Kyprokselle 31.5. lähtijät (Groupon)

iituliinu

Ostin pari viikkoa sitten kolme All Inclusive -diiliä Pohjois-Kyprokselle 31.5. lähtöön, johon myytiin yli 40 diiliä. Onko kukaan saanut mitään vahvistusta 31.5. varaukseensa? Taitanee go Internationalilla mennä kaikki aika aikaisempien lähtijöiden asioiden järjestelyihin, joten tuskin kannattaa vielä hätäillä. Luottokortilla maksaneet, oletteko maksaneet laskun ennenkuin olette saaneet vahvistuksen matkasta? Mikäli matka peruuntuu, oletteko saaneet rahoja takaisin? Mielenkiinnolla odottelen mitä kaikkea on edessä ennen reissua :)

15

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaa

      Jep, ei varmaan toteudu tai muuttavat päivämääriä, hotellia ja muita anteja(ruokailuj. Ehkä rahanne saatte useiden valittujen kautta takaisin.osaltaan Kkikki eivä jaksa valittaa ja rahojen saajat hykertelemään käsiään.

    • Asiangirl

      Moikka, me varasimme myös 31.5 lähdöllä matkan tuonne Pohjois-Kyprokseen, ja kieltämättä vähän jännittää, mitä oikein on tulossa. Ainoa vastaus mitä olen saanut että meidän perhe tulee majoittumaan samassa huoneessa, ettei sentään lapset joudu eri huoneeseen/eri hotelliin. Hotellia ei saa etukäteen valita ja lentotiedot tulee muutama viikko ennen reissua tietoon.

      • Asiangirl

        Meille tuli vahvistus lennoista ja hotellista, ja 1. vahvistuksessa oli väärä hotelli (Long Beach Resort) ja vain bed & breakfast. Laitoin asiallisen ja ystävällisen viestin Go Internationalille että majoitus ja ruokailu&juoma puoli ei ole lahjakortissa olevien tietojen mukainen, ja nyt viimeisimmässä vahvistuksessa on hotelli oikea (Lambousa) sekä vahvistus että kaikki ruoka ja juoma kuuluu pakettiin. Halusimme myös ostaa yhden check-in laukun, joten saimme siihenkin linkin jonka kautta maksu tehdään. Go International on toki sählännyt enemmän kuin matkatoimistot yleisesti, mutta nyt toistaiseksi odotamme tyytyväisinä matkaamme ja toivomme että kaikki sujuisi odotusten mukaisesti.


    • tinzepipa

      Muuta en tiedä, kerran Kyproksella käyneenä, mutta kiva saari ja ilman muuta kannattaa käydä saaren turkkilaisella puolella ( sinne pääsy ja meno helppoa ), ero on kuin yöllä ja päivällä, ja se ero Kyproksen puolella plussana.

    • Iituliinu

      Meitä on lähdössä äiti teini-ikäiset tyttäret 31.5. lähdöllä ja toivoin varauksessa huonetta lisävuoteella. Mitään vahvistusta varaukseen ei ole kuulunut. Varauksestani on nyt kulunut 2 vkoa. Täältä lukemani perusteella varaus pitäisi tulla 2-3 viikon sisällä ja lopulliset lentotiedot vasta viikkoa ennen matkaa. Hotellikin pitäisi näkyä varausvahvituksessa, joka tietysti voi muuttua vielä moneen kertaan ennen matkaa. Melkoista sotkua tuntuu GoInternationalin järjestelyt olevan, mutta eiköhän me sentään reissuun päästä.

    • superhuijari

      Tänään tuli sitten reissun varausvahvistus 31.5. lähtöön, joka oli aivain muuta kuin olin ostanut eli All Inclusive oli muuttunut Bed and Breakfast majoitukseksi Long Beach Resortiin. Kiukkuinen sähköposti lähti GoInternationaliin ja seuraavaksi Grouponiin. Ellei oikaistua varausvahvistusta ilmaannu ennen Visa-laskun eräpäivää, saa luottokunta karhuta Grouponia ja minä pidän rahani. Tämä pelleily riittää mulle...

      • kjs70

        vanha reissari..
        olen tehnyt paljon matkoja eurooppaan ja tuonne karibian suuntaan ,suurin osa valmis matkoja,eri matkatoimistoja...mutta nyt vanhoilla päivillä,,olemme emännän kanssa ,,,täältä netistä,,hakeneet hyviä ,,hinta -laatu matkoja ..olimme .viime vuonna.espanjassa ,turkissa ..kaikki toimi hyvin....mutta nyt olemme lähdössä huhtikuu 12.. viikoksi pohjois kyprokselle .....maksoimme "diilin"ja saimme vastauksen,mutta nyt tuli uusi vahvistus ,lento muuttui seuraava päiväksi ja paluu myös ,,ja piti olla "all inclusive" mutta nyt vain" puolihoito"mikä tarkoitti ,että ruoka 3kertaa pv mut juomat pitää maksaa itte....hotelli on SIMENA CLUB kyrenia,,,,mutta päätimme kuitenkin pitää matkamme edullisuuden vuoksi, olisimme kuitenkin saanut peruuttaa koko matkan,,,joten kokeilemme..!!!


      • nuorempimatkailija

        Olen myös paljon matkustanut ja aina olen varannut matkat netistä. Varaan nykyään lennot ja hotellin erikseen eli en juurikaan käy valmismatkoilla. Edullinen hinta on saanut minutkin kiinnostumaan näistä Grouponin matkoista. Periaatteenani on, että hinnasta huolimatta saan sen mitä olen ostanut. Se, että luvattu 5* hotelli muuttuu huonommaksi ja All Inclusive puolihoidoksi on jo huijausta, jota ei kenenkään tulisi hyväksyä. All Inclusiven muutos täysihoidoksi juomineen juuri menettelisi, mutta muuta huononnusta en ole valmis hyväksymään. Matkanjärjestäjä pompottelee ja huijaa jatkossakin miten tahtoo, jos sen matkailijat hyväksyvät.


      • vaihteenvuoksi

        Se että Groupon / Go International ehdottaa ratkaisuksi sitä, että saatte peruuttaa matkan ja rahat takaisin, ei ole tyydyttävä ratkaisu. Olette lisäksi oikeutettuja hyvityksiin, lähdittepä matkalle tai ette. Jos niitä haluette niin kannattaa tehdä niin että:

        1) Tehkää Grouponille kirjallinen reklamaatio, jossa ilmoitatte että ette hyväksy muuttuneita matkaehtoja ja All Inclusiven muuttumista täysihoidoksi (tai hotellin vaihtumista tms.). Ihan sähköposti riittää, kunhan se on kirjallinen.

        2) Kertokaa että tulette hakemaan hyvitystä tason alenemisesta ja harhaan johtaneesta markkinoinnista.

        3) Matkalla on hyvä säilyttää kuitteja limuista, oluista, pienistä välipaloista yms. mitkä nyt joutuu ostamaan omaan piikkiin. Ilman kuittejakin korvausta voi kyllä hyvin hakea, mutta jos päädytään kuluttajariitalautakuntaan niin nuo ovat hyvää matskua!

        4) Hakekaa korvauksia joko etukäteen jollekin arvioidulle könttäsummalle siitä mitä olette kärsineet tai sitten matkan jälkeen. Itse haemme kuluttajaneuvojan ohjeistuksen mukaisesti noita matkan jälkeen, koska silloin meillä on kattavampi kuva kärsimämme vahingon suuruudesta.

        5) Jos korvauksia ei meinata maksaa noin 2-4 viikossa niin sitten vain yksi yksinkertainen lappu netissä täyttöön ja asia on kuluttajariitalautakunnassa ja viimein sieltä saadaan oikeutta. Valituslomake löytyy kuluttajariitalautakunnan verkkosivuilta www.kuluttajariita.fi

        Grouponille olisi varmasti edullisempi vaihtoehto nuo oikeat All Inclusivet järjestää, mutta sopii meille näinkin. Voipahan välillä ottaa sen muutaman limun ja olusen muuallakin vaihteen vuoksi hyvillä mielin :)

        Ja siis voitte hoitaa asiaa Grouponin kanssa, koska valmismatkalain mukaisesti Groupon vastaa meille kuluttajille siitä, että matka on sitä mitä ovat myyneet. Se on sitten heidän ongelmansa hakea itse korvauksia Go Internationalilta ja selvitellä noita yritysten välisiä väärinkäsityksiä.

        Kyllä tämä meidän kuluttajien kannalta hyvin tulee päättymään! Nyt vain kuumeilemaan matkaa :)


      • osoite

      • osoitevielä

        Sähköpostireklamaation voi siis lähettää osoitteeseen [email protected] tai varmasti postitsekin voi laittaa jos sähköpostin käyttö ei ole mahdollista.


      • lisäys

        Se vielä lisäyksenä että kun reklamaationne jälkeen yrittävät Go Internationalilta jatkuvasti muuttaa jotain matkaehtotekstissä (eli tulee uusi maili heiltä ja pyydetään että ole matka-agenttiisi yhteydessä jos joku ei ole tässä niin kuin pitää) niin voi kuitata sen varulta aina laittamalla osoitteeseen [email protected] esim. näin:

        Emme edelleenkään hyväksy näitä muuttuneita matkaehtoja ja All Inclusiven muuttumista täysihoidoksi (tms.). Tulemme vaatimaan korvauksia tason alenemisesta sekä harhaanjohtavasta markkinoinnista. Tällä viestillä ilmoitamme, että pidämme siis xx.2.2015 lähettämämme reklamaation voimassa.


      • matkanne

        Olette menettäneet matkanne konkurssin vuoksi, tosin lento on, mutta muut toiminnat no-inclusive. Onnitelkaa itseänne ahneudesta ja yrittäkää pelastaa rahanne jotenkin


      • Einar

        Tulit sitte tänne perseilemään idioottikommentteinesi.


    • nuorempimatkailija

      Nyt on hyviä toimintaohjeita ketjussa. Kaikki joukolla vaatimaan, sitä mitä on ollut ostamassa. Itselleni uusi varausvahvistus tuli vuorokaudessa, kun ensin laitoin tiukkaa palautetta sekä Go Internationaliin että Grouponille. Nyt hotelli on luvattu 5*, mutta All Inclusive on vielä tuo täysihoito juomilla. Tähänkin seikkaan vaadin vielä oikaisua tai aikanaan ainakin korvauksia Grouponilta kuittien kera. Kiitos hyvistä ohjeista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      366
      3234
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      141
      1260
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1177
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      137
      1020
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      826
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe