Hypnoosi

Tyttö 17

Kuinka moni uskoo hypnoosiin tai on ollut hypnoosissa? Tai uskoo ettei ite voi tulla hypnoosiin? Minä ainakin uskon etten ole hypnoosi herkkä eikä minua saa hypnoosiin.

4

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei humpuukia

      Hypnoosi on kyllä tieteellisesti todettua faktaa, mutta se ei tapahdu kuten piirretyissä, että hypnoosin kohteena oleva luulee olevansa kana tai muuta lapsellista. Hypnoosia käytetään yleensä mielenterveydellisten sairauksien, kuten masennuksen ja PTSD:n, ehkäisyyn ja hoitamiseen.

      • Tyttö 17

        Miten sitten mitä tuli tehtyä -ohjelmassa Sami Minkkinen hypnotisoi ihmisiä sitä ohjelmaa varten eikä sairauksia? Osaatko selittää sen?


      • eihumpuukia

        Itse epäilen, että osa hypnooseista oli feikkejä, mutta hypnoosin käyttö ei tietenkään rajoitu mielenterveyssairauksien hoitamiseen. Eli aivan helposti Sami Minkkinen on voinut hypnotisoida ohjelmassa esiintyneitä ihmisiä, koska hypnoosissa on kuitenkin melko paljolti kyse aistien huijaamisesta. Itse en hypnooseja harrasta, enkä siis voi selittää kuinka tismalleen Minkkinen on hypnoosit tehnyt. Edelleen hypnoosi ei kuitenkaan toimi samalla tavalla kuin piirretyissä vaan siihen tarvitaan tiettyä mielentilaa kohteelta, oikeanlainen paikka, oikeat sanat, oikeat eleet jne. Hypnoosi ei onnistu kaikilla aivan missä vain.


      • Tyttö17

        Kiitos, kun kerroit tästä. Minä en itse tiennyt tätä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe