Toikkaroinnit selvitykseen

sillee

Pitäisiköhän toikkaroinnit selvittää myös kuljetussopimusten suhteen Kinnulassa?

28

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kadehtijoita

      Toikkasilla taitaa olla suvussa kova yrittämisen halu ja usko huomiseen. Siitä suvusta tulisi kaikkien ottaa oppia. Joku mm. kuljettaa tavaraa tien päällä, joku hoitelee lihakarjaa jne... Annetaan tunnustusta kyseiselle suvulle siitä, että he eivät ole olleet tietääkseni koskaan yhteiskunnan "vellikupin laidalla". Kinnulassa niitä vellihousuja riittää, joista ei taida olla edes "kolmen koiran ruokkijoiksi" ja toisten kadehtijoiksi.

      • Seikkaperäinen

        Edellinen kirjoittaja tarkoittaa varmaan Manu Toikkasta! Olen kanssasi täysin samaa mieltä, yrittäjä isolla kirjoitettuna!
        Kateus pitää ansaita, ja viimeaikaisiin tapahtumiin nojaten, Manu on näköjään kateudenaiheet hankkinut!
        Onnea ja menestystä Manulle edelleenkin!


      • moponisti

        Jokohan mopo karkasi.
        Kun tuohon ylimieliseen tyyliin kirjoitat niin minä käännän ko.henkilön yrittäjyyden suhteen kelkkani ja totean että valmiiseen pöytään on helppo istua.Minä olen oman yrittäjäurani aloittanut aivan tyhjästä eikä ole tarvinut ulosottomiestä kätellä vaikka yritystoiminta on muutaman kymmenen vuotta kestänytkin.
        Olen ollut joskus se yhteiskunnan elättikin enkä sitä häpeä kun aikoinaan oli sellainen elämäntilanne ja hyvä kun sai sossusta apua.


      • sitkeitäsissejä
        moponisti kirjoitti:

        Jokohan mopo karkasi.
        Kun tuohon ylimieliseen tyyliin kirjoitat niin minä käännän ko.henkilön yrittäjyyden suhteen kelkkani ja totean että valmiiseen pöytään on helppo istua.Minä olen oman yrittäjäurani aloittanut aivan tyhjästä eikä ole tarvinut ulosottomiestä kätellä vaikka yritystoiminta on muutaman kymmenen vuotta kestänytkin.
        Olen ollut joskus se yhteiskunnan elättikin enkä sitä häpeä kun aikoinaan oli sellainen elämäntilanne ja hyvä kun sai sossusta apua.

        Taitaapi olla kuules moponisti niin, että molemmat Toikkaroijat ovat joutuneet kattamaan itse omat pöytänsä. Jos väität niin että kyseiset herrat ovat saaneet istua valmiiseen pöytään, niin et näköjään ymmärrä etkä haluakaan ymmärtää asioista enempää kuin sika tuulimyllyn päälle. Kaikista ei ole ollut Toikkaroijien "housuissa seisomaan". Kateutta ja kiukkua kyllä ovat saaneet osakseen joka jatkuu jatkumistaan. Hyvää puutahan titystikin haukutaan, kuten vanha sanonta kuuluu. Toikkaroijat ja niiden edelliset sukupolvet ovat kasvattaneet suuria lapsiperheitä yhteiskuntakelpoisiksi, lainkuuliaisiksi, ahkeriksi ja tunnollisiksi kansalaisiksi. Heille kaikille on löytynyt paikka tästä maailmasta. Kuten joku jo aikaisemmassa kirjoituksessa taisi mainitakin, niin sieltä suvusta ei ole koskaan tietääkseni oltu kerjuulla eikä kunnan vellikupin reunalla yhteiskunnan apuja anelemassa.


      • moponisti

        Montakohan ääntä nämä toikkaroijat saisivat jos ne äänet otetaan pois jotka ovat jossain elämänsä vaiheessa olleet sossun asiakkaita.
        Vai onko tuolla nyt väliä miten sitä valtion tukea nauttii maataloustoimistosta vai sossusta. Eikös ne ole melkein vierekkäiset huoneet siellä korsussa :).


      • typerysk
        moponisti kirjoitti:

        Montakohan ääntä nämä toikkaroijat saisivat jos ne äänet otetaan pois jotka ovat jossain elämänsä vaiheessa olleet sossun asiakkaita.
        Vai onko tuolla nyt väliä miten sitä valtion tukea nauttii maataloustoimistosta vai sossusta. Eikös ne ole melkein vierekkäiset huoneet siellä korsussa :).

        Pääsin vihdoinkin lukemaan näitä nettisivuja ja huh...huh... Moponistin kirjoituksissa on puoli baskaa kuten Himangan akan pierussa!


      • moponisti

        Voisitkos täsmentää tuon puolikkaan niin katsellaan :).


      • peähtäläräikkä
        moponisti kirjoitti:

        Voisitkos täsmentää tuon puolikkaan niin katsellaan :).

        Onko moponisti kommunisti?


    • epätasanen

      Joo... näin sivullisen silmin tulkitsen, että Sillee-nimimerkin kateus menee jo sairauden puolelle. Suhiseeko korvien välissä? Muistappa ottaa tänä aamuna oikean väriset kapselit. Älä ota niitä sinisiä tabuja tuohon kateus nimiseen vaivaasi!

    • antikepuli

      Kunnanhallituksen vaali meni juuri kuin oli suunniteltukin! Leksalle suuret kiitokset ja Sampolle terveisiä täältä naapuripitäjästä.

      • Ravustaja

        Oliskohan Sampo ollut kieroilemassa? Kokoomuksen nuori pellavapää kyllä lähtee semmoiseen mukaan! Mitenkähän "Sillee" nimimerkki jotenkin sopis kateuden osalta häneen!!! :D :D :D


    • killu

      Toikkarointi senkun jatkuu Kotsarissa. Saisi hävetä. Toisia syyttelee ja itseä nostaa. Hoitaisi vaan ensin omat hommansa niin kotona kuin muuallakin kuntoon eikä tökkisi toisen eväisiin.

    • kuppo

      Joo, olen samaa mieltä, hävetköön kulta..na

    • viisaitamiehiä

      Eihän Markulla mitään hävettävää ole! Hänhän kirjoitti viisaana päättäjänä asiaa kotsariin. Mm. kyllähän tuo jatkuva valitusrumba kuluttaa turhaan kunnan varoja ja vie paljoan aikaa. Jaaa, kun valitetaan ihan mitättömistä asioista. Kumma että Markku ei ole "lyönyt nyrkkiä pöytään" Markun pitäisi ottaa tavaksi, että kun hänellä on viisaita ajatuksia, niin niitä julkaistaisiin viikottain Muikkulehdessä.

    • nauraa

      Valitettu kai sen takia, kun ovat päättäjät sössineet ja toikkaroineet. Näkyy suurin osa valituksista menneen läpi. Pitäis laittaa Markku ja muut päättäjät sekä nykyinen kunnanjohto Peuhan kouluun, jotta oppiivat päätöksiä tekemään. Kaikkihan nykyisille päättäjille nauraa, ei osata, ei osata. Mikko pitäisi saada ruoriin, ainut joka jotain nykyporukasta jotain osaa.

    • tonttujentouhua

      Kyllä ptäis Markun hävetä ja erota, Niin omakehu haisee, että voittaa jo mullin kusen

    • vileen

      Samaa miltä edellisen kans. Potkut perseelle kummalekin Toikkaselle. Kotiinpäin vetävät minkä kerkiävät

    • huruakka

      Minäkin olen edellisten kanssa samaa mieltä, toikkaroinnit selvitykseen ja molemmat ulos kunnanhallituksesta ja äkkiä

      • Sih

        Höpö höpö! Markku on ainakin osaavin päättäjä ja Kinnulan kantava voima. Kyllä Peuhojen porukoiden pitäis hoksata siirtyä sivuun ja heti!


    • kaiku2

      Sih huusi kylällä onko Markku tyhmin vai osaavin.....kaiku vastasi...vai osaavin.

      kyllä kaiku tietää

    • huruakka

      Samaa mieltä kaiku2 kanssa. Itsensä kehuja, mutta eipäs tullut siitä huolimatta kunnanhallituksen puheenjohtajaa. Ei äly riittänyt. Nainen voitti, hi, hi

    • vileen

      Toikkaroinnit pitäisi ihan tosissaan selvittää kuljetussopimukset ja muut hässäkät, mitä vuosina 2013 -2014 on toikkaroitu

    • lopettakaat_jo

      Nyt alkaa jälkeä syntymään, kun Markku on kunnanhallituksessa. Pistää Peuhankin siellä ojennukseen mikäli alkaa venkoilla. Markku kun tuntee kuntalain koukerot. Kyllä tämä Markun vastainen ilkeily täällä s24:llä saisi loppua. Hävetkää Peuhojen kannattajat tai ketä lienettekään!!!

    • vainiinkö

      Onhan se Markku istunut sillä viimeiset 25 vuotta

      • Kallismieskunnalle

        Niimpä, siksi Kinnulalla on huomattavasti paremmin asiat kuin esim. samankokoluokan muilla Keski-Suomen kunnilla. Markun tekemän ja arvostettu työn jälki näkyy Kinnulan kyläkuvassa. Olisimme vielä huomattavasti pidemmällä, ellei Peuha olisi tullut laittamaan kunnan paasmoja sekaisin.


    • soronohvi

      Kuulostaa että Markku ainai tulloo tyttöje kans toimee siellä kunnahallituksessa ja valtuustossa. Kehhuu ne sitä ainai.

    • umppa

      Kyllähän se Markku tyttöjen kanssa toimeen tulloo...

    • Metsuri36

      Huruakalla tais jäädä hallituspaikka saamatta, puhuu niin katkerasti! Aivan oikein, ei kyynärpäätaktiikalla ikuisesti pärjää, ei huruakka eikä Peuha! Kyllä jämpti on näin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe