Voiko hän vielä muuttaa mielensä?

envoikäsittää

Tapasin netissä naisen muutama kuukausi sitten, vaihdoimme heti numeroita ja homma luisti hyvin. Emme antaneet toisillemme seuraavaan kahteen kuukauteen pientäkään rauhaa vaan jaoimme koko elämämme, tekstareita jatkuvasti aamusta iltaan johon kuului myös päivittäiset joskus myös 3 tunnin puhelut.

Kaikki oli todella mallillaa, pidimme toisistamme todella paljon ja ihmettelimme sitä että miten voi näin äkkiä tulla tämmöinen luotto ja tunteet toiseen ihmiseen vaikka emme olleet edes tavannut vielä.

Tapasimme kuukautta myöhemmin, välimatka oli ja hän ajoi 3 tuntia luokseni. Olo oli kuin olisimme tunteneet aina, meillä oli todella hauskaa ja olimme todella todella ihastuneita toisiimme.
Nainen kertoi vaikeista suhteistaan ja oli hyvin onnellinen että olin erilainen kun hänen ex-miehensä, tiedän itsekkin että olin hänelle hyvä mies. Hän unelmoi yhteenmuutosta ja jopa sanoi haluavansa lapsia kanssani joskus.

Nyt olin hänen luonaan viikonlopun, hän oli hieman vaisu mutta osotti silti rakkauttaan suutelemalla ja teimme normaaleja asioita yhdessä. Vielä ennen lähtöäni hän suuteli minua ja sanoimme toisilemme että olet rakas, istuin junaan ja hän jätti minut aivan yhtäkkiä!
Häntä kuulemma ahistaa ajatus seurustelusta eikä pysty tähän, miten hän pystyi tekemään noin ison päätöksen viikonloppuna?! En voi käsittää!

Ja kyllä, olen varma että hän teki päätöksen vasta viikonloppuna koska olisin minä huomannut sen hänen käytöksestään jne. Hän kumminkin viimeviikolla vielä kertoi minusta kavereilleen ja hehkutti onneansa.

Kaikki loppui niin yhtäkkiä, hän sanoi myös joskus että menettää uskonsa miehiin lopullisesti jos joskus jätän hänet, olin kuulemma niin hyvä mies.
Voiko hän muuttaa vielä mieltään? Sydänsuru on kauhea ja kaipaan häntä niin paljon.

1

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jkhfekhfkdsgf3323

      Siis tapasitte ekan kerran ja "hän unelmoi yhteenmuutosta ja jopa sanoi haluavansa lapsia kanssani joskus". WTF! Ei millään pahalla. En ymmärrä, miten voi saada moisia tunteita aikaan tapaamatta, ja olemalla vain etäyhteydessä. Häntä nyt varmaan ahistaa siksi et tulisitte olemaan etäsuhteessa ja hän ei pysty siihen.

      Taikka hän ei kerro itestään kaikkea. Otat vaan yhteyttä vielä ja kokeile. Jos ei onnistu, niin ei onnistu. Elämä jatkuu. Hanki nainen muualta kuin netistä taikka jostain lähempää. Etäsuhteet ei toimi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe