Musiikkia murheeseen !

tuulenviemää

234

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tää nyt kovin pahaksi oo muuttunut. Eikä varsinkaan aleta murehtimaan.... Pahemmin työkaverit vastusteli 80-90 luvulla kun töihin ilmestyivät ensimmäiset tietokoneet ja olisi pitänyt näpsytellä niitä....

      :-) pitänee ihan "avautua" hiukan kun sattui kohdalle sopivasti....musiikillinen aasinsilta?

      Olen kuunnellut poikani ...no nuori mies vielä....mielimusiikkia hänen armeijasta kotiuduttuaan (ns. uusio systeemi yhteiselämää...kun joku kuitenkin pohtii tuota ). Joskus hämmästelin tunti toisensa perään jatkuvaa hiukan monotonista basso/rumpu beattia ja samojen yksinkertaisten sanoitusten uudelleen ja uudelleen tapahtuvaa kiertoa, joista "kappaleista" kuitenkin löytyi uudelleen miksattuina vanhoja "hyviä" juttuja. Kun satuin/jouduin kuuntelemaan. Noista vanhoista hyvistä jutuista riitti sitten juttua poikani kanssa ja hämmästytin hänet monta kertaa kun osasin jopa sanat (itsekin yllätyin monesti) moneen kappaleeseen.... Itse soitelleena ja kovana musiikin kuuntelijana sitten hämmästytin itseni tänään.....eksyin Youtube osastolle ja kahlaisin kaulaani myöten mittavassa tarjonnassa kaikenlaista 60-70 luvun rytmi (?) musiikkia. Musiikkia, joka nyt sitten on lähinnä omia mielihaluja ja makua. No ...olenhan siellä seikkaillut ennenkin mutta....miten sattuikin....klikkasin auki eräänlaisen miksauksen 60-70 luvun rockista.

      Ja HEUREKA!

      Ihan kuin uusi maailma musiikista olisi poksahtanut eteeni. Löytyi jopa kymmenen tunnin paketti yhdisteltynä uskomattoman hyvin kokonaisuudeksi. Ja olen sentään kuunnellut koko aikuisen ikäni kaikenlaista roketti rolli menoa levyiltä ja radiosta....ja soittanutkin sitä....
      Joku toinen oli todella syventynyt aiheeseen ja tehnyt sellaisia kombinaatioita musiikista, etten ehkä itse olisi pystynyt vastaavaan...enkä kai olisi jaksanut touhuta niin paljon koneella....enää :-D

      Meitä on tälläkin "osasto 24:lla" kaikenlaisia/kaikenlaisen musiikin kuuntelijoita, joten tiedän astuvani miinakentälle tällä jutulla.....mutta ollaanpas avarakatseisia ja joustavia :-D
      Tykkäsin kovasti ! Basson ja rumpujen pohjalle rakennettu vanhojen tuttujen yhdistelmä toimii kuin "junanvessa".....ratapölkyt näkyi reiästä rytmikkäästi......
      Ja enpä tiedä parempaa juttua heittää USB tikkuun ja pickupin autostereoihin soimaan kuin tuollainen tukevapohjainen beatti kun ajelen kohti mökkiä. Penkin alla oleva subbari tuntuu muuallakin kuin kyynärvarressa. Jumputus menee samaa vauhtia kuin ohi vilisevä metsämaisema. Eikä tarvitse välittää mistään äänenvoimakkuus rajoituksista jos matkaa yksin. No kuulokin on kyllä jo osittain mennyt :-D ja tinnitus vaivaa...kiitos musiikki harrastusten ja entisen työn....mutta tarpeeksi voluumia niin kumpikaan ei haittaa :-D. Oikeasti.

      Käykää nyt edes maistiaiset ottamassa joita hiukankin kiinnostaa......

    • Garoooola

      Suru on suuri ku palsta meni täysin pilalle, jonkun teinin keksimä varmaan tai muuten kehityksessä jälkeen jääneen suunitelma,
      arkistoonkaa ei pääse nauttimaan aikasemmista runoista ja kauniista musiikista,
      on suuri vahinko näin karsittu sivusto,
      tässä kaunista musiikkia murheeseemme, nauttikaamme edes siitä, jos joku tyhmempi ei poista , kuten eilisen musiikin on poistanu,
      https://www.youtube.com/watch?v=vV_b2HGRlF8

    • orrgiii
      • Höpötassu

    • nyyyyyhhhh
    • yrjäänä
      • JIIJAKOO

        Vai niin.


    • iivwww
    • qweeeee
    • Miksi itkette, että ette pääse arkistoon? Etusivulta pääsette vuoden 2001 ketjuihin. Kokeilkaa erilaisia vaihtoehtoja, ei tietokone mene rikki jos painatte nappeja ja otatte selvää mitä tuonkin napin takaa löytyy.

    • maigreet

      Tämä musiikki oli alku koko elämän mittaisen aviolle, kesti yli viisikymmentä vuotta kunnes kuolema erotti, nyyh
      ja nyt suomi 24 erotti entisistä alotuksista, arkisto hukassa nyyyyyh

      https://www.youtube.com/watch?v=0meTY7YjqWk

    • henrjii
    • ylermi
    • "kuunellaan" !

      Just joo...joskus ihan puistattaa kun käy katsomassa täällä millaista "meno " on. No en kyllä käy kuin enintään kaksi kertaa vuodessa ja kai se on molemmille osapuolille ihan riittävä määrä.

      Luoja varjelkoon ja siunatkoon minua edelleen, etten vaan sortuisi tähän mistä näen kirjallisen todisteen silmieni edessä joka vierailulla.

      Siitähän se maailman tuska avautuu jokaiselle kun heitetään linkkiä jonnekin muualle sivustoille kertomatta pätkääkään oman mielen tuotoksista ! Uutta kauhistellaan ja ollaan jo vedetty liinat (jarrut ) kiinni, ettei vaan mikään uusi ja outo kauhistuttaisi omaa elämää. Omakohtaista koettua tuskaa kun ei osata ilmaista tai ei sitten ole mitä ilmaista tai ei vaan uskalleta avautua. Ja ennenkaikkea sitä ei uskalleta ilmaista ainakaan täällä palstalla vaikka luulisi, ettei sen helpompaa olekaan kuin purkaa tuntojaan täällä. Nimettömänä!! Ja kummallista...elämän iloa ja onnea mitä kaikilla kuitenkin jotenkin ja jotakin on ...sitäkään ei saada ulos. Kaikki jotka tänne kirjoittavat ovat kai ihan eläviä ihmisiä? vaikkei kyllä aina teksteistä uskoisi.......

      Ja ihmiselämän tärkeimmistä jutuista ei sanan sanaa ! Ai mitä ne on??.....!

      Musiikkia murheeseen......itsellä tuo musiikki tulee mukaan murheissa ja iloissa ja varsinkin elämässä, jota elän - muualla kuin S24 sivujen ikäryhmissä. Täällä ei kerta kaikkiaan jaksa jaaritella ihan tyhjän tärkeistä jutuista......olisi odottanut, että näinkin korkeaan ikään ehtineillä olisi tärkeämpiäkin asioita ajateltavana. Ei vaan ole.....

      Siitä vaan onnea ja menestystä. Laitan uutta .mp3 tikkua soittimeen.......

      • Nyt olet sitten käynyt sen kaksi kertaa tälle vuodelle. Kerran eilen ja kerran tänään. Näkemiin ensi vuoteen ja kiitos käynnistä.


    • Chanem

      Cheuvrolado

      OHOH

      Olipas siinä täydellienen ihminen, varmaankaa maa päällään ei kanna yhtä täydellistä,
      onneksi olkoon noin viisaalle ihmiselle.

    • omenaiseni
    • jormakki
    • sinelmä
    • sinelmä
    • murru
    • kiiruhda
    • tuulenviemää
    • Viatonsivullinen
    • kallekehvel
    • margreee
    • tuletuletul
    • tuulenviemää
      • huulentuomaa

        Voi kultsu, muistan minä sinut aina ja aina ja aina.


      • tuulenviemää

      • sulema

      • tuulenviemää

    • siilimuori
      • 1eero

      • siilimuori

      • 1eero

      • siilimuori

      • iiihhaana

        Hauska juttu, oli jotain uutta minulle,


    • ilolintusesi
      • jääihmeessä

        Ihana uuuuhhhh ku otti oikein syvämmestä, " annan mun jäädä luoksesi tänään "


    • Heikunkeikku

      Tässä teille mukava linkki. Kokonainen lauma Villisikoja. Hirvee karjunta välillä.
      Tulevat suuripiirtein näihin aikoihin. Hetken vahtaan sikoja, kun vähän aikaa sitte tulin töistä kotia, enkä täs rupee mitää enää örvehtimään. Vartin kuluttua alkaa Teemalta Ville Haapasalon ohjelma, jota kovasti oottelen. Sitten kun ohjelma loppuu, otan Ville Haapasalon kirjan kouraani. Vihdoinkin sain sen pitkän jonotuksen jälkeen. Kyllä nyt on niin Villemäinen ilta että jotta ja ja joo.:)

      Hirvekaameras on kans iso lauma peuroja mutta kattotaan nyt näitä sikoja joohan:

      http://www.eenet.ee/EENet/siga.html

    • Viatonsivullinen
    • fanittaja
    • Viatonsivullinen
    • Tellukkatässä
      • tuulenviemä

        liian taiteellista, liian synkää musiikkia mun korvilleni , sori,


        https://www.youtube.com/watch?v=lRSe0FcQNHg
        tämän tyylinen musiikki on mun makuuni,
        anteeksi jos en eollu samaa mieltä,
        oma makunsa kaikilla, se sallitakoon,
        kovin oli mielenkiintoinen sinunki musiikki mutta en ymmärtäny sen sanomaa,


    • kaunistaja
    • Ihan jotain muuta etsin ja kuuntelin kun vastaan tuli tämä.
      Ei elämä meillä kenelläkään ole mennyt kuin kukkasten päällä hypellen - vai mitä kielikuvia niitä nyt onkaan. Toivottavasti linkissä on oikea laulu (jota ei kai ole liikoja täällä soiteltu?): Yksin...
      Ja lämpöistä mukavaa viikonloppua myös kaikille itsensä yksinäisiksi tunteville!

      https://www.youtube.com/watch?v=LYi8agqFp8I

    • heitäytyäUskallatko
    • vaiONKOkaikkiOHI
    • jatkukoonelämäennallaan
    • josjosjosrakastat
    • vinostihymyillen
    • valppaanavaaleissa
    • simotietää
    • maailmaonkauni-s
    • Viatonsivullinen
      • staka

        Wow, hyvä sinä!


      • tuulenviemää

        Olipa ihania nuoria miehiä, tulipas heti virkeempi olo,


    • Heikunkeikku

      Miksi te musiikin tällääjät ette voi kirjoittaa, että MIKÄ kappale linkin takana on?
      Montaa kirjainta ei tarvitsisi naputella.
      HirrrRRRRrrrveesti menisi aikaa, jos avaisi linkin katsoakseen, että mitähä sieltä aukeaa ja sitte todeta, että ei, ei ole minun heiniä. Siksi en avaa noita ollenkaan.
      Oli parempi systeemi aikaisemmin, että näki heti, mistä kappaleesta on kyse.

      • ent.siivoojaparka

        Kirjoitatko sinä aina lahjapaketi päälle, mitä se sisältää? Katsos, ettei toinen avaa sitä turhaan, jos ei vaikka tykkää siitä.
        Ajattele vähän, että jollakin toisellakin voi olla aika niin kortilla, ettei jouda kirjoittamaan kappaleen nimeä.


      • Heikukeikku
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kirjoitatko sinä aina lahjapaketi päälle, mitä se sisältää? Katsos, ettei toinen avaa sitä turhaan, jos ei vaikka tykkää siitä.
        Ajattele vähän, että jollakin toisellakin voi olla aika niin kortilla, ettei jouda kirjoittamaan kappaleen nimeä.

        En kirjoita lahjapakettiin, mitä se sisältää, mutta usein kirjoitan pikku pikku Vihjeen. Vihje on selkeä, kun tietää mitä paketti sisältää, mutta jos ei tiedä, niin vihje lisää uteliaisuutta.
        Joululahjoihin en koskaan kirjoita vain "Hyvää Joulua sille ja sille". Aina on kiva vihje.
        Mutta toi nyt on ihan eri asia, kuin se, että kirjoittaisi kappaleen nimen.

        Kuinka paljon vie aikaa, jos kirjoittaa esim. Juha Tapio: Sitkeä sydän

        Minun mielestäni voisi ottaa huomioon lukijoita ja vaivautua kirjoittamaan kappaleen nimen.


      • ent.siivoojaparka
        Heikukeikku kirjoitti:

        En kirjoita lahjapakettiin, mitä se sisältää, mutta usein kirjoitan pikku pikku Vihjeen. Vihje on selkeä, kun tietää mitä paketti sisältää, mutta jos ei tiedä, niin vihje lisää uteliaisuutta.
        Joululahjoihin en koskaan kirjoita vain "Hyvää Joulua sille ja sille". Aina on kiva vihje.
        Mutta toi nyt on ihan eri asia, kuin se, että kirjoittaisi kappaleen nimen.

        Kuinka paljon vie aikaa, jos kirjoittaa esim. Juha Tapio: Sitkeä sydän

        Minun mielestäni voisi ottaa huomioon lukijoita ja vaivautua kirjoittamaan kappaleen nimen.

        Otapa sekunttikellolla aika. Kumpaan menee enemmän, klikata linkki auki ja sulkea, jos ei kiinnosta vai kirjoittaa Juha Tapio: Sitkeä sydän. Ei siinä voi monen sekunnin heittoa olla.
        Minulla on sitä kuuluisaa suomalaista uteliaisuutta jäljellä niin paljon, että availen kaikki linkit. Jos ei kiinnosta, niin yhtä nopeasti ne saa kiinni.


      • 1eero

      • ent.siivoojaparka

      • Viatonsivullinen

        Ajattelin ensin että olisi kiva nähdä kappaleen nimi, sitten tulin siihen tulokseen että voin olla senverran utelias että vilkaisen ja hetken kuuntelen.
        Voihan sen keskeyttää. Ei vie kauaa aikaa vilkaista mikä kappale on linkin takana. Ei mulla ole kiire jos olen palstalle kuitenkin tullut.


      • tykkääntykkään
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kirjoitatko sinä aina lahjapaketi päälle, mitä se sisältää? Katsos, ettei toinen avaa sitä turhaan, jos ei vaikka tykkää siitä.
        Ajattele vähän, että jollakin toisellakin voi olla aika niin kortilla, ettei jouda kirjoittamaan kappaleen nimeä.

        Minusta taas tämä systeemi on hyvä, olen useamman tunnin kuunellu ihanaa musiikkia jota te hyvät palstaliset olette tänne tuoneet, kiitos mielenkiintoisista musiikki tuokiosta,
        musiikissa on aina jokin sanoma sinne jonnekkin kuka sanoman haluaa vastaan ottaa,


    • Omassa aloituksessani, siinä alku-peräisemmässä, on minulla aina tapanani
      kirjoittaa pari pientä riimiä.
      Riimejä, jotka antavat mukavan kutinan siitä mitä tuleman pitää.
      Tuntisin oloni hölmöksi, jos vain tökkäisin jotakin vain siksi että nyt se on
      taas "oikealla" paikallaan :)

      https://www.youtube.com/watch?v=jYnUa3DzMgQ

      H.

      • Viatonsivullinen

        Tee hunksz vaan riimisi, ne on ihanan kauniita, kaikki ei vaan niitä osaa tehdä.
        Sinä osaat:)


      • slurps.slurps
        Viatonsivullinen kirjoitti:

        Tee hunksz vaan riimisi, ne on ihanan kauniita, kaikki ei vaan niitä osaa tehdä.
        Sinä osaat:)

        Onneksi huonommat riimien tekijät ovat luopuneet tämän loistavan riimittelijän seuraamisesta häveten surkeita tuotoksiaan.


      • iljettää
        Viatonsivullinen kirjoitti:

        Tee hunksz vaan riimisi, ne on ihanan kauniita, kaikki ei vaan niitä osaa tehdä.
        Sinä osaat:)

        Voihan perskale, imelintä nuoleskelua pitkiin aikoihin ;);););)


    • Ei täs nyt aihetta mihinkään suruun.
      Vähän harmittaa kun etusivulla ei näy keskustelun aloittajaa, aina ei viitsisi kaikkia aloituksia perata, no tämän nyt kuitenkin vilkaisin...
      Niin surullista päivää ei ole, etten jaksaisi tätä kuunnella ja joskus on jopa nauttia kuvistakin.

      http://youtu.be/_h-KeHLnEzs

      • tykkäää

        kaunista nostalgiaa, iki-ihanaa musiikkia, kiitos siitä,


    • O-Orvokki

      Kuulin eilen ensimmäistä kertaa YouTubesta Irwinin Tahdon lättähattujen palvelutaloon tai vanhainkotiin tms. Minusta se oli hauska ja jaoin sen itsekin fb-kavereilleni.
      Kännykällä linkittäminen on vaikeata, joten en edes yritä. ;)

    • siilimuori
      • nätti-eero

      • siilimuori

    • oleHyvä
    • vainmuistojäljellä
    • 1eero
      • tuiskuttanut

        Sopii tämän hetken tilanteeseen eilisen lumituiskun jälkeen.


    • onkovielähuomista
    • muistaakseni
    • att2
      • henrjii

    • att2
    • att2
    • henrjii
    • att2
    • att2
    • att2
    • uuhhhSEnuoruus-silloin
    • tansitaanko
    • tule-tansitaan

      oivoi sitä aikaa, kai muistat vielä,
      nuoruus oli ihanaa aikaa, ei oltu köyhiä eikä kipeitä,
      tasiaiset oli nuoruuden kuuminta aikaa, jännitys poltti rinnassa, miehillä housunlahkeissa, kun poskiposkeavasten tansittiin,
      hiki valui, siitä viisveisattiin,


      https://www.youtube.com/watch?v=5wmj6yWc-fU

    • käytkötanseissa
    • Viatonsivullinen
    • 1eero
    • entinenKalle
    • ei-noin-saa-tehdä
    • jotkut-osaa
    • nukkumaan
    • siilimuori
    • odotan-soittoasi
    • silti-rakas-oisit-mulle
    • turhatoivo
    • kevään-innoittamana
    • rakkautta-ilmasa
    • 1eero
    • kevättä-rinnassa
    • onko-näin
    • milloin-saavutkaan
    • ystävyys-jatkuu-edelleen
    • K.Korven-fani
    • tuletko-tansimaan
    • hauskaa-päivänjatkoa
    • 1eero
    • tämä-on-sinulle
    • oletko-enkelini
    • nukkumaan-nukkumaan
    • siilimuori
    • vielä-elossa-
    • att2
    • att2
      • att2

        Niin 1968-2007 oli hän Helmi ja Aina, muut nollia kuitenkin 2011 on Helmi Aina i tiden.. .


    • näitä-tansittiin-ennen
    • polttaviamuistoja
    • polttaviamuistoja
    • ikävä-on
    • onneksi_On_musiikki
    • kaunista_kaunista
      • pois

        eikö 70-riitä, pitää tännekin ängetä


    • kaunista-
      • kysyy

        Miksi et laita oman ikäisiin ?


      • äimänkäkenä_höh

        Mistä sinä tiedät mun ijän ?


      • miks
        äimänkäkenä_höh kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mun ijän ?

        Tiedämpä vain.


      • olet_väärässä

        kerroppa sitten jos muka tiedät,


    • kuunellaan
    • siilimuori
      • näin_luulen

        mielenkiintoista,
        onko tämä oululainen ryhmä joka tuottaa musiikin pelkästään omalla äänellään ja sormien napsauttamalla, ilman minkäänlaista instrumenttia,
        olen ollu heidän konsertissaan joskus,


      • siiimuori
        näin_luulen kirjoitti:

        mielenkiintoista,
        onko tämä oululainen ryhmä joka tuottaa musiikin pelkästään omalla äänellään ja sormien napsauttamalla, ilman minkäänlaista instrumenttia,
        olen ollu heidän konsertissaan joskus,

        Wikipedia sanoo et tämä ryhmä on perustettu Heldingissä, joten oululaisuudesta en kyllä osaa sanoa. Musiikki on ilman instrumentteja tuotettua (cappella?). En ole kynyt vielä konsertissaan mutta se puute täytyy korjata heti kun mahdollista.

        https://www.youtube.com/watch?v=NhDyFaM04Bk


      • lumoutunut-kuuntelija

        Todellakin erikoista saada kaunista musiikkia ilman instrumentteja, konsertissa voi lumoutua esitykseen,
        tässä oli saatu hyvin vaikutelma esiin kuin istrumentit säestäis taustalla,


      • siilimuori
        lumoutunut-kuuntelija kirjoitti:

        Todellakin erikoista saada kaunista musiikkia ilman instrumentteja, konsertissa voi lumoutua esitykseen,
        tässä oli saatu hyvin vaikutelma esiin kuin istrumentit säestäis taustalla,

        Juri näin on. Tänään oli niin ihanan keväoinen päivä, kun opysyisi vain.
        https://www.youtube.com/watch?v=j1cGufPR66I


    • ABBA-fani
    • henrjii
    • siilimuori
    • henrjii
    • att2
      • att2

        Kokonaisuus kuin hän ovat olleet kaikki "saman näköiset" ja niin myös tänään.


      • att2
        att2 kirjoitti:

        Kokonaisuus kuin hän ovat olleet kaikki "saman näköiset" ja niin myös tänään.

        ei apinan sana..


    • ollaan-vaan
      • att2

        Suomi apina----


    • hieno-esitys
    • siis_huomiseen
    • penninvenyttäjä
    • Viatonsivullinen

      Nuoruuden tanssilavat mielessä tätä kuuntelee. Monelle tuttu, meidän ikäisille.
      Tietty tunnelma nousee vieläkin jostain syvältä..


      http://youtu.be/BeXwF07LOis

      • att2

        Olivat niitä aikoja Miehikkälässä kun oli tanssit talvis aikaan talolla, muistuu aika siinä mielessä kun en päässyt jatkamaan koulua niin kuin olisin halunnut.

        Erityisesti muistuu mieleen kuinka pidin hauskaa lukeneilla olivat tosi nollia.


    • yksi-ainoa-ihminen
      • att2

        Hyvin kaunis laulu hänen tosi elämästä, jotenkin kosketti kyyneleillä.


    • voiko-olla-ihanampaa
    • yönsyliin
    • ei-pidä-paikkaansa
    • enkeleitä-perheelle
    • missä-kuljetkaan-nyt
    • k_kk

      Tanssii susien kanssa ,tuli vaan mieleeni kun iljanteisella peltotiellä taiteilin sauvojeni ja nastojeni kanssa,seuraten samalla kaffetassin kokoisten jälkien etenemistä.
      Ei minun nuoruuressani tullut mieleenkään et moiset veijarit joskus nurkissa pyörivät.
      Niin se on sen nuoruuren kanssa, annetaan ankin kertoa paremmin
      https://www.youtube.com/watch?v=VPmbAqRMNSg

    • et-vi-et-saa-
      • se-siitä

        korjaus " et voi et saa "


    • liianNopeastiKaikkiOhiOn
    • enkeleitä-palstalle
    • hyvää-yötä
    • joku-odottaa-myös-sinua
    • yksin-en-ole-hetkeäkään
    • att2
      • att2

        Hänelle hyvä olla aika kulkee ihmiset kuolee--aika - on nolla.

        Sinulle laulaja lauluissa on elämä...joka ei koskaan kuole.


    • att2
    • olihan-se-mukavaa-aikaa

      kuka muistaa jenkan, nuorena jaksettiin tansia jenkaa helmat hulmuten,
      tuossa aikasemmassa oli tico tico
      sitäki tansittiin vaikka kukkaan ei tienny onko se polkka vai humppa, heh,


      https://www.youtube.com/watch?v=YflFJ_xfPVA

    • sua-ilman-jaksais-en
    • tulta-ja-tappuraa
    • siilimuori
    • nauttikaame-musiikista

      Tässä ystävämme kreikan musiikkia suureen murheeseemme,
      kreikkaa pitää jatkuvasti rahottaa suomen veromaksajien kustannuksella,
      iloitkaamme taas, voihan kreikka taas 4 kuukautta paremmin meidän kustannuksella.


      https://www.youtube.com/watch?v=0UZjZP11WDw

    • uuno-uuno-uuno
    • att2

      Musiikkia murheeseen--tai elämään.

    • iitsu55

      Olen kanssasi samaa mieltä sivuston muuttumisesta. Kaipaisin juttuseuraa, mutta en osaa edetä minnekkään. kuuntelen siis ihanaa musiikkia :)

    • tämä-vaikka-nyt
    • siilimuori
    • sinne-sitten-
    • tuulenviemää-
    • näin-käy-kevätsateessa
    • vain-askeleet
    • saitko-silloin-kirjeen
    • Viatonsivullinen

      Surullista miten Akille perheineen kävi tsunamissa. Hänestä pidin, oli aina niin timmissä iskussa, esittäessään erilaista musiikkiaan. Tässä hyvä esimerkki.


      http://youtu.be/jVdXeBZgOOQ

    • Viatonsivullinen
      • Viatonsivullinen

        Korj.
        Siis, olisi hän vielä tehnyt...


    • siilimuori
      • 1eero

        Hienoa :) kun tietää mitä oottaa, nii eikö sulla nytkin ole lomaa,


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Hienoa :) kun tietää mitä oottaa, nii eikö sulla nytkin ole lomaa,

        Onon. Just alkoi kahden viikon loma. Että tätä on odotettu.


    • mene-ja-tiedä
      • tuulenviemää-

        Surua pukkaa edelleen,
        rahua Sirkesalon perheen muistolle, suomi suree edelleen kaikkia tsunamissa kanonneita,
        onneksi on musiikki muistona, josta saamme nauttia, kiitos Aki Siksalolle,

        https://www.youtube.com/watch?v=XdGZet8pOFo


    • untavain-
    • att2

      Suomalainen musiikki tänään on paskaa, samoin koko suomalaisuus...

      • pitääkö-viedä-palolla

        att2:

        Mikset muuta venäjälle ???? mitä sä vielä täällä venyt ja luuhaat meidän vaivoina, painu sinne mistä olet tullukki ja ÄKKIÄ !


    • katse-kuitenki-huomiseen
    • Tapanin_fani-
    • nyt-sinut-tahdon-
    • se-on-rakkautta-oikeaa
    • siilimuori
    • https://www.youtube.com/watch?v=0FaN3TatpBU

      Aika kuluu, Tapsakin olisi jo 100 vuotias. Hän oli esiintymässä työnantajani syntymäpäivillä, ei silloin vaikuttanut vanhalta.

    • entinen-nuori-

      Noruudessani kohtasin Tapio Rauravaaran aivan livenä, muutaman sananki vaihdoimme, hän oli komee, hurmaava nuoren naisen silmin katsottuna,
      hän oli jollaki urheilureisuullaan silloin,
      --- mun näkökulmasta katsoen pidin häntä vanhana miehenä vaikka ikäeroa oli vain 26 vuotta,
      siitähuolimatta kerroin kaikille sydäntä sykähdyttävän kohtaamisen. olihan hän suomalaisten suuri tähti ja nähtävyys,

      https://www.youtube.com/watch?v=MzheWNd65x4

    • tuulenviemää-
    • jokin-salaisuus-ilmassa
    • Viatonsivullinen
      • hyvä-näin-

        kiihkeää, tätä se kevät tuo tullessaan, elämä herää uuteen kukkaan.


    • muistoissa-vain-
    • Viatonsivullinen
    • att2
    • tuulenviemää-
    • tuulenviemää--
    • tuulenviemää-
    • pois-olet-menny
    • teethän-sen-
    • mitä-pidät-tästä-
      • ent.siivoojaparka

        No mitäpä tuosta on muuta kuin tulee mieleen jostain kaukaa, että jos meni nukkumaan kengät jalassa, niin aamulla oli pää kipee.


    • matot-nurkkaan-
    • jalalla-koreasti-

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4435
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      242
      2196
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1620
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1423
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      277
      1256
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1117
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1065
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe