Mistähän nyt ilmestyi porukkaa palstalle?

mielenkiintoistaon

Oudon samanaikaisesti vieläpä.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siilimuori

      Nii, varmaan jotain yötyöläisiä?

    • sepäsiitä

      Iltapäivällä katsoin. Suomi24 päivitys oli meneillään. Toisella kertaa ei sivu auennut, kuten ei eilen illallakaan.

    • ent.siivoojaparka

      Eikö täällä saa olla monta samaan aikaan? No nyt on varmaan jo toiset menneet niin mahtuu tukevampikin sekaan. Ei, kyllä jotain pitäisi tehdä. Äsken kumarruin, niin kaatui tuo pahukkerin joulukuusi...

      • siilimuori

        Hitsi mulle ihan ankstia pukkaa joulukuusi tammikuun lopulla. Nythän on jo kevään alku, city-birdsitkin laulaa pimeässä, menevät kuulemma kaupungin valoista sekaisin. Uroot alkavat laulella kutsuhuutoja liian varhain kun valot sokaisee.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Hitsi mulle ihan ankstia pukkaa joulukuusi tammikuun lopulla. Nythän on jo kevään alku, city-birdsitkin laulaa pimeässä, menevät kuulemma kaupungin valoista sekaisin. Uroot alkavat laulella kutsuhuutoja liian varhain kun valot sokaisee.

        Ei täällä laula kukaan. Minkähän angstin saisit, jos näkisin tämän kämpän muutenkin. Täällä alkaa olla vaarallista. Äsken keitin kananmunia ja ne seisoi kylmässä vedessä tiskipenkillä kattilassa. Kun aloin ottamaan siitä, niin pelkkään veteen koskettaminen antoi pienen sähköiskun napsauksen sormille.


      • siilimuori
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei täällä laula kukaan. Minkähän angstin saisit, jos näkisin tämän kämpän muutenkin. Täällä alkaa olla vaarallista. Äsken keitin kananmunia ja ne seisoi kylmässä vedessä tiskipenkillä kattilassa. Kun aloin ottamaan siitä, niin pelkkään veteen koskettaminen antoi pienen sähköiskun napsauksen sormille.

        Nii, munat on vaarallisia. Ei mua ahista kuin joulukoristeet keväällä ja kesällä, Sormille näpivä munavesi sen sijaan kuulostaa aika erikoiselta.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Nii, munat on vaarallisia. Ei mua ahista kuin joulukoristeet keväällä ja kesällä, Sormille näpivä munavesi sen sijaan kuulostaa aika erikoiselta.

        No ei ne munat... Mutta ihan oikeasti en uskalla nyt koskettaa keittiössä mihinkään metalliseen. Siellä on jotain, mikä antaa virtaa läpi. Enkä ihmettele yhtään, kun seinät halkeilee noitten remonttimiesten käsittelyssä ja siellä välissä kulkee tiettävästi sähköjohtoja. Välillä meni sulakekin. Näkeekö täällä enää aamun.


      • siilimuori
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        No ei ne munat... Mutta ihan oikeasti en uskalla nyt koskettaa keittiössä mihinkään metalliseen. Siellä on jotain, mikä antaa virtaa läpi. Enkä ihmettele yhtään, kun seinät halkeilee noitten remonttimiesten käsittelyssä ja siellä välissä kulkee tiettävästi sähköjohtoja. Välillä meni sulakekin. Näkeekö täällä enää aamun.

        No kaiken keskellä sunkin pitää olla. Mene jonnekin muualle yöksi.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ei täällä laula kukaan. Minkähän angstin saisit, jos näkisin tämän kämpän muutenkin. Täällä alkaa olla vaarallista. Äsken keitin kananmunia ja ne seisoi kylmässä vedessä tiskipenkillä kattilassa. Kun aloin ottamaan siitä, niin pelkkään veteen koskettaminen antoi pienen sähköiskun napsauksen sormille.

        Onko Sinulla tiskikone siinä samassa, ota pistoke seinästä.
        Mulla joskus näpsäsee, jos koskee tiskikoneen metalliosaan ja tiskipöytään yhtäaikaa.

        Meinaakkos sen kuusen pitää Juhannukseen asta.


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        No kaiken keskellä sunkin pitää olla. Mene jonnekin muualle yöksi.

        Aika paljon olen oleskellut lasteni riesana, mutta minulla tulee aina ikävä omaan kotiin näyttipä täällä sitten minkälaiselta hyvänsä. Oma sänky on aina oma sänky vaikka sekin on alkanut kitisemään niinkuin kissaa vedettäisi hännästä. Näkyy päätylaudat olevan melkein irti. Pitää huomenna tiukata ruuveja...


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Onko Sinulla tiskikone siinä samassa, ota pistoke seinästä.
        Mulla joskus näpsäsee, jos koskee tiskikoneen metalliosaan ja tiskipöytään yhtäaikaa.

        Meinaakkos sen kuusen pitää Juhannukseen asta.

        Ei, kun minulla on tiskikone olohuoneen nurkassa kytkemättömänä. Oisko tuo tiskipenkin yläpuolella olevan työlampun johto jotenkin viallinen, koska siihen ei tule valoa. No olkoon maanantaihin. Keittiössä ei paljon muutenkaan nyt ole tekemistä, kun sieltäkin on vesi poikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe