Jätin maitotuotteet - kehitys alkoi

Lautaperse

Ok, Pakkisteinit ja fitnessbimbot kainuhä rahtaa kotiin sitä maitorahkaa, mutta minäpä tein toisin. Ainoa maitotuote jota syön on juusto aamiaisella. Ja se on meikäläiselle todella radikaalia, sillä olen viimeiset 16 vuotta syönyt todella aljon suomalaista rahkaa ja raejuustoa.

Kaikkimalkoimsiitä että asuin ulkomailla vuoden. Sikäläiseen kulttuuriin ei kuulunut maitotuotteilla mässäily, joten jätin ne pois. Ja muutaman kuukauden tauoSta huolimatta aloin saada todella hyviä tuloksia.

En väitä että suomal maitotuotteissa olisi naishormonia edistäviä aineita tai itse niitä hormoneja, mutta olen itse selittänyt asian sillä.

9

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maitoparta

      Jeah! Sama mulla. Maitorahkat on pahaa ja maidot myös. En edes tykkää kaupan maidosta, täysmaito just ja just menee. Harvoin kun juon niin tilalta suoraan, nam! Mut joo proteiinit jostain muualta kun maitorahkasta, hyi!

    • maidoton

      Tohan on just hyvä, että olet löytänyt ruokavalion joka toimii. Ei ne maitotuotteet mitenkään välttämättömiä ole.

      Maitotuotteet voivat esimerkiksi pitää yllä kehon tulehdustilaa, mikä saattaa haitata kehittymistä. Toisaalta, rasvattomat maitotuotteet eivät sisällä mitenkään älyttömästi ravinteita, joten niiden korvaaminen muilla proteiininlähteillä (esim. liha) voi korjata elimistön ravinnetilaa ja sitä kautta edistää kehitystä.

    • Laktoositonta

      Kohtuullinen maidon käyttö on ok.

    • vettäjanoon

      Rahka on pääasiassa kaseiinia ja lisäksi sen fosfori-kalsiumsuhde on huono. Se lisää elimistön happokuormaa ja on todennäköisesti luustolle haitallista.

      Perusmaitotuotteet ovat hyvin hitaasti pilkkoutuvaa, huonosti imeytyvää proteiinia, joka estää muiden ravintoaineiden imeytymisen. Tämä taas hidastuttaa aineenvaihduntaa. Se on kuitupitoisesti köyhää ravintoa.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/maito.htm

    • kikkihiiri7cm

      Hyvä valinta. Ei ole mitään perusteita syödä maitotuotteita. Enemmän vihanneksia ja hedelmiä, niistä saat kuitua. Valkuaista saa ilman maitotuotteitakin ihan riittämiin.

    • mmaauyt

      Asian meininkiä jättää maitoa ja rahkat hyllylle
      https://www.youtube.com/watch?v=DpEzwKCYL6k

    • maidoton

      maito ei ole ihmisen ravintoa imeväisvaiheen jälkeen. Mikään eläin ei juo maitoa aikuisena kuin ihminen.

    • MrJuha82outolintu

      Maito on hyvää, tekee hyvää luustolle.
      Kaikki jos kielletään, niin ei sekään mee hyvään.
      Kaikkea KOHTUUDELLA on jonkun viisaan filosofin toteamus.
      Haloo ihmiset!!!!!!!!!!!
      Liian ahdasmielinen ajattelu ei oo hyvästä.
      Hermot siinä menee.
      =)

      • maidoton

        On paljon muitakin asioita jotka tekee hyvää luustolle kuin maito. Ja jos kokee, että olo ja tulokset paranee ilman maitotuotteita, niin ei kai niitä pakko ole syödä. Kukaan ei ole maitoa kieltämässä, sä voit ihan rauhassa jatkaa rahkan syömistä. Mie jätän väliin, parempiakin vaihtoehtoja on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe