Enkelin Sanoma Presidentille

Ingenjör_81

Leipää murtaessa rukouksessa näky presidentti Niinistöstä.

Niinistö oli istumassa toimistosaan ja sitten mies, jolla oli kullanväriset hiukset ja kasvot, kuiskasi Niinistön korvaan jotakin. Ymmärsin tämän olevan rukousvastaus siitä, että Niinistön puolesta oli rukoiltu.

Tämän jälkeen Niinistö alkoi kirjoittamaan jotakin paperille innostuneen oloisena, aivan kuin jotakin suunnittelma.

Lopuksi taustalla näin ikkunasta, että oli kesäinen ilma ja näin kuvan viljapellosta jota oltiin puimassa. Pelto näytti keltaiselta ja uskon, että ymmärsin että oli syksy. Tähän näky loppui.

Haluan rohkaista jokaista jatkamaan esirukousta esivallan puolesta, aivan kuten Raamattu meitä opettaa.

"Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden." - 1. Timoteus 2:1-4

20

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amen, veli Ingenjör_81

    • Sisään kommentteja:
      Sanonta "leipää murtaessa" on vertauskuvallinen termi jota Raamattu soveltaa sanan avaamiseen. Kun sanaa tutkitaan ja se alkaa avautua, sanotaan "leipää murtaessa" ja sen syöminen on murretun sanan omaksumista. Viinin juominen on taas veren vertaus, eli sama Johanneksen tapaan Jeesuksen sanoista, eli leipä on siellä "syökää minunn lihani ja juokaa minun vereni". Eli omaksukaa minun sanani ja ottakaa minun henkeni.

      Onhan Ingenjör samaa mieltä?

    • Sitten vielä siitä viljapellosta.
      Ingenjör sanoi: "Pelto näytti keltaiselta ja uskon, että ymmärsin että oli syksy."
      Niilo Ylivainio on jo vuonna -56 nähnyt viljapelto unen, jossa vilja vaaleni ja vaaleni mutta se ei tarkoita vuodenaikaa, vaan meitä uudestisyntyneitä kristittyjä, eli viljapeltoa.

      • tuulikkiwaellus

        Jotenkin olen ymmärtänyt, että vaalennut viljapelto tarkoittaisi uudestisyntymättömiä ihmisiä, jotka ovat Jumalan kutsumina vaalenneet tulemaan Kristuksen tuntemiseen. Paljonhan puhutaan , että sato on kypsää (viljapellot valmiina) mutta ei ole tarpeeksi elon korjaajia.


      • tuulikkiwaellus

        vielä tarkennus edelliseen , että ihmiset ovat herätyksessä ja haluavat tulla tuntemaan Kristuksen.


    • AOAOAOAOAOAO

      Matteus 10:26-27

      Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

      Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette KUISKATTAVAN KORVAANNE, se julistakaa katoilta.

    • Jesus_love_you

      ''Haluan rohkaista jokaista jatkamaan esirukousta esivallan puolesta, aivan kuten Raamattu meitä opettaa''
      Kyllä! että tulisivat synnin tuntoon pyytäisit syntejään anteeksi Jeesukselta Ja uskoisivat pelastuksen evankeliumin Aamen

      • Just niin... amen!


      • Mikähän siinä on että lössiltä EI KOSKAAN lohkee sellainen ehdotuksentynkä, että rukoiltaisiin vaikkapa Israelin puolesta, että tulisivat synnin tuntoon pyytäisit syntejään anteeksi Jeesukselta Ja uskoisivat pelastuksen evankeliumiin Aamen


      • Halleluja

        Israel on Hebrealaisten Jumalan kanssa avioliitossa olleet jo Aabrahamin, Iisakin Ja Jaakobin ajoista asti. Joten Israel ei ole maailmalle ongelma. Jumala hoitaa heidän yhteys asiat itsensä kanssa.

        Ensin kääntyy Egypti ja Syyria ja sen jälkeen Israel profeetta Jeremia on asian ilmoittanut.

        Mutta Israelin vihollisilla ei ole tulevaisuutta.

        Meitä on käsketty Siunaamaan Juutalaisia eikä kiroamaan.

        Ylistys Jumalalle tuosta kansasta. Herra Jeesus Siunaa heitä ja avaa Heidän silmänsä näkemään ympärillään liikkuvat vaaratekijät ennenkuin ne ovat olemassakaan.

        Avaa myös heidän hengellisien aarteittesi voimat. Herra Sinä totisesti teet väkeviä tekoja myös Israelin kautta.

        Herra sinä Palkitset senkin asian, että hoitavat vihamielisiä arabeja ja palestiinalaisiakin sairaaloissaan.


      • fift

        Voi kyllä meitä Israelin puolesta rukoilijoita on:) Kuitenkin, aloitetaan läheltä, oman paikkakunnan päättäjät, ihmiset ja asiat, maamme vastaavat ja siitä naapurit ja Israel.


      • KTSEiKirj
        Halleluja kirjoitti:

        Israel on Hebrealaisten Jumalan kanssa avioliitossa olleet jo Aabrahamin, Iisakin Ja Jaakobin ajoista asti. Joten Israel ei ole maailmalle ongelma. Jumala hoitaa heidän yhteys asiat itsensä kanssa.

        Ensin kääntyy Egypti ja Syyria ja sen jälkeen Israel profeetta Jeremia on asian ilmoittanut.

        Mutta Israelin vihollisilla ei ole tulevaisuutta.

        Meitä on käsketty Siunaamaan Juutalaisia eikä kiroamaan.

        Ylistys Jumalalle tuosta kansasta. Herra Jeesus Siunaa heitä ja avaa Heidän silmänsä näkemään ympärillään liikkuvat vaaratekijät ennenkuin ne ovat olemassakaan.

        Avaa myös heidän hengellisien aarteittesi voimat. Herra Sinä totisesti teet väkeviä tekoja myös Israelin kautta.

        Herra sinä Palkitset senkin asian, että hoitavat vihamielisiä arabeja ja palestiinalaisiakin sairaaloissaan.

        Kyse on siitä, että teijän lössi ei KERTAKAIKKIAAN kestä ajatusta, että Israelkin on syntinen.

        Se ei mee teijän fanittajien kaaliin.


    • mitääneiolejäänyt

      Ei ole enään mitään toivoa.Kaikki on mennyt.Vapaamuurareille on annettu kaikki valta.Voimme heittää kaiken toivomme ja kuolla pois.Se on helpompaa kuin elää tämmöisessä maailmassa.

      • josettunne

        apaamuurarit kuule ovat ihan oikeasti olemassa, joten lopta leikki ja anna mokomien olla missä ovatkaan, mitä heillä on väliä?


    • "Leivän murto" ja "vaalenneet viljapellot" ovat pinnallisia tehokeinoja joilla vippaspovarit saavat tyhmemmät aamentamaan.

      • Meilahtelainen

        Järjetön käytös ei ole Pyhän Hengen vaikuttamaa Hengen hedelmää. Ole hyvä ja keskustele hillitysti. Lainausmerkkeihin laittamasi lainaukset ovat vertauskuvia joilla Jumalan lapset saavat toiset Jumalan lapset tutkimaan viestin profeetallista sisältöä ja avaamaan sen merkitystä.



      • nonytasaatlukee

    • JeesusonHerra

      http://www.pelastussanoma.fi/Osama Bin Laden.htm

      " Minä tulkitsen yksiselitteisesti niin ettei ole edes oikein että Kristityn pitää uskoa antikristukseen ja tämän ilmestymiseen. Se ei ole oikein! Kristityn pitää uskoa vain ja ainoastaan Jeesukseen Kristukseen vapahtajaamme. Eikö tämä ole ihan luonnollista? "

      Minä en usko antikristukseen, mutta tiedän hänen ilmestyvän ja olevan olemassa. Uskon Kristukseen Vapahtajana ja uskon Raamatun ilmoittamiin profetioihin.

      Uskon kautta Jumalaan ja Hänen ilmoitustensa erehtymättömyyteen ja totuuteen olen tietoinen siitä, että antikristus ilmestyy. Antikristus ei ole Lucifer. Tämän totean kaikille muistutukseksi. Antikristus on Luciferin lähettämä. Mahdollinen allah-mahdi linjaus.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Antikristus

      • JeesusonHerra

        http://www.evl.fi/raamattu/1992/2Tess.2.html

        " Antikristus on henkiolento, joka mainitaan Raamatussa vain Johanneksen kirjassa. "

        Tuosta edellisestä viestistäni vielä kommenttina, että näin olen asian ymmärtänyt ja muutan käsitykseni Raamatunjakeita lukemalla jos siihen tulee aihetta.

        Rakkaudella, nöyrä-poika


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe