Takaoven lukko jäätyy AINA, kun on pakkasen puolella ilma. Turvavyöt piti uusia, kun eivät kelaannu alkutilaan. Ratti vino oikealle-kuulema tyyppivika, sano korjaamon setä. Kulutus 12,5l/100km kaupungissa 2,0 koneella -10c pakkasta.
Mazda 6 2011 vikoja
11
144
Vastaukset
- masaimies
Lukkosula on keksitty !!! Ratti vinossa !!! Tyyppivika, joopa, joo ! Kulutus 12,5 , siellä lattialla on sellainen poljin, mitä ei tarvitse pitää pohjassa.
- ratkaisu
Suihkuta hieman esimerkiksi AT teflonsprayta oven lukkomekanismiin sinne kohdalle mistä ovi lukittuu kiinni. Mitään ei tarvitse purkaa tai irroittaa. Ennen teflon öljyn suihkuttamista se lukkomekanismin kohta on oltava ensin sulatettu vapaaksi jäästä.
- YZY2
Olet varmaankin saanut takuuseen viat korjattua? Mulla 2012 M6 2.2 dieseliä, mitään mainitsemisia vikoja ei ole. Ratti vinossa tyyppivika?? Voitko kertoa tarkemmin miten se voi olla tyyppivika kun sen saa säätämällä suoraksi kuten muissakin autoissa?
- RMP54
Takaovien mekanismien jäätyminen on enemmän ominaisuus kuin vika. Lukon sisään pääsee kosteus, joka pakkasella jäätyy. Merkkiliikkeessä on tietoa miten saadaan suojattua ettei sadevesi pääse tunkeutumaan lukon sisään.
Ratin vinous ei ole taas ominaisuus. Mazda-korjaamon sedällä on ohjeistus miten ohjaus keskitetään.
Kaupunkikulutus riippuu todella oikean jalan asennosta ja kuinka paljon on tyhjäkäyntiä valoissa ym. sekä kuinka paljon on vajaalämpöisellä moottorilla ajoa. Myös kylmäkäynnistyksien määrä vaikuttaa keskikulutukseen. Tankillisenkin saa sataselle kulumaan.- Maailmanparasauto
Aloittajalle.
Kun ostaa uuden Mazda 6 merkkisen auton, ruostesuojauttaa, teettää samalla äänieristyskäsittelyn ja penkkien lianestokäsittelyn sekä Briliantt-käsittelyn, niin voin vakuuttaa, että 5-vuoteen ei tarvitse tehdä yhtikäs mitään. Kauppareissun yhteydessä voi kerran kuukaudessa pesettää HARJATTOMASSA vaahtopesussa, 10€ kertahintaan.
Itselläni musta, ajettu 59000km, normaalit huollot teetetty, ei yhtikäs mitään muuta.
Ei rallata ketjut, ei hajoa vaihdeloota, ei tarvitse tapella takuun kanssa, ei tarvitse ajaa 20kilometriä, että autossa tarkenee, ei tarvitse HUUDATTAA radiota 100km/h nopeuksissa. Kyllä piti vanhaksi elää ennenkuin tajusin, missä maassa valmistetaan AUTOJA. - Taksimieshki
Maailmanparasauto kirjoitti:
Aloittajalle.
Kun ostaa uuden Mazda 6 merkkisen auton, ruostesuojauttaa, teettää samalla äänieristyskäsittelyn ja penkkien lianestokäsittelyn sekä Briliantt-käsittelyn, niin voin vakuuttaa, että 5-vuoteen ei tarvitse tehdä yhtikäs mitään. Kauppareissun yhteydessä voi kerran kuukaudessa pesettää HARJATTOMASSA vaahtopesussa, 10€ kertahintaan.
Itselläni musta, ajettu 59000km, normaalit huollot teetetty, ei yhtikäs mitään muuta.
Ei rallata ketjut, ei hajoa vaihdeloota, ei tarvitse tapella takuun kanssa, ei tarvitse ajaa 20kilometriä, että autossa tarkenee, ei tarvitse HUUDATTAA radiota 100km/h nopeuksissa. Kyllä piti vanhaksi elää ennenkuin tajusin, missä maassa valmistetaan AUTOJA.Juuri noin. Jos paremman löydät, niin tuo näytille.
- Mazdakuski
Maailmanparasauto kirjoitti:
Aloittajalle.
Kun ostaa uuden Mazda 6 merkkisen auton, ruostesuojauttaa, teettää samalla äänieristyskäsittelyn ja penkkien lianestokäsittelyn sekä Briliantt-käsittelyn, niin voin vakuuttaa, että 5-vuoteen ei tarvitse tehdä yhtikäs mitään. Kauppareissun yhteydessä voi kerran kuukaudessa pesettää HARJATTOMASSA vaahtopesussa, 10€ kertahintaan.
Itselläni musta, ajettu 59000km, normaalit huollot teetetty, ei yhtikäs mitään muuta.
Ei rallata ketjut, ei hajoa vaihdeloota, ei tarvitse tapella takuun kanssa, ei tarvitse ajaa 20kilometriä, että autossa tarkenee, ei tarvitse HUUDATTAA radiota 100km/h nopeuksissa. Kyllä piti vanhaksi elää ennenkuin tajusin, missä maassa valmistetaan AUTOJA.Totta. Vaihtoehtoja on ruostesuojausta varten tectyl, dinitrol, finikor. Ruostesuojaus liikkeitä kannattaa yrittää kilpailuttaa, jos ei itse osaa ruostesuojata autoa. pelkkä ruostesuojaus riittää, muuten pidän kaikki autoni täysin vakiokunnossa loppuun asti
En tiedä miten uusimmissa Mazdoissa. Mutta ainakin 2003-2007 Mazdojen stereoista löytyy ominaisuus mitä käyttämällä stereo säätää äänenvoimakkuutta automaattisesti ajonopeuden mukaan sen verran että kuulet radion selvästi kokoajan. Silloin kun ajat kovempaa niin äänenvoimakkuus kovenee hieman, kun ajat hiljempaa niin äänenvoimakkuus vähenee hieman. Toki tämän ominaisuuden muistaakseni voi säätää myös kokonaan pois päältä. Mukava ominaisuus mitä ei ole useimmissa tarvike autosoittimissa.
Äänieristyskäsittelyä en ole koskaan autolleni tehnyt enkä tee. En ole sellainen herkkä luuseri jota häiritsee normaalit auton liikkumiseen kuuluvat äänet. - Mazdakuski
Mazdakuski kirjoitti:
Totta. Vaihtoehtoja on ruostesuojausta varten tectyl, dinitrol, finikor. Ruostesuojaus liikkeitä kannattaa yrittää kilpailuttaa, jos ei itse osaa ruostesuojata autoa. pelkkä ruostesuojaus riittää, muuten pidän kaikki autoni täysin vakiokunnossa loppuun asti
En tiedä miten uusimmissa Mazdoissa. Mutta ainakin 2003-2007 Mazdojen stereoista löytyy ominaisuus mitä käyttämällä stereo säätää äänenvoimakkuutta automaattisesti ajonopeuden mukaan sen verran että kuulet radion selvästi kokoajan. Silloin kun ajat kovempaa niin äänenvoimakkuus kovenee hieman, kun ajat hiljempaa niin äänenvoimakkuus vähenee hieman. Toki tämän ominaisuuden muistaakseni voi säätää myös kokonaan pois päältä. Mukava ominaisuus mitä ei ole useimmissa tarvike autosoittimissa.
Äänieristyskäsittelyä en ole koskaan autolleni tehnyt enkä tee. En ole sellainen herkkä luuseri jota häiritsee normaalit auton liikkumiseen kuuluvat äänet."kun ajat hiljempaa niin äänenvoimakkuus vähenee hieman".
Tähän vielä selvennyksenä. Että tarkoitan vain tilannetta kun hiljennät ajonopeutta suuremmasta vauhdista. Tietenkään stereon äänenvoimakkuus ei ikinä laske automaattisesti kuskin asettamaa äänenvoimakkuutta hiljaisemmaksi. - äänesimäkuulen
Mazdakuski kirjoitti:
Totta. Vaihtoehtoja on ruostesuojausta varten tectyl, dinitrol, finikor. Ruostesuojaus liikkeitä kannattaa yrittää kilpailuttaa, jos ei itse osaa ruostesuojata autoa. pelkkä ruostesuojaus riittää, muuten pidän kaikki autoni täysin vakiokunnossa loppuun asti
En tiedä miten uusimmissa Mazdoissa. Mutta ainakin 2003-2007 Mazdojen stereoista löytyy ominaisuus mitä käyttämällä stereo säätää äänenvoimakkuutta automaattisesti ajonopeuden mukaan sen verran että kuulet radion selvästi kokoajan. Silloin kun ajat kovempaa niin äänenvoimakkuus kovenee hieman, kun ajat hiljempaa niin äänenvoimakkuus vähenee hieman. Toki tämän ominaisuuden muistaakseni voi säätää myös kokonaan pois päältä. Mukava ominaisuus mitä ei ole useimmissa tarvike autosoittimissa.
Äänieristyskäsittelyä en ole koskaan autolleni tehnyt enkä tee. En ole sellainen herkkä luuseri jota häiritsee normaalit auton liikkumiseen kuuluvat äänet.En ole työtön loispummi/luuseri, vaikka maksoinkin äänieristyskäsittelystä 370€. Nyt nautin radiosta myös 120-125km/h nopeuksissa.
Kukaan p#rk¤le ei viitsi huudatuttaa radiota, oli siinä joku s#tan#n automatiikka vai ei.
Jos on niin pa, että käsittelyyn ei ole varaa, niin kannattaa siirtyä datsritsaan. - Nähtyon
Kun Mazdan ruostesuojauttaa ja laittaa Briliantt-käsittelyn ei autossa moitteensijaa, ainakaan 5 vuoteen.
- Japanissa_valmistettu
Maailmanparasauto kirjoitti:
Aloittajalle.
Kun ostaa uuden Mazda 6 merkkisen auton, ruostesuojauttaa, teettää samalla äänieristyskäsittelyn ja penkkien lianestokäsittelyn sekä Briliantt-käsittelyn, niin voin vakuuttaa, että 5-vuoteen ei tarvitse tehdä yhtikäs mitään. Kauppareissun yhteydessä voi kerran kuukaudessa pesettää HARJATTOMASSA vaahtopesussa, 10€ kertahintaan.
Itselläni musta, ajettu 59000km, normaalit huollot teetetty, ei yhtikäs mitään muuta.
Ei rallata ketjut, ei hajoa vaihdeloota, ei tarvitse tapella takuun kanssa, ei tarvitse ajaa 20kilometriä, että autossa tarkenee, ei tarvitse HUUDATTAA radiota 100km/h nopeuksissa. Kyllä piti vanhaksi elää ennenkuin tajusin, missä maassa valmistetaan AUTOJA.auto kestää, oli merkki mikä hyvänsä. Se on moraalikysymys eikä japanilainen halua menettää kasvojaan. Eurooppalaisellehan eikä monen muunkaan maanosan eläjälle sellaisella ei näytä olevan mitään merkitystä. Siksi minäkin ajan japanilaisella autolla kun muunmaalaisilla saa vain ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa
Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit2832744Olen ärtynyt koska
minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.752014Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin
Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti3771842Suomalaiset marjat loppuvat
Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten1761634- 411205
Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!
1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille3031198Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?
Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.891085SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat
SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka2261022Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!
Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.3886Ettet vaan pety niin
Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.52831