turvallisuuskomitean=) virtanen

kimmosusi

Jenkeissä oppinsa saanut sotahaukka virtanen(samanlainen oikeistolainen kuin surullisen kuuluisa torsti siren)on aloittanut suomalaisten jakamisen hyviin ja pahoihin.
Pahoja on ne jotka vastustavat natotusta,heidät luokitellaan venäjän trolleiksi.Uskomatonta pas,kanjauhantaa jonka takana on tämä kamreeri Niinistön kykypuolue.
Siinä meillä on oikea koko kansan presidentti,hyi helvetti....
Kumma jos muut puolueet eivät herää tähän jatkuvaan yhden puolueen vastuuttomaan häiriköintiin.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokoomustrolli

      Virtasen selittelyt ovat todella poikkitieteellisiä, ne ovat nimittäin kotoisin sylttytehtaasta eli kokoomuksesta.
      Mielipidekirjoittaja, joka vastustaa Natoa ja on rauhan kannalla, ei ole Virtasen mainitsema trollaaja.
      Trollausta on se, että yritetään vaikuttaa kokoomusmedian kautta jatkuvalla pommittamisella Suomalaisiin tavallisiin ihmisiin.
      Se ei tosin onnistu, emme ole niin tyhmiä että menisimme tuohon miinaan. Meillä on ollut hyvät välit jo 70-vuotta naapurimaamme kanssa.
      Kokoomuslainen Nato-trollaus pikemminkin nostaa vain vastustusta Natoa kohtaan.

      • täysin kyllästynyt

        lue nyt sinäkin pertti "natostondis" salolainen myös tämä ja usko vähitellen, että me ei niellä sun tuottamaa skeidaa. katsele vaikka ikkunastasi lumisadetta, se rauhoittaa......


      • Ei ääniä kok
        täysin kyllästynyt kirjoitti:

        lue nyt sinäkin pertti "natostondis" salolainen myös tämä ja usko vähitellen, että me ei niellä sun tuottamaa skeidaa. katsele vaikka ikkunastasi lumisadetta, se rauhoittaa......

        Hulluja nuo Natokiimaiset kokoomuslaiset.


    • tosi on

      Media haluaa kaikki muut karanteeniin vain äärioikeistolla on oikeus
      ilmaista mielipiteitään.
      Muut ovat vaarallisia nim. heidän kannatukselleen.

    • Halla-ahon-äänestäjä

      KETKÄ TAISTELEIVAT ETURINTAMASSA PUTINISTIEN TROLLIARMEIJAA VASTAAAN?
      Suomen poliittinen johto piilottelee
      KAKSI NUORTA NAISTA TAISTELEE SUOMEN ITSENÄISYYDEN PUOLESTA

      MUTTA STUBB JA ULKOPOLIITTINEN MUU JOHTO ON HILJAA

      KISSA-HALONEN EI OLE tietenkään mistään mitään vaikka kävi 27 kertaa
      vierailulla Putiniassa, silti ei ole mitään asiantuntemusta

      Väinö Linna kertoi Tuntemattomassa, kuinka nuoret parikymppiset miehet taistelivat
      itsenäisyytemme puolesta Stalinia vastaan lottien avulla

      Nyt kaksi nuorta naista taistelee eturintamassa
      mutta ulkopoliittinen lökäpöksyjohto
      puuhastelee selän takana ties mitä puuhastelee euro-politiikkaa

      Kuuntele keskustelu Putinin röyhkeästä trolliarmeijasta

      Rohkeat nuoret naiset taistelun eturintamassa
      http://areena.yle.fi/tv/2623612

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe