sosiaalidemokraatti on saastaisin olio

toni.

mitä maa päällään kantaa, tällaisen iljettävyydellä ei ole mitään rajaa

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfvssg

      syö pääsi lahtari

    • älä nyt

      Kokoomuksen apupoikana latovat mestarillisesti ranttikengällä köyhiä päähän! Rinne lupasi sen jatkuvan, jos nuijat äänestää tunarit jatkoon!

    • toni.

      kyllä demaritkin oppivat kun niitä kouluttaa ilman sääliä

      • Näinkö?

        Ai niinku että jos ameeba niin kyllä demarikin?


    • Intti Ranne

      Otsikko muuten voitaisiin käsittää solvauksena saastaisinta maan päällään kantamaa olentoa kohtaan.

      Tuo olento kun ei satu olemaan demari, sillä nykyään useimmat tietävät että demareiden jalat ovat tukevasti ilmassa.

      • toni.

        vanhempani olivat sosiaalidemokraatteja, itsekkin sitä olin nuoruuteni ja varhaiseen aikuisikääni saakka kunnes tajusin että sosiaalidemokratia on sairainta mitä ihmiskunta on koskaan keksinyt, kokoomus ja keskusta myös ovat vain pelkkiä persereikiä jotka pyrkivät vain kusettamaan sinua

        muuta en ole elämässäni demareilta saanut kuin hernekeittoa soppatykistä ja senkin varmaan minulta nussituilla verorahoilla jouduin maksamaan


      • vähäällä pääsit!
        toni. kirjoitti:

        vanhempani olivat sosiaalidemokraatteja, itsekkin sitä olin nuoruuteni ja varhaiseen aikuisikääni saakka kunnes tajusin että sosiaalidemokratia on sairainta mitä ihmiskunta on koskaan keksinyt, kokoomus ja keskusta myös ovat vain pelkkiä persereikiä jotka pyrkivät vain kusettamaan sinua

        muuta en ole elämässäni demareilta saanut kuin hernekeittoa soppatykistä ja senkin varmaan minulta nussituilla verorahoilla jouduin maksamaan

        Ajattele miten demut on kusettanut eläkeläisiä ja köyhiä?


      • kehitystä
        toni. kirjoitti:

        vanhempani olivat sosiaalidemokraatteja, itsekkin sitä olin nuoruuteni ja varhaiseen aikuisikääni saakka kunnes tajusin että sosiaalidemokratia on sairainta mitä ihmiskunta on koskaan keksinyt, kokoomus ja keskusta myös ovat vain pelkkiä persereikiä jotka pyrkivät vain kusettamaan sinua

        muuta en ole elämässäni demareilta saanut kuin hernekeittoa soppatykistä ja senkin varmaan minulta nussituilla verorahoilla jouduin maksamaan

        Olet selvästi kehityskelpoinen yksilö, kun olet sosialidemokraattisista lähtökohdista pystynyt
        tekemään näin loistavia ja totuudellisia johtopäätöksiä. Onnittelen. itse kierrän demarien ständit hyvin kaukaa, eikä tulisi kuuloonkaan, että koskaan äänestäsin demaria. Täysin poissuljettu ajatus.


    • Näin

      Demareissa inhottavinta on jatkuva huijaaminen ja valehtelu. Demari on matelijaakin alhaisempi narsisti huijari.

    • hyväveliakseli

      Paasilinna kirjoitti jo yli 40 vuotta sitten.
      ”Kun hallintokoneisto paisuu, se muodostaa yhteiskuntaluokan. Se ei enää palvele kansaa, eikä siihen pyrikään. Virkakoneisto elää omaa elämäänsä ja kansan on palveltava sitä”

      Kari Suomalainen sanoi aikoinaan osuvasti;
      ”Onneksi tulevaisuus ei koskaan ole nuorten, sillä kun on heidän aikansa ottaa ohjat käsiinsä, he eivät ole enää nuoria.”

      Meillä on hyväpalkkaisten puolue aktivistien kasti, joka nostaa palkaansa ja pitää alle 3000€/kk ansaitsevaa köyhänä eikä kukaan elä alle 2300€/kk.

    • viht

      ei henkilönä mutta aatteena.

    • Demuhuijarit

      Demarit pitäisi kieltää. Se on rikollisjärjestö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe