Metsästyksen saaliit

Kuhmonkovin

Iskä on autonhankintamatkalla USA:ssa. Syksyllä hankittu karhuntalja ja siitinluu sekä susihattu menivät hyvin kaupaksi. Talja 25000$ luu 4900$, hattu 9900$.
Hän lähettää sähköpostia, että käy Kuhmossa ostamassa lisää nahkaa.
Viikonloppuna voisin tullakkin. Samalla voin tuoda auton, jos joku haluaa.
Toiveita tälle palstalle!

20

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toktor

      Ota ne lääkkeet.

    • susimulkkunen

      Todella säälittävää. Etkö jo tajua ,että sulle nauraa jo kaikki oikeat metsästäjät ja kunnon autoilijat. Tyhmä provo ja hölmöytesi tulee tässä esiin yhä selvemmin.

    • Pontius

      Tämä sepustus on hullun tai huumatun houruuta.

    • Nahkurinorsi

      Paljonko sait ympärileikatusta esinahkastasi?,olihan nahka hyvin muokattu.

    • Kuhmonkovin

      Olen valmis maksamaan täysipitkästä susiturkista XXL kokoa huomattavan summan, mikäli on hyvässä kunnossa. Muutkin koot kiinnostavat, samoin hatut.

      Karhun siitinluut käyvät hyvin kaupaksi, kun niitä vähän tuunaa.
      Olen liikkeellä Toyota Corolla autolla vm 2013 aj 39 tkm. Lähinnä Sotkamon Nesteellä ja auto on kaupan.

      Mikäli tavaraa on liikkeellä saatan kurvata Kuhmossa.

      • köyhä

        tuunaa vaan niitä siittimiä ihan yksiksesi, juttusi eivät ole täyspäisen ihmisen.


      • Kuhmonkovin

        No Pekka , Martti, Mika, Niko, Eino, Jani, Kalevi, Pentti ja muut eivät ole kanssanne samaa mieltä. Karhun siitinluusta saa hyvän shamppanja vispilän, kun sen päähän laittaa kultaisen kiinnikkeen ja kaulaketjun.
        Näitä voi LA piireissä myydä hyvällä voitolla.
        Susiturkit ja päähineet menee kuin kuumille kiville pohjoisemmassa USA:ssa.
        Iskä tuo Dodgeja lähinnä avolavoja, jos jollain on rahaa.


      • suentassu

        Susirukkasija menis keski eu.hun kun kuumille kiville. Catvalkilla enssyksynä hitti. Niille jollon rahhoo. Karhunpesäyöstä kinoksen alla vakiyöpyjän kanssa maksaa Jaappanilainen kans maltaita. Kuka saapi pannasta lenkkeilytää susta, se maksaa enempi kilometriltä kun taksista. Niitä on kyselleet etelän kerrostaloluolalaiset.


    • Kuhmonkovin

      Köyhälle mulla olisi muuan löytö. Toyota Carina E Gli vm 92 , mutta ajettu vain 78 tkm. Auto on kuolinpesästä ja seissyt tallissa ainakin 10 v aivan kuin pakasta revitty. Kannattaa tarjota vaikka susihattua vaihdossa. Sotkamon Neste huomenna.

      • köyhä

        Iskä sanoi että niin vanhaa ei kannata ostaa. Paljonko se muumioauto maksaisi?


      • Kuhmonkovin

        Köyhälle tämä auto voisi maksaa yhden susiturkin. Mikäli haluat maksaa rahalla niin kotiseuturakkaudesta luovun 3900€.
        Tässä mä olen Sotkamon Nesteellä. Kahvia ja Runebergin torttua


    • gli

      Missä olet idiootti?? Minä olen täällä Sotkumon Nesteellä ja odottelen!! Ei näy autoa, eikä sinua idioottia!!

      • Kuhmonkovin

        Sorry baby, Whiskyä kaverin mökillä ei ihan aamusta!
        Ja vielä piti hoitaa aamu stondis


    • Kuhmonkovin

      Eero Lehti ostaa Jaguarin

    • eräsjorma

      Mulla on kyllä noita turkkeja, hattuja ja siitinluita.Mutta en vaihda mihinkään autonromuun.

    • Petomieheksi

      Kemiläiset metsästäjät tulevat suurin joukoin Kuhmon metsiin.
      Siellä on perustettu uusi metsästysseura Tyhmien Ampujat.

    • Oulunkuha

      Me emme metsästä, mutta Ouluun on kantautunut huhuja valtavista kuha saaleista. Voisko joku valistaa, että mille järvelle kannattaa
      Porukan verkkoineen lauantaina ensimmäiseksi suunnata?

      • AhtiAhven

        Aivan paras kuha järvi on Änätti. Pysykää vain Oulujärvellä, koska Kuhmossa on tarpeeksi kalastajia omasta puolesta.


      • Oulunkuha
        AhtiAhven kirjoitti:

        Aivan paras kuha järvi on Änätti. Pysykää vain Oulujärvellä, koska Kuhmossa on tarpeeksi kalastajia omasta puolesta.

        Kiitos Antti!

        Lähdemme tästä kohti Oulua. Pakettiauto on täynnä kalaa.
        Yllättävän isoja ahvenia. Mietimme, että miten nää kuhat on kaikki samankokoisia? Onko näitä istutettu?


    • ostanetko

      On mullakin kohta mistä myyvä susen nahkoja. Parkkuutan ensin. Ja karhun on kanssa ja sen pentujen. Siitinluuta suat kevväällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe