tää on ihan perseestä koko uudistus

kyrsii

vai onko muita mielipiteitä?

123

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrsii

      adios

      • äitemuori

        heti tuli yläpuolelle mainos "kuorsaus on vaarallista, klikkaa tästä, ehkä kyrsiistä on otettu jottain vinkkiä. Kuhan kokeilin.


    • Ainahan kaikki uusi ja epämääräinen on perseestä kunnes tajuaa, että se ei olekaan. Tää on nyt vain alkua kesken tää uudistus ja parempaan päin menossa mitä olen ymmärtänyt muuutoksen tuomista uusista mahdollisuuksesta.

      • en osaa vielä käyttää tätä juttua nyt osasin kirjautua
        mutta kun kokeilin jollain muulla kun rekatulla ei menny läpi
        en nyt tiedä onko tää niin kauheen hyvä uudistus.


    • On___

      Ihan hyvältä tämä näyttää.

      • 1eero

        Näyttää milloin näyttää hyvä kun joskus


      • On____

        Mä käytänkin mainosestoa. Tosin en näe sitä home-nappulaakaan joten täytyy vetää hiirellä alhaalta takaisin ylös.


      • 1eero

        En ole siihen kiinnittänyt huomiota, aika jännästi näkyy toimivan , jos etsin jotain tuotta jostain firmasta se ilmestyy monessa yhttydessä muuallakin kuin täällä.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        En ole siihen kiinnittänyt huomiota, aika jännästi näkyy toimivan , jos etsin jotain tuotta jostain firmasta se ilmestyy monessa yhttydessä muuallakin kuin täällä.

        Joo, jotenkin ottaa talteen, saman oon huomannu. Jos kattelen jottain esim vaatetta tai käsilaukkua, jatkuvasti sensuuntaiset mainokset alkaa seuraamaan, höh. Kaikkia ne myyntimiehet keksii, tai naiset. Kaikki pitää käyttää hyödyksi vissiin.


      • ent.siivoojaparka
        On____ kirjoitti:

        Mä käytänkin mainosestoa. Tosin en näe sitä home-nappulaakaan joten täytyy vetää hiirellä alhaalta takaisin ylös.

        Jos näppäimistössäsi ei ole hometta, niin kai sinulla tuolla vasemmassa yläkulmassa on tuollainen musta nuoli, mikä osoittaa vasemmalle. Painapa sitä joutessasi ja katso mitä tapahtuu.


    • mitäpämuutakaan

      Täysin samaa mieltä

    • ö-Öö

      Beta-vaiheessa.

      Tietotekniikassa kaikki otetaan käyttöön, heti, kun mahdollista. Aika on rahaa jne. Tässä uudistuksessa ulkonäkö sivuseikka. Alkavat keräämään enemmän tietoa käyttäjistä erilaisiin markkinatutkimuksiin ja mainosmyyntiä varten. Ja ties mitä varten. Tämä toiminut lähinnä mainosrahoitteisesti, nyt lisää hilloa. Google yks suurimmista pisneksistä, ei siinä ole mainoksia, tuotto tulee tietojen myymisestä.

      Ulkoasua jne voi rukata etiäpäin, kun pääasia on kunnossa. Että oletettavasti nämät käyttäjää koskevat jutut sitten hiljakseen muuttuvat ainakin jonkin verran.

      =DW=

      • sivustakatsoen

        Riippuu ohjelmijoiden pätevyydestä miten momma toimii, esim. Jossain pankissa ei tällä tavalla tupeksittaisi.


      • ö-Öö

        Joop

        Nyt tekivät talvella, vakiduunarit töissä. Pätevyys epäilyttää. JA oletettavasti mukana ilmaisia harjottelijoita oppilaitoksista myös, sekin epäilyttää. Aikanaan tekivät kaikki uudistukset kesäisin kesätyöläisillä, solkkua selvitettiin sitten pitkälle kevääseen....

        Pankeissa jne tehdään rahalla, toteuttajat ostettu ulkoa, oma väki tietenkin ammattilaisia. Suolen duunareilla kai tärkeintä kai halpa hinta ja helluntailaisuus.

        =DW=


      • att2
        ö-Öö kirjoitti:

        Joop

        Nyt tekivät talvella, vakiduunarit töissä. Pätevyys epäilyttää. JA oletettavasti mukana ilmaisia harjottelijoita oppilaitoksista myös, sekin epäilyttää. Aikanaan tekivät kaikki uudistukset kesäisin kesätyöläisillä, solkkua selvitettiin sitten pitkälle kevääseen....

        Pankeissa jne tehdään rahalla, toteuttajat ostettu ulkoa, oma väki tietenkin ammattilaisia. Suolen duunareilla kai tärkeintä kai halpa hinta ja helluntailaisuus.

        =DW=

        Vanhassa näki kokonaisuuden nyt vain vähän siis lopun alku luulen, vanha oli hyvä.


    • sinelmä

      Vastaus alotukseen, täysin samaa mieltä, liian alkukantainen,

      missä on arkisto ???

      • ent.siivoojaparka

        Koko arkisto on tuolla alhaalla, mistä käännetään sivua.


    • vaikkamusta

      Minä en pidä sinisen voittoisesta värityksestä. Se tuntuu jotenkin häipyvän pois. Tummempi yleisilme olisi mielestäni parempi, tämä on vain yksi mielipide monen joukosta.

      • Minä haluan vaaleanpunaisen värityksen. Miten toiset haluaa?


      • siilimuori

        Fuksianpunainen ois kiva, höystettynä turkoosilla.


      • siilimuori
        siilimuori kirjoitti:

        Fuksianpunainen ois kiva, höystettynä turkoosilla.

        No tulohan tuo vaikka tuotakin herjas et aihetta oli käsitelty jo aiemmin?


    • Tämä on muistaakseni jo neljäs uudistus, joka palstoja seuraamieni vuosien aikana on tehty.
      Joka kerran alkuun ihmetellään, kirotaan ja moititaan, eivät tosin kaikki sitä tee.
      Muutama on aina uhannut jättää palstan ja tulla takaisin vasta sitten, kun kaikki on palautettu entiselleen. Sitähän ei tule tapahtumaan ja hiljalleen uhoajatkin palaavat palstoille.
      Ihan rauhassa seuraan kuinka tämä alkaa toimia, nythän on melko alkeellista, tosin pääasia, kirjoittaminen palstalle, toimii aika hyvin. Milloin ei ole jotain ongelmaa.
      Jos en viihdy enkä tykkää, niin häivyn ääntä pitämättä.

      • Puuta korvaamaan on ilmesesti laitettu toi kello kirjautumisen viereen.
        Siihen tulee aina numero siit montako vastausta on tullut kirjautuneen kirjoitukseen.


      • Joo, eilen oli yksi, nyt on kaksi, kun sinä vastasit. Ja korvaa se sähköpostiin tulleet ilmoitukset, eihän sille luvalle ole tässä enää paikkaakaan.


      • Anceli kirjoitti:

        Joo, eilen oli yksi, nyt on kaksi, kun sinä vastasit. Ja korvaa se sähköpostiin tulleet ilmoitukset, eihän sille luvalle ole tässä enää paikkaakaan.

        Sähköposti osoite näköjään on tälläkin nikillä säilynyt.


      • koti-kiusattu kirjoitti:

        Sähköposti osoite näköjään on tälläkin nikillä säilynyt.

        En käytä tämän palvelun sähköpostia, en ole edes kurkannut sinne.
        Aika hiljaistahan täällä on, tosin tuolla loppupäässä jatketaan samaa turhaa löpinää
        kuin vanhalla palstalla. Ei taida mikään muuttua, ihmehän se olisikin ollut.


      • Hei ”Anceli”, onneksi löysin sinut täältä - ja kera toisen (k/k) mukavan kirjoittajan :)!!!
        (Vaikkakin tuon aloituksen lukeminen vaati paljon ennakkoluulottomuutta 
        Sain käyttämääni s-postiin viestin palstan muutoksista ja koska halusin pitää ”mansikkani” säilössä, niin pakkohan täällä oli pistäytyä! (Luin myös irvailuja harvoin kävijöille – minulle ”harvoin ilmestyminen” on siis ”arkimailiin” tullut viesti Suomi24:lta – todella harvoin kävijät/vain lukijat; ehkäpä muutkin ”heräsivät” kiinnostumaan muutoksesta…)
        Nyt tämä näyttää enemmän nykyaikaisemmalta keskustelupalstalta, mainokset poistan ”Adblock Plus” –ohjelmalla ja sivu sisältää vain tärkeimmän – tekstit!!!
        Ja – ctrl f - löytää viimeisimmät kirjoitukset, tai kaivatuimmat nimimerkit :D – onnekseni minun ei tarvitse kaivata teitä kahta ihanaa – te olette jo täällä!!! :)
        Isot ja lämpimät halit kummallekin :), täältäkin löytyy eräänlaisia ”rakkaita”!


      • ota maduixa huomioon et joku mettäsika halus olla fiksu ja nappas sen k/k nikin itelleen
        kirjotan sinisellä kiusatulla tai sit k_kk tunnuksel.


      • No - "aitosinut" kyllä tunnistaa - luulen...


      • maduixa kirjoitti:

        Hei ”Anceli”, onneksi löysin sinut täältä - ja kera toisen (k/k) mukavan kirjoittajan :)!!!
        (Vaikkakin tuon aloituksen lukeminen vaati paljon ennakkoluulottomuutta 
        Sain käyttämääni s-postiin viestin palstan muutoksista ja koska halusin pitää ”mansikkani” säilössä, niin pakkohan täällä oli pistäytyä! (Luin myös irvailuja harvoin kävijöille – minulle ”harvoin ilmestyminen” on siis ”arkimailiin” tullut viesti Suomi24:lta – todella harvoin kävijät/vain lukijat; ehkäpä muutkin ”heräsivät” kiinnostumaan muutoksesta…)
        Nyt tämä näyttää enemmän nykyaikaisemmalta keskustelupalstalta, mainokset poistan ”Adblock Plus” –ohjelmalla ja sivu sisältää vain tärkeimmän – tekstit!!!
        Ja – ctrl f - löytää viimeisimmät kirjoitukset, tai kaivatuimmat nimimerkit :D – onnekseni minun ei tarvitse kaivata teitä kahta ihanaa – te olette jo täällä!!! :)
        Isot ja lämpimät halit kummallekin :), täältäkin löytyy eräänlaisia ”rakkaita”!

        Hei Maduixa, kiva kun sinuakin "näkee" ja aina yhtä ystävällisenä.
        Muistat minuakin kaunein ja lämpimin sanoin.
        Lämmin halaus :)


      • No - outo se, joka ei sinua ajattele kaunein, lämpimin sanoin :D - en ole outo :D
        Jatketaan sanojen vaihtoa - en itse ole aina paikalla, mutta jatkat olemista ajatuksissani..:)
        Halit
        UE


      • maduixa kirjoitti:

        No - outo se, joka ei sinua ajattele kaunein, lämpimin sanoin :D - en ole outo :D
        Jatketaan sanojen vaihtoa - en itse ole aina paikalla, mutta jatkat olemista ajatuksissani..:)
        Halit
        UE

        Voi että, nyt kyllä hämmennyin, todin aina on niitä jotka eivät tykkää ja se on ihan luonnollista ihmisten kesken. Ihmisiähän me täällä nimimerkkien takana olemme.
        Halataan kun "tavataan".. :)
        Ystävyydellä P.


      • oooooooohhhhhhh
        maduixa kirjoitti:

        Hei ”Anceli”, onneksi löysin sinut täältä - ja kera toisen (k/k) mukavan kirjoittajan :)!!!
        (Vaikkakin tuon aloituksen lukeminen vaati paljon ennakkoluulottomuutta 
        Sain käyttämääni s-postiin viestin palstan muutoksista ja koska halusin pitää ”mansikkani” säilössä, niin pakkohan täällä oli pistäytyä! (Luin myös irvailuja harvoin kävijöille – minulle ”harvoin ilmestyminen” on siis ”arkimailiin” tullut viesti Suomi24:lta – todella harvoin kävijät/vain lukijat; ehkäpä muutkin ”heräsivät” kiinnostumaan muutoksesta…)
        Nyt tämä näyttää enemmän nykyaikaisemmalta keskustelupalstalta, mainokset poistan ”Adblock Plus” –ohjelmalla ja sivu sisältää vain tärkeimmän – tekstit!!!
        Ja – ctrl f - löytää viimeisimmät kirjoitukset, tai kaivatuimmat nimimerkit :D – onnekseni minun ei tarvitse kaivata teitä kahta ihanaa – te olette jo täällä!!! :)
        Isot ja lämpimät halit kummallekin :), täältäkin löytyy eräänlaisia ”rakkaita”!

        Maduixa, älä aina lässytä!


    • siilimuori

      Joo näkkee et kesken on vielä. pahasti kesken mutta koko ajan muokataan vissiin ja eikö palautetaki ole pyydetty?

    • demeter1

      En menisi moittimaan, ennen kuin tuote on sisään ajettu (siis omalla kohdallani). Ajan kanssa ne edut ja puutteet tulevat ilmi...
      Pitää kai myös muistaa, että ilmaisia lounaita ei ole ja kai palvelun tarjoajankin intressissä on, että pyritään uudistuksiin, jossa "kaikki voittavat"...

      • "demeter"

        Minusta epä-onnistunein uudistus on että minua on vaikea löytää:)
        Minä SENTÄÄN olen rekkautunutkin.
        Suorastaan sini-verinen.
        Enkä ikinä ole maksua vaatinut, vaikka kaikkeni olen antanut.
        Aina olen luottanut vapaa-ehtois-toimintaan.

        yH.


      • demeter1

        Voi sentään hunksi. Ja sinulta vietiin vielä se "tästä on jo keskusteltu" valttikorttikin. Nyt "kone" huomauttaa puolestasi.
        Sun täytyy nyt vaan hyväksyä runoilijan kohtalo: "kaikkeni annoin, hetken mä heilua jaksoin"..))


      • ö-Öö
        hunksz kirjoitti:

        "demeter"

        Minusta epä-onnistunein uudistus on että minua on vaikea löytää:)
        Minä SENTÄÄN olen rekkautunutkin.
        Suorastaan sini-verinen.
        Enkä ikinä ole maksua vaatinut, vaikka kaikkeni olen antanut.
        Aina olen luottanut vapaa-ehtois-toimintaan.

        yH.

        Ehkä olen väärässä

        Aikanaan sai VIP-statuksen chattiin, kun maksoi oeinen summan Enirolle. Jotkut osti sen. Sillä pääsi jonon ohin caht-huoneeseen. Muistaakseni olit niitä harvoja, jotka maksoivat sen maksun. Nikkisi oli silloin Wavehunter. Ehkä et ole maksua vaatinut, itse olet maksanut.

        =DW=


      • määoonmää
        ö-Öö kirjoitti:

        Ehkä olen väärässä

        Aikanaan sai VIP-statuksen chattiin, kun maksoi oeinen summan Enirolle. Jotkut osti sen. Sillä pääsi jonon ohin caht-huoneeseen. Muistaakseni olit niitä harvoja, jotka maksoivat sen maksun. Nikkisi oli silloin Wavehunter. Ehkä et ole maksua vaatinut, itse olet maksanut.

        =DW=

        Auts, ja kyllähän hunksi pitää huolen siitä että hänet huomataan, luuhaamalla jokaisen perässä itseään kehuen ;))


      • "demeter"

        Niin...ovathan minua matkineet niin monet.
        Suotakoon siis valvojallenikin osa autuudesta :)
        Saisi kyllä lisätä sen:
        Kuten HUNKSZ on...
        Vaan eihän hän voi, muuten paljastaa ihastuksensa.
        Luulisin.

        Sain tunteen että kaipaat jotain?

        "Minä nurmella lepään aurinko paistaa
        katson polkua pulleaa pilvien.

        Olen itsekin pullea onnestain
        MINÄ monelle pilviä luonut.

        Joka pilvestä tunnistan hahmon jonkin
        vaik' en nimetä jokaista saata.

        Tunnistan kuitenkin pilven-haaran
        ilmi-selvästi rakastain minulle luodun"

        yH.


      • ö-Öö kirjoitti:

        Ehkä olen väärässä

        Aikanaan sai VIP-statuksen chattiin, kun maksoi oeinen summan Enirolle. Jotkut osti sen. Sillä pääsi jonon ohin caht-huoneeseen. Muistaakseni olit niitä harvoja, jotka maksoivat sen maksun. Nikkisi oli silloin Wavehunter. Ehkä et ole maksua vaatinut, itse olet maksanut.

        =DW=

        "teevee"

        Minulleko?

        H.


      • ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

        "demeter"

        Minusta epä-onnistunein uudistus on että minua on vaikea löytää:)
        Minä SENTÄÄN olen rekkautunutkin.
        Suorastaan sini-verinen.
        Enkä ikinä ole maksua vaatinut, vaikka kaikkeni olen antanut.
        Aina olen luottanut vapaa-ehtois-toimintaan.

        yH.

        Näin me opitaan ymmärtämään lintuja, miten niitten sydämessä läikähtää; kato, jyvä.


      • hunksz kirjoitti:

        "demeter"

        Niin...ovathan minua matkineet niin monet.
        Suotakoon siis valvojallenikin osa autuudesta :)
        Saisi kyllä lisätä sen:
        Kuten HUNKSZ on...
        Vaan eihän hän voi, muuten paljastaa ihastuksensa.
        Luulisin.

        Sain tunteen että kaipaat jotain?

        "Minä nurmella lepään aurinko paistaa
        katson polkua pulleaa pilvien.

        Olen itsekin pullea onnestain
        MINÄ monelle pilviä luonut.

        Joka pilvestä tunnistan hahmon jonkin
        vaik' en nimetä jokaista saata.

        Tunnistan kuitenkin pilven-haaran
        ilmi-selvästi rakastain minulle luodun"

        yH.

        Minä vai (kaipaan jotakin) ? En nyt ainakaan tuota runoa. Vähän oli väkisin väännetty, totta puhuen. Oikea runoilija tietää, että tuska kirjoittaa nostetta paremmin ja olin lukevinani toisaalta, että sinulla on noste päällä heti "ammusta"..))


      • "demeter"

        Häneltäkö loppuu Happi?
        Niin sinistyy että.
        Kaikki riimit eivät kaikille solahda.
        Liian paksuiksi katsovat niitä.
        Minustakin on nautinnollista kommentoida möhlejä.

        Laitetaan sitten aikuisten oikeesti:

        "Miksi lentää en kauas voi toukasta tuosta
        minä pieni ja siro Perhonen.

        Vaikka äitini kertoi aiemmin
        ensi-rakkaus sulle on tuskainen"

        Varmaan meitä arvostetaan, koska emme yksi-oikoisesti hauku uudistusta :)
        Vanhoja vain, moni-puolisen perinteisesti.

        yH.


      • demeter1 kirjoitti:

        Voi sentään hunksi. Ja sinulta vietiin vielä se "tästä on jo keskusteltu" valttikorttikin. Nyt "kone" huomauttaa puolestasi.
        Sun täytyy nyt vaan hyväksyä runoilijan kohtalo: "kaikkeni annoin, hetken mä heilua jaksoin"..))

        Ettei vain hunksista olisi tehty joku "kone"? Sellanen tyyppi puoliautomaatti joka puoliautomaattisesti huomauttaa että "asiasta on jo keskusteltu" tai "asia on loppuunkäsitelty" tai "et ole tarpeeksi älykäs puihumaan minun kanssani" ;)

        Nojoo, lapsuudestani muistan että isukki aina sanoi että "hulluille eikä herroille saa näyttää puolivalmista työtä" mutta jos odottaa että tästä tulee valmista niin kassakone menee vatsa ylös nopeesti ja käyttäjät häipyvät taivaan tuuliin etsimään nopeampia ratkaisuja.

        Ihan vain huvin vuoksi: Onko kenelläkään tiedossa kivaa keskustelufoorumia jonne on pakko rekkautua ja jossa olisi suhteellisen vilkas liikenne?


      • de-meter
        Paloma4ever kirjoitti:

        Ettei vain hunksista olisi tehty joku "kone"? Sellanen tyyppi puoliautomaatti joka puoliautomaattisesti huomauttaa että "asiasta on jo keskusteltu" tai "asia on loppuunkäsitelty" tai "et ole tarpeeksi älykäs puihumaan minun kanssani" ;)

        Nojoo, lapsuudestani muistan että isukki aina sanoi että "hulluille eikä herroille saa näyttää puolivalmista työtä" mutta jos odottaa että tästä tulee valmista niin kassakone menee vatsa ylös nopeesti ja käyttäjät häipyvät taivaan tuuliin etsimään nopeampia ratkaisuja.

        Ihan vain huvin vuoksi: Onko kenelläkään tiedossa kivaa keskustelufoorumia jonne on pakko rekkautua ja jossa olisi suhteellisen vilkas liikenne?

        Heh, saat plussan tuosta "koneesta", Paloma..))
        Kun me ei olla herroja niin kai me sitten ollaan hulluja - viittaan isäsi sanomaan - ..))

        Olet siis sitä mieltä, ettei ollut ihan ok, tämä uudistus ? Minulla kun ei ole oikein tajua, mikä näissä formaateissa on mahdollista, mikä ei ja kun en muutenkaan ole mikään virtuoosi tietsikan käytössä, tyydyn tähän ja seurailuun...

        Eiköhän meillä kaikilla ole välillä ollut tuo halu vaihtaa maisemaa ja joku - kuten minä - olen sen välillä tehnytkin - mutta tänne sitä vain on palattu.

        Ihan uudella foorumilla alkaminen tuntuisi minusta liian työläältä - siis itseni kaltaiselle joka on kiinnostunut ihmisistä enemmän kuin mielipiteistä (ikään kuin ne olisivat eri asioita, kuten täällä monet mieltävät.).
        Minusta kirjoittelulla rakennetaan täälläkin omaa identiteettiä ja suhdetta toisiin kirjoittajiin.
        En viitsisi alkaa alusta. Älä sinäkään. Liian monta hyvää keskustelijaa on jättänyt palstan.


      • Taas rupesi nikottelemaan tuon viestin lähettämien, piti muuttaa vähän nimmaria, että kelpasi. Toivottavasti ei tule nyt moneen kertaan toi viesti, kun sitä piti yrittää....


      • de-meter kirjoitti:

        Heh, saat plussan tuosta "koneesta", Paloma..))
        Kun me ei olla herroja niin kai me sitten ollaan hulluja - viittaan isäsi sanomaan - ..))

        Olet siis sitä mieltä, ettei ollut ihan ok, tämä uudistus ? Minulla kun ei ole oikein tajua, mikä näissä formaateissa on mahdollista, mikä ei ja kun en muutenkaan ole mikään virtuoosi tietsikan käytössä, tyydyn tähän ja seurailuun...

        Eiköhän meillä kaikilla ole välillä ollut tuo halu vaihtaa maisemaa ja joku - kuten minä - olen sen välillä tehnytkin - mutta tänne sitä vain on palattu.

        Ihan uudella foorumilla alkaminen tuntuisi minusta liian työläältä - siis itseni kaltaiselle joka on kiinnostunut ihmisistä enemmän kuin mielipiteistä (ikään kuin ne olisivat eri asioita, kuten täällä monet mieltävät.).
        Minusta kirjoittelulla rakennetaan täälläkin omaa identiteettiä ja suhdetta toisiin kirjoittajiin.
        En viitsisi alkaa alusta. Älä sinäkään. Liian monta hyvää keskustelijaa on jättänyt palstan.

        Oletan että tää on vielä pahasti keskeneräinen joten en osaa sanoa onko tää nyt parempi vai huonompi kuin aikaisempi versio. Onhan selvää että suomi24 ei todellakaan kuunnellut meitä jotka kirjoittelimme kehityspalstoilla ja toivoimme sitä sun tätä; ainoo osviittaa antava vastaus oli että mennään siitä mistä aita on matalin, eli tasoa lasketaan tarvittaessa edelleenkin, että palstan käyttö olisi mahdollisimman helppoa ja ja käynnit tiheitä juuri siitä syystä että mitään ei vaadita. Jostain lukasin että "suomi24 tulee vastaisuudessakin palkitsemaan rekisteröityneitä" mutta en ole mitään varsinaista etua nähnyt siitä että kirjoitan ainoastaan rekisteröitynä: teen sitä ihan vain oman itseni takia koska tollanen huutelukulttuuri jota jotkut tälläkinpalstalla kutsuvat virheellisesti "keskusteluksi" ei ole koskaan ollut mieleeni.

        Katsellaan ja mietitään. Minulla on nyt aika kiireinen periodi menossa ja käyn täällä vain etupäässä aamusta ja illasta, mutta kunhan Lutusen talo on siivottu, valokuvattu, näytetty ja myyty niin sitten alkaa taas olemaan enemmän aikaakin.

        Olet oikeassa, demeter1, liian monta hyvää kirjoittajaa ja hyvää keskustelukumppania on lopettaneet. Mutta: monta on vielä jäljellä :)


      • minäjaminäjaminä
        hunksz kirjoitti:

        "demeter"

        Minusta epä-onnistunein uudistus on että minua on vaikea löytää:)
        Minä SENTÄÄN olen rekkautunutkin.
        Suorastaan sini-verinen.
        Enkä ikinä ole maksua vaatinut, vaikka kaikkeni olen antanut.
        Aina olen luottanut vapaa-ehtois-toimintaan.

        yH.

        Hunksz, itserakkain, omahyväisin,pahin riidankylväjä kautta aikain.


      • minäjaminäjaminä kirjoitti:

        Hunksz, itserakkain, omahyväisin,pahin riidankylväjä kautta aikain.

        Äläs nyt, kun on roolia vuosia ja vuosia jo vetänyt, paha on enää itseään muuksi muuttaa.
        Rankkaa luulisi tuonkin olevan, vanha ihminen joutuu tsemppaamaan aina enemmän ja lujempaa, että pysyy mukana vauhdissa.
        Kiinnostuneitakin näyttää riittävän, joten talla pohjaan hunksz.
        Yritetään kestää tai ohitetaan vasemmalta.


      • rekkautumaton
        Paloma4ever kirjoitti:

        Oletan että tää on vielä pahasti keskeneräinen joten en osaa sanoa onko tää nyt parempi vai huonompi kuin aikaisempi versio. Onhan selvää että suomi24 ei todellakaan kuunnellut meitä jotka kirjoittelimme kehityspalstoilla ja toivoimme sitä sun tätä; ainoo osviittaa antava vastaus oli että mennään siitä mistä aita on matalin, eli tasoa lasketaan tarvittaessa edelleenkin, että palstan käyttö olisi mahdollisimman helppoa ja ja käynnit tiheitä juuri siitä syystä että mitään ei vaadita. Jostain lukasin että "suomi24 tulee vastaisuudessakin palkitsemaan rekisteröityneitä" mutta en ole mitään varsinaista etua nähnyt siitä että kirjoitan ainoastaan rekisteröitynä: teen sitä ihan vain oman itseni takia koska tollanen huutelukulttuuri jota jotkut tälläkinpalstalla kutsuvat virheellisesti "keskusteluksi" ei ole koskaan ollut mieleeni.

        Katsellaan ja mietitään. Minulla on nyt aika kiireinen periodi menossa ja käyn täällä vain etupäässä aamusta ja illasta, mutta kunhan Lutusen talo on siivottu, valokuvattu, näytetty ja myyty niin sitten alkaa taas olemaan enemmän aikaakin.

        Olet oikeassa, demeter1, liian monta hyvää kirjoittajaa ja hyvää keskustelukumppania on lopettaneet. Mutta: monta on vielä jäljellä :)

        Eikös täällä onnistuisi sellainen ketju, jossa vain te rekkautuneet kirjoittaisitte.


      • pysytäänpoissa
        rekkautumaton kirjoitti:

        Eikös täällä onnistuisi sellainen ketju, jossa vain te rekkautuneet kirjoittaisitte.

        Onnistuisihan se ellei me rekkautumattomat tungettaisi mukaan.


      • räksynräksyn
        hunksz kirjoitti:

        "demeter"

        Häneltäkö loppuu Happi?
        Niin sinistyy että.
        Kaikki riimit eivät kaikille solahda.
        Liian paksuiksi katsovat niitä.
        Minustakin on nautinnollista kommentoida möhlejä.

        Laitetaan sitten aikuisten oikeesti:

        "Miksi lentää en kauas voi toukasta tuosta
        minä pieni ja siro Perhonen.

        Vaikka äitini kertoi aiemmin
        ensi-rakkaus sulle on tuskainen"

        Varmaan meitä arvostetaan, koska emme yksi-oikoisesti hauku uudistusta :)
        Vanhoja vain, moni-puolisen perinteisesti.

        yH.

        Hunksutin lonksutin, on täällä muitakin jotka eivät hauku uudistusta, kuka suakin arvostaa, yksi voi olla.


      • rekkautumaton kirjoitti:

        Eikös täällä onnistuisi sellainen ketju, jossa vain te rekkautuneet kirjoittaisitte.

        Ei se onnistu, kun te kaikenmoinen alatyylinen roskasakki työnnytte sekaan. Minusta tuli heti paljon parempi ja asiallisempi keskustelija, kun rekkaannuin. Pthyi teitä siellä puskissa. Yh ööh, jos olisitte livenä niin tuntuisi miten haisettekin ällölle.


      • hyväpuska
        Tellukka kirjoitti:

        Ei se onnistu, kun te kaikenmoinen alatyylinen roskasakki työnnytte sekaan. Minusta tuli heti paljon parempi ja asiallisempi keskustelija, kun rekkaannuin. Pthyi teitä siellä puskissa. Yh ööh, jos olisitte livenä niin tuntuisi miten haisettekin ällölle.

        Vai niin ja heti rekkauduttuasi aloit räksyttää rekkaamattomille, ei sulle kunniaa tuota.


      • hyväpuska kirjoitti:

        Vai niin ja heti rekkauduttuasi aloit räksyttää rekkaamattomille, ei sulle kunniaa tuota.

        On tässä nyt vara räksyttää, kun kuuluu palstan eliittiin. Tunsin heti paikalla rekkauduttuani itseni niin paljon paremmaksi ihmiseksi kuin aikaisemmin puskissa lyyhätessäni. Kyllä rekkaus muuttaa ihmisen, uskokaa pois.


      • hyväpuska
        Tellukka kirjoitti:

        On tässä nyt vara räksyttää, kun kuuluu palstan eliittiin. Tunsin heti paikalla rekkauduttuani itseni niin paljon paremmaksi ihmiseksi kuin aikaisemmin puskissa lyyhätessäni. Kyllä rekkaus muuttaa ihmisen, uskokaa pois.

        Otit oppia hunksista, kehut ittees ja haukut puskia ;););)


      • de-meter
        Paloma4ever kirjoitti:

        Oletan että tää on vielä pahasti keskeneräinen joten en osaa sanoa onko tää nyt parempi vai huonompi kuin aikaisempi versio. Onhan selvää että suomi24 ei todellakaan kuunnellut meitä jotka kirjoittelimme kehityspalstoilla ja toivoimme sitä sun tätä; ainoo osviittaa antava vastaus oli että mennään siitä mistä aita on matalin, eli tasoa lasketaan tarvittaessa edelleenkin, että palstan käyttö olisi mahdollisimman helppoa ja ja käynnit tiheitä juuri siitä syystä että mitään ei vaadita. Jostain lukasin että "suomi24 tulee vastaisuudessakin palkitsemaan rekisteröityneitä" mutta en ole mitään varsinaista etua nähnyt siitä että kirjoitan ainoastaan rekisteröitynä: teen sitä ihan vain oman itseni takia koska tollanen huutelukulttuuri jota jotkut tälläkinpalstalla kutsuvat virheellisesti "keskusteluksi" ei ole koskaan ollut mieleeni.

        Katsellaan ja mietitään. Minulla on nyt aika kiireinen periodi menossa ja käyn täällä vain etupäässä aamusta ja illasta, mutta kunhan Lutusen talo on siivottu, valokuvattu, näytetty ja myyty niin sitten alkaa taas olemaan enemmän aikaakin.

        Olet oikeassa, demeter1, liian monta hyvää kirjoittajaa ja hyvää keskustelukumppania on lopettaneet. Mutta: monta on vielä jäljellä :)

        No jos asia (palstan uudistaminen) on vielä kesken, teille aktiivisille löytyy työmaata. Aina ne omat ideat sellaisenaan eivät taida mennä läpi, mutta jos jotakin niistä ?
        Muistan työkuvioistani henkilöitä, joilla oli paljon tietämystä ja kirkas näkemys asioista, mutta kun kimpassa tehtiin töitä, niille annettiin vain sama painoarvo kuin muillekin näkemyksille. Demokratian luonne nyt vain on sellainen. Paras ei voita vaan sellainen, joka on monien mieleen...
        Huh,huh. Sinulla riittää noita projekteja, asunnon myyntiä ja saunanrakennusta. Onneksi teitä on kaksi...Meitäkin alkaa jo olla 1,5. Hyvä niin, kun nytkin pukkasi suojalunta parikymmentä senttiä. Mutta voimia sinne ja pysyhän linjoilla. Ellei sota kaipaa yhtä miestä, rauhan ylläpitäminen kaipaa naista..))


      • hyväpuska kirjoitti:

        Otit oppia hunksista, kehut ittees ja haukut puskia ;););)

        Katsos, nyt on oikeus arvostella ja halveerata toisia keskustelijoita, kun on rekkautunut. Kukaan ei pääse valittamaan, että puskasta räyskytän. Sitä on niinkuin noussut aivan eri tasolle ja osaa räyskyttää sivistyneemmin. Olisi se rekkautumispakko ollut jotain. Miten se olisikaan muuttanut palstan ilmettä ja keskustelun tasoa. Aina tämä rekattuna räyskyttäminen voittaa puskasta räyskyttämisen.


      • rekkautumaton
        pysytäänpoissa kirjoitti:

        Onnistuisihan se ellei me rekkautumattomat tungettaisi mukaan.

        Vai olisiko toisinpäin :-)


      • rekkautumaton
        Tellukka kirjoitti:

        Katsos, nyt on oikeus arvostella ja halveerata toisia keskustelijoita, kun on rekkautunut. Kukaan ei pääse valittamaan, että puskasta räyskytän. Sitä on niinkuin noussut aivan eri tasolle ja osaa räyskyttää sivistyneemmin. Olisi se rekkautumispakko ollut jotain. Miten se olisikaan muuttanut palstan ilmettä ja keskustelun tasoa. Aina tämä rekattuna räyskyttäminen voittaa puskasta räyskyttämisen.

        Nyt olet niin hienosti jo Tellukka omaksunut tuon rekkautuneen ylemmyyden, niin minä ihan sitä kunnioittaen pysyn toistaiseksi rekkautymattomana. Pitäähän sinun päästä nauttimaan olostasi :-)


      • rekkautumaton kirjoitti:

        Nyt olet niin hienosti jo Tellukka omaksunut tuon rekkautuneen ylemmyyden, niin minä ihan sitä kunnioittaen pysyn toistaiseksi rekkautymattomana. Pitäähän sinun päästä nauttimaan olostasi :-)

        Kiitos kiitos! Jos kaikki olisivat rekkautuneita, niin mihin minä sitten itseäni vertaisin. Sitä olisi taas siellä samalla tasolla toisten kanssa. Sitten minun pitäisi varmaan ottaa jo koulutukseni ja muut meriitit vahvistamaan statustani. Näin tälleen on hyvä, kun saa tuntea itsensä paaaaljon puskia paremmaksi. Te puskikset olette tavallaan meidän rekattujen itsetunnon lannoitetta (sivistyneesti sanottuna lannoitetta).


      • Tellukka kirjoitti:

        Ei se onnistu, kun te kaikenmoinen alatyylinen roskasakki työnnytte sekaan. Minusta tuli heti paljon parempi ja asiallisempi keskustelija, kun rekkaannuin. Pthyi teitä siellä puskissa. Yh ööh, jos olisitte livenä niin tuntuisi miten haisettekin ällölle.

        Kehottaisin käyttämään asiallisempaa kieltä ja kirjoittelemaan sovussa ei toisia haukkumalla.


      • tsihh kirjoitti:

        Kehottaisin käyttämään asiallisempaa kieltä ja kirjoittelemaan sovussa ei toisia haukkumalla.

        Pyydän anteeksi, tsihh, mutta olen vielä niin uusi rekkautunut, etten ole oppinut arvostelemaan toisia keskustelijoita niin hienosanaisesti kuin eräät muut rekkautuneet. Jäänyt jotenkin päälle se puska-aikainen ronski tyyli. Mutta harjoitus antaa taitoa, tulet näkemään, kunhan opettelen sivistyssanoja.


      • rekkautumaton
        Tellukka kirjoitti:

        Kiitos kiitos! Jos kaikki olisivat rekkautuneita, niin mihin minä sitten itseäni vertaisin. Sitä olisi taas siellä samalla tasolla toisten kanssa. Sitten minun pitäisi varmaan ottaa jo koulutukseni ja muut meriitit vahvistamaan statustani. Näin tälleen on hyvä, kun saa tuntea itsensä paaaaljon puskia paremmaksi. Te puskikset olette tavallaan meidän rekattujen itsetunnon lannoitetta (sivistyneesti sanottuna lannoitetta).

        Kyllä toi lannoite on kiikun kaakun sivistynyttä puhetta rekkautuneelta. Mutta linkittyi hyvin aloituksen karkeaan sanankäyttöön. Annahan tulla samaan malliin, niin ainakin sisäinen hymynkare pysyy meikäläisessä.


      • rekkautumaton
        Tellukka kirjoitti:

        Pyydän anteeksi, tsihh, mutta olen vielä niin uusi rekkautunut, etten ole oppinut arvostelemaan toisia keskustelijoita niin hienosanaisesti kuin eräät muut rekkautuneet. Jäänyt jotenkin päälle se puska-aikainen ronski tyyli. Mutta harjoitus antaa taitoa, tulet näkemään, kunhan opettelen sivistyssanoja.

        Nyt tuli pelko per...seen, että kuilu välillämme kasvaa liian syväksi, jos pian jokaisen sanan joutuu sivistyssanakirjasta tarkistamaan. Mutta aion pysyä puskana kontrastin vuoksi.Ny


      • rekkautumaton
        rekkautumaton kirjoitti:

        Nyt tuli pelko per...seen, että kuilu välillämme kasvaa liian syväksi, jos pian jokaisen sanan joutuu sivistyssanakirjasta tarkistamaan. Mutta aion pysyä puskana kontrastin vuoksi.Ny

        Tässä se näkyy tämän puskan moukkamaisuus. Piti piipata tuo ruma sana ja poistin siitä sii -osan, mutta jälki onkin rumempi kuin alkuperäisen sanan.ä


      • rekkautumaton kirjoitti:

        Tässä se näkyy tämän puskan moukkamaisuus. Piti piipata tuo ruma sana ja poistin siitä sii -osan, mutta jälki onkin rumempi kuin alkuperäisen sanan.ä

        Sivistyneempi sana olisi "anus". Tämä nyt huomautuksena aloittajallekin.


      • rekkautumaton
        Tellukka kirjoitti:

        Sivistyneempi sana olisi "anus". Tämä nyt huomautuksena aloittajallekin.

        No niinpä! On se totta, että taso nousee. En tuota sanaa olisi muistanutkaan. Vissiin koskaan nähnytkään koko sanaa. Etsin sanaa mielessäni genitaalialueen ja ristiselän välistä. Rekkautuneelta se tulee selkäytimestä :-)


    • ihailua

      On niin hyvin perusteltu mielipide että menen ihan sanattomaksi.

    • toleraatti

      Mahdotonta olla eri mieltä! Hankala käyttää. Kokonaisuus hämärtynyt.
      Ymmärrän niitä heikkohermoisia jotka kehuvat sitä, että herjaaminen, kuten kaikki muukin, on hankalampaa.

      • "Ymmärrän niitä heikkohermoisia jotka kehuvat sitä, että herjaaminen, kuten kaikki muukin, on hankalampaa."

        Tuota en ole vielä huomannutkaan. Tuntuu vain muuten vähemmän tunkkaiselta tämä ilmapiiri. Mutta jos olen oikein ymmärtänyt, uudistuksessa kuultiin kirjoittajia ja heidän toiveitaan. Jos monet ovat noista herjoista kärsineet, sitä on haluttu korjata. Kaikella on hintansa...

        Käytön hankaluuden ja kokonaisuuden hämärtymisen lasken kyllä tottumattomuuden piikkiin, siis ainakin omalla kohdallani.


    • steriili

      Tabletilla olen ja näen vaalean harmaata taustaa vasten suorakaiteenmuotoset puhekuplat. Aika kliinisen näköistä tällä hetkellä.

    • 50v

      Ei tätä osaa enää käyttää eikä sähköpostikaan enää toimi. Pitäisi 2 euron hintaan kysyä tietoja. Kiitos minulle riitti. En enää käytä tätä.

      • voikamalaa

        Voi kamala sentään. Aiotko lopettaa tänne kirjoittelun? Onpa hirrrrrrrrrveä menetys meille muille.


    • pylkerö

      No - miten sun takapuoles voi? :D
      Anteeksi - mun mielestäni tämä on oikein hyvä uudistus - näyttää ihan normaalilta keskustelupalstalta!!!!
      See you...

    • t.l

      Höh, no joo ja samaa mieltä tai ainakin outo jos nyt ei ihan p....stä.. Ehkä tähänkin tottuu.

    • nenäetsuu

      Ihmisellä on kaksi aukkoa yläpäässä ja kaksi alapäässä, kas kun et maininnut sitä alapään toistakin.

      • anatomiaa

        Normi-ihmisellä on kylläkin 5 aukkoa yläpäässä.


    • pitäisköpyyhkiä

      Niinpäs näyttäisi olevan. Sähköpostini ei vieläkään toimi.

      • pyyyyhkimääään

        Eikä toimi vieläkään


    • pieleen_meni

      Samaa mieltä, ja Porista kirjoittelen.

      Monessa mielessä meni "alaspäin" tämä nettifoorumi, sekä ulkonäöllisesti että toiminnallisesti.

      Kukahan idiootti on tämän uudistuksen takana? Toivottavasti saa potkut heti ensi maanantaina.

      • pielempään

        just noin, pieleen meni tämäki pieni ilomme, palauttais edes mahdollisuuden lueskella arkistosta mieleisiä juttuja, kuten runoja, ym mieleisä alotuksia.


      • ent.siivoojaparka

        Mikä sinua estää lukemasta niitä arkistosta?


      • öwer

        Ei löydy !
        tuota nuolta en ala satoja tai jopa tuhat kertaa näpyttelemään oikeelle ennenkuin hauamani haku tuottais tulosta, pitää olla nopeampi ja selkeämpi keino löytää arkistosta mieleiset alotukset, kaikkia ei jaksa lukea edes eikä kaikki kiinosta,


    • Oikeastaan_tyytyväinen

      Kyllähän tämä aika hanurista on, mutta ei mitään niin pahaa, ettei jotain hyvääkin.
      Olen ainakin omalta kohdaltani huomannut, ettei enää edes kiinnosta seurata näitä palstoja entiseen maliin, joten jääpähän aikaa johonkin paljon järkevämpään tekemiseen.

    • kiroileeko

      60-vuotiaatkin? :-/

    • Poistun

      Samaa mieltä,huonoo on.Kyllähän sen pitää tietää ,ketkä Ylee hallitsee.Sen mukaista on tulokset.

    • Heikunkeikku

      Edelleen kaikki viestit on niin leviällä ku ikinä. Tihrutusta tihruttamisen jälkeen.
      Eikö teitä riso? Mua risoo.
      Oi, miksei kommentteja voi supistaa.
      Jääköhän tämä tämmöseksi lopullisesti.
      Jos jää, niin paskataraaraa.

      • Vie se enemmän aikaa pyydystellä sellaisia viestejä, mitä ei ole lukenut. Jos pitkän ketjun keskellä on joku minulle uusi, niin se jää helposti huomaamatta, kun rullaa alaspäin ja yrittää ehtiä näkemään kellonajat. Jospa ne joskus tiivistäisi...


      • Heikunkeikku
        Tellukka kirjoitti:

        Vie se enemmän aikaa pyydystellä sellaisia viestejä, mitä ei ole lukenut. Jos pitkän ketjun keskellä on joku minulle uusi, niin se jää helposti huomaamatta, kun rullaa alaspäin ja yrittää ehtiä näkemään kellonajat. Jospa ne joskus tiivistäisi...

        Justiinsa niin, kamalasti menee aikaa, kun huomaa, että on tullut uusi viesti ja sitten lähtee kahlaamaan uudestaan koko ketjun läpi ja hiukset nousee pystyn, kun kovan kahlaamisen jälkeen löytää muutaman sanan kommentin.

        Olin sata prosenttisen varma, että parin päivän poissaoloni aikana supistussysteemi olisi tällätty toimimaan. Mutta ei ei, ei mitään ole tapahtunut. Risomisprosenttini huitelee niin ylläällä, että luku sata on pieni luku.


    • Suukkoa vai Survinta?
      Näköjään on se ja sama kumpaa laitan.
      Aina saan hellää kommentointia takaisin.
      Lievästi plussaa, lievästi miinusta.
      Onneksi ei koskaan ihan kovalla kädellä.
      Olen vähän sellaisen tunteen vallassa että enemmän kaivataan pikku yitä.
      Ei niitä noin vain voi laittaa.
      Varsinkaan heille, jotka horjahtelevat nimmareittensa välillä.
      Sen voi menettääkin muuten.
      Katselen tätä ketjua uusilla laseillani.
      Joku paloma-feverkin on ilmaantunut.
      Tykkää näköjään minusta.

      H.

      • Taidat olla oikeassa hunksi. Palstan haltuunotto ja hallussapito taitaa olla vaikeampaa nyt kuin aikaisemmin. Puhun siis sinusta, kenestäpä muustakaan...))
        Ihan kuin et paimen enää olisikaan vaan samanlainen lammas kuin me muutkin...
        Uudet lasit ? Paloma4ever eikä mikään Paloma ja kuume...


      • demeter1 kirjoitti:

        Taidat olla oikeassa hunksi. Palstan haltuunotto ja hallussapito taitaa olla vaikeampaa nyt kuin aikaisemmin. Puhun siis sinusta, kenestäpä muustakaan...))
        Ihan kuin et paimen enää olisikaan vaan samanlainen lammas kuin me muutkin...
        Uudet lasit ? Paloma4ever eikä mikään Paloma ja kuume...

        Onko Hunkszilla paloma-kuume? Se parannetaan helposti aitojämpsäläisellä huumorilla tyyppi "laita kahet lasit ja sammalia väliin niin näät paremmin ;)"


      • "Paloma4ever"

        Ainahan minulla Jämsäläisiin päin lämpiää.
        Vähintään lukkaristi.
        Demeter irvii minulle, kyllä se tajusi ne lasit.
        Luulisin.
        Laseillani katsoen ulko-näköni näyttää radikaalisti huonontuneen.
        Naamakin kuin turvetta se oisi.

        H.


    • ahdte

      Minä tykkään.

    • Skunkki53

      On se.Mitään hakuja ei voi tehdä

      • tutustun

        Hyvää ja huonoa. Nyt ei näy mm se, että paljonko mikäkin ketju on kerännyt lukijoita, näkyy montako vastausta on. En ole ehkä sinut vielä uudistuksen kanssa. Miten löytää pitkästä ketjusta hakemansa kommentit tai omat viestinsä jne...


    • Heikunkeikku

      Jotainhan sitä ihminen aina ajattelee. Vaikkei tahtoisikaan, niin kuitenkin aivoista pukkaa ajatuksen tynkää solkenaan.
      Minä tuolla kastiketta värkätessä huomasin ajattelevani hyvin viisaita ajatuksia.
      Siis NIIN kekkausmaista ja Ahaa-oivallusta, että nyt tulin palstalle takas ja suon teillekin tämän ideani.

      Jos olis kauhian iso Pallomeri, kaukalo täynnänsä erivärisiä palloja ja sitten annettais yksi pienellä merkillä varustettu pallo kouraan ja käskettäis se tällätä palomereen muiden pallojen sekaan. Sen jälkeen jonkun muun ihmisen pitäsi ruveta etsimään sitä merkittyä palloa...

      -Kuule ny, mees asiaan
      -Mäkään en ymmärrä mitä toi höpäjää
      -Ja miten tää liittyy aloitukseen. Kysynpä vaan

      Meen meen meen asiaan. Kohta.

      Olisi tosi tosi työlästä ruveta etsimään sitä palloa siitä suuresta pallomerestä.
      Järkevä ihminen, jos tahtoisi, että toinen löytäisi pallon sukkelaan, niin hän pistäisi pallon päällimmäiseksi ja helposti löydettävään kohtaan.

      -HÄH??????

      Sitä mä vaan, että miksi palstan väki yrittää tihruttamalla etsiä uutta kommenttia ketjun keskeltä, aikaavievästi vieläpä, niin miksemme voi AINA pistää kommentin aloittajalle. Silloin uusi kommentti luiskahtaisi aina ketjun viimeiseksi. Sieltä se löytyisi niin helposti, että ihan naurettavan helposi.

      -Mut jos ei halua vastata aloittajalle vaan jollekin toiselle kommentoijalle, niin mitä sitte??

      No kommentin alkuun kirjoittaisi sen henkiön nimimerkin, jolle kyseinen kommentti on tarkoitettu.

      Yli-hyvä ja siitäkin vielä ylimmin hyvä ehdotus.
      Onko?
      Eikö ookki?
      Onhan?

    • MistäNäitäRiittääkin

      Mainitsemastasi paikasta tulevat mielestäni tämän ketjun kaltaiset aloitukset, joissa heitetään yksi mielipide, jota ei perustella eikä analysoida sen kummemmin. (Ehkä myös kirjoittajat)

    • jnee

      Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää.

    • EhkäHyväEhkäEi

      Ainakin kännykällä kirjoittaessa tämä näyttää hyvältä, ja ketjun vastaukset osuvat ilmeisesti selkeästi kohdalleen.

      Monet ihmiset aristelelevat uudistuksia ja suhtautuvat niihin negatiivisesti, kunnnes huomaavat niiden hyvät puolet.

    • kolossavaiei

      Miksi jokaisen kirjoittajan kirjoituksen jälkeen ei ole samoja LISÄÄ KOMMENTTI-KOMMENTOI LAINATEN-KOMMENTOI (vain). Mihin osa mainituista toiminnoista häviää?
      Onko tarkoitus kopioida kirjoitus välistä, johon haluaa vastata omassa nimimerkillä varustetussa kolossa?

    • plagiaatti

      Hyvä uudistus, herra hoo on integroitu valmiiksi sivulle. Jos yrittää lainata toistamiseen keskustelua niin ohjelma ilmoittaa että aiheesta on keskusteltu aiemmin.

    • vähäntuntuu

      Ehkä ei uudistus ole.
      Taitaa kirjoittajista suurin osa olla.

      • uudistajat

    • hohhoijaahohhoijaa

      Kun sais edes sivut vaihtumaan alanuolista!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • danceman

      Aakkosellista hakemistoa ei löytynyt, ja yritin löytää harrastuksista tanssin, ei löydy mistään, mikä idea tässä on, mitä vika vanhassa oli?

    • att2

      Nolla uudistus---tavoite kuin venäjällä tänään luulisin.

      • keksijotakinuutta

        Aina sinulla on ne venäläiset mielessä. Vaihda jo levyä.


    • outoakotus

      alotukseen,
      ihanko totta, oikeenko se sieltä on kaivettu,
      ( ompas outo paikka mistä alotus on peräisin )
      mitä arvelet sorminko ihan kaivettiin, vai muuten vain synnytys polttojen avulla,
      ottiko lujille työntö poltot,

    • att2

      Suomi on venäjä ja suomalaiset 90% ovat venäläisiä---Tänään siis mitä apinoita.

    • att2

      Perseestä ovat apinat.

      Taloudessa kuka on nolla, tai valtio???

      • menevenäjälle

        att2

        olet venäläinen trolli, pidäppä se leipäläpi pienempänä voit tukehtua ku nyrkki heilahtaa,
        mene sinne mistä oot tulluki suomi ei sua kaipaa,


      • att2

        Olen Ruotsin kansalainen sen 1986, Tulin Ruotsiin 1970 vierailin aikaisemmin.

        En minäkään kaipaa Suomea---Venäjän perseen nuolioita siis apinoita!!!

        Sama nuoleminen USA:ta kohtaan-- siis apina on apiana.


      • att2 kirjoitti:

        Olen Ruotsin kansalainen sen 1986, Tulin Ruotsiin 1970 vierailin aikaisemmin.

        En minäkään kaipaa Suomea---Venäjän perseen nuolioita siis apinoita!!!

        Sama nuoleminen USA:ta kohtaan-- siis apina on apiana.

        Milloin apinasta on tullut apiana?


    • hessunkessun

      Samaa mieltähän tässä ollaan oltu jo kauan....tänne tullaan harvakseltaan, ...ei täällä mitään keskustelua ole, tämä on sellaista mielipiteiden heittoa, usein ilman vastakaikua..

    • lakanalta_kerätty

      olen samaa mieltä

    • eppu2

      Yritin äsken laittaa mielipidettä tuonne perunankuorijuttuun. Tuli jankutus, että aihetta on käsitelty aiemmin (no juuri siinä ketjussahan minä olin, missä sitä käsiteltiin).
      Ei lähde mihinkään. Uusi jankutus. Olet muokannut ........ haluatko pysyä....... vain et tässä ja blaa blaa.
      Sitten ei pääse mihinkään, vaikka painaisi mitä.
      Piti käynnistää uudelleen.
      Onko muille käynyt näin, vai onko jotain mitä en käsitä.

      • Viatonsivullinen

        Aivan samat jutut olen kohdannut. Tuntuu ettei täällä ole päätä eikä häntää.
        Kokoajan kun eksyksissä, monasti lyön luukun kiinni ja häivyn. Ehkä tästä ei
        ole tarkoituskaan päästä ns. kärryille. Kyllä mä haluaisin tämän jollaintavalla
        hallita. Tämä on ärsyttävä, ei rentouttava, mitä taas harrastus kuuluisi olla.
        Tämä on minun kokemukseni.


      • montakertaa
        Viatonsivullinen kirjoitti:

        Aivan samat jutut olen kohdannut. Tuntuu ettei täällä ole päätä eikä häntää.
        Kokoajan kun eksyksissä, monasti lyön luukun kiinni ja häivyn. Ehkä tästä ei
        ole tarkoituskaan päästä ns. kärryille. Kyllä mä haluaisin tämän jollaintavalla
        hallita. Tämä on ärsyttävä, ei rentouttava, mitä taas harrastus kuuluisi olla.
        Tämä on minun kokemukseni.

        Samat kokemukset on. Ihan suututtaa.


      • ent.siivoojaparka

        Joskus tämä yrittää hillitä jarrutellen keskusteluhaluja. Viesti ei lähde vaan jää pyörimään ja pyörimään. Sitten, kun jättää sen sinne pyörimään ja avaa palstan uuteen ikkunaan, niin huomaa viesti olevankin jo siellä. Kun avaa sen vanhan ikkunan takaisin, niin siellä se pyörii vieläkin. Sitten, kun sulkee sitä, niin tulee kysymys, olenko varma, että haluan sulkea sen kesken kaiken.
        Yksi tietskariekspertti sanoo aina, jos hänelle ihmettelee mitä vaan koneen kummallista käyttäytymistä; "se on siksi, koska se on kone".


      • Musumasu
        montakertaa kirjoitti:

        Samat kokemukset on. Ihan suututtaa.

        Olen huomannut että viesti tulee jälkijunassa. Olen kanssa ihmetellyt aluksi mutta olen jo tottunut siihen. Esilukeekohan ne viestit ettei tule siivottomuuksia kuten esiintyykö viestissä sana "homo" tai "musumamu" tai k*rpä ;DDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe