Vanhainkotiin ... eikä

huomaaja

Mitä mieltä olette Marttilan vanhainkodista, Suvirannan palvelukeskuksesta.

19

5698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niintietysti

      Se on sama meininki joka kunnassa. Kun vanhuksella on vielä vähän omaa järkeä, laitokseen hän ei halua lähteä, mutta kun loppukin järki menee, ei enää hanttiinkaan ymmärrä laittaa.

    • onkosta

      Jaa.......................

    • Hoitajapula

      Ainakin Turun Sanomista luin ,että Marttilan Suvirannassa on liian vähän hoitajia vanhusmäärää kohden. Toivottavasti asia korjataan pian.

    • yn1

      Ok.

    • nm22

      Niin

    • moih

      ....

    • outojuttu

      Ei ole vieläkään hoitajia palvelukeskuksessa tarpeeksi vanhuksia kohden. Pas..at ja ku..et vielä kymmenen aikan vielä housuissa aamulla.
      Suihkuunemeno on varmaan arvalla... pääsekö vai eikö pääse.
      Marttilan kunta saanut isoja perintöjä jotka määrätty vanhustenhuoltoon viime vuosina. Mihin lie menneet!!!
      Eläke viedään vanhukselta melkein kokonaan ja osa vielä hoitotukirahastakin.

    • vhjbvghg

      ?!.,

    • Suuttunut

      Ei hyvä... hoito ala-arvoista, sairaanhoitaja leikkii lääkäriä, lähiomaisia ei kuunnella.........hoitovirheitä tehty. P...a paikka!!!

    • eivanhainkotiin

      Olen kuullut monelta omaiselta, etteivät he ole tyytyväisiä Suvirannan vanhusten hoitoon. Kukaan vaan ei taida uskaltaa suoraan kommentoida asiasta sinne.
      Pelkäävät kai , että vanhukset joutuvat sitten koston välikappaleiksi.

    • omanpillinmukaan

      En ainakaan halua joutua Marttilan vanhainkotiin, olen kyllä nähnyt niin monesti miten siellä toimitaan. Ihme ,ettei kaikilla asukkailla ole jo keuhkokuumetta.
      Toivon, että hoitajat hoitaisivat vanhuksia siellä siten miten toivoisivat itseään hoidettavan sitten joskus.

      • sitärataa

        Niinhän se on, että dementikolle annetaan niin vahvat lääkkeet, että edes muut voivat yöllä nukkua. Seurauksena sitten vaippa pyllyyn ja sitä ei vaihdeta kovin usein. Nivuset ja peräpää hautuvat verille ja hajua piisaa.


    • toiveenion

      Minä ainakin toivon, että kuolen ajoissa pois, etten joutuisi palvelukeskukseen.

    • Askor

      Voihan omaisensa siirtää toisaalle. Tai tehdä valituksen jonnekin ylemmälle taholle.

    • Kokk

      Naapuripitäjässä kehuttiin Suvirannan palvelukeskusta.
      Missä lienee paras paikka vanhukselle, kun kotona ei enää pärjää?
      Jotkut hoitavat omaistaan kotona, mutta kyllä sekin on raskasta työtä.
      Nostan hattua omaishoitajille, kuin myös hoitajille yleensä. <3

    • KatkeraVai

      Sama jannu kirjoittaa täällä eri nimimerkeillä, tapasi kirjoittaa on jokaisessa viestissä sama... Onko sinulla jotain henkilökohtaista suvirantaa vastaan...

    • Anonyymi

      Olen varmaan sitten ensimmäinen kuka kommentoi positiivisesti 😊 Mun oma kokemukseni, ja huomio paikalla käyneenä, on että hyvää palvelua ja ammattitaitoiset hoitajat ❤

      • Anonyymi

        Kyllä se on vähän sama juttu joka vanhainkodissa. Liian vähän hoitajia ainakin jos on yksityinen vanhainkoti. Ainahan voi alkaa itse hoitaa vanhustaan jos ei ole tyytyväinen


    • Anonyymi

      hoitaja tekee vain työtään niin hyvin kuin voi vaan vaan jaksaa ammatti on kova nykyään sille ei voi mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe