miesten heikko itseluottamus

kaunis nainen

olen tässä ajatellut kun jatkuvasti tulee vastaan miehiä jotka luovuttavat heti alkuunsa.
Mietin itseäni ja en epäilisi hetkeäkään ettenkö kelpaisi Carl Philipille tai hollywood hurmurille. En siis koskaan ajattele ettenkö riittäisi miehelle, vaikka en ole nobelisti enkä missi. Saan siis myös pakkeja, vaikka treffit onkin aina miehen aloitteesta.
Miehet siis statuksesta riippumatta viihtyvät seurassani. Ne jotka eivät ole tarpeeksi komeita tai sivistyneitä jättäytyvät pikkuhiljaa taka-alalle taikka sanovat suoraan että antsaitsen paremman. Minut on jätetty siis, koska meihin ei ole uskottu, koska mies on ollut varma toisesta tyai useammasta miehestä.
miten siis metsästäjä mies, jokaa raahaa naisen koloonsa luovuttaa heti kun naisen silmä välttää. eivät kai miehet odota että ylipuhun heidät olemaan kanssani?

ja miksi siis naisena valitsen menestyneet miehen? No, koska heikompi ei vaan pärjää!

playboyt on tietty erikseen. ne on robotteja jotka ei ajattelee.. ottaa, käyttää jättää vaikka ois itse rinsessa

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "sanovat suoraaan että ansaitsen paremman"

      Tarkoittaako tuo naisen logiikalla, että nainen oikeasti ansaitsisi paremman niin kuin mies sanoi? Minä vähän luulen, ettei kemianne kohdanneet astraalitasolla...

    • kaunis nainen

      voi toki olla, että moni on näinkin, mutta tiedän myös varmuudella, että useampi mies ollut ihastunut/rakastunut jopa, muttei uskonut että voisin olla hänen oikeesti 100%sti. ei siis liity mun logiikkaan.
      kyseessä siis myös pidempi aikaisia suhteita, jotka ovat kaatuneet välimatkaan.

      • kaunis nainen

        Niin on kauneus katovais4a


      • Sinulla on vissiin aika friikki miesmaku, jos tuo on jonkinlainen kaava suhteissasi.


      • kaunisnainenilmanspace

        hhaha älä.. sentääs kokeillut yhtä jos toistakin.. ääripäitä super ytmistä ätmiin ja ympäri maailmaa ja silti joka miehessä on joku vika :O


    • toine tättärä tääl

      Mettästäjillä kullakin oma makunsa riistasta.Jos olet liian tättärä tai vikkelä mies voi kokea kuten sanoit.

    • Moloson25cm

      Kun minä parkkeeran citymaasturini torin kulmalle, alkaa ympärilläni välittömästi kuhina ja sirkus. Jos jonkinlaista pissistä ja vosua välittömästi vonkaamassa. Syy on yksinkertainen: minä olen Ammattimies, joka kerää kauniita naisia ympärilleen kuin iso, paksu jäätelöpuikko naarasnuolijaa kesäkostealla, jos hieman ontuva vertaus sallitaan. En näet ole kynämies, vaan Ammattimies.

    • pakkirunontaja

      Jaa, eipä nuo menestyvät miehetkään pärjää kanssasi, kun pakkeja antavat.

    • joku kukkane

      "Mietin itseäni ja en epäilisi hetkeäkään ettenkö kelpaisi Carl Philipille tai hollywood hurmurille."

      " HE jättäytyvät pikkuhiljaa taka-alalle taikka sanovat suoraan että antsaitsen paremman. Minut on jätetty siis, koska meihin ei ole uskottu."
      -Jaahah..niin.

      Ziisus, mikä itserakkaus!
      Miten tuohon suhteeseen sun kanssa; enää mies mahtuis?
      Herrasmiehiä kuitenkin olet tavannut, kun jättävät sunt noin nätein sanakääntein.

      Sulle ei sit koskaan ole tullut mielees edes epäillystä, et kerrottiinko nyt asia helpoimmalla ja siisteimmällä tavalla sinulle.
      Eivät ne miehet ole antaneet sulle edes mahdollisuutta korjata asennettasi.
      Siististi eroon "kaunottaresta"...ja sillä siisti.

      • M Mehiläinen

        Mitäpä tuosta suremaan?

        lentelen kukasta kukkaan vaan


    • kaunis nainen vai

      hm siis sitä ihmettelen miks ei miesten itseluottamus riitä. Miksi he luovuttavat ennen kuin yrittävät.

      ja joo itsetuontoni on kohillaan :P mutta sanoinkin et en ole mikään missi, mutta jos carl philip osottaisi kiinnostusta antaisin mennä täysillä enkä jäis pohtimaan tykkääks se musta vai ei.

      :O ettäkö kaikki karkais koska olenkin niin kamala enkä ihana := hmm

    • hiirulainen

      Jos asia on kuitenkin niin et sä jyräät...olet aina oikeassa...vaadit liikaa?
      Ei meistä kukaan ole täydellinen... toisen "virheet" on vain hyväksyttävä.
      Asiast voi huomauttaa...mut ei nalkuttaa.

      Toivoa aina voi et kumppani korjais tapojaan...vaatia et kuitenkaan voi, se kun ei johda kuin molemmanpuoliseen pettymykseen.
      Silloin (miehen/naisen) helpoin tie on erota siististi;
      sanoa et toinen ansaitsee paremman kumppanin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3434
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      563
      3229
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2892
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2082
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1855
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      141
      1477
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe