VITTU ELÄMÄ ON IHAN PASKAA!

Rakkaus=Sontaa

Vittu rakkaus on ihan turhaa paskaa!

67

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jahöpöhöpö

      Ei muuten ole!

    • 1.korinttolaiskirje

      Ompa sinulla yksinkertainen mielikuva rakkaudesta.

    • juu

      Onneksi tää foorumi aukes taas. Ihanaa lukea taas laadukasta tekstiä.

    • fdgdfgfd

      Joo ja poliisit on kans kaikki paskoi ja vanhemmat. ja opettajat 666

      • cbc

        Oletko joku koululainen? Kun noin huonosti kirjoitat...


    • hooks

      Miksi rakkaus on paskaa? Siis et saanut rakkautta kenen kanssa? Vaiko sitten alkaa riittää sinkkuteen? Ei ihan rakkaus ole paska koska se vain tunnetta. Rakkaus voi olla monta asiaa. Minulla oli rakkautta riittää ja nyt en pystynyt enää tuntea rakkautta. Tunteeni ihan tasolla alas ja tavallista kuin pysähtynyt. Olen nyt 3v ja 5kk sinkkuna ,mutta olen onnellinen ja tyytyväinen. Tajusin etten tarvitse kumppania ja rakkautta enemmän. Tietenkin pelkään vähän pahoin ,että en kykenisi enää ihastumaan tai rakastumaan ketään. Sitä nyt kohta vuoden. Älä ajattele itsestäsi vain elämästäsi.

      • RakkausOnPASKAA

        Minä rakastan yhtä tyttöä niin paljon mutta hän ei rakasta minua yhtään. On vaikeaa unohtaa hänet koska näen hänet kuitenkin.

        Hänen silmänsä ja hiuksensa ovat niin kauniit. Hän lumoaa minut joka kerta. Silmäni laajentuvat aina kun katson häneen. Hänen luonteensa...en vain pysty unohtamaan häntä. Olen miettinyt itsemurhaa.

        Hän on hetero joten ei hän minua rakasta. Me olemme vain ystäviä.

        Minä kyllä estin hänet joka paikassa...


      • hooks

        Ei tuo auta mikään itsemurhaan. Jos hän hetero ja ei ole kiinnostunut naisista eli sinun pakko hyväksyä. Voit kyllä vielä hänet ystävänä. Ei ole muuta vaihtoehtoja. Tiedän tunteen ,että tajusin silloin olevani rakastunut heteronaiseen mutta lopulta olin pakko päästä menemään. Olemme kyllä yhä kavereita eikä enempää. Joskus kaikilla vaikea ,mutta ei ehkä kannata ottaa riskiä.


      • RakkausOnPaskaa

        En minä tahtoisi enää olla hänen ystävänsä. En vain pysty unohtamaan häntä.

        Miksi minun täytyi rakastua häneen...?


      • Onpakko

        Sun on pakko unohtaa hänet!!
        Hän ei ole sinun!!


      • enpysty

        Arvaa kuinka vaikeaa. Näen hänet joka paikassa. Jos luen kirjoja niin sieltä hänen nimensä löytyy.

        Ei siis ole helppoa unohtaa niin fiksua ja ihanaa tyttöä. Hänen silmänsä ovat vain niin lumoavat.


      • voivoi

        no sitten mitä teet täällä? Go for it!


      • paluutodellisuuteen
        RakkausOnPASKAA kirjoitti:

        Minä rakastan yhtä tyttöä niin paljon mutta hän ei rakasta minua yhtään. On vaikeaa unohtaa hänet koska näen hänet kuitenkin.

        Hänen silmänsä ja hiuksensa ovat niin kauniit. Hän lumoaa minut joka kerta. Silmäni laajentuvat aina kun katson häneen. Hänen luonteensa...en vain pysty unohtamaan häntä. Olen miettinyt itsemurhaa.

        Hän on hetero joten ei hän minua rakasta. Me olemme vain ystäviä.

        Minä kyllä estin hänet joka paikassa...

        Hei, ystävä rakas. Ennen ku sä olet edes millää tapaa kykenevä rakastamaan ketään, sun pitää saada oma pääsi kuntoon.

        Ymmärrtäthän, että ei ole normaalia tai luonnollista puhua itsemurhasta minkään asian yhteydessä ja kaikkein vähiten jonku saavuttamattoman ihastuksen takia.

        Toki nuorena voi tuntua siltä, että jokin emootio on maailman tärkein ja isoin asia, mutta sitä se ei todellisuudessa kuitenkaan ole. Kannattaa vaan opetella suhtautumaan pettymyksiin, sillä niitä elämässä tulee väistämättä vastaan MEILLE KAIKILLE. Kaikki me olemme kokeneet joskus saavuttamattomia ihastuksia, useitakin, se on aivan NORMAALIA. Tämä sinun ihastuksesi tuskin jää edes viimeiseksi. Tulet todennäköisesti olemaan tustastunut vielä moneen otteeseen elämässäsi. Kannattaa opetella suhtautumaan siihen niin, että se ei ole maailman vakavin asia. Elämässä tulee kuitenkin paljon hyviäkin juttuja, jos vaan itse päättää osata ottaa ne vastaan. Joskus saattaa käydä jopa niin hyvin, että joku ihana tyttö rakastuu sinuun. Sekin on aivan mahdollista. Mutta niin tuskin tulee käymään, jos olet elämässäsi siinä pisteessä, että edes puhut jostain itsemurhasta. Tuollaisessa puheessa ei ole mitään vetoavaa, se on vain surullista ja merkki siitä, että sun pitää keskittyä omaan hyvinvointiisi, hankkia apua itsellesi ja pohtia ihan jotain muuta kuin seurusteluja tai ihastumisia. Et ole tuossa tilanteessasi todellakaan valmis antamaan turvallista ja hyvää ihmissuhdetta kenellekään toiselle ihmiselle. Ei ole kyse vaan sinun tunteistasi tässä elämässä. Myös parisuhteen toisella osapuolella on oikeus tasapainoiseen ihmissuhteeseen tasapainoisen ihmisen kanssa. Jos et ole tasapainossa, kuten et selvästikään puheittesi perusteella ole, niin älä suotta yritä vetää ketään toista ihmistä sinne aallonpohjalle mukaan. Sulla ei ole oikeutta sellaiseen. Sen sijaan sulla on VELVOLLISUUS huolehtia itsestäsi ja saada itsesi kuntoon.

        Elämä ei todellakaan ole mitään paskaa. Sinun suhtautumisesi elämään on valinta, jonka olet itse päättänyt tehdä.


      • Elämä_on_matka
        paluutodellisuuteen kirjoitti:

        Hei, ystävä rakas. Ennen ku sä olet edes millää tapaa kykenevä rakastamaan ketään, sun pitää saada oma pääsi kuntoon.

        Ymmärrtäthän, että ei ole normaalia tai luonnollista puhua itsemurhasta minkään asian yhteydessä ja kaikkein vähiten jonku saavuttamattoman ihastuksen takia.

        Toki nuorena voi tuntua siltä, että jokin emootio on maailman tärkein ja isoin asia, mutta sitä se ei todellisuudessa kuitenkaan ole. Kannattaa vaan opetella suhtautumaan pettymyksiin, sillä niitä elämässä tulee väistämättä vastaan MEILLE KAIKILLE. Kaikki me olemme kokeneet joskus saavuttamattomia ihastuksia, useitakin, se on aivan NORMAALIA. Tämä sinun ihastuksesi tuskin jää edes viimeiseksi. Tulet todennäköisesti olemaan tustastunut vielä moneen otteeseen elämässäsi. Kannattaa opetella suhtautumaan siihen niin, että se ei ole maailman vakavin asia. Elämässä tulee kuitenkin paljon hyviäkin juttuja, jos vaan itse päättää osata ottaa ne vastaan. Joskus saattaa käydä jopa niin hyvin, että joku ihana tyttö rakastuu sinuun. Sekin on aivan mahdollista. Mutta niin tuskin tulee käymään, jos olet elämässäsi siinä pisteessä, että edes puhut jostain itsemurhasta. Tuollaisessa puheessa ei ole mitään vetoavaa, se on vain surullista ja merkki siitä, että sun pitää keskittyä omaan hyvinvointiisi, hankkia apua itsellesi ja pohtia ihan jotain muuta kuin seurusteluja tai ihastumisia. Et ole tuossa tilanteessasi todellakaan valmis antamaan turvallista ja hyvää ihmissuhdetta kenellekään toiselle ihmiselle. Ei ole kyse vaan sinun tunteistasi tässä elämässä. Myös parisuhteen toisella osapuolella on oikeus tasapainoiseen ihmissuhteeseen tasapainoisen ihmisen kanssa. Jos et ole tasapainossa, kuten et selvästikään puheittesi perusteella ole, niin älä suotta yritä vetää ketään toista ihmistä sinne aallonpohjalle mukaan. Sulla ei ole oikeutta sellaiseen. Sen sijaan sulla on VELVOLLISUUS huolehtia itsestäsi ja saada itsesi kuntoon.

        Elämä ei todellakaan ole mitään paskaa. Sinun suhtautumisesi elämään on valinta, jonka olet itse päättänyt tehdä.

        Hienosti kirjoitettu. Nimenomaan suhtauminen elämään on oma valina. Se on se asenne, mikä ratkaisee ja paljon.

        Lisäisin vielä, että kun ovia sulkeutuu, avautuu uusia ovia. Jos pääset eroon yksipuolisesta ihastumisesta, seuraava ihastuminen voikin olla molemminpuolinen (huom.! VOIKIN olla, siis ei välttämättä). Jonkin asian loppuminen voi olla uuden asian alku ja näin ollen jonkin asian loppuminen on välttämätöntä, jotta pääset siihen uuteen asiaan kiinni. Ajattele positiivisesti! Positiivinen ajattelu voi olla myös selviytymiskeino siinä missä jollekin toisille haukkuminen tai vaipuminen itsesääliin. Asian voi kääntää eduksi ajattelemalla, että teitä ei tarkoitettukaan yhteen, mutta joku muu ja sinä, kenties olette tarkoitettuja yhteen, et vain vielä ole häntä kohdanut. Elämä on matka ja sinun on kuljettava tiesi löytääksesi jotain. Tie ei ole koskaan kenellekään ruusuinen ilman piikkejä, se on aivan normaalia, että tulee pettymyksiä vastaan. Se on myös väistämätöntä, jotta osaat ja opit kohtaamaan pettymyksiä.

        Omasta kokemuksestani voin kirjoittaa, että kun edellinen suhde tai ihastuminen on päättynyt, niin uusia on jo odottanut ovella. En olisi niitä huomannut laisinkaan, jos suhde tai ihastuminen ei olisi loppunut. Näin ollen olisi jäänyt paljon kokematta ja näkemättä, sekä minulla että sillä toisella.


      • gg1

        Minunko päässä vikaa vai?


      • minunpäässänieiolevikaa

        Minä en rakasta ketään paitsi häntä.


      • häivytäältä
        voivoi kirjoitti:

        no sitten mitä teet täällä? Go for it!

        KENELLE tuo kommentti oli?


      • minulta

        enpysty:lle :)


      • manxm
        RakkausOnPaskaa kirjoitti:

        En minä tahtoisi enää olla hänen ystävänsä. En vain pysty unohtamaan häntä.

        Miksi minun täytyi rakastua häneen...?

        Mikset halua olla hänen ystävänsä kun rakastat häntä niin paljon... Ainakin saat nähdä hänet joskus.


      • koska

        En pysty olemaan ystävä hänelle enää. En minä ainakaan tahdo hänen häihinsä mennä. (Sitten kun siis hän menee naimisiin)


      • eivoi

        siis hän on varattu nyt? voi voi...


      • eipäs

        Ei ole vielä.


      • meneKouluunTakaisin

        Etkö edes osaa laittaa isoja alkukirjaimia?


      • heru

        en. Oletko varma että se ei tykkää susta?


      • heru

        en. Oletko varma että se ei rakasta sua?


      • OlenVarma

        Olen kuule ihan 100% varma.


      • mikkään

        Mistä tiedät?!


      • oletkohiirivaikebab

        Jos hän on hetero, niin oletko itse lesbo?


      • sos
        enpysty kirjoitti:

        Arvaa kuinka vaikeaa. Näen hänet joka paikassa. Jos luen kirjoja niin sieltä hänen nimensä löytyy.

        Ei siis ole helppoa unohtaa niin fiksua ja ihanaa tyttöä. Hänen silmänsä ovat vain niin lumoavat.

        Älä tavata hänet enää niin unohdat pikku hiljaa...


      • EiAuta

        Meillä on sama työ.


      • ykai

        no niin... on se vaikea...


      • Cusipää

        Vitsin typerä ämmä!! Miksi edes rakastuin häneen!!!??


      • poloi

        :( ...


      • cusipää

        En minä siis tuota kommentoijaa, mutta se ämmä johon ihastuin on kyllä ihan täysi ku**pää


      • ElämäJatkuuu

        Pää pystyyn! Ihastuksia tulee varmasti uusia ja löydät varmasti vielä jonkun paljon paremman! :))


      • hhhhghghgghhh

        Niinpä niin ensin pitäis unohtaa se ämmä.


      • jrjrjrjr

        Se on vaikeeta, tuttu tunne, mutta kyllä sitä aina vaan pääsee yli ja pystyy unohtaa toisen. Tsemppiä!


      • Niinnnn

        No mutta kun kun näen sen aina näen nimen ja häntä katselevat myös muutkin.


      • jjjjrrrrr

        Kyllä se varmasti tekee kipeää, aika parantaa haavat, kyllä muhunki sattu kun näin exän toisen kanssa ja kun se jätti vielä mut sen takia, se sattu ja vihasin sitä ihmistä, mutta pikkuhiljaa aloin avata silmiä ja näin muitakin kun sen ja en enää jaksanu edes tuntea vihaa.


      • mmmmmmkkk

        Vaikutat kokeneemmalta... Kaippa täytyy tästä sitten ryhdistäytyä, mutta pidän silti mykkäkoulua hänelle.


      • jrrrrrrrrr

        Oon pettyny monesti ihmissuhteissa, mutta niistä pitää vaan pyrkii pääsee yli, jos jää rypemään ja jahkailemaan ei edes huomaa muita ympärillä, tulee sokeaksi, kun silmät avaa ja menee vaan eteenpäin niin huomaat kaikki muutki ja varmasti löydät uuden ihastuksenki kun avaat silmät ja unohdat menneet! :)


      • muttakunkun

        Okei...rakastan häntä silti vielä...


      • niiiin
        muttakunkun kirjoitti:

        Okei...rakastan häntä silti vielä...

        Sie vaan satutat itteesi sillä ettet voi päästää irti, no tsemppiä kuitenkin ja toivottavasti asiat järjestyy ja pääset elämässä eteenpäin:)


      • helll

        Satutanko itseäni?


      • yyyyyyyyy
        helll kirjoitti:

        Satutanko itseäni?

        Satutat iittees sillä että kun rakastat jotakin ihmistä todella kovasti jota et voi saada, tai joka ei anna vastakaikua, sinuunhan se sattuu. Rakkaus kyllä osaa satuttaa, mutta kuten olen sanonut niin kyllä kaikesta pääsee yli, jos annat itselles siihen mahdollisuuden, onhan se vaikeeta unohtaa ihmine jota rakastaa tai varsinkin kuolettaa ne tunteet sitä kohtaan, mutta ajattele sillälailla asia että jos sie vain rakastat jotaki joka on saavuttamaton nii sie et päästä itseäs rakastamaan ketään muutakaan ja jäät jumiin ja ajattelet että rakkaus ei kannat.


      • Kitooos

        Kiitos vastauksesta...


    • kemismi

      Ongelma ei ole rakkaus, ongelma on pikemminkin se, että olet sekoittanut vitun ja paskan.

      • RakkausOnPASKAA

        NO MINÄ sinulle vielä vitut ja paskat näytän!


    • foxxy

      Eih, rakkaushan on ihanaa :)

    • Mitä tapahtu?

    • ghghggvvvjjhhjjjjjjjj

      Voisko joku poistaa tän?

    • ikävä

      RAKKAUS oisi ihanaa kun sen saavuttaisi tai löytäisi

    • lauantaina

      Hei RakkausOnPaskaa
      Onko se tyttö niin kaunis ja ihana?!!

      • mitäkyselet

        On hän kaunis ja fiksu.


      • mitäskyselet
        mitäkyselet kirjoitti:

        On hän kaunis ja fiksu.

        Hän siis ei ole kaunein mutta hyvännäköinen. Jos hän olisi kaunein en olisi rakastunut häneen.


      • ohooo

        Hän voi olla bi, arvaan...


      • vcv
        ohooo kirjoitti:

        Hän voi olla bi, arvaan...

        Ei hän ole bi.


      • zjb

        Okay. Eteenpäin sitten.


    • Isopilluoutihuora

      Itsekin huora ja vituiks menee kaikki. Haluan kuolla ennen huomista. Huoraksi jäin minäkin.

    • Kallomasäxaksön

      Pesäpallomailalla takaraivoon siinä vastaus huoralle.

    • Kysymysmerkki

      Miksi minä aina hermostun/kiukustun?

      Minä kiukustun jos hän on kaverini kanssa. Koska he olivat parhaita ystäviä. Kiukustun myös jos hän edes vilkaisee poikia. Etenkin jos hän edes puhuu pojille niin olen todella todella vihainen. Kiukustun myös jos hän edes puhuu perheestään tai edes vain juttelee jonkun tutun kanssa.

      Olenko liian kovakourainen?

      Kaadoin hänet vahingossa kiviportaisiin ja hän kaatui polvilleen. Hän kyllä antoi anteeksi.

      Lisäksi aina kun hän katsoo niin jalkani melkein pettävät. Hän saa minut iloiseksi.

      Tosin jos hän katselee minua silmiin niin hermostun tai rupean nauramaan. Hän pitää minua varmaan ihan hulluna.

      Olen nähnyt paljon unia hänestä.
      Ei hän ainoa ole josta olen nähnyt unia.
      En ole nähnyt unia melkein yhtään pojista. Paitsi näin kyllä sen ärsyttävän pojan johon olen tottunut.

      Se poika inhoaa minua ja minä häntä. Olen tottunut häneen joten en enää pidä yhdestäkään pojasta. Olen saanut vain kuvan pojista että he ovat haukkumassa rumaksi ja tyhmännäköiseksi. Eli ei todellakaan huvita edes puhua sellaisille.

      Tietenkin pitää hyväksyä se että jos on kuulemma ruma niin on sitten rumilus.
      Minä vihaan poikia. En kaikkia tietenkään.

      Minä muistan kun olin surullinen ja hän lohdutti. Sen jälkeen tajusin että minä rakastan häntä. Ennen vain mietin että ihan sama. Nyt kuitenkin rakastan häntä.

      Entistä ihastusta en edes tunne. Hän lähti joten en näe häntä enää.

      Anteeksi outo järjestys. Kirjoitan ensin ja palaan sitten lisäämään. Kirjoitin vain vähän lisää turhaa tekstiä. Nyt en enää edes muista mitä piti vielä lisätä ja korjata.

      En kai ole liian omiva?

      • eiole

        Olet liian omiva. Muistatko että hän ei ole sun tyttöystävä?


      • muistan

        Enpä ole. Kyllä minä muistan...


    • SeTunneKuKusikiOnPaskaa

      vedät vaa jolo style ja kysyt

    • Lantakasako

      Kaikki on turhaa , kuten olet huomannut . Väliäkö sillä ? noooo kuka siitä välittäisi . Ei niin hullua olekkaan ,

      • kolmekolme

        Minuako väität hulluksi?!


      • kaksitoistapluskahdeksan

        Et kai vaan tunne minua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe