Kaksiosainen työ

Monitoimihenkilö

Tekkeekö teistä kukaan kaksiosaista työtä? Esim. aamupäivän siivoaa ja samassa talossa iltapäivän tekee muuta homaa.
Minulla on tälläinen työ. Aamulla siivoan ja sitten iltapäivän teen muita hommia tietokoneella yms.( vahtimestari tai jokin sen tapainen) Vaikka välillä olen kyllästynyt siivoamiseen, mutta näin sitä jaksaa tehdä. Tietenkin joskus ajattelen, että pääsisin siivouksesta kokonaan eroon, mutta yhtä itsenäistä työtä ei mistään saa. Kaiken työn saa lähes itse päättää missä järjestyksessä tekee...Eikä nämä iltapäivän työtkään niin aikaan sidottuja ole.

5

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työ kun työ

      Minä tein aikoinaan 2 työtä ensin olin aamiastarjoilijana ja sen jälkeen kerroshoitajana
      ihan kivaa ja vaihtelevaa työtä

    • nakero3

      Tätä ammattikuntaa kutsutaan nimellä moniosaajat. Varmasti mielenkiintoisempaa kuin tehdä samaa hommaa koko päivä mutta onko sitten kovin järkevää kun saat samaa palkkaa olitpa siivouksessa vai jossakin vaativammassa hommassa.

    • lomalle

      Nollatuntisoppareillakin, tehdään töitä, joissa työpäivät koostetaan "palasista". esimerkiksi omaa viikkoa kuvaa seuraava.
      Maanantai, iltapäivätyöt. Tiistai, pieniä palasia(tunti, vajaa tunti, puolitoista tuntia) monta paikkaa, väleissä palkattomat ajat siirtymiseen yms. Keskiviikot, sitä sun tätä, voi olla olemattakin ruokatauko joskus. Torstai vaihtelee, monta tai yksi palanen. Perjantait on joko täystyöllistetyt tai vain iltapuolen työt. Joskus lauantaihommia- iltayötöitä. että niin... Moninainen ala.

    • muskis

      Itse en alkaisi nollatuntimäärän sopparilla tekemään edes töitä, ei mitään järkeä

    • lomalle

      Nollatuntisopparihan ei tarkoita, että palkka maksettaisi nollalta tunnilta, kun tilausta kerran on. Ainoa huono puoli koko sopparissa on, että vain tuottavat tunnit maksetaan. soviteltuna saa onneksi paikkomisen tuohon. Eli joku muu taho siis maksaa ne siirtymät kuin työnantaja.

      On siinä muodossa puolensakin, voi itsekin vaikuttaa työtaakkaansa, kun on muitakin hommissa. välillä yksi tekee ittensä piippuun, sitten pitää vähän löysempää aikaa, ja toinen on täystyöllistetympi. Kun joku sairastaa, on hommat jotenkin tietävä tuurari.

      Siopii individualisteille ja itseohjautuville ihan hyvin. Itse työ on hyvin itsenäistä- eikä ole pelkoa kun kohteiden jutskat on vain muutamassa nupissa, että työt äkkiä lähtis alta. Vuosia jo ollut samalla tekemässä- ihan hyvä homma. Lomat on sitten Ihan Omaa Aikaa. Ei työpuhelinta, ei siivousta, ei mittään hela asiasta...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe