Miksi naiset hakevat täältä miesten hyväksyntää?

hra Huu

Olen hoikka ja pienirintainen. Kelpaanko?
Olen kaunis kasvoiltani mutta peppuni on liian suuri. Kelpaanko?
Minulla on kauniit sääret mutta ohiet hiukset. Kelpaanko?
Olen urheilullinen ja timmi ja minulla on 65 dd kupit? Kelpaanko?
Olen pitkä ja näyttävä nainen? Kelpaanko?
Olen pyöreä ja rintava? Kelpaanko?

Olen kaunis ja hoikka. Mitä mieltä olette?

Voi hyvänen aika. Mulle ei kelpaa yksikään idiootti, joka ei luota itseensä. Toi on ku pikkulikat, jotka kalastelee kehuja. Kunnon nainen tuntee arvpnsa tilanteessa ku tilamteessa. Typerykset kyselee täällä.

11

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rumaakinrumempi

      Olet oikeassa. Naisten (tyttöjen) ulkonäön ensimmäinen arvostelija ja lyttääjä on usein se ihan oma äiti. Kaameaa mutta niin totta! Pahimmassa tapauksessa isäpappakin yhtyy kuoroon.
      Suomalaisilla naisilla onkin usein järkyttävän huono itsetunto. Äidiltä peritty. Miksi?

    • kootkaa itsenne

      oisko nyt vaan niin, että suomalaiset naiset on per_seestä? Onko ihan mahdotonta myöntää ko. asia?


      Suomalaisten naisten vikoja, negatiivisia luonteen piirteitä ja huonoja opittuja asenteita (joita myös siirtävät tyttärilleen).

      - rumuus (verrattuna moniin muihin maihin. Ei nyt ehkä maapallon rumimpia, mutta kaukana parhaimmistosta ainakin. Ja joo, muutamia kauniita toki löytyy, että ei kenenkään tarvitse tuohon tarttua. Mutta rumia pääasiassa. Ei ainoastaan minun mielipide, vaan kansainväliset kilpailut jne. osoittavat sen karusti todeksi.

      - huono itsetunto. Johtuuko osittain rumuudesta? Ehkä, mutta tuntuu olevan suomalaisilla naisilla "kansantauti", vaikka minkä näköisiä olisivat. Vastapainona joukko täysin päinvastaisia tapauksi, joilla sairaaloisen ylikorostunut itsetunto, jolla tosin peitellään kuitenkin jotakin vajavaisuutta. Terveellä itsetunnolla varustettu suominainen, onko heitä? Jos on, niin missä?

      - epärealistisuus parinvalinnassa vs. oma taso. Aika kumma ominaisuus, jos on huono itsetunto, mutta näköjään näinkin voi olla asiat tämän kansan naispuolisilla edustajilla. On tämän päivän ilmiö suomessa, että ihan täydet hirvityksetkin kuvittelevat ansaitsevansa jonkun huipputyypin miehekseen ja tarjoilevat pakkeja 35 vuotiaaksi asti ihan kelvollisille miehille, joiden ainut synti on tavallisuus. Kun kolmeviis alkaa olla mittarissa, niin iskee paniikki joka muuttuu hyvin nopeasti paniikinomaiseksi pakkolisääntymiseksi, jonkun hätäpäissään nopeasti valitun hieman liian "tavallisen" miehen kanssa. Tuossa yksi selitys sille, mistä noita isoper_seisiä yh-akkoja tulee jatkuvalla syötöllä lisää tähän maahan. Ja nämä typerät isoper_seiset yh-akat siirtävät vielä typerämmän toimintamallinsa tietysti lapsilleen ja kaikki varmaan arvaa mitä siitä seuraa? Lisää epärealistisia typeryksiä, jotka päätyvät yksinhuoltajiksi jne. jne. Tuohon edellämainittuun ei minkään valtakunnan järkipuheet tai kyseenalaistamiset auta tai muuta mitään, tuo asia on vain noin. Suomessa siis.

      - tyylittömyys. Käy Italiassa tai edes virossa ja käy sen jälkeen jossakin suomalaisessa kaupungissa (kesällä). Ei kaipaa oikeastaan lisäselvitystä, koska kaikki tietää totuuden, jos haluaa sen myöntää. Mutta selitetään nyt hieman: Suomalaiset on metsäläisiä, ei voi mitään. Korostuu varsinkin naisen lisääntymisen jälkeen. Suomalaiselle naiselle tuntuu olevan ylivoimaisen rankkaa pitää itsensä siistinä ja samaan aikaan hoitaa lapsiaan. Asenne tuntuu olevan tyylin "mitä väliä", "ei kuulu muille", "miksi pitäisi?", "ei miehetkään..", "on tärkeämpiäkin asioita.." jne. jne. selitysten lista on loputon. Monien muiten maiden naiset pystyy pitämään itsensä naisellisina, vaikka ovat äitejä ja hoitavat siisteytensä ohella myös perheensä. Suomalainen nainen vaan kyselee syytä, miksi pitäisi vaivautua ja samalla mielessään tuntee kateutta ja katkeruutta, jos joku sipsuttaa korkkareissa kaupungilla samalla työntäen lastenvaunuja. Mitään katkeruutta/ kateutta ei tietenkään ikinä myönnetä, vaan se helpompi vaihtoehto on mulkoilla vihaten korkokengissä kävelevää ja hiihtää itse croksit jalassa sinne mäkkäriin. Karua sanoa kaikki tämä, mutta noin se vaan nyt täällä suomessa ja suomalaisten naisten kohdalla usein on. Onko suomalaiset naiset alisuorittajia tai laiskempia, kuin muiden maiden naiset? Ehkä, ja tätä kaikkea ei tietysti saisi sanoa ääneen, mutta jossainhan niiden mailman laiskimpienkin naisten on pakko olla...




      _

      • ylpeä Suomesta

        Samalla haukut äitiäsi. Häpeä.


      • aina oikeassa
        ylpeä Suomesta kirjoitti:

        Samalla haukut äitiäsi. Häpeä.

        ei ole syytä hävetä, kun ei äitini ole suomesta! Muuuuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhhhhaaaaaaaa!


      • olet tyhmä

        Siinäpä oikein lyttääjien kuningas "kootkaa itsenne". Olet saanut paljon pakkeja huomaan.


    • Nuoriolen

      "Miksi naiset hakevat täältä miesten hyväksyntää?"

      Voi kuule. Joskus alakuloisuudessani ajaudun tälle palstalle ja masennun lisää. En aloita keskusteluja; inhoan huomiohuorausta, tyyliin "Mä olen nii ruma" ja sitten kun ulkonäköä kysytään, aloitetaan kuvailu "Täyteläiset huulet jne jne."

      Kirpaisee jo 16-vuotiaana tajuta, etten kelpaa kenellekään, koska olen 155 cm pitkä ja painat 62 kg, ja ruumiinosani ovat jotenkin epäkelpoja. Ja turha mitään laihdutusvinkkejä antaa. Suurimmalla osalla toimisi hamppareiden sun muun paskan pois jättäminen, mutta en muutenkaan syö sellaista ruokaa. Kävelen päivittäin viisi kilometriä, jolloin samalla raahaan samalla 20 kg:n koululaukkua.

      Suomalaiset naiset ovat rumia. Ahaas. Iske miehiä sitten, heillä on varmaan paremmat pyllytkin. Suomalaiset naiset ovat ehkä rumia, mutta enpä voisi sanoa pullamössö-es-jonnea mieheksi. Ryki kuin syöpätautinen ja ilmoitti letkeästi, että "Mullon on tupakka yskä." Keskustelu päättyi siihen, kun käytin liian monitavuista sanaa.
      Että siinä ne miehet.

      • tietäjä

        tässä ketjussa/ palstalla puidaan ne naiset. Harmituksesi paistaa kauas, kuten aina jos naisia kehdataan edes hiemankin kritisoida, mutta ne miehet puidaan toisessa ketjussa.

        Tämä on niin nähty :D Naisia harmittaa todella paljon nämä avaukset ja aina kun naisia vähänkin kyseenalaistetaan, niin heti alkaa "mutta kun miehetkin on ihan pas_koja blaa, blaa blaa"

        Ja vaikka kuinka harmittaa, niin mitään ei jakseta tai haluta edes yrittää muuttaa. Suomalaiset naiset on katkeria alisuorittajia, joiden paras talentti on netissä inttäminen, siihen yllätys, yllätys riittää virtaa...


      • hauhauhauhau
        tietäjä kirjoitti:

        tässä ketjussa/ palstalla puidaan ne naiset. Harmituksesi paistaa kauas, kuten aina jos naisia kehdataan edes hiemankin kritisoida, mutta ne miehet puidaan toisessa ketjussa.

        Tämä on niin nähty :D Naisia harmittaa todella paljon nämä avaukset ja aina kun naisia vähänkin kyseenalaistetaan, niin heti alkaa "mutta kun miehetkin on ihan pas_koja blaa, blaa blaa"

        Ja vaikka kuinka harmittaa, niin mitään ei jakseta tai haluta edes yrittää muuttaa. Suomalaiset naiset on katkeria alisuorittajia, joiden paras talentti on netissä inttäminen, siihen yllätys, yllätys riittää virtaa...

        Hauku ihan rauhassa. HAU, HAU!


      • Nuoriolen
        tietäjä kirjoitti:

        tässä ketjussa/ palstalla puidaan ne naiset. Harmituksesi paistaa kauas, kuten aina jos naisia kehdataan edes hiemankin kritisoida, mutta ne miehet puidaan toisessa ketjussa.

        Tämä on niin nähty :D Naisia harmittaa todella paljon nämä avaukset ja aina kun naisia vähänkin kyseenalaistetaan, niin heti alkaa "mutta kun miehetkin on ihan pas_koja blaa, blaa blaa"

        Ja vaikka kuinka harmittaa, niin mitään ei jakseta tai haluta edes yrittää muuttaa. Suomalaiset naiset on katkeria alisuorittajia, joiden paras talentti on netissä inttäminen, siihen yllätys, yllätys riittää virtaa...

        Vastasin otsikon kysymykseen, ihan btw.

        Ok. Suomalaiset naiset ovat paskoja ja eivät kelpaa minnekään. Miksi sitten kitistään, kun naiset seurustelevat maahanmuuttajien kanssa? (Tätä ainakin minä olen kuullut)

        Antaa olla. Toivottavasti itse olet täydellinen ja yhtä hyvän näköinen kuin Tom Hiddelston tms.


      • protietäjä
        Nuoriolen kirjoitti:

        Vastasin otsikon kysymykseen, ihan btw.

        Ok. Suomalaiset naiset ovat paskoja ja eivät kelpaa minnekään. Miksi sitten kitistään, kun naiset seurustelevat maahanmuuttajien kanssa? (Tätä ainakin minä olen kuullut)

        Antaa olla. Toivottavasti itse olet täydellinen ja yhtä hyvän näköinen kuin Tom Hiddelston tms.

        Sinä lässytit halventavaan sävyyn myös miehistä, vaikka tuossa aloituksessa puhuttiin naisten kelpaavuudesta, että ihan btw. ittelles.

        Ja miksi kitistään, kun suominaiset seurustelevat maahanmuuttajien kanssa? No siksi kun se on yksi pas_ka ominaisuus lisää suominaisissa.


      • Ihannetoosa

        Saat ravinnosta liikaa energiaa suhteessa kulutukseesi. Ruuan "paskaisuudella" on hyvin vähän tekemistä asian kanssa. Hamppareita syömällä voi laihtua ja terveellistä kotiruokaa tai pelkkää vegaaniravintoa syömällä lihoa. Todennäköisesti yliarvioit myös liikunnan vaikutusta. Jos et halua laihtua, valinta on omasi, mutta tuntuu siltä ettet ymmärrä lihomisen ja laihtumisen mekanismeja ja vaikutat olevan laihdutusvinkkien tarpeessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe