Kokemuksia Victoria Milanista?

Salainenkumppani

Moikka, ajattelin kysellä onko kellään teistä kokemusta Victoria Milanista? Kenellä ollut parisuhdeongelmia, jonka vuoksi kirjautunut tänne tms?

42

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sandarellli

      Parisuhde ongelmia on avioliitossani. Ja olen kokeillut tätä palvelua ja treffaillut sitä kautta toisia avioliitossa olevia. Palvelun kautta olen yli vuoden pitänyt yllä seksisuhdetta yhden toisen avioliitossa olevan kanssa. Toimii kyllä!

      • monisuhteet

        Miten tuo palvelu toimii? Kiinnostaisi tietää tarkemmin. :)


      • neuvokäsi

        Kirjaudut Victoria Milanin sivuille ensin, sillä on ohjeet jne :)


      • anreass

        Kirjaudut sisään ja alat deittailemaan! Hyviä ehdokkaita on kyllä löytynyt!


    • entinenyksinäinen

      Ennen elämä oli yksitoikkoista sänkypuolella, nykyään enää ei! Suosittelen, piristää elämää kummasti ;)

      • lindalampenius

        Miehiä varsinkin löytyy paljon! <3


    • Eikö se kerro Milanista aika paljon, että sillä ei ole varaa maksullisiin mainoksiin vaan pitää ujuttautua keskustelupalstoille mainostamaan? ;-)

      Suomen markkinat ovat aivan liian pienet tuollaiselle palvelulle.

      • Helkalle

        Ei ole muuta tekemistä sulla, kuin tulla tänne marmattamaan. Toiset keskustelee ja jakaa kokemuksia.


    • Premmari

      Kirjauduin ja sain premium jäsenyyden, nyt treffit jo sovittuna. Katsotaan miten käy.

      • Kannnel

        Paljonko premius jäsenyys maksaa?


      • Terkkainen
        Kannnel kirjoitti:

        Paljonko premius jäsenyys maksaa?

        Kuukausi 49,99. Ei yhtään paha siihen nähden, että seuraa saa ja löytyy.


      • mielenkiinnostunut

        Mitä se peremium jäsenyys kattaa?


      • enemmänvaihtoehtoja

        Alempana luki. Tässä tietoa.

        Tilin tekeminen on ilmainen ja ilmainen tunnus sisältää >
        Voit ladata kuvia profiiliisi sekä asettaa ne yksityisiksi. Voit myös käyttää AnonymousBlur-työkalua. Pääsy käyttäjien profiileihin. Perushaku -toiminto.

        Maksullinen jäsenyys sisältää > Tarkennettu haku -toiminto. Lähetä ja lukea viestejä sekä flirttejä. Juttele muiden jäsenten kanssa chatt -toimintoa käyttäen. Tallenna hakutuloksia. Näe ketä on lisännyt sinut suosikki listalleen ja näe profiilissasi vierailleet käyttäjät.


    • JjaK

      Suuria ongelmia on avioliitossa. Kumpikin meistä rakastaa toisiamme ja olemme sopineet, että yhden illan juttuja saa olla. Tämä paikka toimii meillä ainakin.

      • jamebondi

        Paikka toimii loistavasti, panna saa vaikka joka ilta! ;)


      • tätimoonika

        Mun mielestä tälläset pettämissivustot on kyllä todella kauheita, kuinka joku voi perustaa tälläisen?


      • SetäjaTäti

        Sellainen joka arvostaa s*ksiä ja nautintoa suhteessa ;)


      • sarikasexy
        tätimoonika kirjoitti:

        Mun mielestä tälläset pettämissivustot on kyllä todella kauheita, kuinka joku voi perustaa tälläisen?

        Haloo.. tämmähän vain helpottaa seuranhakua... Ihmiset on pettäneet kautta aikojen...


      • tätimoonika kirjoitti:

        Mun mielestä tälläset pettämissivustot on kyllä todella kauheita, kuinka joku voi perustaa tälläisen?

        käyttäjät ei ainakaan arvosta kumppaniaan..pettäminen suhteessa on ala-arvoista !!


    • Hämmästynyt84

      Onko todella niin, että olette saaneet vastauksia aviolittokriiseihinne seuranhakupalveluista? En tuomitse, mutta olisi mielenkiintoista tietää. Miten syyllisyys, tunteeko sitä koskaan?

      • joskusnäinkin

        Meillä suhteessa ei ole avioliitokriisejä, vaan elämme avioliitossa, mutta silti vapaasti. Rakkautta on ja lisämauste tämä on sovitusti molemmille meistä. Joten meillä ei syyllisyys paina ;)


      • holly
        joskusnäinkin kirjoitti:

        Meillä suhteessa ei ole avioliitokriisejä, vaan elämme avioliitossa, mutta silti vapaasti. Rakkautta on ja lisämauste tämä on sovitusti molemmille meistä. Joten meillä ei syyllisyys paina ;)

        Meillä on kans sovittu molemminpuolin että vieraiset on sallittuja, piristää kummasti!


      • Garni

        Miten olette alottaneet keskustelun vieraisiin menosta molemmin puolin sallitusti? Ilman, että toinen loukkaantuu. Moni näyttää käyttävän Victoria Milania, voisiko joku käyttäjistä kertoa miten tämä seuranhaku sivustolla sitten toimii? :)


    • Seurahakuako

      Erikoinen aihe. Käyttääkö tällaisia palveluita monikin?!?

      • Jonkun

        Itse olen pienen tovin käyttänyt. Ei valittamista, toimii.


      • entinen_yksinäinen

        Tottakai käytän, piristystä aamuihin ja öihin ;) Laadukas palvelu.


      • tommi87

        Kummasti piristää tylsiä arkiiltoja näin sinkkumiehelläkin! ;)


    • montazami

      Kuullostaa mielenkiintoiselta. Mieheni on jatkuvasti työmatkoilla ja minä hoidan yksinäni kotia täällä suomessa, voisin melkein testata miten tälläinen toimii.

      • firezza

        Täällä toinen kotirouva, vailla sängyn lämmikettä.


    • sandra89

      Onko tämä palvelu ilmainen?

      • Tietoatiedottomalle

        Tilin tekeminen on ilmainen ja ilmainen tunnus sisältää >
        Voit ladata kuvia profiiliisi sekä asettaa ne yksityisiksi. Voit myös käyttää AnonymousBlur-työkalua. Pääsy käyttäjien profiileihin. Perushaku -toiminto.

        Maksullinen jäsenyys sisältää > Tarkennettu haku -toiminto. Lähetä ja lukea viestejä sekä flirttejä. Juttele muiden jäsenten kanssa chatt -toimintoa käyttäen. Tallenna hakutuloksia.
        Näe ketä on lisännyt sinut suosikki listalleen ja näe profiilissasi vierailleet käyttäjät.


    • pilvilinnassa

      Sivut toimii hyvin. mua naurattaa kamalasti se sivuilla oleva paniikki nappula, sitä voi painaa jos puoliso meinaa yllättää sivuja selaamasta jolloin sivu vaihtuu äkkiä johkin toiseen huomiota herättämättömään sivuun :D

      • paniiikki

        Ite oon pariin otteeseen painanu paniikkia :D On kyllä hyvä keksintö :D


    • loviisatyttö

      Oon löytäny tätä kautta hyvää seksiä ja kivan sugardaddyn itselleni ;)

    • serabella

      Viimeiseksi tapaamani kanssa käytiin kolmen ruokalajin illallisella ja sen jälkeen hänen luokseen jälkkärille ;)

      • naatiskeli

        Haha, tää Victoria Milan on kyllä yks jälkkärilista sivusto! ;)


    • eeelis

      Olin siellä pari vuotta sitten jäsenenä ja kyllä mulla pari kertaa tuli flirttiä sieltä. Lähinnä olin testimielessä joten en mennyt treffeille asti. Olihan se mielenkiintoinen kokemus en tiedä miten se nykyisin toimii.

    • Liisareipas

      Tinder toimii mulla ja ajaa ihan samaa asiaa eli seuraa löytyy kaikkiin tarpeisiin

    • abitshocked

      Tätä lukiessani todella huolestun suomalaisten parisuhteiden tilasta! Oma käsitykseni parisuhteesta perustuu luottamukseen ja rakkauteen, eikä siinä ole sijaa tälläiselle "avoimuudelle". Voitteko tosissaan luottaa enää kumppaniinne tämän jälkeen??

      • beautyfull

        Kyllä, koska me olemme ainakin sopineet että vieraat on sallittuja kummallakin puolin ja toisin. Silti rakastamme toisiamme aina vaan enemmän :)


    • Väärinvaiei

      Koko yksiavioisuus on länsimaissa iskostunut ajattelutapa ja sidonnainen kulttuuriin. Näin ei kuitenkaan aina ole ollut. Ulkopuolisia suhteita on aina ollut, joko peittelemättä tai salaa, ja tulee aina olemaan. Jos eivät etsi pettäjäkumppania VM tms kautta, löytyy se halutessa jostain muualta kuitenkin. Kannattaa vain miettiä keneen luottaa ja mihin itse sijoittuu arvomaailmansa kanssa. Oman kantani on jyrkkä ei, mutta ystäväpiiristä löytyy useampiakin eriäviä vastauksia.

    • Teslafani

      Mieletäni tällaiset softat vaan ovat rahantekovälineitä. Sama kaikki muut deittijutut. Parit pysyköön yhdessä niin ei tule näitä ongelmia. Samalla voisi kieltää pikkujoulut joissa pettäjät on yleensä liikenteessä ja pettäminen "sallittua"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4573
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4504
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4106
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3047
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2641
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2173
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2125
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      205
      2108
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1735
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe