nöyrtynyt elämälle

nöyrtynyt

mikä on elämän tarkoitus.omasta mielestäni onnellisuus.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sosionomiaa

      Elämässä ei ole kyse hyvistä korteista ........ vaan hyvästä pelaamisesta huonoilla korteilla........

    • omaelämä

      Elämäntarkoitus on jauhaa täällä päivästä toiseen rattijuoposta.

    • asdf435sdfg456fdshgfdgh

      Onnellisuus = omat kukinnot

    • 99995

      Kyllä jossain vaiheessa pitää huomioida omaa itseäkin. Velvollisuud et on hyvä hoitaa ,mutta itseä ei pidä unohtaa ihan kokonaan.Kun hoitaa itsensä niin jaksaa sitten olla hyödyksi muillekin.

      • talteen

        mikä tilanne on siinä karhunmäen kuolonkolari-rattijuoppo jutussa ?


    • präääät

      piereskely

    • 99995

      miks pitää nöyrtyä? Esteet on luotu voitettavaksi asenteella et minua ei voita kukaan ja minä selviän kaikesta ja ongelmat on vain järjestelykysymys ! Ja olen onnellinen vaikka asuisin pahvilaatikossa ja raha ei ratkaise onnellisuuttani ! (eikä tavarat)!

    • 99995

      Tuo otsikko "elämälle nöyrtyminen"
      Nöyrtyminen? Eli ,joku nöyryyttää?
      Siis ,että nöyryyttääkö elämä?
      Vastaisin ,että jos joku yrittää nöyryyttä Sinua ( vaikka elämä), niin älä anna periksi! " harva meistä on
      rautaa,moni taipua saa , minä taivu en koskaaaan......." .. on erään laulun. sanat! Jos kokee ,että pystyy
      olemaan antamatta periksi ja onnistuu siinä , niin se mm. tekee onnelliseksi!

    • jjjjjjjjjjjjjjjppp

      En ole varma, mitä aloittaja tarkoittaa sillä, että nöyrtyy elämälle. Ehkä sitä. että ei ole kova, pinnallinen ja ottaa myös toiset huomioon ja huomaa myös omat rajansa ja on kiitollinen vain kaikesta yksinkertaisestakin, kuten hyvästä elämästä, terveydestä, oikeista ystävistä ja perheestä, työstä ja harrastuksista. Myös äärettömän kauniin luonnon arvostaminen on elämän arvostamista.

    • työtäkansalle

      Ihminen ei tarvi koko elämänsä aikana muuta onnellisuutta tuottavaa kuin jokin mielekäs tekeminen.

      • 99995

        Oon sama miltä, mutta ei puutarhanhoitoa vaan oikeaa työtä ,nistä saa palkkaa. Ja sellainen työ mistä tykkää.


    • juupati

      Imatralainen on onnellinen siitä kun muilla menee päin persettä.

      • pyllyvastenpyllyä

        No siinä tapauksessa Imatralla asuu maailman onnellisin kansa, koska koko Imatralla menee päin persettä.


      • sielläollaanpaskas

        Näkisittepä kuhmon!


      • imatrahyvä
        pyllyvastenpyllyä kirjoitti:

        No siinä tapauksessa Imatralla asuu maailman onnellisin kansa, koska koko Imatralla menee päin persettä.

        Ei ei ! Kyllä imatralaisella ja yleensä suomalaisilla on asiat hyvin.


      • huomattuON

        Imatralaiset on katkeria toisille


      • s.aimo
        pyllyvastenpyllyä kirjoitti:

        No siinä tapauksessa Imatralla asuu maailman onnellisin kansa, koska koko Imatralla menee päin persettä.

        Onks siel kaikki "pomoja"!


    • pkn111

      Elämän tarkoitus on kärpäset.

    • tervehtien

      Jos olisi olemassa vaan SYY / SUHTEEN-laki joka määrää,että meidän pitää niittää mitä kylvämme niin aina niittäisimme pahaa, jota olemme kylväneet.... vaan on olemassa myös SALLIMUS kutsuva,vaativa hengenlaki, joka näyttää ihanteet jakehoittaa kulkemaan eteenpäin ...Ja näin kehitymme ilosta vastoin-ja myötäkäymisissä............. HYVÄÄ ELÄMÄÄ juuri sinulle jonka tämän havaitsit..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe