Kumisaappaat

Ostoaikeissa

Mitä ajattelette tytöistä ja pojista, joilla on kumisaappaat?

Omistatteko kumisaappaat ja käytättekö niitä?

78

5269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokian_saappaat

      Saahan niitä kumisaappaita käyttää jos ite niistä pitää ite oon aina pitäny tönkköinä jalas ni en oo juuri käyttäny

    • Aqueita

      Riippuu ihan saappaista. Hunterin originaalit kyllä näyttävät hyvältä ihan kenenkä tahansa jalassa.

    • Leelia

      Minun poikakaverilla on naisten mustat kiilakorkoiset kumisaappaat ja mielestäni se on ihan jees, siksi ostin myös itselleni samanlaiset, Nyt on ollut loskakelejä ja käyttöä niille

    • Munmielest

      Ihan turhaan ihmiset miettii jotain kumisaappaita. Jos sopivat asukokonaisuuteen niin antaa mennä vain. Parhaimmillaan kumpparit on näyttävät ja seksikkäät.

    • hait

      Hai-saappaat on kiwat :3

      • Potkijatar

        Varsinkin munille potkimisessa. :)


      • VinkVinkki
        Potkijatar kirjoitti:

        Varsinkin munille potkimisessa. :)

        Aloittaja tuskin tekee ostopäätöstä tämän perusteella. ;)


      • SAAPAS

        Siis onko jossakin joku, joka ei omista kumppareita? Parraat maholliset kengät ikinä!


      • Annekinvoisiostaanokiat

        Kontio-saappaat on kiwat :) Nokian siis vaikka serbialaiset tai slovakialaiset taitavat olla? Bernerinhän ne ovat, mutta eivät Annen.


    • saapas

      Mielestäni se on ok, jos käyttää kumisaappaita.
      Mulla on kumisaappaat, mutta en käytä niitä pahemmin koska ne painaa ja hiertää jalassa.

    • randompika

      Mua on monta kertaa moitittu ku mä olin kakkosel kumppareist vaikka ite pidin niistä:'(

    • Utelia

      Sopiiko pojalle mielestänne naisten kiilakorkoiset kumpparit ?

      • kumpparityttö

        Kyllä sopii ja kaikenlaiset naisten kumpparit on tosi söpöt poikien jaloissa.

        Ootteko samaa mieltä?


      • kumppatiqueen
        kumpparityttö kirjoitti:

        Kyllä sopii ja kaikenlaiset naisten kumpparit on tosi söpöt poikien jaloissa.

        Ootteko samaa mieltä?

        No todellaki♥


      • Anonyymi
        kumpparityttö kirjoitti:

        Kyllä sopii ja kaikenlaiset naisten kumpparit on tosi söpöt poikien jaloissa.

        Ootteko samaa mieltä?

        Mikä joku vanha pervo-ukko täällä teeskentelee teinityttöä? Aloittaja on varmaan vanha kumisaapasfetisisti joka koittaa levittää ällötystään nuorille.
        Mene muille palstoille!


    • mikko16

      Käytän Nokian kumisaappaita..parempi niitä käyttää kun lenkkareita kastelemassa..;) laitan housun lahkeetkin aina varren sisälle..Poika 16v

      • Tommyyyy

        Ite käytän kanssa aina välillä Nokian mustia Kontioita, hyvät saappaat, ei farkkujen lahkeetkaan kastu siel sisällä.


      • Partioo

        Nokian mustat Kontiot just parhaat... käytän niitä aina välillä partios ja muuallakin, ei o nii välii missä ja mitä talsii, viimekski partios tippu kypsä suklaabanaani maahan ni talloin sen saappaalla liiskaks xDD


      • ddda

        heh heh liiskaks vaan!


      • Anonyymi
        Tommyyyy kirjoitti:

        Ite käytän kanssa aina välillä Nokian mustia Kontioita, hyvät saappaat, ei farkkujen lahkeetkaan kastu siel sisällä.

        Levi's 501 ja mustat Kontiot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levi's 501 ja mustat Kontiot!

        Hyvä yhdistelmä!


    • voiettämäätärisen

      On ne söpöt marimekon kukkaset, tosi ihanat, tuleekohan tompan kuviois poitsuille?

    • Mua kiihottaa aivan sikana,kun näen tytöllä-naisella kumpparit.Jotkut käyttää kumppareita,vaikka ihan kuivalla säällä ja vaikka sisällä töissä.Vielä parempi,kun joillakin näkyy valkoiset sukanvarret kumppareista.Itse oon samanlainen kumpparifriikki.Onneksi taas tulee kevät ja kesä,et tarkenee olla kumppareissa ,Kontio 37, varpaat ihan litsuna ja tietenkin valkoiset sukat

    • elaviitti

      Ajattelen että henkilöllä on todennäköisesti jalat =)

    • Poika-kumppareissa

      Mitä pitäisi ajatella? Käytän itsekin kumppareita koiralenkillä varsinkin sateisilla ilmoilla, koska en viitsi kurastaa muita kenkiä.

    • seinäruusu1999

      tytöillä kumisaappat on seksikkäät. pojilla ei niin...

      • Kumisaapaspoju

        Välittäisitkö vielä kertoa, mikä niistä kumisaappaista tekee seksikkäät? Koskaan ole ajatellutkaan asiaa minkään seksikkyyden kannalta. Vai onko tämä joku fetissi?


      • Kumisaapaspoju kirjoitti:

        Välittäisitkö vielä kertoa, mikä niistä kumisaappaista tekee seksikkäät? Koskaan ole ajatellutkaan asiaa minkään seksikkyyden kannalta. Vai onko tämä joku fetissi?

        Fetissipä hyvinkin. Kuten myös tuo kumisaappailla liiskaaminen.


      • Kumisaapaspoju

        OK. Täytyy siis totuttautua ajatukseen, että joku innostuu ihan mielettömästi kumppareistani.


      • sdmfd

        Joo varsinkin jos liiskaat niillä jotain xD


      • Kumisaapaspoju
        sdmfd kirjoitti:

        Joo varsinkin jos liiskaat niillä jotain xD

        Vahingossa tulee usein astuttua jonkun kastemadon tai etanan päälle. Tunne on inhottava, mutta voi johtua siitä, että usein on ollut jalassa ihan tavalliset kävelykengät eikä kumpparit.


      • sdmfd

        Joo sama juttu mutta joku etanakin ei tunnu miltään kun se jää Kontion alle.


      • pöloo

        Johtuu siitä et saappaissa on paksumpi pohja.


      • hyihyihyi

        Etanat on ällöjä, ne voi liiskatakin Kontioiden alle.


      • dadadadada

        Jeeeeeeeeeeeeas!


      • Lepakkolinna

        Ei pojilla mikään ole seksikästä. Eivät pojat itsekään.


      • kontiorules
        sdmfd kirjoitti:

        Joo sama juttu mutta joku etanakin ei tunnu miltään kun se jää Kontion alle.

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.


      • sdfsdffd
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        lol, mahto olla sotku xDD.... minkä ikänen oot?


      • Fogga
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        *spluuurts*


      • kontiojätkä
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        Hauska idea! Täytyypä pitää seuraavalla metsäreissulla vähä hupia liitskata muutamat sammakot paskaks. Mustilla Kontioilla tietty! Jos vaikka sorsajahdin avauksessa tapais muutamat kurnuttajat ...


      • Kontiojäbä
        kontiojätkä kirjoitti:

        Hauska idea! Täytyypä pitää seuraavalla metsäreissulla vähä hupia liitskata muutamat sammakot paskaks. Mustilla Kontioilla tietty! Jos vaikka sorsajahdin avauksessa tapais muutamat kurnuttajat ...

        Juu, hyvää käyttöä Kontioille...kokemusta on :)


      • Kontiojäbä
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        Asiaa xD


      • SammakotPois
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        Keväällä noi sammakot on liikkeellä oikein urakalla, täälläkin on pieniä lampia joka puolella niin niitä vilisee tiet ja pihat täynnä. Itsekin harvensin niitä keväällä kymmenittäin juurikin polkemalla Kontioilla ne hengettömiksi, eipä siihen paljoa muuta keinoa löydy.


      • Kontiojäbä
        SammakotPois kirjoitti:

        Keväällä noi sammakot on liikkeellä oikein urakalla, täälläkin on pieniä lampia joka puolella niin niitä vilisee tiet ja pihat täynnä. Itsekin harvensin niitä keväällä kymmenittäin juurikin polkemalla Kontioilla ne hengettömiksi, eipä siihen paljoa muuta keinoa löydy.

        Kontioillahan se käy kätevästi :)


      • Sammakkolits
        SammakotPois kirjoitti:

        Keväällä noi sammakot on liikkeellä oikein urakalla, täälläkin on pieniä lampia joka puolella niin niitä vilisee tiet ja pihat täynnä. Itsekin harvensin niitä keväällä kymmenittäin juurikin polkemalla Kontioilla ne hengettömiksi, eipä siihen paljoa muuta keinoa löydy.

        Juu, varsinkin keväällä niitä kyllä jää saappaiden alle.


      • jusa_boy
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        HAHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D


      • Anonyymi
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        Itekki nähnyt tämän ilmiön, tosin vaan muutama piti kokeilla rusentaa... xD


      • Anonyymi
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        Toi on just hyvä hah hah!


      • Anonyymi
        kontiorules kirjoitti:

        Mulle mustat kontiot on ihan must. Harrastuksiin kuuluu kalassa ja metsällä käynti. Kerran hypittiin liiskattiin kaverin kanssa sammakoita kontioilla asfalttiin oikeen urakalla kun niitä tuli sateessa hyppimään lämpimälle asfaltille.

        Kunnon meininki jätkät! Metsäreissulla kantsii pitää vähän hupiakin :D:D:D


      • Anonyymi
        kontiojätkä kirjoitti:

        Hauska idea! Täytyypä pitää seuraavalla metsäreissulla vähä hupia liitskata muutamat sammakot paskaks. Mustilla Kontioilla tietty! Jos vaikka sorsajahdin avauksessa tapais muutamat kurnuttajat ...

        Tuo on sairasta, miksi tapat viattomia eläimiä?
        Kostatko oman pahan olosi syyttömiin noin? Se ei ole oikea tie ahdistuksen lievitykseen, puhuminen auttaisi sinua enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon meininki jätkät! Metsäreissulla kantsii pitää vähän hupiakin :D:D:D

        Toki, ja välil on jäänyt kyykin Kontioiden alle, ihan vaan vahingossa :D


    • Kumisaapaspoju

      Tänään ostin Nokian Kontiot. Mitäpä ajattelemaan niistä, jotka käyttävät kumisaappaita? Enemmän ihmettelen niitä, jotka lenkkareissa viilettävät säässä kuin säässä. Mahtaa olla kurjaa, kun jalat sitten kastuvat niissä lenkkareissa, kun ei tule käytettyä kumisaappaita, koska mietityttää, mitähän niistä ajatellaan. On pukeuduttava sään ja olosuhteiden mukaisesti. Ei kumisaappaissa ole mitään noloa!

      • Södikselläsaappaat

        Musta on vaan söpöö kun pojalla on kumisaappaat


      • Saapikas

        No kui vanha Kumisaapaspoju on..?


      • Kumisaapaspoju

        16. Vaikka en nyt ihan käsitä, mitä merkitystä iällä on tämän asian kanssa.


      • Boy14

        Itekkin ostin Nokian mustat Kontiot, hyvät saappaat.


      • kontiofani
        Kumisaapaspoju kirjoitti:

        16. Vaikka en nyt ihan käsitä, mitä merkitystä iällä on tämän asian kanssa.

        Monenko numeron Kontiot ostit?


    • Ehkä_pakko_ostaa

      Millaseen asu kokonaisuuteen kontiot sopii? Kehtaako edes kumppareilla liikkua jossain kaupungissa ym?

      • Dodiinn

        No miksi ei kehtaisi..? Saappaat sopii asuun kun asuun jos on sadekeli.


      • Kumisaapaspoju

        Kontiot sopivat kaupunkikäyttöön siinä missä vaikkapa Hunterit, kunhan muistaa pitää saappaat puhtaina. Ei vaadi paljoa, että käytön jälkeen puhdistaa saappaat ja kuivaa ne. Sopivat ihan hyvin vaikkapa farkkujen kanssa, kunhan muistaa laittaa lahkeet varren sisään.


    • Eem1l

      Mä aina kun koulun käytävil on tunnil olevien kumisaappaita, otan yhen, käyn vessas heittään sinne mällit ja vien takas siihen mistä otin. Mua kiihottaa sikana ajatus et joku muija laittaa jalkansa mun spermaan <3

    • päivi5

      Hei ! Olen nuori nainen , ja pidän usein punaisia Hai-saappaitani sisäkenkinä. Käyn usein autoilemassa kaupungilla , ja sitten on autoilukengät valmiina jalassa.

    • KONTIFANI

      TYTÖT JA POJATVOISIVAT KÄYTTÄÄ ENEMPI KUMISAAPPAITA SADEKELILLÄ.

    • Urbaani_Maisema

      Onhan kumpparit hemmetin hyvät yleiskengät. Itse omistan keltaiset hait. En välttämättä itse käyttäisi aurinkoisina päivinä kun ei sinäänsä ole niille erikoistarvetta, mutta näkeepä ihmisiä jotka käyttävätkin. Ja yleensä näyttävät vielä pirun hyville Hait tai Hunterit jalassaan.

    • Tunkkapussi__

      Ajatten heistä, että he suojaavat jalkojaan kastumiselta ja vaikka kyyn puremilta.

    • Samuuuuh

      Ite oon 15 wee ja käytän mustia Kontioita.

      • Älä_puhu_palturia

        Taidat olla 51-vuotias mieshenkilö, joka yrittää tekeytyä 15-vuotiaaksi pojanklopiksi. Voi teitä kumisaapasfettareita, kun ette anna edes nuorten olla rauhassa katseiltanne ja läähätyksiltänne.


    • sefvsef

      jos saappaat on tytön jalassa niin vähiten mä niitä kattelen

    • Anonyymi

      Minulla äiti alkoi opettaamaan ajamaan autoa. Keskustiin siitä , mitkä kengät minä laitan jalkaan. Olisin miellännäni laittanut lenkkarit. Mutta äitini sanoi , laita kumisaappaat. Kyllä äiti saattoi olla oikeassa ,
      kyllä hai kumppareilla on hyvä painella polkimia.

      • Noinkohan... Sinulla taitaa olla kumisaapasfetissi. Tai ainakin äidilläsi.


    • Anonyymi

      Mietin että kuinkahan kauan nuokin pitää vettä ku niitei nykysin tehä ennää kunnon kautsusta vaan jostain pölyesteri-muovista

    • Anonyymi

      Tytöt usein potkivat kumisaappailla.

      • Sinulla ainakin on aiheeseen liittyvä fetissi. Miksi sitä pitää täällä nuortenpalstalla pakottaa?


    • Anonyymi

      Itsellä on (20v mies) Hunterin pitkät keltaiset kumpparit ja kyllä tekee tyylikkään. Nainen pitkissä kumppareissa 😍😍

      • Anonyymi

        Keltaiset Hunterit kuulostaa kyllä aika rajulta. Mutta varmaan ovat tosi hienot. Ootko saanut palautetta?


    • Anonyymi

      Ostin viime vuonna keltaiset Kontio kumisaappaat ja kylläpä on olleet mukavat jalassa.
      Olen toisinaan pitänyt nahkapussihousuja joitten lahkeet mukavasti menee Kontio kumisaappaitten varsien sisään.
      Tulee katseltua näin keväällä näkeekö luonnossa muitakin kumisaappaissa.
      Silmän iloa on kun näkee luonnossa kävelemässä nainen jolla jalassaan punaiset kiiltävät Kontio kumisaappaat.
      Puhelimessa on kik sovellus: pussihousu

    • Anonyymi

      Eräs mies halusi jättää käyttämänsä kumikengät,halliin,siihen oli jättänyt haalarin, olisikohan ollut ettei tykännyt niistä,vai oliko lähetys tehoa vielä kaupunki

    • Anonyymi

      Kauan sitten, kun menin illalla käymään työpaikalla jalassa tuohenvalkoiset Kontiot, pari teinityttöä lauleskeli ulko-oven vieressä "olen muotitietoinen...". Meinasin ehdottaa typyille että lähdettekö sisälle niin tutustutaan tarkemmin kontioiden muodikkuuseen vähemmissä vaatteissa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe