Käytännössä sheivaajamiehet on homoja

heteroo

Mikään muu ei ole niin selvä homotuntomerkki kuin alapään scheivaaminen. Scheissea!

Parta kunniaan ja alapäätä ei sitten scheivailla kuin jotkut teiniurpot ja homot

16

75

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uycuic

      Selevä...

    • Olen kuullut, että nuoret naiset ovat alkaneet edellyttää sheivaamista, joten kaipa nuorten miesten on pakko sheivata jos haluavat seksiä harrastaa.

    • nice_and_clean

      Minä heteromies sheivaan varren ja pallien lisäksi persvakonikin. Taitaa aloittajalla nyt mennä aivan pasmat sekaisin ku kuulostaa niin homolta?

      • siisti

        Sama juttu. Sheivaan alapään posliiniksi ja pidän persereiän seudunkin karvattomana. Tykkään siitä kun nainen nuolee persettäni, välilihaani ja pallejani. Ei ne ne naiset karvaista persettä nuole


      • ätmel
        siisti kirjoitti:

        Sama juttu. Sheivaan alapään posliiniksi ja pidän persereiän seudunkin karvattomana. Tykkään siitä kun nainen nuolee persettäni, välilihaani ja pallejani. Ei ne ne naiset karvaista persettä nuole

        Jep, olet homo.


    • 100_hetero_mies

      Niin ovat. Oikea mies ei karvojaan ajele. Homoja ovat myös ne jotka kieltävät %-merkin käytön nimimerkissä. Mikä vittu tässä %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% niin pelottaa, tuleeko siitä hinteille pallit ja pippeli mieleen?

    • Ajelen kivekset. Naiset tykkää sitten imeä niitä ja sanovat vaan Mmmmmmmm...

    • Olettekos huomanneet, että miehet itse pitävät partaa miehekkäänä, mutta harva nainen siitä pitää. Tästähän voisi tehdä juuri päinvastaisen johtopäätöksen kuin aloittaja, eli parrakkaat ja karvaiset miehet haluavat vedota toisiin miehiin.

      • Kyllä_naiset

        parrasta tykkää


    • Eli jos sheivaan, niin olen homo. Asia selvä. Pitäisköhän koittaa. Karvat pois ja miehet alkais heti kiinnostaa :)

      Itse asiassa tää nykyinen metsuriseksuaalityyli on aika koominen. Nuorilla miehillä on parrat kuin joulupukeilla tai Karl Marxilla konsanaan. Mutta mikäs siinä jos tykkää olla partasuu.

    • HC-ATM

      Alle 180cm pitkän miehen ei tarvitse miettiä sheivaamista tai sheivaamattomuutta, koska ei voi kuitenkaan saada naisseuraa

    • reilu_kaveri_

      Itse vaadin naiselta ehdottomasti posliinia. Tasapuolisuuden nimissä sheivaan myös itseni posliiniksi, sillä muuten olisin epäreilu vaatiessani samaa naiselta.

      • Meinaatko, että miehet ja naiset pitävät samoista asioista?


      • Hän kuulostaa mieheltä joka tasapuolisuuden nimissä myös meikkaa ja käyttää korkokenkiä.


    • nakukikki

      Hämmentävin kohtaaminen ikinä oli mies, joka oli hyvin karvainen ja parrakas, mutta oli ajanut vehkeensä posliiniksi. Siinä karvaisen mahan alla oli sellainen tarkasti ajeltu paljas ympyrä. MIKSI? Nauratti, jotenkin samalla herkkää miten tarkasti toinen oli sheivannu vehkeensä. Ei pystynyt kyllä enää mitään hääräämään. :D

    • Posliinimies_

      Ei pidä paikkansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe