Talvikon omistajat! :)

Hhamsu

Heipsuli vei! Olen saamassa talvikon, ja tulen vähän kyselemään, että monen aikaan teilläpäin herätään? Ja muutenkin kuinka kauan (ja monen aikaan) teillä pikkuiset ovat päiväsaikaan hereillä. :) Tiedän että hamsterit ovat yöeläimiä, mutta olen kuullut että ne ovat päivälläkin vähän aikaa välillä hereillä. Tiedän muutkn perusasiat, mutta haluaisin vain kuulla milloin teijjän hamsut ovat hereillä.
Toivottavasti joku vastaa! :)

15

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mytalvikko

      Joskus aamulla on hereillä. Mutta 12-13 väli hereil. Sit 15-16 välil ku tullaa kotii ja alkaa ruuanlaitto nii hetkeks aina pääsee sylii. Sit illal 19-20 mais heräilee.

      • Hhamsu

        Okkei! :) Kiva kun vastasit!


    • nappulatalvi

      Me ostettiin tää tyttönen eläinkaupasta, ja on tottunu vahvasti niihin aikoihin! 10-12:00,syödään ja touhutaan, sitte levätään, kolmen/neljän tunnin päästä käyään jalottelemassa jne.. Yöllä herää noin 12:30, en varmaks tiiä monelta menee nukkumaan, sillä en oo kyttäilly kummemmin yöllä :)
      Kaikki tuntemani talvikot heräilevät myös päivällä.
      Onnea muuten talvikosta! :3

      • Hhamsu

        No kiva että ei oo mikään arkajalka! :) (Kun ostitte kuulemma eläinkaupasta, niin siellä voi olla arkoja yms hamsuja) Tosi tarkasti kirjoitit, kiitos. Joo, mäki oo kuullu et talvikot herää myös päivällä joksikin aikaa.

        Kiitos! Onhan ihana, kun on oma palleroinen ♥


    • hamsuni

      Yleensä aamul 5-7 aikaan hereil. 12-13 aikaan käy kattelemassa mitä tapahtuu. Ja sit 19-21 aikaan hereil, sit pieni lepo ja 00-7 aikaan peuhaa. 7 aikoihi nukkuu.

      • Hhamsu

        Kiva kun kerroit! :)


    • Herkkutanko

      Moi! Meillä hamsteri heräilee pari kerttaa päivällä. n.klo:13 ja 16. Illalla se heräilee 18-19 ja aamulla rupee nukkuu 4-6

      • Hhamsu

        Okei! :)


    • hyppymyyrä

      Meidän talvikkouros heräilee n. 8-10 aikaa illalla.
      Aamulla saattaa valvoa vielä puolille päivääkin, mutta yleensä 6-9 aikaa nukkuu jo.

      Iltapäivällä ehkä 2-4 aikaan herää tallustelemaan hetkeksi. Saattaa ruveta rälläämään juoksupyörässäkin jos kunnolla virkistyy. Joskus saattaa jäädä kuuntelemaan gerbiilien riehumista terraariossaan.

      • Hhamsu

        Ookkei :)


    • hamsuttimet

      Mun talvikko uros herää 20-22 aikoihin ja peuhaa terrassaan noin 5-6 tuntii ja menee nukkuu 4-5 aikoihin ja aamulla on hereillä kun siinä edes takas rampataan ja taas yleensä päivällä 12-15on hereillä sitten viä kello:18 on noin 1h ja sitten taas nukkuu ja Sitte taas heräillään 20-22 aikoihin taas

    • Jazmu

      Meidän tyttönen heräilee illalla noin klo 21-22 riippuen siitä kuinka paljon päivällä on valvottu. Yleensä päivisin käydään muutaman kerran jaloittelemassa ja syömässä. Klo 12-13 yleensä ensimmäinen kerta ja sitten myöhemmin illalla ehkä lyhyesti toinen. Nämä olen ainakin itse noteerannut. Tyttönen on vasta tullut parisen viikkoa sitten, joten käyttäytyminen ei ole ehkä vielä ihan juurtunut.

    • Miituhamsu

      Herää yleensä 19-23 ja voi olla herännyt jo uudestaan noin 9-11 ja muuten päivisin käy nopeasti syömässä juomassa ja hieman juoksemassa, mutta se on kaikilla hamsuilla hyvin yksilöllistä

    • Pikkupulleroni

      Vastasin tossanoinaa joskus, tuo eka vastaus. Niin nykyään se on aina jos joku on kotona aamulla hereillä n. Klo 13 asti. Hyppii ja nuolee dunan seiniä vasten ;D

    • Minnnihamsu

      Minun talvikkoni herää yleensä vain silloin kun tulen puuhaileilemaan jotain sen häkin lähelle. Iltaisin se herää noin klo. 21.30.-22.30. Aamuisinkin saattaa olla hereillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe