Pieksämäellä tapahtuu

Johanonkumma77å

10

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoijjaa

      Missä omakotialueella tää on tapahtunu? Kuulostaa pelottavasti niiiin tutulta genreeeltä :-P

      • työ

        Onhan siellä taas joku yrittäjäkin sawossa taas intoutunut iltapäivä lehti kerto oikeusjutusta.
        Että miten hienoa on henkilökunta ?


      • mesipöhö

        Etkö sinä nyt Pirjuuliaa tunne....


      • viluiiita

        ai jaa.... se ... jokohan kolmas kerta toden sanoo


    • heimopolvi

      Ihan normimeininkiä Pieksämäellä vaikkapa Vekseliperällä tai Raviradalla. Miksi tuosta on vedetty herne nenään?

      • läskifatsi

        Miun rakas pentu on vammanen läski apina ihanko miäkiin ja miä saan siitä rahhaa, eikä naapurit uskalla ees paljoo tervehtii.... Kattelevat oven raosta että uskaltaako liikkua ulos vai ei jos vastaan kävelevät niin karkuun yleensä yrittävät..


    • Elämäänsätyytymättömät

      Karkerat entiset paluumuuttaja Piekämäkeläiset asialla. Eivät tuleet toimeen ennen lähtöä, uudella asuinpaikalla ja lopuksi paluumuuttajana purkavat kaunaisuuttaan.

    • joopajoopajoo

      Normaaliameininkiä-pmäellä. Muutaman vuoden jouduin olosuhteiden pakosta asumaan ja yhtään täysjärkistä naapuria ei ainakaan minulle osunut.

    • Torays

      Aika moni pentu on kyllä apina,mutta sitä ei saa ääneen sanoa;)

      • hakattu

        Normi käytöstä täällä ja sitten ihmetellään jälkikasvun ongelmia ja siihen vielä kerran viikossa kunnolla turpiin. Niin kyllä siitä vammainen saadaan aikaiseksi eli normi pmäkeläinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe