanilaisvoimin. Häntä koipien välissä sitten vetäytyivät pois ILMAN AINOATAKAAN VOITTOA! Kyllä Tojolle naurettiin, suurin budjetti ja penkin alle meni koko homma!
- ttttttttt
No jos ajatellaan sitten vaikka Saksaa niin Mercedes F1:ssä on englantilainen talli ei Saksalainen.. .kyllä britit osaa
- nuikka
Jos ois tojosta kyse, niin tero änkyttäisi, ettei oo mikään englantilainen vaan ihan aito sakemanni. Se vaan tehdään englannissa saksalaisten lennätämistä paremmista osista ja rungonkin raaka-aineet on erikseen saksasta toimitettu. NÄIN SANOISI TERO. Nii et miten se ny sit o?
- raine
On se vaikeeta, niin vaikeaa on teron myöntää asioiden oikea laita, aina jotain sontajuttuja tunkee sekaan selvään asiaan. Kohta varmaan Luipin Ranskalaisessa Citikassa oli jotain japanista sanoo tero ja oikeessa onkin se bensapoika Pariisin kehätien Shellillä oli japsi.
- PöhinääTielle
Lupaavastihan tuo jo kulkee ja aikaa parannella parisen vuotta
https://www.youtube.com/watch?v=k4HtAz8PVww
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elämä valuu ohi ilman merkitystä
Olen 5-kymppinen korkeasti koulutettu hyvässä ja vaativassa työssä oleva mies. Erosin pitkästä parisuhteesta pari vuotta2433351Martina julkaisi romanttisia kuvia kihlajaisista
Ihana pari. Paljon onnea ja rakkautta heille 💞2581194Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin581150- 82978
Gekkosessa hyvä juttu Sofian Dubai "töistä"
"Vielä tammikuussa Belórf lupaili aloittavansa jälleen verkkovalmennukset, mutta tämä projekti näyttää kuihtuneen kaikes92926Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä56886eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.89867- 164838
Palsta sekosi lopullisesti?
Taidan mennä päikkäreille. Oliko hän nyt muka oikeasti äsken täällä ja kirjoitti, että täytyy unohtaa? Todistakaa se. Ki14794En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin109785