Muslimi nainen, mutta en neitsyt

Mietinpähänvaan

Mä olen puoliksi Suomalainen nainen, mutta mut on kasvatettu islamin kulttuurin mukaan (mikä on mielestäni hieno asia). Mutta kuitenkin höllällä otteella, ei siis ole uskontoa tuputettu.

Mä olen seurustellut muutamassa pitkässä suhteessa ja harrastanut seksiä. Onko muita samanlasia muslimi naisia?
Mua pelottaa, että olen pilannut mun tulevaisuuden, sillä tämänhetkinen mies kenen kanssa olen, ei todennäköisesti halua kanssani naimisiin...

Mitä jos en saa muslimi miestä koska en ole neitsyt? Onko ketään joka painii samanlaisten mietteiden kanssa?

75

2505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musunkohtalo

      Menet muslimin kanssa naimisiin, joskus kun olet pyhässä maassanne niin sinut kivitetään
      hengiltä.

      • Ehdotto_masti

        Juuri näin. Kannattaa matkustaa miehen mukana pyhään maahan, jossa hänet kivitetään ja miehellä on oikeus ottaa 4 neitsyttä sen jälkeen.


    • thinkaboutit

      Miksi sen täytyy olla muslimimies? Sanot, että kasvatuksesi on ollut höllä islamin suhteen, joten ei kai sillä ole sitten mitään väliä, kuuluuko mahdollinen tuleva ukkosi johonkin muuhun uskontokuntaan, jos ylipäätään edes kuuluu? Meinaanpi, että jos muslimimies ei hyväksy sinua siksi, ettei alapääsi ole ummessa, ei hän luultavasti ole kovin terveellistä seuraa sinulle, hän kun ei välttämättä ole saanut yhtä lepsua kasvatusta, mitä islamiin tulee.

      Miksei siis sinulle kelpaa joku muu kuin muslimi? Meinaatko, ettei muslimi voi sekaantua sellaisiin kafiireihin? Jos tätä mieltä olet, niin kuinka olet sitten voinut levitellä jalkojasi ennen liittoa ja harjoittanut haureutta? Kumppanin uskonto ei ole monelle ateistillekaan mikään ongelma, kunhan kyseessä ei ole minkään sortin fundis, joten mikset olisi valmis heilumaan sellaisen ihmisen kanssa, joka ei aja sinua uskontonsa suunnasta ahtaalle ja joka antaisi sinulle kumminkin vapauden omiin uskomuksiisi?

      • MINÄkin

        MUTTAmutta, vaikkakin HÖLLÄN muslimikasvatuksen saanut nainen menee ei-musliminkanssa naimisiin, niin se ON HARAM, siitä SAATTAA tulla ikäviä seuraamuskia naiselle kuinmyös vääräuskoiselle miehelle!!!

        KUNTAAS muslimimies saa, jopa on suositeltavaakin, mennä ei-musliminaisen kanssa naimisiin KUN käännyttää naisen ja naisen suvunkin muslimeiksi :)

        Ja muslimimiehen sukukuntakin serkutsunmuutsemmoiset saavat miehen avioliitonmyötä tulla asumaan ja elätettäviksi ei-muslimimaahan!!!

        Ihmeellistä on elämä telluksella!!!


      • xpand

        Fiksu kommentti thinkaboutitilta.


    • Trolliparka

      Uskoiko joku tätä aloitusta. HAH HAH HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      • ajatuskinpois

        No ei usko.Sitäpaitsi kuka normaali ihminen uskaltais mennä muslimi naisen kanssa minkäänlaiseen liittoon ? Siinähän on jatkuvasti hengenlähtö lähellä.


    • hopethishelps

      Voisit käydä tekemässä immenkalvon korjuasleikkauksen? Yksityiset läääkärisemat, kuten Siluetti tekevät niitä. Sinun ei tarvitse kertoa sille muslimimiehelle, jonka kanssa menet naimisiin, ettet oikeasti olekaan neitsyt. Monissa arabimaissa tehdään ihan yleisesti noita leikkauksia ja se on helppo ja nopea.

      http://www.siluetti.fi/scripts/DBMNet.dll?Page?NAME=INTIIMIKIRURGIA_HYMENPLASTIA

      • Kysympähän

        No heh heh,siinäpä oiva alku suhteelle,valehdellaan heti alusta alkaen....Mitäpä sitten kun eksät sattuvat kertoilemaan kiusallisia juttuja miehellesi?


    • Turhakysymys

      Sinä olet saanut musliminaisen kasvatuksen. Miksi kysyt tuollaista, kun tiedät vastauksen ilman muuta itsekin.

    • Awchia

      Hei sisko! Olen tehnyt nikah mieheni kanssa ja olemme nukkuneet myös yhdessä.. Yksi toinen mies joka halusi mennä naimisiin kanssani aikaisemmin ennen nykyistä miestäni oli vielä sen jälkeen kun tiesi(en ymmärrä miten) että olen tehnyt nikah ja nukkunut mieheni kanssa mutta oli kuulemma valmis menemään naimisiin kanssani vaikka en olisi enään ns. Puhdas
      Luulisin että jos mies oikeasti rakastaa sinua hän on valmis menemään naimisiin vaikka et olisi neitsyt
      In shaa Allah kaikki järjestyy sisko!

      • Ap1

        Kiitos ! <3 insha allah


      • Hei125e

        Islam on antikristuksen uskonto eli saatanan uskonto Raamatun mukaan, sillä se kieltää Pojan. 1 Johanneksen kirje 2:22 "Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja POJAN." Kyseessä ei ole sama jumala tämän takia. Islamissa annetaan oikeus tappaa jos puolustaudutaan, mutta mikään väkivalta ei koskaan ole oikein! Jeesus sanoi Matteuksen evankeliumi 26:52 Silloin Jeesus sanoi hänelle: “Pistä miekkasi tuppeen; sillä kaikki, jotka miekkaan tarttuvat, ne miekkaan hukkuvat." Ja "rakasta vihamiestäsi". Jumala rakastaa kaikkia siksi meidän kuuluu rakastaa kaikkia, islam ei tätä tee.


    • abcddcba--

      Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta. He asettivat hänet Jeesuksen eteen ja sanoivat: "Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa. Mooses on laissa antanut meille määräyksen, että tällaiset on kivitettävä. Mitä sinä sanot?" He puhuivat näin pannakseen Jeesuksen koetukselle ja saadakseen sitten aiheen syyttää häntä.

      Mutta Jeesus kumartui ja kirjoitti sormellaan maahan. Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: "Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven." Hän kumartui taas ja kirjoitti maahan. Jeesuksen sanat kuultuaan he lähtivät pois yksi toisensa jälkeen, vanhimmat ensimmäisinä. Kansan keskelle jäi vain Jeesus ja nainen. Jeesus kohotti päänsä ja kysyi: "Nainen, missä ne kaikki ovat? Eikö kukaan tuominnut sinua?" "Ei, herra", nainen vastasi. Jeesus sanoi: "En tuomitse minäkään. Mene, äläkä enää tee syntiä.

      • elävälle_tielle

        Siis: älä enää syntiä tee.
        Eli tutustu Jeesukseen ja Hänen oppiinsa (Jeesus käytti mm ilmaisua "minun oppini") Raamattua lukemalla ja vaihtamalla uskontoa tai paremminkin luopumalla isiltä peritystä tyhjästä ja turhasta menosta palvelemaan elävää Jumalaa ottamalla Jeesus elämäsi Herraksi ja johdattajaksi Pyhän Hengen kautta.


      • ateisti1982EiKirj
        elävälle_tielle kirjoitti:

        Siis: älä enää syntiä tee.
        Eli tutustu Jeesukseen ja Hänen oppiinsa (Jeesus käytti mm ilmaisua "minun oppini") Raamattua lukemalla ja vaihtamalla uskontoa tai paremminkin luopumalla isiltä peritystä tyhjästä ja turhasta menosta palvelemaan elävää Jumalaa ottamalla Jeesus elämäsi Herraksi ja johdattajaksi Pyhän Hengen kautta.

        Miksi kristityn tulee tunkea nokkansa tällaisiin keskusteluihin? Aloittajan tulisi vaihtaa siis uskontoa ja kristinusko on sinusta ainut oikea vaihtoehto!? En ole millään tasolla islamin uskonkaan puolella. Te oman kristinuskontonne löytäjät olette omasta mielestänne hyvin empaattisia tuputtaessanne muille uskontoa. Naurettavaa käytöstä kristityltä! Suomi on vieläpä uskonvapaa maa vai oliko se niin että vain kristinuskovat ovat vapaita tai kristinusko antaa vapauden!
        Kristitty toteaa aloittajalle: "oma syysi kun olet muslimi, mutta minä tarjoan sinulle autuuden tuputtamalla uskoani sulle". Kenen syy se on että sinä olet kristitty?! Mikset hyväksy ateismia, koska se on kaiken totuus! .


      • suvaitseva
        ateisti1982EiKirj kirjoitti:

        Miksi kristityn tulee tunkea nokkansa tällaisiin keskusteluihin? Aloittajan tulisi vaihtaa siis uskontoa ja kristinusko on sinusta ainut oikea vaihtoehto!? En ole millään tasolla islamin uskonkaan puolella. Te oman kristinuskontonne löytäjät olette omasta mielestänne hyvin empaattisia tuputtaessanne muille uskontoa. Naurettavaa käytöstä kristityltä! Suomi on vieläpä uskonvapaa maa vai oliko se niin että vain kristinuskovat ovat vapaita tai kristinusko antaa vapauden!
        Kristitty toteaa aloittajalle: "oma syysi kun olet muslimi, mutta minä tarjoan sinulle autuuden tuputtamalla uskoani sulle". Kenen syy se on että sinä olet kristitty?! Mikset hyväksy ateismia, koska se on kaiken totuus! .

        No niin sinun mielestäsi vain ateismi on oikeassa. Tuputat sitä. Ehkäpä edellinen kirjoittaja halusi vain näyttää Raamattua siteeraamalla että myös kristinuskossa on näitä elementtejä joissa miehet määrää ja naiset ei ole mitään.
        Olen tapakristitty mutta uskonnot ei ole mulle ongelma. Kaikenlainen fundamentalisuus on. Myös ateistin suunnalta. Muuten olen sitä mieltä että puolisuomalaisten olisi hyvä olla suomalaisia koska he eivät voi olla kokonaan sitä toista puoliskoaan, jossa säännöt ovat yleensä tiukemmat, enkä nyt rajaa mitään kulttuuria pois. Kulduurien yhteentörmäyksessä vedenjakajalla oleva identiteettiään loputtomasti hakeva puolisuomalainen kärsii. Tiedän monta esimerkkiä eivätkä he ole muslimeja. Muutama heistä omaa jälkikasvua.
        Alkuperäiseen vielä. Hänenä menisin korjausleikkaukseen. Jos mies on sen väärtti että nainen hänet haluaa. Ehkä mies ole saanut yhtä vapaamielistä kasvatusta.


    • jotainjärkeetähän

      Lopettakaa nyt hyvät naiset edes te itse sen immenkalvon kanssa häärääminen. Puhdas ja puhdas! Kyllähän te oikeasti tiedätte, ettei sillä jutulla ole mitään tekemistä puhtauden kanssa. Koko immenkalvoasia on vain yks keino, jolla tyttöjä ja naisia alistetaan. Älkää suostuko sellaiseen komentoon.

    • neitsytmutteimuslimi

      Minusta sinun pitäisi - täysin riippumatta siitä, oletko neitsyt vai et! - vaatia tulevalta puolisoltasi, että hän ei ole milloinkaan ollut naisen kanssa ns. sillai eikä myöskään masturboinut. Joku roti se on oltava siinäkin, mitä ukko saa tehdä ennen kuin avioituu elämänsä naisen kanssa!

      • Ateisti1982Eikirj

        Olet oikeassa moinen on naisen alistamista, mutta onhan kristittypiireissä naisia, jotka haluavat säästää neitsyyden hääyöhön asti. Se on taas sitä miehen alistamista, jollei mies itse ole vannoutunut ettei ole edes masturboinut ennen hääyötä. Minusta ei mitään immenkalvoa naisella/tytöillä ollakaan se on yhtä turha naispuoliselle ihmiselle kuin häntäluu ja vaikkei nainen olisi ollut koskaan yhdynnässä niin silti sillä voi kaikesta huolimatta olla sukupuolitauti. Eräänlainen urbaanilegenda voi olla nykyisin tietty sekin, että mies voi tulkita sen jopa ajatuksissaan jollei nainen halua olla yhdynnässä ennen hääyötä niin sillä täytyy olla jotakin salaisuuksia menneisyydestään tms. Mies voi olla jopa sellainen ettei ole kokenut itse niitä seksihommeleita itsekään. Selibaattiin voi ihminen kuolla, muttei koskaan yhdyntään!


    • Tietäjämaan
      • jasossut

        Jos suomalainen politikko katsoo tämän videon,kai hän toteaa lakoonisesti,että yksittäis tapaus.
        Se on selvää,että nuita Isis miehiä on jo pohjoismaissa.Mikä ne erottaa pakolaislaumasta,ei yhtään mikään.Ja ne tulevat tänne ja ne ovat jo täällä.
        Ihan sama mitä mieltä olemme persuista,onko he rasistia tai ei.
        Nuille me olemme kaikki yhtä suuria vihollisia,parsut kokoomus kepu vihreät ja kommunistit.


    • Tietäjämaan
      • einekatsolinkkiä

        Mehän suvaitsemme itsemme hengiltä!
        Onhan se sankarillististä ja ylevää.


    • Rusinoita

      Kannataa hankkiutua Isikseen. Jos tuut maitojunalla takasin saat veteraanikorvauksen.

    • porari666

      Eikös noissa maissa panna kakkoseen juuri tuon takia...

    • kungpao

      valehtele olevasi neitsyt. Simple.

    • Tarkka_peli

      Ensin tutkitaan, sitten hutkitaan.

    • Femty

      Eikö miehen pidä rakastaa sua sellaisena kuin sä olet? Jos ei rakasta sua tollasena, miksi mennä naimisiin? Kauheet ongelmat on sulla. Ja sit vedetään vielä joku homeinen kirja tuomaan noin 2000 vuotta vanhoja elämänohjeita..aattele niitä siskoparkojas jotka yrittää tuolla jossain savimajassa vain selviytyä hengissä päivästä toiseen ja sit mieti noita sun " ongelmia " uudestaan! Ja jos joku mies menee naimisiin naisen kanssa vain tämän alapään takia (ja viis veisaa aivoista ja sydämestä) käykööt hän ostamassa ihan oman puhallettavan sellaisen!

    • Sinulle Rakastettava Ihminen "Muslimi nainen, mutta en neitsyt" Rehellisesti sanon:
      Sinun oma asiasi on oletko neitsyt vai et.
      Sinä olet Rakastettava Ihminen ja Haluttava Nainen ilman neitsyyttäsikin.
      ÄLÄ SIIS MENEMUSLIMIMAAHAN ETTEI SINUA KIVITETÄ HENGILTÄ VAAN PYSY TÄÄLLÄ SUOMESSA JA AVOIDU SUOMALISEN MIEHEN KANSSA.

    • Halfhalf

      Puoliksi Suomalainen? Mitä se toinen puoli sitten on?

    • luottamu

      mielestäni rakkaus tärkeempi uskontoosi..moni mies tykkää uskonnostasi..vielä kun olisi moinen vapaana. eiköhän miehesi ymmärrä tunteitasi..ainahan joku mies löytyy tilalleen??

    • hyväelämä

      Tuskin kukaan nykymaalimassa edes miettii asiaa onko neitsyt vai ei.

      Lakkaa sinäkin miettimästä ja elä vapaasti niikuin haluat. Noudata kuitenkin suomen lakia ettet istu linnassa loppua ikääsi.

      Siis tanssi, laula ja käy töissä sekä maksa verosi niin saadaan elätettyä tulevat pakolaiset, muutoin joudutaan nälänhätään koko porukka.

    • JuhaWiklund

      Olen asiaa pohtinut suomalaisena miehenä kun eräs muslimi nainen kertoi että oli harrastanut seksiä jo muutaman miehen kanssa vaikka ei aviossa ole ollutkaan. Onko tällainen nainen paheellinen joka elää kuin muslimi mutta ei noudata muslimin oppeja?
      No Kristityn näkökulmasta katsottuna ei kai tuolla neitsyydellä ole niin suurta merkitystä mutta muslimaailmassa asia lienee aivan toisin.

    • rgwetwer

      Joudut varmaan joko valehtelemaan asiasta, jos se onnistuu, tai selvittämään asian aviomiesehdokkaan kanssa. Riskihän tietysti on, ettei "epäpuhdas" kelpaa...

    • Poxpox

      Se on vähän kun käytetty kameli ei sitäkään myydään eteenpäin .

      Toinen asia joka ihmetyttää on että onko kaikki muslimi naiset poslareita ?

    • noniinno1

      Kasvatuksesi on mennyt pieleen ilmeisesti, niin miksi miehen täytyisi olla muslimi?

    • Helper0830

      Islamissa avioliitton ulkopuolella seksia harrastanut nainen ei voi menna (mulla on ENG kielinen nappaimisto) puhtaan (chaste) muslimin kanssa naimisiin. MUTTA jos teet kunnon katumuksen sen jalkeen voit. Muista ala kerro talle miehelli sinun entisista suhteista. Se ei ole sallittu Islamissa paljastaa omat synnit toisille

    • Kalvottomat

      NOOOO onhan islamilaiset naiset parsittaneet itselleen uuden kalvon ollakseen tulevalle miehelleen kelvollinen . Uskomatonta mutta totta , uskonto tiettää ihmeellisiä asioita . Ei sinusta muuten tule kunnon " akkaa ".

    • Ei se mies sinua rakasta, jos se tuijottaa siihen, oletko neitsyt vai et.

    • Myöhästärypistää

      Mikset tehnyt niinkuin kaikki sun siskot eli annat vaan kakkoseen ennen häitä.

    • automopiili

      Nooh,onhan naita sekopaita omastakin takaa.Yhdenkin lahkolaisen mukaan ei saa korkata ennenkuin avioliitossa.Huh-huh.

    • vapausjoo

      Sinä et ole tehnyt mitään pahaa. Päinvastoin. Jos tässä ihmiselämässä jotain pyhää on, se on rakastelu. Sinua ei omista kukaan. Olet tullut tilanteeseen, jossa huomaat uskontosi sanovan aivan jotain muuta. Ja kaikkein pahinta. Sinulla on käsitys, että olet tehnyt syntiä. Mitään syntiä ei ole olemassakaan.
      Väitän, että syntikäsitys avioliiton ulkopuolisesta seksistä on syntynyt siksi, että aikanaan tauteja on levinnyt, ehkä jopa kuolemaan johtavia tauteja, seksin välityksellä. Näitä on pystytty välttämään pidättäytymällä seksistä avioliiton ulkopuolella. Näin ihminen pysyi puhtaana.
      Tällainen on kuitenkin menneisyyttä. Edelleen kannattaa suojautua seksin aikana, mutta ei tarvitse onneksi enää kieltäytyä. Harmi, että uskontosi käsitykset elämästä laahaavat siellä menneisyydessä pahasti. Sinulla on kuitenkin pari vaihtoehtoa. Luovut siitä uskonnostasi tai löydät uskontosi sisältä nykypäivää ymmärtävän ihmisen. Valheita en suosittele. Ne voivat tulla vastaan tai jopa syödä sinua itseäsi.

    • Musulmuaani

      Mitä te muslimit tulette tänne sekoittamaan suomalaisten asiat, maassa maan tavalla, jos haluaa olla muslimi, niin menkää vaikka Isikseen jalkavaimoiksi.

    • reikapaapylly

      nykyään tehdään immenkalvo-leikkauksia!meet duuniin ja säästät!

    • havaintoja

      Tiedän yhden länsimaissa kasvaneen musliminaisen, joka seurustelun jälkeen (siis toisen tai toisten kanssa) meni ilmeisesti onnistuneesti naimisiin muslimin kanssa. Toinen samoin länsimaissa kasvanut musliminainen taas eli monissa suhteissa, kunnes päätyi yhteen länsimaisen (kristitty?) kanssa ja alkoivat vakituisen seurustelun. En kyllä voi omalla kokemuksella sanoa, onneksi ei ole sentään tuota ongelmaa, mutta näyttäisi että todellisuus ei ole niin mustavalkoista kuin ehkä puhutaan. Varmaan toisen persoona ja nykyinen elämänasenne vaikuttaa ylipäätään siihen miten vakavissaan sitä toista voi kumppanikseen ajatella, ihan ylipäätään, oli kyse naisesta tai miehestä.
      Pitäkää itsestänne huoli ja eläkää hyvin.

    • dfdagf

      tuo sairas uskonto pitäs lailla kieltää.

    • Keko

      Mä nyt vähän ihmettelen noita immenkalvo-keskusteluita, kun käsittääkseni jos täällä menee gynegologilta kysymään, onko nainen neitsyt, niin hänkään ei sitä pysty varmaksi sanomaan. Kavereiden kanssa keskusteltiin, eikä kenelläkään ole neistyyden menetyksessä revennyt yhtään mitään eikä mitään veriä lennellyt.. Asia tietysti varmaan toisin, jos vaaditaan jotain ympärileikkauksia, niin silloinhan sen nyt näkee jo päällekin päin, ettei sinne mitään tosiaan ole koskaan mennyt.. En kyllä itse ikinä ottaisi noita sovinisti-sikoja mieheksi, en edes halua sellaisten kanssa olla missään tekemisissä muutenkaan.. Suosittelen: OTA SYNTYPERÄINEN SUPISUOMALAINEN MIES! Se on hyvä, tasa-arvoinen, oikeudenmukainen, kätevä, fiksu ja tykkää susta just sellaisena kuin olet eikä vaadi liikoja. Sille kun olet suhteessa kiva ja uskollinen, vähän viitsit huolehtia itsestäsi ja leivot vaikka joskus pullaa, niin se hakee sulle sen kuuluisan kuun ja tähdet taivaalta, tai mitä ikinä keksit pyytää.. Usein kuulee valitusta suomalaisten juopottelusta, mutta se on pötypuhetta, ne juo vain silloin jos ei kukaan leivo niille pullaa eikä pussaa ikinä..

    • luterilainen

      Naisia alistetaan vielä Suomessakin, mutta muslimimaissa vielä paljon enemmän. Jos ja kun asetetaan avioliitto vaatimuksia naisille niin samat vaatimukset täytyy asettaa miehillekin. Elikä silloin ei saisi olla esiaviollisia suhteita kummallakaan. Luterirainen uskonto on pitkälti jo näistä luopunut suuren yleisön edessä/painostuksesta. Länsimaissa aloitetaan nykyisin jo seurustelu ns. "väärästä päästä". Toisin sanoen harrastetaan hyvin yleisesti vain yhden yön suhteita, kun naisemme ovat myös tähän suostuneet. Jos aloittaja tuntee muslimi uskonnon vääräksi niin toki hän voi suomen kansalaisena muuttaa toiseen uskontokuntaan. Alunperinhän on ollut vain yksi uskonto, ja siitä on sitten eronnut eri uskontokuntia/on muutettu oman mieltymyksen mukaan. Voi sanoa että kaikki uskonnot on oikeita mutta palvonnassa, tuomoissa on eroja.

    • Mohammad

      muslimimies saa "vääräuskoisen" naisen kanssa olla sängyssä mutta nainen ei vääräuskoisen miehen ja piste.

    • jukka1954

      JOS mahdollinen sulhasesi elää aikakautta ennen ajanlaskumme alkua ......Hylkää se mies ja etsi mies joka elää tätä vuosisataa. Uskonnolla ei ole merkitystä jos löydät miehen joka tahtoo rakastaa sinua sellaisena kun olet....kaikkines .... : )
      toivottaa: maailmaa nähnyt "ukko"

    • kummastunut

      (Älkää hyvät suomalaiset menkö paljastamaan tällaisilla palstoilla oman tavallisen suomalaisen rakkauden saloja- nuo kateelliset ulkomaalaiset koettavat tonkia esiin miten suomalaiset elävät - Joll onni on se onnen kätkeköön- näinä aikoina varsinkin)

    • AHMEDON

      TOTTAKAI PITÄÄ OLLA EIHÄN TÄLLAISTA VOI NYT HYVÄKSYÄ ETTÄ KAIKEN MAAILMAN MUSLIMINAISET JUOKSENTELEE HAARAT LEVÄLLÄÄN PITKIN PIHOJA

    • Lahna10

      Eikö olisi hyvä jos vaimo olisi vähän käytetty ettei hän olisi aivan lahna makuuhuoneessa???:)

    • Ilo_pintaa

      No mie oon samas tilantees, kotoisin tuolt aika kaukaa. Mut eiköhä myö tää homma jollaiviisii hoijeta.

    • Rakastamenemään

      Kyllä Raamatunkin mukaan naiselta, joka on harrastanut haureutta ennen avioliittoa, pitäisi ottaa nirri pois.

      Otetaanko sitten, tai välittääkö kukaan nykyään? Ei.

      Jos se on oikeaa, pyyteetöntä rakkautta niin edelliset ns "panot" eivät merkitse mitään.

      • MINÄkin

        Kai siihen haureudenharrastamiseen on mieskin tarvittu???, joten JOS naiselta nirri pois, niin silloin myöskin vastakappaleelta, siltä mieheltä NIRRI POIS!!!


    • Kokenuteläjä

      Seksi on mukava asia ja siitä kannattaa nauttia. Oliko sitten neitsyt tai "hyvin kokenut", se on oma henkilökohtainen asia, josta naisen ei tarvitse koskaan tehdä tiliä kenellekään. Ei edes astuessaan avo-/avioliittoon. Se on halutessasi yksityistä tietoa hautaan saakka.
      Miehellä on samat oikeudet olla tilittämättä omista kokemuksistaan. Seksikokemuksilla ei rakenneta ihmisen mittaa suuntaan tai toiseen sen enempää kuin uskonnolla, ihonvärillä tai vaikka kengän numerolla.
      Jos kumppanisi on kiinnostunut kokemuksiesi määrästä, kannattaa jo vähän herätellä itseään. Jos kumppanisi oikein tivaamalla utelee, jätä heti. Mustasukkaisen kanssa liitto ei onnistu koskaan.

    • Totuudenperään

      Monen uskonnon kilpailijaksi on nousemassa uusi uskonto ja se on "totuus". Se on ihan täysverinen uskon, koska myös tämä perustuu sen uskomiseen.
      uskonto määrittelee kolmenlaista totuutta. Yksi totuus on meidän luulomme. Jo tämä kun muuta ei tiedetä tekee tästä totuuden. Toinen totuus on toisen ymmärtämä erilainen totuus kun toisella on esim. lähdetietoa enemmän käytössä. Kummatkin osapuolet ovat omasta mielestään täysin oikeassa. Aina on olemassa kolmas totuus ja se me menee taas aivan eri tavalla kuin sinun ja minun totuuteni. Kolmannen totuuden sisältöä niin sinä kuin minäkään emme tiedä. Meille jää vain oma totuutemme, eli vain oma käsitys asiasta.
      Totuus uskontona on sikäli mielenkiintoinen, että totuudesta ei tarvitse väitellä. On totuus asiasta totta. Useat uskovat että totta on totta.

    • fffdf

      nainen ei kerro onko hänet ympärileikattu vai ei. mutta sillä ei ole suurta väliä. eikä muslimimiehet yhdy anukseen mieluummin kun se on seksuaalisuuden tapa mihin he ovat nuoresta pitäen oppineet? eiköi immenkalvolla ole niin väliä kun hanuria ne kuitenkin poraa

    • niinhelppoa

      Täytyykö sen miehen tietää siitä ettet ole neitsyt?

      • MINÄkin

        EI TÄYDY, sillä sehän tulee JOKAtapauksessa esille, että onko kyseessä OIKEA neitsyt vaiko "remontteerattu" neitsyt!!!

        JOS/KUN on oikea neitsyt, niin immenkalvon revetessä sieltä pursuaa IMMEN-VERI, EI MIKÄÄN KANAN VERI, JOTA ((olen lukenut musliminaisen kirjoittamasta kirjasta)) USEINKIN hääyöksi laitetaan johonkin pussukkaan, joka sitten tungetaan "neitsyen" vaginaan, ja joka sitten on sitä "neitsyen verta"!!!

        Lieneekö tuolla nykymaailmassa mitäänväliä, onko nainen neitsyt vaiko lu***u!!!???, toisin oli ennenaikaan :), lu***t olivat KYLLÄ tiedossa kaikille, niin elivät irstasta elämää!!!


    • kille6

      Meneväthän muslimimiehet Suomessa naimisiin eronneiden jo lapsen saaneidenkin naisten kanssa, joten miksi ei sinun? Eivät hekään ole enää neitsyitä. Jos haluat ryhtyä kielletylle tielle ja näytellä hääyönä neitsyttä, suunnittele hääpäivä menkkojen aikaan :)

    • onko_näin

      Aloittajalle
      Olet vielä hyvässä asemassa. Sillä sinähän voit tuossa tilanteessa toimia ihan niin kuin itse haluat. Sinä itsehän sen päätät.
      Älä ole heikko ja viritä päätöstä jolle kulle muulle, se ei ole sinun etujesi mukaista.

      Tärkeintä on että olet rehellinen itsellesi. Mene peilin eteen, katso itseäsi silmiin ja sano; "kyllä minä tiedän mitä sinä haluat". Tämän jälkeen mietit haluatko ottaa sen mitä haluat, vai tyytyä vähempään. Jatko riippuu ihan sinusta itsestäsi. Useimmat päättävät olla ottamatta sen mitä haluavat, koska eivät viitsi vaivautua hoitamaan asiaa. Tämäkin on ok, kunhan se perustuu omaan rehelliseen päätökseen.
      Kuinka paljon haluat miellyttää jumalia päätöksilläsi? Ole rehellinen itsellesi siinä, millaisia todisteita sinulla on omasta jumalastasi. Onko todisteita? Jos sinulla ei ole todisteita, mutta tuttavillasi on niin mieti, ovatko todisteet luotettavia. Jos heilläkään ei ole luotettavia todisteita, mieti kellä on.
      Valitettavasti monessa "taivaallisen totuuden" kirjassa lukee alkulehdillä esim. "Saarijärven kirjapaino 1975". Tässä kohtaa pitäisi jo alkaa miettimään, mistä data on kirjaan tullut kun sähköpostiakaan ei vielä ollut olemassa. Kuka on ollut tiedon luovuttaja ja mistä on tietonsa saanut?

      No yhtä kaikki, pääasia että olet rehellinen. Muiden huijaamisesta ei juuri vahinkoa ole, mutta itseäsi huijaamalla saatat pilata koko elämäsi. Sekään ei ole huono asia, jos tämä vain perustuu sinun päätökseesi, tai tietoisesti laiskuuttasi sen tekemättä jättämiseen.

    • OLETKO SINÄ Suomalainen naine????????????

    • evlut

      joissakin maissa on semmoinen käytäntö,appiukko saanaida miniää ensin onko neitsytvaiei,senjälkeen avioon jos oli neitsyt

    • HUmpuukiko

      Roskaa pohtia tuollaista . Karista uskonnot uskomuksineen harteiltasi ja aloita oikea elämä .Edllisillä vain myrkytät oman mielesi .

    • Nnnnn12

      Mujja unohda mies oot pilannu ittees Allahin edes.

    • KalvonKorjaus
    • Abudal

      Minä tiedän yhden firman joka korjaa kaikenlaisia kalvoja.

    • siinäsekin

      Ei ja vielä kerran ei tätäkö te hysärit haluatte että nainen kivitetään jos ei ole neitsyt?Kuka onkaan se todellinen rasisti? Hyssärit vastatkaa miettikää rauhassa. Voi kuului jo ja kohta kuuluu toinen voi ( tämän tietää valveutuneet)

    • sdfghjlk

      eikö muka ne muslimi ukot ole poranneet sua perseeseen ollenkaan

    • Oksatpoismaasta

      Hyi helvetti. Mikään ei ole niin kuvottavaa kuin musliminainen.

    • mietitään_asioita

      Jätä Islamain hallinto-oppi ja ota mieheksesi esim. kristitty. Ainakaan hänen uskontonsa ei anna lupaa poistaa sinulta ihmisarvoa.
      Itse kirjailija eli Mohammed oli paitsi henkisesti sairas, nero, ihmisten kiduttaja, murhamies mutta myös ansioitunut naisten alistaja ja raiskaaja.
      Ei ihme jos et saa tekoasi anteeksi. Muslimiäijien ei tarvitse anteeksi edes pyytää koska ovat kaikessa oikeutettuja oppiensa mukaisesti.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe