VESiLASKU 18 euroa m3/ KAJAANISSA!!!

äimistynyt

Tyttömme soitteli kun oli saanut vesilaskun kajaanissa,18 kuutio!
onko muilla näin kallista vettä?

13

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amme-Emma

      Talvivaaran vesi on sekoittunut tyttärenne käyttämään nesteeseen?

    • kehällä

      Tuossa kysyjä näet, että Talvivaara on sekoittanut koko Kajaanin nesteeseen! On Kainuun tyhmin palsta Kajaanin palsta!! Mutta kysymykseesi.. On aika kova hinta 18 €/m3, meillä täällä kehä kolmosen liepeillä on 17 €/ henkilö /kk ja käytä vettä miten vaan..

    • KNI_keskustassa

      Kajaanin keskustassa kerrostalossa 7.5€/hlö/kk ja vapaasti saa laskea.

    • sankko-mukaan

      ei kannata ostaa kun ilmaista vettä tarjolla jokaiselle ihan lähellä.

    • taloyhtiöt

      Kyseessä lienee lämpimän käyttöveden hinta, jonka taloyhtiö, tai vuokranantaja määrittelee.

    • sunmilk

      Tytöllä puhdas............! Mikä puhtain paikka nuoressa neidissä ? No väliliha........pieru puhaltaa pölyt ja kusi huuhtelee loput

    • i-loinen

      tämäkin on mustilaisten ja mamujen syytä, mustilaiset pesevät jatkuvasta työstä aiheutunutta urakkahikeä pois ja mamut taas koettavat päästä likaisen värisestä ihostaan eroon.

    • Dusch

      Nuorisohan laskee aromipesää porstatessaan suihkussa vettä puolesta tunnista tuntiin, parhaat kaksi kertaa päivässä. Ei ole mitään rotia tällaisessa hommassa!

    • omg..vituttaa

      16€/m3

    • Ihannormi

      Ihna normi lasku.. meil on about 20 euroo/kk ja saa olla tosi tiukkana veden käytön kanssa. Esim huusissa/pesulla/suihkussa käyntiä kantsii rajoittaa minimiin eli on paskasena about pari viikkoo ja tarpeilla käy vaikka pa keraan viikos nii sästää jo kummasti ja pääseen siihe parin kympin laskuun/kk :D

    • N_UUka

      Ei kannata laskea vessaa joka pissan jälkeen. Vasta kun on käynyt paskallla vessan voi vetää. Näin säästyy hirvittävän paljon vettä. Taloyhtiön kasteluhanasta voi laskea tonkat täyteen ja kyörätä ne omaan kämppään.

      • maallasevastamukavaa

        Muuttakaa maalle siellä on kaikki ilmaista.

        Mitä nyt vähän maksaa oma kaivo, pumppu, putket, sähkökaapelit ym vermeet.

        Muutama kymppitonni vain menee ---- ja sen jälkeen onkin sitten ilmaista-----seuraavaan remonttiin tai ukkosvaurioon asti, ja niistä ei yleensä selviä juurikaan alle 800 euron putkimiehen matkakulut huomioon ottaen.

        Remontin aikan tietenkin haet kaikki talousvetesi jostakin helevatasta asti. Kun on kaikki autioitunutta ympärillä, ei naapureistakaan ole apua, jos ei haittaakaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe