Hyvät Lehdet

kesätyötiina

Rekryää.

Onko kokemuksia? En haluisi tulla huijatuksi :D

17

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OiskoNäin

      Hmm, tämä voisi kääntäämyös näin päin: työnhakija hakee johonkin yritykseen töihin. Joten mahtaakohan yritys tulla huijatuksi työnhakijan toimesta?

    • shciawwonze

      Orjatyötoimiala firmasta riippumatta.

    • kokeillakannattaa

      Suosittelen kokeilemaan vähintään kuukauden. Siinä ei menetä mitään.

    • Kesätyö2014

      Myyntityö vaatii luonnetta ja sitä esimiehet haluavat. Jos olet nillittävä pikkulissu niin tervetuloa vaan. Kyllä esimiehet pitävät silmänruuasta.
      Saatat kestää työtä kuukauden ja sen jälkeen on turha lopettaa. Sieltä ei pääse eroon. Kesäksi töitä en todellakaan suosittele, toimisto AIVAN täynnä, desibelit raikaa, asiakkaat valittavat etteivät kuule. Omat stressitasot nousevat.Katsot kelloa koko päivän aamu9 alkaen ja toivot ettet olisi kirjoittanut työsopimusta. Koeajalla onneksi voi vaan lähteä 8)
      Ja olin siis viime vuonna kesätöissä JA TAKASIN EN V*TTU OO MENOSSA! HOMMA JEES MUTTA MUUTEN KAMALAAA!

      • jennuliini96

        Minkä kaupungin toimistosta puhut?


    • PAIKKAKUNTA

      JYVÄSKYLÄ JA TURKU!

      • minävain234

        Ei todellakaan kannata, huono provisio. Mihinkään ei kannata mennä myymään ellei provisio ole 20% myynnistä. Eri asia on, jos tuntipalkka on yhteensä 1500e kuussa plus 10-15% provisio. Pysyy talous silloin tasapainossa...
        Monet pienet yritykset käyttävät halpatyövoimaa, ja sen vuoksi pärjäävät hyvin. Eriasia isot firmat jotka pystyvät tarjoamaan kohtuullisen tuntipalkan ja provision päälle...
        Lisäksi tuolla on huohotusta niskaan,puheluiden kuuntelua ja "palkinnot" ovat muissa paikoissa työsuhde-etuja... Ei tasan mene nallekarkit...


      • ökreuthgöJB

        Mitä"isot" firmat on?


    • ÄLÄMENE

      ÄLÄ MENE!

    • kokemuksiaon

      ei tasa arvoa!

    • tuulilasi12

      Tämä on lehtimyynitä

    • mielenkiintoine

      Katselin että takuupalkka 7.50e, pitääkö paikkaansa?

    • pitäääkutinsa

      lehtimyynti on helppoa

    • jfjfhfjdfkf

      Tulit sitten asiaa tiedustelemaan täältä tissiposkien seasta :-)
      Varsinainen wikipedi tämä saitti...

      • tissiposkiko

        Onko sulla joku perversio tissiposkiin? Useassa ketjussa sanot myyjiä tissiposkiksi?


      • fjfjkdklfkfj

        Tissiposket tollaisia kyselee. Hienoa, että tunnistat itsesi tissiposki...


      • TottaTottaJaTotta

        Täällä ruikuttavat pennut on kyllä tissiposkia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe