OTA YHTEYTTÄ JOS KIINNOSTAA?!!?!

9798

Hyvät herrat ja naisetkin :)

Miksi miehet usein tuntuvat heittävän pallon tapaamisesta minulle, tarkoitan että kaksi viimeksi tapailemaani miestä on molemmat todenneet, että ota yhteyttä kun sulla on aikaa tavata tai ota yhteyttä jos haluat tavata...?

Onko nämä miehet sitten niin epävarmoja, että haluanko tavata heitä ollenkaan ja on helpompi heittää pallo mulle niin ei tarvitse pelätä mahdollista torjumista jos itse ehdottavat tapaamista...?

14

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justiisajoo

      Siinä todettiin, että ovat kiinnostuneita sinusta, joten jos olet myös, niin ota yhteyttä. Naiset on muutenkin aina niin passiivisia, että saa tulla kädestä pitäen hakemaan ja tekemään kaikki naisten eteen, että pääsee edes suhteeseen.
      Miksi itse et ole se joka sen kysymisen hoitaa, vaan odotan miehen sen tekevän? Ja vielä jaksat marista siitä, millä tavalla he sen tekevät. Ole onnellinen, että edes saat alotteita.

      • ap4693484

        Juuh, kiitos ripityksestä ;) Enhän maininnut olenko itse ottanut yhteyttä vai en, joten olisi ihan kiva että kysytään ensin ennenkuin "tuomitaan". Olen ollut ja olen edelleen itsekin tehnyt alotteita miesten suhteen. Mutta ei niistä sen enempiä.
        Ja enhän tästä marise, vaan mielenkinnolla mietiskelin asiaa.


    • Romurauta

      Katsos hyvä nainen. Miehiltä loppuu tavat toimia kun pallo on silti naisella :) Jos tekee isompia manoovereitä niin nainen voi ajatella jo et on tungetteleva. Eli ne pojat pelkää ottaa jo yhteyttä ettei näytä epätoivoiselta.

      Näkisin että -50 luvun elokuvameiningillä ei saa enään naista. Eli herrasmies yksinkertaisesti vain ottaisi naisen :-)

      • ap4693484

        Mutta samaa olen itsekin arastellut miesten kanssa, että jos teen "niin tai näin" niin säikyttääkö se miehen pois.. Mutta suuresti ihmettelen jos mies säikähtää aloitettani, niin eipä sitten taida minusta kovin kiinnosunut olla... Vaikeaa vaan välillä olla näitä ajattelematta varsinkin jos on tosissaan kiinnostunut jostain miehestä...


    • Sovinistisiika

      Kyllä siinä epävarmuus on, jos ollaan lähtöruudussa eikä edetty vielä. Kannattaa kyllä jättää yhteystietonsa, mies voi ottaa hyvinkin yhteyttä puheistaan huolimatta. Voi olla niinkin että mies yrittää olla huomaavainen ja tarjota mahdollisuuden sopia tapaamisista juuri naisen ehdoilla, silloin kun hänelle sopii. Miehet vain on kömpelöitä liikkeissään.

      Toisaalta minulle on käynyt niin että olen tullut torjutuksi osoittaessani huomiota, ja sitten pärjännyt paremmin jos olen ollut täysin välinpitämätön naista kohtaan joten sellainenkin voi olla kyseessä. Haista siis kakka ja hoida homma itse, te naiset olette tyhmiä kun teette asiat vaikeiksi. Kyllä se alkaa sujua heti jos vaan alkuvaikeuden yli pääsee. Fysiikassakin on laki alkukitkasta joka siis on suurempi alussa ja pienenee välittömästi taakan liikkeelle lähdettyä. Usko fysiikkaa! Eihän naiset kylläkään panosta mieheen 5-6 minuuttia kauempaa, kun ei rakkaus, perhe ja omat lapset merkitse heille mitään, joten ei jää nähtäväksi mitä on alkukitkan jälkeen.

    • tätseri

      Eniten mua harmittaa kun ei saa minkäänlaista vastausta, vaikka on ottanu yhteyttä. Itse oon liikkeellä ,että löytäisin ystävän, ei seksi ole enää kaikkein tärkein asia,vaan muu yhteen kuuluvuus joka vois alkaa yhteisestä kiinnostuksen kohteesta tai harrastuksesta. Kyllä ensireffeillä tulee olla senverran kiinnostunut toisesta, ettei alota puhelimen räpläämisellä tai meikkauksella.Rehellisesti liikkeellä..

      • puhelin_kiinni

        Räplää puhelinta treffeillä? Ziisas. Puhelin pitäisi laittaa kiinni.

        Pitkässä ja auvoisessa avioliitossa voi sitten toimia toisin;) Itse vilkaisin eilen illalla kännykästä sähköpostit kesken seksin, kun odotin tärkeää viestiä työasioissa.


    • Helppoakunsenosaa

      Miksi tämä aina laitetaan miehen syyksi?

      Aloittaja taas kysyy että "onko miehet niin epävarmoja". Olisko parempi että mies olisi itsevarma tyyliin "tavataan sitten torstaina klo 20 sun luona, tulen sua panemaan". Sekö sinua kiihottaa?

      Olisko niin että mies on tulkinnut treffien ja tapaamisten myötä että et ole kiinnostunut? Tai et kovinkaan kiinnostunut ainakaan?

      Ehkä vika onkin sinussa ja omassa epävarmuudessa sekä kyvyttömyydessä kommunikoida ja antaa kuvaa että olet kiinnostunut?

      Miehetkin osaavat olla ylpeitä ja eivät välttämättä jaksa stressata asialla. Ehkä he heittävät pallon sinulle koska haluavat pitää oven avoimena että sinulla on mahdollisuus MYÖS ottaa yhteyttä eikä niin että jäät odottelemaan kuten normaalisti pikkupissisprinsessat tekevät että mies hoitaa koko homman alusta loppuun.

      Ehkä se on vihje sinulle että olemalla aktiivinen voit saavuttaa jotain, mutta että mies on niin fiksu että odottaa sinulta vastavuoroisuutta...

      Mutta ai niin, kun sinä olet nainen niin sitä ei saa odottaa koska sullehan ei saa asettaakaan mitään paskatestejä eteen vaan vain sinä saat tehdä niin jotta voit sitten miehen todeta jälkikäteen "epävarmaksi" tai muuten vain epäsopivaksi just sulle vaikka itse mokaat.

      "on helpompi heittää pallo mulle niin ei tarvitse pelätä mahdollista torjumista jos itse ehdottavat tapaamista...?"

      Ehkä ovat väsyneet ruinaamaan naisilta tapaamisoikeutta samalla kun nainen kertoo että ei ole aikaa josta pitäisi sitten päätellä että A) onko nainen kiinnostunut lainkaan vai haluaa sanoa että "painu vittuun" hienovaraisesti vihjaillen B) onko naisella muita miehiä kierrossa niin paljon että hän haluaa katsoa ne ensin C) onko naisella oikeasti kiireitä

      Itse toimin nykyään noin koska tahdon nähdä että nainenkin tekee asioille jotakin. Lopputulos on ollut se että vain yksi nainen kolmesta on ollut yhteyksissä. Se oli se nainen josta en ollut kiinnostunut ja jolle sanoin vain että "nähellään".

    • Saman_kokenut

      Itse olen todennut, että tuollaisen kommentin jälkeen miehestä tuskin enää kuuluu mitään, vaikka sitä yhteyttä ottaisikin. Tai jos hän sattuu vastaamaan siihen minun yhteydenottoon, niin ehkä kerran, mutta tapaamista ei enää saa sovittua tai homma kariutuu muuten suhteellisen nopeasti. Eli olen tulkinnut tuon tarkoittavan, että jos haluat seksiä, niin ota yhteyttä, mutta muuten ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        "Itse olen todennut, että tuollaisen kommentin jälkeen miehestä tuskin enää kuuluu mitään, vaikka sitä yhteyttä ottaisikin."

        Pätee mieheen A ja B mutta ei mieheen C.

        Kohteletko miestä C sen mukaan mitä olet oppinut miehistä A ja B?

        Jos tälleen toimitaan minua ei kiinnosta tutustua naisiin joilla on ollut jotain aikaisempia miehiä, koska tulen kohdelluksi sen mukaan mitä aikaisemmat miehet ovat olleet enkä sen mukaan mikä olisi ehkä järkevää, toivottua ja minun suhteeni toimivaa. Olen ansainnut tulla kohdelluksi ja kohdatuksi jonkun muun asenteen kautta kuin "turhautumisen exiin".


    • 12901

      JOS !! sinulla "nainen" on niin kiire ettet ole aikaasi järjestänyt tapaamisille miehen kanssa !!!
      ,silloin on oikein että "mies" heittää pallon sinulle "nainen" uudelleen tapaamisille miehen kanssa ja otat yhteyttä mieheen ketä haluat tavata.

    • Anonyymi

      tietenkin haluan tavata sut. saat multa kyrpää niinpaljon kuin haluat.

    • Anonyymi

      He ovat järkeviä ja arvonsa tuntevia miehiä jotka toimivat tavalla joka edistää terveen suhdedynamiikan muodostumista.

      Pintaliitoinen suhdekulttuuri perustuu sille että miehet kilvoittelevat naisen huomiosta. Tämä toimii kevyellä, yhdenyön ja tarkoituksettoman lyhytjänteisen suhde-elämän kaavana ja polttoaineena. Kuitenkin todellinen kohtaaminen puuttuu ja suhde joka alkaa tuosta näkökulmasta on epäsuhtainen ihmisten kesken.

      Miehet jotka haluavat jotain muuta eivät suostu pinnallisen kulttuurin toimintatapaan. He haluavat naisen jolla on kyky toimia suhteen osapuolena ja nämä miehet testaavat naisen heti aluksi. Jos nainen ei ole valmis tai halukas näkemään omaa osaansa suhteenluonnista, luopumaan kuluttajan/elämyksellisyyden roolistaan ja tarttumaan omalta osaltaan toimeen - tavoittelemaan hyviä asioita - ei sellaiseen naiseen kannata laittaa vaivaa tai mielenkiintoa.

    • Anonyymi

      Molemmat ottavat yhteyttä yhtälailla jos kiinnostaa. Jos soittelisin itse naisen perään ilman että hädin tuskin ikinä tulee soittoa tai edes viestiä takaisin, niin olettaisin ettei naista kiinnosta olla seurassani. Etenkin jos olisin aidosti kiinnostunut hänestä, luulisin että tapailee varmaan jotain toista, leikkii tunteilla/testaa jotain mind games paskaa... pyörittelisin niin paljon asioita päässäni ja kokisin oloni epävarmaksi miehenä että olisi pakko unohtaa koko juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe