Kokemuksia treffipalstalta Kainuun alueelta?

kaikkiseontestattava

Miten se lie täällä 24treffeissä, löytyykö sitä asiallista seuraa? Vai onko ilmotuksen takana ihan jotain muuta mitä ilmotuksessa sanotaan? Ikä, ulkonäkö, toimeentulo jne? Ja onko syntyny ihan suhteitaki? Ja muutki saa vastata ku pennaset ja jokkajit :D

35

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunniallinen

      Minä oon tällanen kunniallinen nainen. Oon sivistyny ja hyvässä asemassa. (tai ainahi esitän niin) toki minussaki on välillä se puoli, että pitää päästä narttuilemaan. Mutta mutta mutta. Erehyin tässä taannoin rehveille sellasen mukavanolosen noin nelikymppisen miehen kans, hyvin toimeentuleva toimistopäällikkö.

      En viiti sannoa mikä oli tottuus. Ikkää näytti olevan noin 65 vuotta ja siihe nähe että sinkuksi sano ittesä, stringit löyty sohvalta. Itekkö pitäne niiitä? Van minä ku oon tällanen rehellinen ni eihä sitä sellasen kansa voe olla Minäku oon tällanen kunniallinen. Myöhemmin kuulin, että sen nuoren toemistopäällikön exä on varsinainen riivinrauta.

      varokoa naeset

      p.s ja ossaan minä olla vähän hutsahtavampikkii...almpa tässä rustailemmaan oikeasti sellaselle parikymppiselle, jos vaekka ikä sattus tälläkertoo kohilleensa.

      • kunniallinen

        Paetti ettei se ollukkaa niin vappaa mitä anto ymmärtää. No, mitäpä minä, hutsuilemmaanha minä tulinki, van oli liian vanha.


      • kunkunkunniakas

        Vaen unohtu yksi assie. Kyllä sillä nuorella peällikköyrittäjällä löyty merkkivarkut, mutta jäläkeenpäin ko muistelen. Olikkoon siellä persvaossa sellane ruskie vaohtiraeta. Voe että. Pijätyskyky jostae syystä koetuksella.


    • paskanjauhissatanull

      Minä se tykkään roolileikeistä. Tykkään tehä ilmotuksia vaikka mihin ja vaikka millä nimellä, toimeentulolla, iällä ja ennenkaikkea sillä. Oon vähän tällanen boheemi, mutta ilmotuksissa oon ihan uhreileva heimopäällikkö. Anteeksi joku muu päällikkö. Oon itekki täys nolla mutta väliäkö hällä. Jos vaikka joltakulta lohkeisi.

    • huhmitähulluja

      Tuota, anteeksi kunniallinen. Teitkö tosiaan ensimmäisen tapaamisen tämän herran kotiin? Oletko aivan sekopää? Eikö ole menny nykyajan deittailusta ohjeet perille. Ei ikinä ensitapaaminen toisen kotiin, ellet sitten kuitenkin ollut vailla sitä yhtä asiaa. Mietipä mitä olisi voinu tapahtua. Koska mikään ei tunnostanut olevan, niinkuin olit viestittelyistänne ymmärtänyt, eikö sinua pelottanut siellä? Kauank olit? olepa järkevä nainen seuraavalla kerralla. Ettei kävisi vanhanaikaisesti, kun ensin ymmärtää antaa eikä sitten ymmärräkään antaa.

      • huhuhuhu

        Ja vielä. Lienee sekin outo peruslähtökohta, jos ehdottomasti haluaa ensimmäisen tapaamisensa kotiinsa tai toisen kotiin. Mikä mättää, jos ei uskalla julkisella paikalla ensimmäisiä treffejä?


    • kunniallinen

      Noku se vaikutti niin luotettavalle. Ja en ollu saanu pitkään aikaan. Van en kiistä, iski pelko persuuksiin ku havainnoin sitä todellisuutta versus nettijutut. Join mieliks lasin viintä ja pötkin pakkoon. Ku pelotti kokoajan että se hullu exä lennähtää paikalle.

    • kunnonmieskainuu

      No semmoisia 30 kunnollisia, hyvinkoulutettuja lapsettomia naisia ei ole. Pelkkiä yyhoita tai muuta epäkuranttia vaan

    • kurantti

      Entä jos neki hakevat vaan ukkoosa kiikkiin noilla ilmotuksilla?

      • ksksks

        Entä jos naiset tekee ansoja ja kutsuvat kotiinsa ja siellä odottaa iso neekeri muna pystyssä ja haluaa miestä.


    • gydda

      Samat ilmotukset siellä roikkuu vuosista toiseen. Sekä miehillä että naisilla. Parhailla monta ilmotusta, kuvalla ja ilman, vähän nuorempana ja vanhempana. Tulotaso ja ammattikin vaihtelee. Ennenkaikkea miehillä. Ja muutamalle miehelle terviiset, päivittäkää se kuvanne nykytilannetta vastaavaksi :D

    • gydda

      Ja vielä. Kun te miehet treffipalstalla ootte niin ikärajottamattomia, tarkottaa, että nuoria, niin opetelkaapa kirjoittamaan oikein, sekä mailit, että sillä älyluurillanne:D Ei anna kovin hyvää vaikutusta, jos päällikkötason henkilö kirjoittelee niinkuin vasta opettelisi kirjoittamaan :) Puzzzzz :D

    • rakastavavaimo

      No huh. Löytyhän se ukkoniki ilmotus sieltä. Ikää on vain 25 vuotta vähemmän mitä oikeasti. Kyllä se on nyt rahdattava muistitesteihin :( Unohti ikäsä ja sen, että eukko löytyy. Housutki haesoo niin pissalle, että jokohan se karkailu alko :(

    • Todellinenjunkkaaja

      Varmaan sielläkin on samanlaisia hulluja niinkuin tällä kajaani palstalla.

      • junk-kusipää-junk

        junkjunk


    • oidipus

      On ihan kivoja heppuja täällä , mutta myös sex-seuraa vailla olevia. Kyllä sen huomaa kun kirjoittelee ja soittelee kuseiselle henekilölle.

      • tenakko

        Älä sie onneton kuitenkaan kuseisille soittele :/


    • toisen

      piti olla vapaa niinpä niin.

    • kunnialliina

      PItäsikkööhön tässä sittänni vastata sen "nuoren" toemistopeällikön viestituluvaan. Kun alakaa tuommone kutina tuntuo jo jossae. Ounha varmasti kunniallinen jos otan yhteyttä? Van mahtaneeko tuolla toemie ku ikähi oli mitä oli. Ja näen minä sen aotossa jonku naesen, että onoha se vappaa vae e. Näetä pohtiissa, huomenna on laovantai, että jos sitä kunniallinennii alakas perätä puutteittesa perrään

      • SöpöMamu

      • huhuhuhullut

        En kommentoi tuota linkkiä, kyse on kainuun asioista, mutta sopinee ihan yleisellekin tasolle. Muistakaa, kuka vastaatte treffi-ilmotuksiin, se perusseikka tapaamisesta. Jos ihminen haluaa ehdottomasti ensimmäiset treffinsä kotiinsa, kaikki ei ole kunnossa. Miettikää myös motiivi, jos sitten siellä kotona alkaa paljastua asioita, jotka ovatki vähän jotain muuta mitä ilmotuksessa on ollut.


      • tiedänmitäsinäet

        Voisin varoittaa yhdestä.


      • eideittaaja

        Voisko olla sama henkilö kyseessä?


    • tiedänmitäsinäet

      Otattehan huomioon, että samoilla on ihan vastaavia ilmotuksia myös muissa palveluissa!

    • yrittäjäpäällikönnyx

      Verkko viritetty ihanuuteni lukuisille profiileille:D Tehdäänkö kimppatreffit arvon naiset D

    • pahkeinensent

      Naurattaa näillä useilla palstoilla eräs vanha mies, joka ilmoittelee. Tokihan hän on sydämellinen näin kun kaikki menee, kuten itse haluaa. En halua olla tulilinjalla, kun tulee ensimmäinen vastoinkäyminen. Ethän sinäkään?

    • yöäk

      Kerran hajin naisseuraa niin joku pennasen tollo tarjosi ihtiään luuli minnuo homoksi.

      • naisenmies

        Sie out naesen näkönen pitkän tukkas ja pyöreen pehvas kans. Suattohan se iha erehtyö iliman että hompuksi luul.


      • yöäk

        Ei, se oli muuttana mielesä. Se halusikkii miestä. Mutta ku kukkaan mieskään ei sitä halluo.


    • pinokkiopimu

      Aika monelle sopis nimimerkki "pinokkio". Ikä muistetaan väärin. Valehdellaan, kun luullaan että pili kasvaa, mutta kun se onki nenä joka kasvaa. Niin ja monta muutakin pientä pikkuseikkaa saattaa muuttua ihan toiseksi, mitä se onkaan. Ja ennenkun naiset levitätte jalkanne, pyytäkää testit. Etenkin jos eka tapaaminen ehdottomasti halutaan ihanuuden kotona. Ja etenkin kun huomaatte, että moni asia on jotain ihan muuta mitä ilmoituksessa sanotaan.

    • murretar

      löytyypi

    • nauranniinettähalkeen

      Outo ilmiö. Miksi jotkut haluavat ilmo tuksensa niin, ettei heille voi laittaa viestiä, vaan pelkästään he voivat ottaa yhteyttä? Ilmeisesti hurjan hurjan hurjan suuret luulot itsestään :D

    • buhdasbulmu

      Kuta kivempi ilmoitus, sitä takuuvarmemmin ilmotuksen laittajalla on jonkulainen rekisteri olemassa. Mietipä sinä, mtä kohdallesi on saattanut osua. Varo ettei maineesi mene! (Jos sellaista on olemassakaan)

    • taivasvarjelemitä
    • urhoulos

      Van minäppää se laetan toas uutta pyyvystä verkkoon. Estäköö akka eli ei. Nyt laetan aenahhii viis jaeri ikkäesie. JOspa joku toas mänis halappaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe