Kuinka moni

uneton301

nukkuu vasara kädessä siltä varalta jos naapuri metelöi yöllä häiritsee ääniyliherkkää henkilöä tämän nukkuessa?

9

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minullaonautismi
    • uneton302

      No itse olen myös ääniyliherkkä ja mulla on sellainen ongelma että seinänaapuri paukuttaa öiseen aikaan seinään. Ei siinä paljoa muuta voi kuin hakata takaisin tai laittaa musiikkia soimaan että ymmärtäisi melun tason.

    • nykyisin

      Kirves se pitää olla.

      • vasarallinen

        Koputtelin yöllä tiskipöytään vasaralla kun naapuri laski vettä hanasta. Joskus olen koputellut pattereita mikä on hyvä keino, se kuuluu pitkälle.


      • kerroskyttis

        Vasaran naputtelusta yöllä voi saada isännöitsijältä huomautuksen ja naapurien vihat päälleen. Veden laskeminen hanasta tai jopa suihkussa käyminen yöllä on taloyhtiön sääntöjen mukaan täysin hyväksyttävää normaaliin asumiseen kuuluvaa ääntä mutta tiskialtaan tai patterien hakkaaminen vasaralla ei.


      • psykedelisti

        Mistäs tiedät mistä se vasaralla naputtelu kuuluu? Veden laskeminen hanasta eikä suihkussa käyminen klo 23-07 välisenä aikana todellakaan ei ole yhdenkään fiksusti asioitaan hoitavan säännöstössä sallittu. Eri asia tietysti on, jos taloyhtiössä toimitaan kuin villissä lännessä Suomenmaan tapaan eli mitään sääntöjä ei koskaan ole edes laadittu. Onko sellainen muuten hyväksyttävää, että yläkerrassa vieraana olevat lapset aloittavat hakkaamaan vasaralla pattereita klo 6 aamulla heti herättyään? Tai että yläkerrassa sairaanhoitaja kailottaa kuuluvaan ääneen kaikki vanhuksen yksityisasiat käydessään häntä säännöllisesti tapaamassa kotihoidosta?

        Onko normaaliin asumiseen kuuluvan äänen määritelmä mikä? Koirani muuten ei koskaan hauku. Eläinten ohella taloyhtiöömme ei saa tuoda lapsia eikä eläimiä asumaan.


    • ASpoliitikko
    • kunnyrkkieiriitä

      Mulla toimii vasara hyvin. Ei ole enää turhaan laskettu naapurustossa vettä vääriin kellonaikoihin. Yleensä koputtelen sen aikaa kun vettä valuu ja lopetan heti kun hana sulkeutuu. Naapurusto on ehdollistunut hyvin tällaiseen pikku kikkailuun.

    • akkasukko

      Meidän naapuri valitti ilmakostuttimen hyrinästä. Sammutimme sen ja lähdimme viettämään pitkää perjantita maalle. Nyt hän koputti ovelle ja valitti, että pitkänä perjantinakin oli kuulunut hyrinää, joka oli sammunut välillä. Ei voinut olla muu kuin pakastin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe