Minä olen KUNINGAS Teemu Selänne.

Imitaatio

Kaikkien urheilulajien harrastajien ja seuraajien pitää palvoa minua.

Minun lapsille ja lastenlapsille pitää vapautua automaattisesti paikka Suomen jääkiekkomaajoukkueissa. Säännöt EIVÄT KOSKE minua!

Ugh!

23

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no nii hermanni

      Löylykauha hommiksi menee

    • kyllä ottaa pattiin...

      Tuo se on sitä kateellisten panettelua

    • Teemu jatkaa

      Olen narsisti ja minun Eetu-poikani on pakko saada pelata nuorten MM-jääkiekkoa Suomen nuorten maajoukkueessa.

      Ei ole vaihtoehtoja!

      • jäitkiinni

        Siis sinä tässä olet ilmiselvästi narsisti. Teemu on Suomen jääkiekkoilun ikoni ja tulee aina olemaan. Ei ne huvikseen valitse maajoukkueeseen jos ei osaa pelata. Hyvin osaa kun
        tilastoja ja juttuja lukee jenkkilästä. Tämä maa on kateellisten kusipäiden paikka ja tulee
        olemaan. Selänne on jenkeissä paljon suositumpi kuin Suomessa!


    • Vain minä

      Kait se turhake vaatisi muijaansakin Miss Maailma -kisoihin, mutta on aika ja painovoima jo tehnyt tehtävänsä. Ei kirurgikaan ihan kaikkeen kykene.

    • nii mutta;

      Toki Sirpa paremmin pärjäisi kun meidän Bea.

      • hohoijaa

        Selänne on hyvä tyyppi täällä ihmisiä ärsyttää aivan saatanasti kun mies hyvin elämässä menestynyt ja lapset seuraa jalanjälkiä kyllä on katkeraa sakkia


      • Hauska nimi

        Bea? Onko se teidän koiranne? Mitä rotua?


      • kirjastossakäymässä?
        Hauska nimi kirjoitti:

        Bea? Onko se teidän koiranne? Mitä rotua?

        Tynnyrissäsi ei ilmeisesti ole nettiä.


      • pikkurabbit

        No onhan tuo hieman yliampuvaa tuollainen julkisuudella mässäily ja se että tuo juttu Selänteen pojan pelaamisesta ei Suomessa edes saisi keskustella koska se on Selänteen mukaan ihan selvä juttu että POIKA SAA PELATA SUOMESSA ILMAN MITÄÄN MIETTIMISTÄ..kristus saat*n*, pikkuisen on noussut hattuun oma menestys mutta ihan ok tyyppi varmaan muuten, en tunne mutta eiköhän ne muut päätä kuka pelaa missäkin.


    • Unohtuiko taas

      Lääkkeet?

    • noh

      Itse asiassa olet oikeassa. Jääkiekossa ja valitettavasti joukkuepeleissä ja ainakin Suomessa on lähes ainoastaan narsisteja, ainakin jos miehet ja pojat kyseessä.

      Mutta tiesithän, että identiteettivarkaus on rikos!

    • tuttuapahyvinkin

      Myös gang stalking narsistipsykopaattirottien lapset eivät saa koskaan kuulla sanaa EI ja ovat siten sukua Teemu Selänteelle ja lapsilleen.

      Tavallisen tallaajan lapset eivät kärsi henkisesti, jos joku pyytää heitä tonttinsa liepeiltä muualle notkumaan. Sen sijaan gang stalking narsistipsykopaattirottien lapset kärsivät henkisesti, ja lastenhoitajien armeija tulee heitä tuomaan sinne, minne heitä ei haluta!

      Minun lapsia ei ole kuljetettu gs narsistipsykopaattirottien tontin reunoille, eivätkä ole saaneet traumoja!! En ole gs narsistipsykopaatti enkä kuvittele että kukaan nauttisi minun lasten riekkumisesta, paitsi minä. Lisäksi gang stalking narsistipsykopaattirottien lapset kärsivät, jos eivät saa tahallisesti tehdä muille haittaa. Jos gs narsistipsykopaattirottien lapset eivät saa tehdä mitä haluavat, laittavat gs narsistipsykopaattirotat lapsineen yhteisövainon pystyyn!

      Gang stalking narsistipsykopaatit ovat asuinalueen kuninkaita ja lapsensa!

      • tuttuanämäkunkut

        Vaikka ylen uskonnollinen en olekaan

        silti rukoilen rottien päätyvän hautaan

        a s a p

        mutta tiedän että pirua ei tapa mikään

        hyvät lähtevät nuorena niin ikään

        tuhoa ja sairautta kylvää kaatopaikkarotta

        on tauti likaisen elukan niin tarttuva jotta

        harva rotan mädälle vastustuskykyä kantaa

        ja se asia gs psykopaattirotalle paljon iloa antaa

        hän on suuri ja voimakas, hän saa aikaan paljon pahaa,

        jos ei muuta ole elämässä saavuttanutkaan, ei onnea ei oppia ei rahaa

        häntä kiinnosta ei mikään muu

        saastassa tunkiolla asuu

        mutta ekstaasissa ja voimiensa tunnossa hänet näkee

        kun taas uuden kätyrin saa ihan ikiomaan sotaväkeen

        jota valvoa ohjata ohjeistaa;

        Hei haloo, paremmin voisitte vainoa harjoittaa

        kun syykin siihen on tämä

        vainotun vuoksi olen kärsinyt suuresti ma

        Siksi puolestani kostakaa

        ja osapuolten kolmansien

        joita luon minä joka päivä lisää,

        minä mestari junailtujen tilanteiden

        jotta omasta valvontapoterostani

        saan nähdä täydellistyvän onneni

        Gang stalking rotta ilmoille suuret sanansa kajauttaa

        "Jos ei minulla mitään ole,

        enkä ole onnellinen,

        niin kohta täällä meteli raikaa

        ei saa kenelläkään olla elämässä taikaa -

        ei iloa, ei onnea, minä järjestän pakan uuteen uskoon

        minä kuningas naapuruston

        minä suhdeverkoston ylin

        pyramidin korttipakan mahtavin

        valttikortti minun on tämä

        minulle kaikki on helppoa

        koska minulla ei ole omaatuntoa

        puuttuu elämä sielu empatia

        ehkä myös aivot, sydän

        olen tyhjä mitätön kuori,

        minua kiehtoo tienoo piipreiän

        ja jätteiden

        ei ole elämäni täysin turha

        sainhan naapuruston kuningas ja valtias olla

        turhuutta ei ollut kaikki

        koska

        tyhmät ja turhat ja joutilaat

        turhimmista turhimmat turilaat

        sählinkiä ja häslinkiä mielinmäärin aikaansaa

        Se selvää kaikille lienee

        vainottuOn paha ihminen

        Mutta miksi eivät rotat kokoonnu yhteen sinne

        jossa paha vainottu ei asu, minne

        Ei pois muuttava gs rottaa kotiinsa kutsu

        siellä voisivat ilman pahaa henkeä olla

        vaan missä ilo

        jos ei kenellekään haittaa tehdä

        saa ja kiusaa vainoa tahallista meteliä kytiskelyä nuuskimista nuuhkimista

        aiheuttaa? Ja lukua vainotun suhteista ja menoista ja tuloista pitää, jokaiseen oma sairaus tartuttaa

        Gs psykopaattirotta

        laskee jälleen alleen

        aah onnea

        verkoston ylin

        ajattelutapa se on tällainenkin

        vaikka se oudommanpuoleinen

        jokaisesta rauhaarakastavasta tietenkin.

        Mutta kaatopaikkarotalle luontainen

        ei anna rauhaa

        vaan sitä samaa jauhaa. Tuo tuo tuo on viallinen

        minä vain niin ja näin ja noin.

        asuinalueelle rottameinikiä toin.

        (kiitos esimerkistä hupia päivään


    • tuttuaminulle

      Gs narsistipsykopaattirotta nauraa autotiellä kippurassa monta vuotta, kun naapuri kohteliaasti kysyy, voivatko he siirtyä välillä muualle juoruilemaan toisten laiskuudesta ja verhoista!

      Gs narsistipsykopaattirotat ovat kunkkuja!

    • aiaivoivoi

      Herranen aika sentään että näitä ottaa Selänne pattiin eiköhän ne lapset ite päätä pelaalo lätkää vai ei nää jyväskylän sossupummit on katkeria kun ei ole varaa maksaa pentujensa harrastuksia silläkös ne nuokkuu pitkin kyliä ja potkii mummoja kumoon ja vanhemmat kittaa räkälässä kaljaa kun elämä on niin kovaa

    • niinhänseon

      Mitkään säännöt eivät koske kuninkaita ja kuninkaat haluavat sen näyttää kaikille, että muiden toiveet ja pyynnöt eivät merkitse mitään, vaan ne ovat veruke yhteisövainoamiselle.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/12374745

    • jokuonjolähtenyt

      os on kyseessä keski-suomi ja vaikka jyväskylä ja jkl mlk niin en ihmettele yhtään. On niin paljon psyykkisesti sairaita ihmisiä, jotka voivat kateudessaan tai suuttuessaan keksiä ihan mitä vaan toisen ihmisen elämän hankaloittamiseksi.

      Itse olen joutunut huomaamaan kaupoissa asioidessani, että vartija kiinnittää tavallista enemmän huomiota juuri minuun ja kassat joissain kaupoissa supattelevat ja katsovat siis lähikaupoissa, joissa asioin. Ajattelin, että minusta on nämä psyykkisesti sairaat ihmiset jotain perätöntä levitelleet, joihin tutustuin niin työni puolesta kuin lasteni koulukavereiden kautta. Tiedän tälläisen ilmiön olevan mahdollista, mutta kun jaksaa uskoa, että paha saa palkkansa ja kun itse tietää ettei ole rikollinen ei kiusaaja eikä mikään pahis niin piut paut näille sairaille ihmisille, vaikkakin tiedän, että tälläinen ahdistaa ja itkettää.Eikä tuollaista hevin unohda.

      Itse muutin pois paikkakunnalta.Etsin vieläkin sopivaa paikkakuntaa, missä olisi se minun koti, jossa olis hyvä asua.

      Alkuperäiselle, 11.04.2009

      • edelliselle

        Itsekin tunnen kaupan kassan, jolla viiraa pahasti päässä, on siis pakkomielle häiriköidä ja tehdä kiusaa ja supatella ja naureskella jollekin ja mitään muuta ei ole.

        Ettei olisi ollut sama henkilö?


    • psykopatia

      If all else fails, the abuser recruits friends, colleagues, mates, family members, the authorities, institutions, neighbours, the media, teachers – in short, third parties – to do his bidding. He uses them to cajole, coerce, threaten, stalk, offer, retreat, tempt, convince, harass, communicate and otherwise manipulate his target. He controls these unaware instruments exactly as he plans to control his ultimate prey. He employs the same mechanisms and devices. And he dumps his props unceremoniously when the job is done.

      One form of control by proxy is to engineer situations in which abuse is inflicted upon another person. Such carefully crafted scenarios of embarrassment and humiliation provoke social sanctions (condemnation, opprobrium, or even physical punishment) against the victim. Society, or a social group become the instruments of the abuser.

      Abusers often use other people to do their dirty work for them. These - sometimes unwitting - accomplices belong to three groups:

      http://samvak.tripod.com/abuse11.html

    • psykopatia

      Ketjuun on näköjään ilmestynyt relativistisia ja ilmiötä trivialisoivia viestejä. Stalkkaajien "älykköosasto" laskettu liikkeelle vesittämään keskustelua?

      Gang stalkingin organisoijat ovat psykopaatteja, joilta puuttuu empatia, ja toiminta on heille tapa tyydyttää narsistiset ja sadistiset tarpeensa. Kyse on sataprosenttisesti puhtaasta pahuudesta. Kohteeksi valitut ovat yleensä psykopaatin täydellisimpiä vastakohtia: tuntevia, ajattelevia ja empaattisia ihmisiä.

      Yhteiskunta on aivan uskomattoman sairas juuri siksi, että psykopaatit pyörittävät sitä samalla, kun suurin osa ihmisistä on tästä yhteiskunnan todellisesta tilasta tietämättömiä tai välinpitämättömiä. Sanotaan nyt vaikka, että 5 prosentilla ihmisistä on stalkkaajamentaliteetti (psykopaatit, sosiopaatit), 5 prosentilla kohteen ominaisuudet (erityisen ajattelevat, tuntevat ja tiedostavat yksilöt), ja loput ovat siinä välissä. Pahuudesta voimansa ammentava 5 prosentin ryhmä saa toteuttaa niin kauan sairaita mielihalujaan, kun tämä väliinjäävä 90 prosenttia valitsee tietämättömyyden ja/tai hiljaisen hyväksymisen linjan. Suurin osa ihmisistä on pohjimmiltaan hyviä, mutta heiltä puuttuu moraalista rohkeutta puuttua asiaan tai edes nähdä todellisuutta sellaisena, kuin se on.

    • joukkopsykopatia

      "It is conceivable that the participants in the harassment don't even know why the person has been targeted, nor would most of these individuals have any personal stake in harassing the victim.

      - Gang stalking is an both an addictive behavior as well as a form of entertainment for the stalkers. There is a vicious kind of pleasure that they derive from bullying their victim. Clearly they like the feeling of being "in control".

      Like our society's current obsession with "reality TV", this activity must inevitably gain popularity as the ultimate experience of "reality" entertainment. To the perpetrators, their targets are merely their prey, in a game that never ends. But make no mistake, whatever the reasoning behind it, this is a vicious and calculated hate crime."

      -Others are blackmailed or forced into talking part in this activity.

      -Others go along with it because they want to fit in and feel part of something that is large and powerful.

      -Some are part of community groups who believe they are targeting an undesirable.

      -Some are part of the informant groups within cities.

      6. Methods used against targets.

      a) Classical conditioning.

      Getting a target sensitised to sounds, colors, patterns, actions. Eg. Red, white, yellow, strips, pens clicking, key jangling, coughing, sneezing, whistling, fingers snapping, clapping, etc.

      b)24/7 Surveillance

      This will involve following the target everywhere they go. Learning about the target. Where they shop, work, play, who their friends and family are. Getting close to the target, moving into the community or apartment where they live, across the street. Bugging targets phone, house, computer activity.

      c) Isolation of target.

      This is done via slander campaigns, and lies. Eg. Saying the target is a thief, into drugs, a prostitute, pedophile, crazy, in trouble for something, needs to be watched. False files will even be produced on the target, shown to neighbours, family, store keepers.

      d) Noise and mimicking campaigns.

      Disrupting the targets life, sleep with loud power tools, construction, stereos, doors slamming, etc. Talking in public about private things in the targets life. Mimicking actions of the target. Basically letting the target know that they are in the targets life. Daily interferences, nothing that would be too overt to the untrained eye, but psychologically degrading and damaging to the target over time.

      Visit http://www.gangstalking.ca to see more details.

      e) Every day life breaks and street theatre.

      Flat tires, putting dirt on targets property. Mass strangers doing things in public to annoy targets. These strangers might get text messaged to be at a specific time and place, and perform a specific action. If might seem harmless to these strangers, but it could be causing great psychological trauma for the target. Eg. Blocking targets path, getting ahead of them in line, cutting or boxing them in on the road, saying or doing things to elicit a response from targets. Etc.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe