Think positive like Tuomioja

Helinä-keiju3

Ulkoministerimme Tuomioja esitti MTV 3:n uutisissa tänään klo 10.30 Ukrainan tilanteesta Suomen kannan. Hän loihe silminnähden kiitollisena lausumaan, että Venäjä ei kuitenkaan käytä Ukrainassa koko sotakalustoaan. Waude, fantastista. Venäjä ei siis laukaise ydinohjuksiaan Ukrainaan. Iloitkaamme tästä vähättelystä koko Eurooppa. Tuomioja, tuo ajatusten Tonava, hoksasi tämän aitona sosialistina ja ymmärtää olla asiasta kiitollinen mersunmerkki aina rinnassaan.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helinä-keiju3
    • Metaxa*******

      Venäjälle on tunnetusti koko Läntinen sivistynyt maailma pelkkiä vihollisia ja siksi hra. Putinin pitää varmistaa myös se, etteivät sisukkaat Suomalaiset lähde kostoretkelle ja valtaa Karjalaa takaisin itselleen.
      Ohessa Putinin asevoimien "asemointia" Itärajan takana.

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288665097932.html

      Ps. Putinia potuttaa vieläkin Neuvostoliiton romahtaminen ja siksipä hän nyt taktikoi, kun Eurostoliittokin natisee liitoksissaan ja ampua paukuttelee tuolla Itäisen Ukrainan suunnalla ja samaan aikaan luottoluokittajat ovat siirtäneen Venäjän roskalaina luokkaan ja kansalaisten ostovoima on vieläkin enemmän kuralla mitä meillä konsanaan.
      Nyt Venäläinen einesteollisuus pakkaa jo omat hapankaalinsa suomalaissävyihin ja onpa siellä mukana myöskin pakkoRuåtsia. Että kyllä sotiminen aina kannattaa, vai mitä Vladimir?

      • Helinä-keiju3

        Neuvosto-uskollisia sosialistejamme täällä Suomessa potuttaa silmittömästi Neuvostoliiton hajoaminen. Siksi täällä edelleen nostalgisesti perustetaan erilaisia Neuvostoja vanhojen aikojen muistoksi kohtaamatta nykypäivää. Esimerkkinä vaikka Julkisen Sanan Neuvosto. Se on melkein kuin tuomioistuin sananvallan saralla, vaikka tuomioita saa jakaa vain oikeuslaitoksen tuomioistuimet ja niistäkin täällä pitää luopua hallinto-oikeuksista, jotta ei olisi kahta rinnakkaista järjestelmää ja reittiä, mistä pieni ihminen ei voi tietää kumpaan milloinkin pitäisi kohdistaa asiansa eikä aina suinkaan voi luottaa siihen, että viranomainen työnkuvansa mukaisesti itsenäisesti ohjaisi kanteen oikeaan osoitteeseen, vaikka pitäisi.


    • Helinä-keiju3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe