Rakkauttako

Umpirehellinen

Miten normaalit kanssaihmisenne, jotka rakastavat teitä, käyttäytyvät teitä kohtaan?
On ollut suhteessani paljon puhetta tästä. Minulla puhelin aina pöydällä ja miehellä puhelin aina mukana, ei paskalle voi mennä kuin puhelimen kanssa. On kaikesta valehdellut ja luvannut kaikkea (ei materiaalia). Mitkään lupaukset eivät ole toteutuneet. Aina keksii tekosyyn, miksi ei ole toteutunut. Minä en enää katso tuommoista valehtelijaa, on aina ollut samanlainen. Olemme tunteneet vuosikymmeniä, mutta nyt tuli stoppi.
Ja meni luotto miehiin täysin.Sitä ei saa hevillä takaisin.

19

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savolaiskierot

      Normaalisti käyttäytyvä mieshän tuo tuntuu olevan-nimittäin pmäellä. Siellä teidän junttilassanne ei rehellisiä ihmisiä olekaan, sellainen naurettaisiin hulluna ulos kylästä.

    • Kolovedenkolvi

      Mitä tykkäät mennä veneelle Saimaalle kun lakanoissa on aina eri naisen haju.

      • OutiKouvolastaHkuppi

        Kävin minäkin Savonlinnan suunnalla Haukivedellä laituririssa yön naitava yhdellä isolla veneellä ja hyvin itserakkaan karvaisen miehen kanssa-


      • älyhii

        Narsismi ja alkoholismi ovat ainoita todellisia rakkauden muotoja täällä, muut ovat huijausta.


    • 2EriJohannaa

      Toinen nääs Tampereelta kahden lapsen yksinhuoltaja äiti ja toinen Pieksämäen piikasin tiukkapiip. Sitä tietoa ei ole edes Ratakadun varastomiehillä kumpi oli parempi.

    • Pieksämäenpiikasin

      Se on ollut minä vaan minun äiti

      • 1981

        Todella surullista jos asiat ajautuneet tollaseen pisteeseen...


      • Niinpäonsurullista

        Tuohan on sen toisen naisen syntymävuosi. Eikö ole iloinen asia kun vanhempi mies saa opettaa nuorempaa naista naimaan.


    • Kalakarikalaikari

      Minä nain ja nain ja nain näitä kaikkia naisia

      • suoli

        Ykköseen vai Kakkoseen ??


    • hehhehhee

      pmäen läskit juopot h...at kyttäävät savolaistollojen kaljamaha ukkojensa puhelut ja lakanat ja luulevat ressukat vielä että se turjake kelpaa ulkopaikkakuntalaisillekin. Ei se sun paskanhajuinen törkyturpasi missään Saimaalla veneilemässä ole ollut-Pieksänjärven rantapusikoissa könysi kännissä yhtä kännisen ja sekopäisen naapurinakan kanssa. Kysele naapureiltasi vaan. Ja sukulaisesi-siskosi ja veljesi akka saattaisivat jotakin tietää myös.

      • Kapteeninvieraskirja

        Aamulla kapteeni ottaa rakkauden eritteille tuoksuvan hytin hyllystä vieraskirjan ja kirjoittaa siihen vieraan nimen. Pyydettäessä nimikirjoitusta naitu neito huomaa että kirjaan on kirjoitettu kaikki aikaisemmin patjana käyneiden naisten nimet. Ei tarvitse vieras aamupesua eikä aamupalaa. Ryynit valuu lompsasta pitkin autonpenkkiä kun paahdetaan kotia kohti. Eikä tämäkään nainen varmasti kerro naistuttavilleen missä oli käynyt muiden jatkona patjana. Turha vaiva, kynämies kertoo seuraavassa saunaillassa muutaman kossun jälkeen ketä ja varsinkin kenen eukkoja on käynyt bylsimässä. Niin se maine kasvaa. Toivoo vain että saisi ennen töihin menoa polvet yhteen. Sellaista se on veneily Saimaalla.


      • Miehellävainkanootti

        Kyllä me naiset Pieksämäellä tiedetään minkä veneen alla on isoin köli. Hyvät kellot kauas kilisee varsinkin tyhjänä. Puskaradiot toimii.


    • OlikoRantasalmenlaituri

      Missä kävit punkkaamassa.

    • ihanhyvänäin

      ´Kenkää sai puoliso,kun löytyi puhelimesta todisteita pettämisestä.Siksi se puhelin otetaan mukaan paskalle,kun siellä on salarakkaiden tekstiviestit;)

    • Seurakuntaopisto

      Minua ei ole ikinä naitu niin hyvin kun vaalea karvainen mies Pieksämäeltä Saimaalla

      • Kölipohjassa

        Painoiko kunnolla vastalaineeseen?


    • Fuck-buddy

      Jos haluaa pelkkää seksiä,varmasti ok seuraa,mutta muistakaa kondomi.Kun ei tiedä missä liemissä on sauvaansa lilluttanut.Kondomi ei estä tuntoa.Magic on hyvä.

      • Lestanaisiapannaanaina

        Paljaalla


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe