Huipputulos!

Huippulaite

http://www.kauppalehti.fi/uutiset/apple-loi-luun-kurkkuun-epailijoille---huipputulos/F5e2nWzH?_ga=1.192034730.1491617379.1415434970

Tämä linkki puhukoon puolestaan. Mitä tähän sanoo palstan trollit?

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LujaaLaatua-i
      • Huippulaite

        Tarkoitan trolleilla heitä, jotka vuodesta toiseen sanovat, että Applen alamäki on tulossa tai jo alkanut. Vaikka suuri innovaattori Jobbs kuoli, Apple ei kuollut. Ei sinne päinkään...


    • iPoni

      Maailma on täydellinen kun kaikilla on iPhone.
      ........Tähän pyritään.

      • Näin-

        Tämän ovat havainneet he, joilla on iPhone, koska sitä myydään entistä enemmän ja enemmän ja enemmän.


      • MiljonääriOltava

        Eräskin on ostnut kaikki...2, 2(3g), 3, 3gs, 4, 4$, 5, 5c, 5$ ja kuutosen

        ja apple kiittää !


      • Ostovoimaa-on

        Lisäksi vielä iPad mallit ja muutama Mac. Minulla. Kiva ostella, kun on millä ostaa. :) Mene sinä köyhä kyykkyyn!


      • Ipadilä
        Ostovoimaa-on kirjoitti:

        Lisäksi vielä iPad mallit ja muutama Mac. Minulla. Kiva ostella, kun on millä ostaa. :) Mene sinä köyhä kyykkyyn!

        Laitteiden naurettava ylihinta ja se että raksii rahat sellaiseen laittaa ei tee niistä yhtään sen parempia, se on oma harhakuva.


      • Ostovoimaa
        Ipadilä kirjoitti:

        Laitteiden naurettava ylihinta ja se että raksii rahat sellaiseen laittaa ei tee niistä yhtään sen parempia, se on oma harhakuva.

        Mikä on sitten parempi ja miksi se on parempi?


      • Ipadilä

        En sanonut että applen laitteet olisi huonoja, ne on hyviä laitteita mutta ylihintaisia.
        Jos puhelimista puhutaan niin Android tai Lumia on ainut järkevä valinta.
        Tietokoneissa Windows ja tableteissa Windows.
        ipad on loistava laite mutta ylihintainen, omistan minäkin sellaisen mutta Windows tabletit menee edelle niistäkin, android ei mene edes ipadin edelle.


      • Hyviä_iPhonepuhelimia

        " En sanonut että applen laitteet olisi huonoja, ne on hyviä laitteita mutta "

        Samsungitgo sitten ovat halpoja? Samsungin huippulaite vain 16 gigasella muistilla maksaa saman, kuin kallein iPhone.


      • Ipadilä
        Hyviä_iPhonepuhelimia kirjoitti:

        " En sanonut että applen laitteet olisi huonoja, ne on hyviä laitteita mutta "

        Samsungitgo sitten ovat halpoja? Samsungin huippulaite vain 16 gigasella muistilla maksaa saman, kuin kallein iPhone.

        Yleisesti on halvempia ja kun odottaa hintaa pudotetaan.
        Applen ylihintaiset laitteet ei pudota hintoja oikeastaan koskaan joka on naurettavaa.
        Muutenkin aika käsittämättömiä rajotteita, ei muistikorttia, sisäinen muisti maksaa 100€ aina kun haluaa lisää, lisälaiteet on ylihintaisia jne...
        Eli pelkkä rahastus mielessä.

        Miksi en ostaisi halvemmalla jossa saa enemmän?


      • Halvalla-ei-hyvää
        Ipadilä kirjoitti:

        Yleisesti on halvempia ja kun odottaa hintaa pudotetaan.
        Applen ylihintaiset laitteet ei pudota hintoja oikeastaan koskaan joka on naurettavaa.
        Muutenkin aika käsittämättömiä rajotteita, ei muistikorttia, sisäinen muisti maksaa 100€ aina kun haluaa lisää, lisälaiteet on ylihintaisia jne...
        Eli pelkkä rahastus mielessä.

        Miksi en ostaisi halvemmalla jossa saa enemmän?

        Sinunkin pitäisi muistaa eräs köyhän motto: Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, tai halvalla ei saa hyvää. Itse olen todennut tämän jo kauan sitten ja ostan aina parasta. On se sitten auto, moottoripyörä, työkalu tai puhelin.


      • köyhyysraja-
        Halvalla-ei-hyvää kirjoitti:

        Sinunkin pitäisi muistaa eräs köyhän motto: Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, tai halvalla ei saa hyvää. Itse olen todennut tämän jo kauan sitten ja ostan aina parasta. On se sitten auto, moottoripyörä, työkalu tai puhelin.

        ylihintaa ei kuitenkaan kannata maksaa.


      • Mosse-
        Halvalla-ei-hyvää kirjoitti:

        Sinunkin pitäisi muistaa eräs köyhän motto: Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, tai halvalla ei saa hyvää. Itse olen todennut tämän jo kauan sitten ja ostan aina parasta. On se sitten auto, moottoripyörä, työkalu tai puhelin.

        Apple ainakaan ei ole parasta vaikka hinta onkin parasta, eli suurin ylihinta.
        Sama kun myisi hernekeittoa 100€ hintaan ja toinen vastaava olisi normaalihintainen, silti se 100€ hernekeitto ei ole sen parempaa.

        Toki sinappia kun laittaa niin hernekeitto on parempaa, tä, misä mää oon?


      • Halvalla-ei-hyvää
        köyhyysraja- kirjoitti:

        ylihintaa ei kuitenkaan kannata maksaa.

        Jostakin syystä kuitenkin myynti kasvoi, vaikka iPhonen hinta nousi. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kallein iPhone tonnin hintaan on hintansa arvoinen. Kolme kuukautta sellainen ollut, eikä harmita hankinta. Loistopeli! Jos ei oo varaa, osta se satasen antero.


      • toteaja-
        Halvalla-ei-hyvää kirjoitti:

        Jostakin syystä kuitenkin myynti kasvoi, vaikka iPhonen hinta nousi. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kallein iPhone tonnin hintaan on hintansa arvoinen. Kolme kuukautta sellainen ollut, eikä harmita hankinta. Loistopeli! Jos ei oo varaa, osta se satasen antero.

        monet ostavat iPhonen kohentaakseen heikkoa itsetuntoaan.


      • Halvalla-ei-hyvää
        toteaja- kirjoitti:

        monet ostavat iPhonen kohentaakseen heikkoa itsetuntoaan.

        Et sitten muuta syytä keksinyt sanoa?? Itsetuntoni on ollut aina vahva, enkä osta puhelinta koskaan itselleni siksi, että pitäisi toisille näyttää. Kyllä se on ihan siksi, että pidän siitä. Kokeiltu on männä vuosien aikana ihan kaikkia matkaviestimiä alkaen NMT 450 autolaitteista unohtamatta ARP:tä. Kymmeniä laitteita ollut, eikä itsetunnossa ole vikaa. Miten on oman itsetuntosi laita, sinullahan imeisesti ei ole Applea? ;)


    • Ripulikastike

      Vai että tonni sopiva hinta puhelimesta, huh huh, no maailmaan mahtuu monenmoista hiihtäjää.
      Niin ylihintainen kun olla ja voi, halvempi hinta olisi paikallaan, myyntikin olisi parempi.
      Miten se menikään, ahneella on...

      • Halvallei-hyvää

        Hyvästä kannattaa maksaa. Meillä on ihan jokaisella samanlinen loppu - hauta.


      • Halvallei-hyvää
        Halvallei-hyvää kirjoitti:

        Hyvästä kannattaa maksaa. Meillä on ihan jokaisella samanlinen loppu - hauta.

        Tottakai hyvästä oannattaa maksaa mutta on silkkaa tyhmyyttä maksaa ylihintaa.
        Ostatko minulta hernekeittopurkin?
        Hernekeitto ei maksa kuin 200€, on muuten hyvää.

        Halvemmalla saa hyvää kanssa, ios laitteet on ylihinnoiteltuja ja rajoitettuja.


      • Näinsemenee

        MinuniPhoneni ei rajoita minua mitenkään. Saan laitteelta irti kaiken, mitä haluan. Enemmänkin toimintoja olisi, en vain tarvitse. No, jos haluaa räpeltää, virittää, räplätä, kokeilla, tarvitsee vilkkuvia widgettejä, välkkyviä valoja, roottaamisia, jailbreakkejä, jakaa kavereiden kanssa musaa, kuvia, ohjelmia, kaikkea roskaa pitää ostaa joku muu, kuin iPhone. Jos haluaa toimivuutta, sulavuutta, aikuisten puhelinta, osta iPhone. Aikuisten oikeasti. Lapset leikkii halvoilla leluilla. Kiva, että lapsillekkin on tarjolla leluja...


      • se-ei-mene-niin
        Näinsemenee kirjoitti:

        MinuniPhoneni ei rajoita minua mitenkään. Saan laitteelta irti kaiken, mitä haluan. Enemmänkin toimintoja olisi, en vain tarvitse. No, jos haluaa räpeltää, virittää, räplätä, kokeilla, tarvitsee vilkkuvia widgettejä, välkkyviä valoja, roottaamisia, jailbreakkejä, jakaa kavereiden kanssa musaa, kuvia, ohjelmia, kaikkea roskaa pitää ostaa joku muu, kuin iPhone. Jos haluaa toimivuutta, sulavuutta, aikuisten puhelinta, osta iPhone. Aikuisten oikeasti. Lapset leikkii halvoilla leluilla. Kiva, että lapsillekkin on tarjolla leluja...

        Kyllä se sinun iphonesi rajoittaa paljon.
        Kuvia et saa laitteeseen ulkoiselta kiintolevyltä esimerkiksi editointia varten, muistikorttia et saa jne.
        Musiikkia varten tarvitset itunesin ja paljon on puutteita mitkä on ollut vuosia muissa merkeissä ja malleissa vakiokauraa, miksi rahastetaan ja pihdataan ominaisuuksia.
        Se ei ole mitään halua räpeltää ja virittää jos laitteella voi tehdä helposti asioita.

        Tuskin sellaista tietokonettakaan käyttäisit jossa ei olisi kiintolevyä mahdollista asentaa tai monitoria vaan pitäisi tyytyä siihen mitä on.
        Se jos tajuaa edes hieman sinua paremmin tietotekniikasta ei ole lapsien leikkimistä, mistään helvetn säätämisistä en puhu, niistä en perusta.


        ios laitteen omistaminen ei tee sinusta sen aikuisempaa, päin vastoin, jos edes luulee tuollaista että jonkun laitteen omistaminen on aikuisten hommaa tai lasten hommaa niin kannattaa hieman pohdiskella asioita toisenkin kerran, jos nyt kykenee, kaikki ei näköjään kykene.

        En ole kyllä naurettavampaa tilitystä kuullut vuosikausiin.


      • Näin-se-menee
        se-ei-mene-niin kirjoitti:

        Kyllä se sinun iphonesi rajoittaa paljon.
        Kuvia et saa laitteeseen ulkoiselta kiintolevyltä esimerkiksi editointia varten, muistikorttia et saa jne.
        Musiikkia varten tarvitset itunesin ja paljon on puutteita mitkä on ollut vuosia muissa merkeissä ja malleissa vakiokauraa, miksi rahastetaan ja pihdataan ominaisuuksia.
        Se ei ole mitään halua räpeltää ja virittää jos laitteella voi tehdä helposti asioita.

        Tuskin sellaista tietokonettakaan käyttäisit jossa ei olisi kiintolevyä mahdollista asentaa tai monitoria vaan pitäisi tyytyä siihen mitä on.
        Se jos tajuaa edes hieman sinua paremmin tietotekniikasta ei ole lapsien leikkimistä, mistään helvetn säätämisistä en puhu, niistä en perusta.


        ios laitteen omistaminen ei tee sinusta sen aikuisempaa, päin vastoin, jos edes luulee tuollaista että jonkun laitteen omistaminen on aikuisten hommaa tai lasten hommaa niin kannattaa hieman pohdiskella asioita toisenkin kerran, jos nyt kykenee, kaikki ei näköjään kykene.

        En ole kyllä naurettavampaa tilitystä kuullut vuosikausiin.

        Siis tekstisi paljasti sinun olevan lapsonen vielä. Huomaan myös, että Appletietoutesi on vajavaista....


      • aslakki-
        Näin-se-menee kirjoitti:

        Siis tekstisi paljasti sinun olevan lapsonen vielä. Huomaan myös, että Appletietoutesi on vajavaista....

        appletietous se tietoisuuksista tärkein....


      • ei-mene
        Näin-se-menee kirjoitti:

        Siis tekstisi paljasti sinun olevan lapsonen vielä. Huomaan myös, että Appletietoutesi on vajavaista....

        Lapsonen, kohta nelikymppinen lapsonen, millä tavalla tekstini sellaista kertoo?
        Enemmän huomasin sinun tilityksestä että ei taida olla lapsuudesta vielä yli päästy.

        Apple tietouteni on taatusti sinua vahvempi, melko monta vuotta sattuu olemaan applen käyttöä takana, iphoneen en koske ennenkuin ylihinta saadaan alas.


      • Rikurikas_eurojaon
        ei-mene kirjoitti:

        Lapsonen, kohta nelikymppinen lapsonen, millä tavalla tekstini sellaista kertoo?
        Enemmän huomasin sinun tilityksestä että ei taida olla lapsuudesta vielä yli päästy.

        Apple tietouteni on taatusti sinua vahvempi, melko monta vuotta sattuu olemaan applen käyttöä takana, iphoneen en koske ennenkuin ylihinta saadaan alas.

        Lapsonen käyttelee sitten ihanmitävainmuuta puhelinta, jos ei halua maksaa. Köyhyys ei ole ilo vaikka se usein naurattaakin. Buuaaahh!


      • Näin-se-menee
        se-ei-mene-niin kirjoitti:

        Kyllä se sinun iphonesi rajoittaa paljon.
        Kuvia et saa laitteeseen ulkoiselta kiintolevyltä esimerkiksi editointia varten, muistikorttia et saa jne.
        Musiikkia varten tarvitset itunesin ja paljon on puutteita mitkä on ollut vuosia muissa merkeissä ja malleissa vakiokauraa, miksi rahastetaan ja pihdataan ominaisuuksia.
        Se ei ole mitään halua räpeltää ja virittää jos laitteella voi tehdä helposti asioita.

        Tuskin sellaista tietokonettakaan käyttäisit jossa ei olisi kiintolevyä mahdollista asentaa tai monitoria vaan pitäisi tyytyä siihen mitä on.
        Se jos tajuaa edes hieman sinua paremmin tietotekniikasta ei ole lapsien leikkimistä, mistään helvetn säätämisistä en puhu, niistä en perusta.


        ios laitteen omistaminen ei tee sinusta sen aikuisempaa, päin vastoin, jos edes luulee tuollaista että jonkun laitteen omistaminen on aikuisten hommaa tai lasten hommaa niin kannattaa hieman pohdiskella asioita toisenkin kerran, jos nyt kykenee, kaikki ei näköjään kykene.

        En ole kyllä naurettavampaa tilitystä kuullut vuosikausiin.

        "Kuvia et saa laitteeseen ulkoiselta kiintolevyltä esimerkiksi editointia varten, muistikorttia et saa jne. "

        Ajatko kuvat ulkopuoliselta kovalevyltä puhelimeen?? Editoitko kuvasi puhelimella?? Toope!

        "En ole kyllä naurettavampaa tilitystä kuullut vuosikausiin. " Naurattaa nää sinunkin jutut...


      • toopelle
        Näin-se-menee kirjoitti:

        "Kuvia et saa laitteeseen ulkoiselta kiintolevyltä esimerkiksi editointia varten, muistikorttia et saa jne. "

        Ajatko kuvat ulkopuoliselta kovalevyltä puhelimeen?? Editoitko kuvasi puhelimella?? Toope!

        "En ole kyllä naurettavampaa tilitystä kuullut vuosikausiin. " Naurattaa nää sinunkin jutut...

        Ajaisin mutta kun pitäisi ios laitteissa typerästi kierrättää esimerkiksi drop boxin kautta, voiko idioottimaisempaa olla kun ei saa muistikorttia.
        Editoin ipadillä videot TOOPE, MYÖS KUVAN KÄSITTELY TOOPE ONNISTUU KÄTEVÄSTI photoshopilla, TOOPE.

        Mikä tätiä mun faktoissa naurattaa, luuletko olevasi parempi kun maksat tyhjästä tonnin?


      • Näin-se-menee
        toopelle kirjoitti:

        Ajaisin mutta kun pitäisi ios laitteissa typerästi kierrättää esimerkiksi drop boxin kautta, voiko idioottimaisempaa olla kun ei saa muistikorttia.
        Editoin ipadillä videot TOOPE, MYÖS KUVAN KÄSITTELY TOOPE ONNISTUU KÄTEVÄSTI photoshopilla, TOOPE.

        Mikä tätiä mun faktoissa naurattaa, luuletko olevasi parempi kun maksat tyhjästä tonnin?

        Edelleen, Applen käyttö hukassa....

        Lopetan typerän kinaamisen tähän.


      • ei-mene
        Näin-se-menee kirjoitti:

        Edelleen, Applen käyttö hukassa....

        Lopetan typerän kinaamisen tähän.

        Teit tosiaan ketjusta todella typerän kuuloisen kinaamalla päivän selvistä asioista.
        Jos kerran applen käyttöni vuosien kokemuksella on hukassa niin kerrohan sitten missä se on hukassa, eli mitä teen väärin.
        Oletko koskaan testannut edes kuinka helppo on siirtää kuvat vaikkapa android pohjaisilla laitteilla sisään tai ulos?

        Taitaa rouvalla olla itsellä todella hukassa kokemukset yleensäkin näistä nykyajan vermeistä.


      • airdrop
        ei-mene kirjoitti:

        Teit tosiaan ketjusta todella typerän kuuloisen kinaamalla päivän selvistä asioista.
        Jos kerran applen käyttöni vuosien kokemuksella on hukassa niin kerrohan sitten missä se on hukassa, eli mitä teen väärin.
        Oletko koskaan testannut edes kuinka helppo on siirtää kuvat vaikkapa android pohjaisilla laitteilla sisään tai ulos?

        Taitaa rouvalla olla itsellä todella hukassa kokemukset yleensäkin näistä nykyajan vermeistä.

        En ole edellinen kirjoittaja. Itse siirrän airdropilla


      • ei-mene
        airdrop kirjoitti:

        En ole edellinen kirjoittaja. Itse siirrän airdropilla

        Eli nettipalvelulla, ongelmahan tässä on kun android ei tue mitään air droppeja, normaali bluetooth, kiintolevy tai muistikortti on yleinen siirtotapa.
        Drop box on kyllä toimiva mutta juuri siitä on kyse että miksi ei voi tuoda vaikka muistikorttia vaikka hinta on jo sellainen että pitäisi kyllä kaikki mahdollinen hienous löytyä.

        Siis tonnin laitteesta puuttuu jo satasen puhelmine ominaisuudet, huh huh.


      • ÖööÖÖÖAa
        ei-mene kirjoitti:

        Eli nettipalvelulla, ongelmahan tässä on kun android ei tue mitään air droppeja, normaali bluetooth, kiintolevy tai muistikortti on yleinen siirtotapa.
        Drop box on kyllä toimiva mutta juuri siitä on kyse että miksi ei voi tuoda vaikka muistikorttia vaikka hinta on jo sellainen että pitäisi kyllä kaikki mahdollinen hienous löytyä.

        Siis tonnin laitteesta puuttuu jo satasen puhelmine ominaisuudet, huh huh.

        Airdrop ei ole nettipalvelu. Etkös ollut asiantuntija, kun aloit Applea solvaamaan? Et edes tiedä mikä on airdrop? Ääliö!


      • LasseK
        ei-mene kirjoitti:

        Eli nettipalvelulla, ongelmahan tässä on kun android ei tue mitään air droppeja, normaali bluetooth, kiintolevy tai muistikortti on yleinen siirtotapa.
        Drop box on kyllä toimiva mutta juuri siitä on kyse että miksi ei voi tuoda vaikka muistikorttia vaikka hinta on jo sellainen että pitäisi kyllä kaikki mahdollinen hienous löytyä.

        Siis tonnin laitteesta puuttuu jo satasen puhelmine ominaisuudet, huh huh.

        Airdrop ei ole nettipalvelu. Etkös ollut asiantuntija, kun aloit Applea solvaamaan? Et edes tiedä mikä on airdrop?


      • Kusse
        LasseK kirjoitti:

        Airdrop ei ole nettipalvelu. Etkös ollut asiantuntija, kun aloit Applea solvaamaan? Et edes tiedä mikä on airdrop?

        Enhän minä ole asiantuntijaksi itseäni sanonut, kuitenkin tiedän applen laitteista paljon kun vuosia sellaisen olen omistanut, enkä ole solvannut ylihinnoiteltuja applen laitteita.

        Air Drop vaatii applen laitteet, eli ei toimi, en voi androidistani heittää videoita ipadiin, eli täysin turha rahastushomma.


      • Apple__Q
        Kusse kirjoitti:

        Enhän minä ole asiantuntijaksi itseäni sanonut, kuitenkin tiedän applen laitteista paljon kun vuosia sellaisen olen omistanut, enkä ole solvannut ylihinnoiteltuja applen laitteita.

        Air Drop vaatii applen laitteet, eli ei toimi, en voi androidistani heittää videoita ipadiin, eli täysin turha rahastushomma.

        Tyydy sitten siihen, mitä voit androidistasi lähettää. Yleisesti on tiedossa, että eri käyttöjärjestelmät eivät toimi kekenään hyvin. Sinulla on android puhelin ja iPad tabletti. Onko vika Applen, jos et voi lähettää Applen tuotteisiin androidilla kuvia? Vai onko vika androidin, ettei androidilla voi lähettää kuvia iPadille? Miksi et voisi ottaa tabletiksesi myös Android-tablettia? Tai puhelimeksi iPhonea? Jos haluat pitää laitteesi mahdollisimman epäyhteensopivina, tyydy osaasi. Ei silti tarvitse tulla tänne moittimaan Applea, jos on android käyttäjä. Itse käytän vain ja ainoastaan Applen laitteita ja yhteensopivuus niiden välillä on saumaton. iOS - Mac - AppleTV. täällä ei ongelmia. Ja ei, en tarvitse avointa ja pirstoutunutta androidia. Tyydy osaasi sekasikiöittesi parissa.


      • Aprikoosi
        Apple__Q kirjoitti:

        Tyydy sitten siihen, mitä voit androidistasi lähettää. Yleisesti on tiedossa, että eri käyttöjärjestelmät eivät toimi kekenään hyvin. Sinulla on android puhelin ja iPad tabletti. Onko vika Applen, jos et voi lähettää Applen tuotteisiin androidilla kuvia? Vai onko vika androidin, ettei androidilla voi lähettää kuvia iPadille? Miksi et voisi ottaa tabletiksesi myös Android-tablettia? Tai puhelimeksi iPhonea? Jos haluat pitää laitteesi mahdollisimman epäyhteensopivina, tyydy osaasi. Ei silti tarvitse tulla tänne moittimaan Applea, jos on android käyttäjä. Itse käytän vain ja ainoastaan Applen laitteita ja yhteensopivuus niiden välillä on saumaton. iOS - Mac - AppleTV. täällä ei ongelmia. Ja ei, en tarvitse avointa ja pirstoutunutta androidia. Tyydy osaasi sekasikiöittesi parissa.

        En ole moittinut applea laitteena, olen sanonut että applessa on puutteita ja ylihintaa.
        Android toimii kaikkien laitestandardien mukaisesti yhteen (Windows, Linux jne.)
        Applessa on rajoitteita, mutta se pahin mistä olen puhunut on se miksi ei ole edes muistikorttia vaikka laite maksaa tonnin, eli siis ylihinnoiteltu.


      • Apple__Q
        Aprikoosi kirjoitti:

        En ole moittinut applea laitteena, olen sanonut että applessa on puutteita ja ylihintaa.
        Android toimii kaikkien laitestandardien mukaisesti yhteen (Windows, Linux jne.)
        Applessa on rajoitteita, mutta se pahin mistä olen puhunut on se miksi ei ole edes muistikorttia vaikka laite maksaa tonnin, eli siis ylihinnoiteltu.

        No, osta itellesi iPadin tilalle joku android-tabletti ja siihen mahottoman iso muistikortti, olet sitten tyytyväinen. Itselläni on iPhone 6 plussassa ja iPad Air kakkosessa 128 Gigaa muistia kummassakin. Järkkärin kuvat siirtyvät kaapelilla Macilleni, jossa voin niitä editoida,iPhonesta iPadiin mukavasti Airdropilla, ei siis tarvitse nettiä. iPhonella otetut kuvat siirtyvät iCloudin kautta automaattisesti katseltavaksi kaikilla laitteillani, myös AppleTV:llä. Tottakai androidissa on pirun paljon toimintoja, olihan mulla android-laitteitakin, joten tuttuja ovat. Tarvitsenko niitä kaikkia toimintoja, on ihan eri juttu. En tarvitse edes iPhonen kaikkia toimintoja. Onhan näissä kaikissa järjestelmissä puutteensa ja hienoutensa, kumpikaan ei ole täydellinen, kaukana täydellisyydestä. Hinnat on mitä on, samoin androidin huippuhinnat menevät ritirinnan Applen hintojen kanssa, sensijaan halpalaitteet puuttuvat Applelta, toisin kuin Androidilla niitä on. Onneksi kaikille löytyy mieluiset ja jokaisen lompakolle sopivat laitteet.


      • Aprikoosi
        Apple__Q kirjoitti:

        No, osta itellesi iPadin tilalle joku android-tabletti ja siihen mahottoman iso muistikortti, olet sitten tyytyväinen. Itselläni on iPhone 6 plussassa ja iPad Air kakkosessa 128 Gigaa muistia kummassakin. Järkkärin kuvat siirtyvät kaapelilla Macilleni, jossa voin niitä editoida,iPhonesta iPadiin mukavasti Airdropilla, ei siis tarvitse nettiä. iPhonella otetut kuvat siirtyvät iCloudin kautta automaattisesti katseltavaksi kaikilla laitteillani, myös AppleTV:llä. Tottakai androidissa on pirun paljon toimintoja, olihan mulla android-laitteitakin, joten tuttuja ovat. Tarvitsenko niitä kaikkia toimintoja, on ihan eri juttu. En tarvitse edes iPhonen kaikkia toimintoja. Onhan näissä kaikissa järjestelmissä puutteensa ja hienoutensa, kumpikaan ei ole täydellinen, kaukana täydellisyydestä. Hinnat on mitä on, samoin androidin huippuhinnat menevät ritirinnan Applen hintojen kanssa, sensijaan halpalaitteet puuttuvat Applelta, toisin kuin Androidilla niitä on. Onneksi kaikille löytyy mieluiset ja jokaisen lompakolle sopivat laitteet.

        No en osta, miksi pitäisi ostaa, osta itse?
        Olen sanonut vain ja ainoastaan että applen laitteet on ylihintaisia ja ominaisuudet heikot.

        Kuvien siirtoon tarvitset siis tietokoneen, eikö silloin ole jo sama editoida ne tietokoneella?
        Se onko varaa ostaa applen ylihinnoiteltuja laitteita ei tee niistä mitenkään sen parempia, rahallisuudella ei ole merkitystä vaan ominaisuuksilla hintaan nähden.

        Ostan heti iphonen jos hinnat on ihmisystävällisiä, en rupea maksamaan ylihintaa.


    • Holymaster

      Hauskoja juttuja aina selitellään... 1000€ puhelimesta on sellainen hinta, että sillä rakentaa sellaisen tietokoneen, jolla voi heivata kaikki applen laitteet hornan tuuttiin. 1000€ hinta ei perustu mihinkään, koska kuten on monesti sanottu apple ei ole keksinyt mitään uutta jobsin jälkeen ja eniten naurattaa sellaiset henkilöt, jotka ostavat tuon 1000€ iphonen vain boostatakseen egoaan, eivätkä edes tee sillä muuta kuin soita. Itsellä vielä 10 vuotta vanha nokialainen ja ostin juuri 1000€ tietokoneen, joka oli mielestäni paljon parempi, kuin ostaa 1000€ puhelin, joka on entinen vuodessa.

      • Tonninstiflat

        Mulla on tonnin puhelin ja kolmen tonnin tietokone. 400 tonnin talo. Mitä sulla on?


      • Holymaster
        Tonninstiflat kirjoitti:

        Mulla on tonnin puhelin ja kolmen tonnin tietokone. 400 tonnin talo. Mitä sulla on?

        Elämä


      • huomaaja-
        Tonninstiflat kirjoitti:

        Mulla on tonnin puhelin ja kolmen tonnin tietokone. 400 tonnin talo. Mitä sulla on?

        olet tyypillinen heikosta itsetunnosta kärsijä.


      • Buuuaaah
        huomaaja- kirjoitti:

        olet tyypillinen heikosta itsetunnosta kärsijä.

        Ai? Täällä teini kotipsykiatri tietää? Buuahhaa!


      • huehuehue
        Buuuaaah kirjoitti:

        Ai? Täällä teini kotipsykiatri tietää? Buuahhaa!

        Get rekt m8


    • Kiitos-Apple

      Aloittajalle: olet oikeassa. Vain paras on kyllin hyvää. Applen runsaslukuinen kannattajajoukkokin sen tietää. Joku sanoisi, Apple kiittää. Mekin kiitämme.

      • hekekeke-

        Osta hernekeitto, se on paras kun myyn sen 200€, no mikset osta se on paras.


      • Kiitos-Apple

        En oo kaupallisen hernekeiton ystävä. Teen itse parempaa hernekeittoa


      • omena-
        Kiitos-Apple kirjoitti:

        En oo kaupallisen hernekeiton ystävä. Teen itse parempaa hernekeittoa

        Mutta se on paras, se maksaa 200€ voin myös piirtää siihen omenan kuvan kylkeen.


      • Epäilenterveyttä
        omena- kirjoitti:

        Mutta se on paras, se maksaa 200€ voin myös piirtää siihen omenan kuvan kylkeen.

        Oletko ihan terve hernekeittoinesi?


      • oletko-kunnossa
        Epäilenterveyttä kirjoitti:

        Oletko ihan terve hernekeittoinesi?

        Oletko sinä terve?

        Juurihan sinä sanoit että kun tuote maksaa enemmän, on se parempi.


      • Epäilenterveyttäsi
        oletko-kunnossa kirjoitti:

        Oletko sinä terve?

        Juurihan sinä sanoit että kun tuote maksaa enemmän, on se parempi.

        Missä näin sanoin?


      • mielenvikako
        Epäilenterveyttäsi kirjoitti:

        Missä näin sanoin?

        Ylempänä sanoit että tonni puhelimesta on ok hinta ja se on silloin paras,.
        Epäilen terveyttäsi, mielenterveyttä.


      • Epäilenterveyttäsi
        mielenvikako kirjoitti:

        Ylempänä sanoit että tonni puhelimesta on ok hinta ja se on silloin paras,.
        Epäilen terveyttäsi, mielenterveyttä.

        Linkitä teksti, missä näin sanoin!


      • pyhämestari

        Apple on hyvä vehje, jos haluaa maksaa logosta, mutta muussa tapauksessa kannattaa katsoa missä rahalleen saa eniten vastinetta. Myönnetään, että kyllähän se omenalogo ihan hieno on.


      • voi-voi
        Epäilenterveyttäsi kirjoitti:

        Linkitä teksti, missä näin sanoin!

        Olet siis taas väliinputoaja ja sekoilet jostakin mielenterveydestä.

        Linkitä, linkitä, lin lin vitt....


      • FFFfFn
        voi-voi kirjoitti:

        Olet siis taas väliinputoaja ja sekoilet jostakin mielenterveydestä.

        Linkitä, linkitä, lin lin vitt....

        Kaikki himassa?


      • voi-voi
        FFFfFn kirjoitti:

        Kaikki himassa?

        Minulla on mutta eräällä ei tunnu ilmeisesti olevan, hermo menee tuollaisten trollien kanssa.


      • FFFfFn
        voi-voi kirjoitti:

        Minulla on mutta eräällä ei tunnu ilmeisesti olevan, hermo menee tuollaisten trollien kanssa.

        "
        Linkitä, linkitä, lin lin vitt....

        "

        Ei tuo tekstisi kovin terveeltä vaikuta....


      • Ffff2
        FFFfFn kirjoitti:

        "
        Linkitä, linkitä, lin lin vitt....

        "

        Ei tuo tekstisi kovin terveeltä vaikuta....

        Sinun väliinputoaminen ei vaikuta terveeltä.


    • halpaatyövoim

      Kiitos lapsille näistäkin voitoista

      • Lapsiduunikunniaan

        Mukavaa, että lapset saa fyffee. Muuten, Nokiakin teetti runsaasti duunejaan Kiinassa. Suomalainen firma?


      • ehdottaja-
        Lapsiduunikunniaan kirjoitti:

        Mukavaa, että lapset saa fyffee. Muuten, Nokiakin teetti runsaasti duunejaan Kiinassa. Suomalainen firma?

        unohda menneet ja keskity tähän päivään


    • Ihimettelen

      Aika paljon ketjun aihe (jälleen) poikkeaa aloittajan aiheesta. Pohdittiin kaikenlaista offtopic ja joku jo kävi ihmettelemään henkilökohtaisia ominaisuuksia mielenterveydestä heikkoon itsetuntoon??!!! Missä moderaattori? Ai nii, täällähän saa kirjoittaa ihan mitä vain. Mokomakin roskasaitti!

      • kanttaaja-

        Applen huipputulosta pitää analysoida monelta kantilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe