Oisko mahollista vielä?

ehkävieljoskusnopee

Joo, eli oon -97 tyttö. Mua kiinnostais kokeilla iha älyttömästi jotain juoksulajia (pika-, viesti- ,aitajuoksu). Olis iha mahtavaa päästä tekee kovasti duunii ja vetää kroppaa äärirajoille ja jossai vaihees jopa kisaamaan. Mutta, onks viel mahollista tälläselle, joka on elämänsä aikana treenannu vaa kuntosalilla ja jolla ei oo kestävyyskuntoo ollenkaa, saatika oikee lihaksii, päästä sellasee juoksukuntoo? Pienempänä oon halunnu alottaa vaikka mitä telinevoimistelust jalkapalloo, mut ain oon saanu vanhemmilt kuulla et ei niil oo aikaa viedä mua treeneihi tai ne ei oo jaksanu ottaa selvää missä mitäkin vois harrastaa, joten nyt ku oon ns. vanhempi ni voin itte mennä treeneihin ja ottaa ite selvää.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keijokorvaluu

      Mikä ettei, mutta vaatii varmasti hirveästi töitä. Eikä pikamatkoilla niin mahdottomasti kestävyyttä tarvita. Voimaa ja nopeutta senkin edestä. Reenaamaan vaan ja kesällä kisoihi,

    • siitanoja

      Omaan suoritukseen kannattaa keskittyä, puhtain keinoin. Siellä saattaa olla sitten aikamoisia hormoonifriikkejä vastassa, eikös joku keski-ikäinen mieskin siirretty tyttöjen sarjaan kun ei muuten pärjätä. Suomen yleisurheilussa lienee siis kaikki keinot käytössä. Edellinen yleisurheilun dopingkäryäjäkin taas mukana seivästä hyppäämässä.

    • tf62

      Heippa!

      Mistähän tuollaisia edellisen viestin kirjoittajia oikein riittää, ei todellakaan suomalaisessa yleisurheilussa mitään dopingia liiku.
      Ilman muuta sinun iässäsi voi vielä aloittaa, yleisurheilu on myöhäisen erikoistumisen laji. Vanhempanakin aloittaneita on päässyt aivan huipulle saakka. Kerro ensin, missäpäin asut, voin, laittaa tänne linkkejä seurojen ja piirien sivuille, sitä kautta pääset alkuun. Työskentelen itse urheilujärjestössä.

      • ehkävieljoskusnopee

        Hei ensinnäkin kiitos kaikki jotka on vastannu :) ja iha loistavaa, Vantaalla asun.


    • tf62

      Hei, täältä löydät pääkaupunkiseudun suomenkielisten yleisurheiluseurojen yhteystiedot: www.helsy.info/seurat.htm
      Toimivia seuroja Vantaalla ovat Kenttäurheilijat-58, Vantaan Salamat ja Rekolan Raikas ja Helsingissä Helsingin Kisa-Veikot, Helsingin Tarmo, Tapanilan Erä ja Viipurin Urheilijat. Helsingissä toimii myös kaksikielinen HIFK-Friidrott www.hifkfriidrott.fi.
      Aloittelijalle voi jokin keskisuuri seura olla paras, suurimmilla (Helsingin Kisa-Veikot, Kenttäurheilijat-58, HIFK, Espoon Tapiot) on ennestään niin paljon hyviä urheilijoita, etteivät ne ole välttämättä kiinnostuneita yli 13-vuotiaista aloittelijoista. Isoilla seuroilla maksutkin ovat yleensä korkeammat. Voit myös lähettää viestiä tai soittaa Helsingin piirin toimistoon, siellä ehkä osataan ohjata sinut seuraan, jossa saat valmennusta. Yhteystiedot ovat piirin etusivulla www.helsy.info.

    • tf62

      Heips, aloittajalle

      löytyikö seura? jos ei vielä, jatketaan etsintää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe