Olen kaupungin halutuin nainen!

Aina_Saatilla

Elämäni kaupunkimme sydämessä on rikasta tykkään pukeutua rohkeasti niin, että sen kaikki huomaavat enkä emmi hajuvesien ja meikkien laadusta, kuten useimmat. Myös hiukseni ovat blodeeratut siksi suosioni on taattu ja rajaton. Sikkuna on hyvä olla vientiä riittää eikä loppua näy, joten ajattelin kysyä miten teillä muilla sinkkunaisilla menee myös yksinäisten miesten filosofia kiinnostaa?

21

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uros_Körmy

      Eh,, tota ookko sää kenties se ns. puuma kestä täällä on ollu juttua? Eihän sii mitään kö tykkää ittestään määki oon Kälviän komein äijä, ko mulla on vitivalkonen parta nii voisit pian vimmastua näin viriiliin ukkoon vaan määhän en tapaa vieraita tapailla, ko eukko pian suuttuis tai sitte ei _öö_?

    • Hepsiskukkuu

      Jaahas ;) Mitenkäs meikäkäisestä tuntuu, et tämä sama stoori on kuultu Sociksen karaoke baarissa monet kerrat. Muistaakseni viime pikkujouluissa oli hiukka iskemisen makua eräällä vahakabinetin valiolla eikä ollut ensimmäinen kerta.

    • Mies69

      HORO

      • Leidiboy

        Sinulla on täysi oikeus olla horo ei se ketään loukkaa. Nykyjään voi esittää mitä roolia vaan vaikka jotkut paheksuisivatkin sinua kadulla.


    • psyykeasiantuntija

      Onko lääkkeet taas lopussa?

      • Aputeekkari

        Josset tiiä nii käy apteekissa kysymäsä onko sun resepti voimasa sillä siitä tuskasta pääsöö eroon turhaa sää täälä kyselet.


    • SuomalainenNainenParas

      Suomalainen nainen on paras, eli rintava, reitevä, ja persevä, sellanen josta saa kiinni, eikä mikään hajuvesi/vaatehenkari. Miksi muuttaa sitä mitä oikeasti on(blondeeraus).

      • SilmätSillonSiniset

        Unohdit pitkät sääret ja veikeä pilke silmäkulmassa sellasenku sais....


    • Veikkaanpa että tuo 'kaupungin halutuin nainen' laskee niitä harvoja partakarvojaan jotka ovat puhjenneet kukkaan siellä finniviidakon seassa.

      No tahtoo kait sitten saada keskustelua aikaan, eipä tuo ole minulta pois:)

      • Kuvauksellinen

        Aivan eikö sinustakin pakollinen valokuva viestinkirjoittajasta olisi poikaa vaikka mahdoton ajatus onkin?


    • scsdv

      Muistaakseni viime pikkujouluissa oli hiukka iskemisen makua eräällä vahakabinetin valiolla eikä ollut ensimmäinen kerta

      • Habla-Hese

        Hah, huvitttava matkijalintu kerros kummalle sä olet kateellinen siille miehelle vai tolle naiselle kerrotkos?


    • Vain_elämää

      Hienoa, kun olet tyytyväinen itseesi asenteestasi voisi moni ottaa esimerkkiä tässä kylmääkin kylmemmässä kaupungissa. Hyvää päivänjatkoa sinulle.

    • Don-Huani

      Mä olen Kokkolan suosituin mies, jotta repikääpä hemmot siitä.

    • KerroKerroKuvastin

      Vai, että sellaista teerenpeliä. Mikäs siinä mutta kuka on meistä kaunein?

    • Omakehuskelija

      Olisi upeaa olla rikas ja kaunis mutta, kun olen vain lähinnä rohkea toki sekin on mainio luonteenpiirre olen huomannut kokkolalaisten kunnioittavan sitä.

    • sussiunatkoon

      Ette te tiedä mitään naisista. Mulla oli sellainen käsitys, että eläkkeelle jäätyäni naiset ei kiinnostu miehestä, mutta nyt vasta onkin mulla ollut menekkiä.

      Vaikka joka päivä olis monen naisen halujen kohteena, kunhan vain jaksaa. Vanhat naiset aivan yllättäviäkin, vanhin yli 80 v. yllytti saunaankin ja usein.

      • Olimpas-Pirullinen

        Vanha totuus,, vanhassa on vara parempi }:-)


    • Harmaahapsinen

      Ei meikki tee missiä vaan se luonnon kauneus ja mitä tulee miehiin niin hiusten ja parran värjääminen kyllä nuorentaa vanhan kurpankin kummasti ja huomattavasti haluttavammaksi leskimarkkinoilla.

    • Salamanderi

      On varsin coolia olla top suosituin erityisesti hyvä asenne pukeutumisessa lisää katu-uskottavuutta, kuten moni on huomannut. Halpa kopio se nyt vaan ei toimi.

    • Jalankulkija

      En tykkää yhtään, kun toisilla naisilla on niittejä naamassa näyttävät ihan naulapyssyn uhreilta ei voi koskaan tietää milloin on tosi kyseessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe