Millaisen viestin haluaisit häneltä?

IRL IRL

.

117

1630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulisin heti

      Tuu tänne

    • odotan tätä

      Sana vapaa. Nähdään xx.xx. päivänä xxxxx:ssa :)

      • tökstökstöks

        lupaan, jos laitat viestin, niin soitan sulle huomenna. olet niin rakas. Mitä enemmän luen sinua, sitä rakkaammaksi tulet minussa. näkeminen voisi olla ensi viikolla, valitettavasti. Nyt ei pysty millään


    • Minulle saa

      "saako sinulle antaa pusun"

    • 12+13

      Mulle riittäisi vaikka laittaisit vaan Moi:) Kunhan saisin varmuuden, että se olet sinä. Laita minulle huomenna viesti, ei haittaa, jos menee väärälle tyypille, eihän täällä kukaan tunne ketään, joten viesti sinne tai tänne (mä en uskalla). Ihan totta

    • liibslaabs

      "Uskon ettet kirjoita näitä kaikkia minuun sopivia viestejä täällä"

    • Ymmärtäisit jo

      A..a
      En haluaisi sinulta enää yhtään yhteydenottoa IRL. Kohta jo vuosi menyt.. Vois lopettaa jo sen pelleilyn

      • 10010

        Omin.Tuon voi sanoa ihan kasvotusten niin varmaan ymmärtää ja uskotko hänen viestittelevän.Kai hän irl käyttäytymisestä jotain yhdistelee.Älkää nähkö mörköjä siellä missä niitä ei ole. Eikä varmaan kenenkään elämää häiritse.Kuka pelleilee


    • Simppeli..

      "Moi, mitä kuuluu?"

    • ei taitaisi uskaltaa

      Missä viivyt, oon odottanut sua jo vaikka kuinka kauan, (tähän kohtaan nimi niin ei voisi kuvitella että on saanut vahingossa jollekin toiselle tarkoitetun viestin)? Saa siinä muutakin olla, esim. että keitto/kahvisi/teesi jäähtyy jo/jäätelö sulaa/bensa loppuu/uni tulee/kengät jäätyy hankeen/naapuri soittaa poliisit/lääkärit/akku loppuu jne.

      Pelkkä moikin riittäisi kuten yllä kirjoitettiin.

      • Hangessaollaan

        Tuo oli huippu. Mä voisin laittaa tuon "missä viivyt, piip, oon odottanut sua jo liian pitkään, kengät jäätyy hankeen ja akkukin loppuu! " numerosta en vois erehtyä.


    • Odottelenvieläkin

      Tällaisen: haluaisin jutella, voitaisko?

      • mitenkässitten

        mutta jos ei ole varma numerosta????


      • kysyvä
        mitenkässitten kirjoitti:

        mutta jos ei ole varma numerosta????

        sen saa numero tiedustelusta


    • sinisilmälle

      Mulla on ikävä. Voitaisko nähdä?

      • puhelimeen

        riippuu kelle on tarkoitettu ,ilman muuta voidaan kun laitat viestiä


    • voittullakoskavaan

      Tulenko sun luoksesi?

    • saippuakauppias

      "Hei tyttö-olen lukenut ajatuksiasi jo pitkään koska olen siellä jatkuvasti. Olet muutenkin läpinäkyvä tapaus. Lopeta tuo älytön luimuilu ja roudaa se perseesi tänne (paikka). Tarvitset minua.

      • ErilainenIhmismaku

        Hyi, ällöttävyyden huippu.


      • saippuakauppias
        ErilainenIhmismaku kirjoitti:

        Hyi, ällöttävyyden huippu.

        Hmm, niin huumori on mielestäni täysin sallittua. Todellisuudessa mikä tahansa viesti toimisi, vaikka sellainen, että tulen ikkunasi alle soittamaan huilua kello xx. Menisin tsekkaamaan, vaikken prinsessasatuihin hirveästi luota. Prinsessojen tornit on sen verran huojuvat, että huonohan niissä on asua.


      • ikävä

        mun torni on vahva rohkeesti vaan lettiä en sori voi heittää!!ikävä


      • HihiPerse
        saippuakauppias kirjoitti:

        Hmm, niin huumori on mielestäni täysin sallittua. Todellisuudessa mikä tahansa viesti toimisi, vaikka sellainen, että tulen ikkunasi alle soittamaan huilua kello xx. Menisin tsekkaamaan, vaikken prinsessasatuihin hirveästi luota. Prinsessojen tornit on sen verran huojuvat, että huonohan niissä on asua.

        Aivan, on erilaisia huumorintajuja. Jo teini-ikäisenä kyllästytti ihmisten halventaminen keskittymällä heidän ruumiinosiinsa. Joitakin ei tietysti kyllästytä sama levy 50 vuoden jälkeenkään.


      • edelläpuuhun

        Se on sellainen sanonta se. Ei sinänsä liityy ahteriin, toki senkin diggaamisesta oisin otettu. Se pääkin yleensä raahautuu mukana kun saa perseensä liikkeelle.


      • saippuainen
        ikävä kirjoitti:

        mun torni on vahva rohkeesti vaan lettiä en sori voi heittää!!ikävä

        Toivotaan et prinssisi jaksaa kavuta torniisi :)


    • rrr-

      "Moi, mitä kuuluu?" riittäisi hyvin. Jos ei kohta ala kuulumaan, niin teen sen itse. Tää uusi palsta on nimittäin ihan p*rseestä! En jaksa tätä enää! Kulta haluun kainaloon <33

    • lähettäisin

      Ihan millasen vaan kunhan se olisi jotain kivaa, mistä ilahtuisin <3

    • joo-oo

      kerro viestissäsi, mitä paikkoja sinua kolottaa, ja että ne täytyy kuntouttaa ensin

    • p-p-p--

      "Täs on mun numba, helistä. :)"

      Ihan vaan tollanen.

      • Enooikinähelistänyhänel

        Tää on kiva. Helistäisin heti.


    • vaikkapaaaa

      Vaikka sellasen että tiedät että kuulutaan yhteen joten alahan tulla tänne sieltä jo, ikävä <3

    • SiinäKaikki

      Anteeksi

      • kunnioitan

        tuohanolisihyvähommatuo


      • niinminäkin
        kunnioitan kirjoitti:

        tuohanolisihyvähommatuo

        Mul on sellanen tunne että mun pitäis pyytää yheltä naiselta anteeksi. Oon siis mies ite.


      • kettujaprinssi

        Mulla on sellainen olo,että haluaisin antaa yhdelle miehelle anteeksi.


      • niinminäkin
        kettujaprinssi kirjoitti:

        Mulla on sellainen olo,että haluaisin antaa yhdelle miehelle anteeksi.

        Millainenkohan tää mies mahtaa olla kelle voisit antaa anteeksi?


    • Viesti-viesti

      Haluan henkilökohtaisen viestin. En halua tänne ainuttakaan viestiä keneltäkään.

    • mahdollisimma

      rehellisen

    • joitainkivaa

      ihan millaisen vain, kunhan siinä olisi keneltä se on ettei tarttis arvailla ;)

      • varhaisdementia

        Joo, se on kyllä aika paha jos se unohtuu;)


    • merkkierkki

      Hei ! Miten olis kahvit illalla/ viikonloppuna?

    • jotaintällästä

      Nyt ihan oikeesti hetken mietin millaisen viestin haluaisin. Ensin tietysti olis kiva, että tietäisin viestin olevan minulle, vaikka se on kyllä tässä viidakossa aika utopistista ja kuka niitä minulle edes lähettelisi. Viesti voisi olla hauska ja sellainen josta jää hyvä mieli. Huumori on aina paikallaan kunhan se ei loukkaa ketään. Nämä ruumiinosaviestit eivät uppoa minuun, eikä kiroilu.

    • Laitatämä

      Minusta tuli eilen isä ja olen maailman onnellisin mies.

      • tämänlaitoit

        Voi kun kiva, onnea vaan sulle! Kumpi tuli? Niin jos nyt sitten oot tosissas?


    • suustasuuhun

      häneltä henkilökohtaisesti :)

    • kelpais1viesti

      Täällä en halua viestiä. Textarina voisin ottaa sellasen yksinkertasen et tavataaks viikonloppuna tai ens viikolla.

    • IrlIrl

      Voitaisko vielä tavata?

    • sitähän-tässä

      sellaisen

    • taitaaolla

      parempi viestittä.

      • sillähän-siitä-selviää

        Mitäpä, jos vaikka tulisit ja jäisit, nauttisit, rentoutuisit, rakastaisit, hyväilisit, jne.


      • miksikummassa
        sillähän-siitä-selviää kirjoitti:

        Mitäpä, jos vaikka tulisit ja jäisit, nauttisit, rentoutuisit, rakastaisit, hyväilisit, jne.

        niin tekisin?


      • Pitäähän-sinunkin

        nauttia elämästä ja sen suomista mahdollisuuksista.


    • aluksi

      ihan mikä vaan textari kelpaa.vaikka mitä hänelle kuuluu?

    • m-n-m-n

      Kivan

    • ikävä

      Ajatus hänestä sattuu yhä..
      Mut yritetään silti, eli jotain tälllaista:
      Minulla olisi yksi ylimääränen viltti ja termarillinen kahvia jos kiinnostaisi lähteä katsomaan vaikka tähtiä..

      • annavalopimeään

        Tää olis aika kiva saada. Voisin tehdä eväät jos toisit sen viltin ja kahveet.


    • eiksniinettävalehtelit

      Perun vastaukseni ja alan sun kanssa salasuhteeseen ;)

      • kuvottaa

        HYI! Ei aleta mihinkään salasuhteisiin!


      • järkeevaieioo

        En tiiä missäkö valehtelin? En missään asiassa tietääkseni...Mutta sä saat järjestellä tota asiaa...jos tää siis ois mulle ;)


    • Päivivain

      Esim: Oon aatellu sua.
      Mutta ei hän o :D

      • Joujout

        Poika nimeltä Päivi?


      • Päivivain

        Tai vaikka mitä kuuluu?


    • haaveidentakaa

      Meidän kahden yhteinen taival olisi suotavaa alkaa justnytheti :)

    • keskustelu2015

      Ei mitään kauheen pitkää

      • LyhyestäVirsiKaunis

        Mo!


    • Yhdessähauskempiegkä

      Tänä iltana ois ihana saada viesti "moi, ei oo mitää tekemistä. Haluisitko et tulisin sun luo?"

    • Vaikkasemmosen

      et anteeks mutta mulla kesti hetken aikaa tajuta et oot mun elämäni nainen, mut haluisitko vielä olla sitä mulle? ;)

    • Adios_

      Ei tule viestiä puolin eikä toisin! Turha pohtia tällaista...

      • SiltiVoiHaluta

        Kysymyshän kuului, millaisen viestin haluaisit. Jossittelua...

        Mä en vastaa, koska en edes halua häneltä enää viestiä. En, vaikka pidän hänestä edelleen ihan liikaa.


      • jooooooo

        Itsensä kiduttamista, kuten koko palsta...


    • enmuuta

      Haluaisin häneltä viestin jossa hän pyytäisi anteeksi tiettyjä vanhoja viestejään ja ilkeyttään.

      • vaikuinka

        Ja itselläsikö ei sitten ole mitään anteeksi pyydettävää? Mitäpä jos aloittaisit itse ensin?


      • niinsiis

        varsinkin jos tämä tilanne on semmoinen ettet ole pahemmin vastaillut hänen viesteihinsä. silloin siinä on aika iso kynnys sillä toisella enää mitään viestitellä.


      • josolisimulle

        Et vastannut edelliseenkään anteeksi pyyntööni mitään joten enpä taida enää vaikka mieli tekisikin...


    • enmiitääämuuta

      Voisinko tulla luoksesi viikonloppuna

    • enmuuta

      Minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää. Hänellä paljon. Joskus voi oikeasti olla jopa näinkin. Enpä vastaile hänen viesteihinsä koska anteeksipyyntöä ei ole tullut. Muuta hänen on turha viestitellä.

      • onkonäii

        Mitä niin pahas hän on sitten tehnyt?


      • korjauss
        onkonäii kirjoitti:

        Mitä niin pahas hän on sitten tehnyt?

        Niin pahaa


    • tälläsen

      sä oot hölmö.

    • tälläisenhaluaisin

      Voitasko jatkaa tutustumista puhtaalta pöydältä?

      • toivoisin

        Tälläisen viestin minäkin toivoisin. Mieheltä.


    • haaveeksjäää

      Tälläisen "en oo unohtanut sua"

      • haaveettodeksi

        No laita itse ensin niin jospa saisit takaisin et "en mäkään sua" ;)


      • haaveeksjää

        En usko että saisin...


    • kuvittelenvaaan

      yhelt miehelt haluisin "toteutetaanko nyt se mistä joskus oli puhe ;) "

    • Esimerkiksi

      Hei, tarvitsen sinua... (On ollut ikävä)

    • kunhanmietein

      Vaikka " olis kiva nähdä" miehelt toivoisin

    • ihanaatokiois

      "ääh kaikki meni miten meni mutta voitaisko vielä nähdä"

    • mieheltäEtoivon

      EI ehditty tutustua alotettaisko uudestaan?

      • riippuuu

        Oletko Martti Alanen?


    • Mitään_muuta

      Haluaisin tavata.

    • snowmama

      Mies pyytäis anteeksi ja et se tajus nyt et se teki pahasti. Muuta ei tarttekaan sitten.

      • yksmiesvaa

        Anteeks.


    • aulisgerlander

      hyvää iltaa

    • muttaeiniinei

      "Lähtisitkö kahville joskus?" Olishan se kiva ja toi riittäis ens alkuun.

      • mustaamokkaa

        "Kahvillepa" hyvinkin.


      • minustaeiolesiihen

        En kykenisi juomaan sitä kahvia hänen seurassaan. En pystyis varmaan syömäänkään mitään. Mutta voisin katsoa, kun hän juo kahvia :)


    • piiippiiip

      miksi olit niin nuija

      • entiedä1

        niin en tiedä :/


      • kerrohanvaanrohkeasti
        entiedä1 kirjoitti:

        niin en tiedä :/

        Varmasti tiiät?


      • entiedä1
        kerrohanvaanrohkeasti kirjoitti:

        Varmasti tiiät?

        Olin hämmentynyt ja iski pien ujous päälle.


    • Hoonainen

      Tahtoisin tavata sinut.

    • taiihanmitävaiin

      Vaikka sellasen että mulla on ikävä sua muru, nähtäiskö jossain? :)

    • pistäväteston

      Kuva tisseistä tai tuherosta olisi kiva. Harmi kun tytöt ei tykkää pippelikuvista.

    • kunpahänrohkenisi

      Vaikka vaan pelkkä " moi" tai "ikävä" nekin riittäisi

    • majakkajaperävaunu

      Vaikka sinulla on ollut epävarmat hetkesi ja et ole ollut varma mitä haluat tulevaisuudeltasi, niin Minun rakkauteni haluat usko pois, on vain kasvanut päivä päivältä ikävä sinua kohtaan.

    • ihan-vaan-näin

      "olisi hieno jutella"

    • 1910

      Jos hän alkuun laittaisi uuden numeronsa ja vaikka sivusta kutsuisi itsensä kahville niin tämä tyttö voisi olla sekaisin hyvällä tavalla

    • 10v_nuorempinainenp

      Jos tyhjänkin viestin saisin... olisin ilahtunut, valmis viestimään takaisin ja kertomaan, että kaipaan, olisi kiva jutella ja minulla on tunteita....

      • vier

        vastaisit tyhjään viestiin?


      • 10v_nuorempinainenp
        vier kirjoitti:

        vastaisit tyhjään viestiin?

        Kyllä


      • vier

        niin mäkin :) voitais aloittaa sillä, että laitetaan toisillemme tyhjät viestit, haha. sä eka!


    • 1per10000000

      Jos hän kirjoittaisi: "mitäpä se hommailee", niin tietäisin mitä tuleman pitää. Mutta todennäköisempi olisi ehkä "oletko se sinä, joka oot voittanut **: ssa eurojackpotissa?" Eli todennäköisyys molemille meeelko pieni :D

    • aikapehvasta

      Voi h3lvata sentään 110 viestiä siitä, millaisen viestin haluaisit. Kaikki kun olis laittanut viestin sille jota kaipaa sen sijaan senkin puupäät että tungitte ne tänne.

    • fdslkfsödkfs

      do-do-dosikko.. siis sinä yllä :=)

    • sydän-tykyttäisi

      mun mielestä oli ihan kauheeta mitä tapahtui. olisi ihana nähdä ja jutella. tunteet eivät ole kadonneet mihinkään. ei satuteta toisiamme.

    • triyyyyvbu

      muistatko kun käveltiin 12345678 rannassa ja katsottiin tähtiä? muistatko?

    • sopiva-sävy

      kukkuu :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe