mikä voi olla..

hipzteri

Tää on niin outoa...
Huomenna onneks varattu aika naistentauti lääkärille.

Mua kiinnostaa jo etukäteen onko muilla ollut samaa...

Elikkäs, oon ollu pari viikkoa a-viruksen kourissa. Ja nyt viikolla ulkosynnyttimille tuli sellasta kokkareista vuotoa (aikasemmin ei moista oo ollu). No tutkiskelin nettiä ja se sit vihjas siihen suuntaan et ois hiiva, no sitä mulla ei aijemmin oo ollu. Mietin et voiko antibiootti silmätipoists tulla hiiva..?
No kävin apteekissa ostaa suunkautta otettavan lääkkeen (en vaivautunu lääkäriin, ku siel on saanu tän viruksen kans jo ihan tarpeeks ravata).
No sit mul rupes sattuu alavatsaan (vasemmalle) yhdynnän aikana (vaan joissain asennossa). Ja kaiken tän lisäks viimeset pari päivää oon käyny vessassa koko ajan.
Sit taas googlasin ja netti ehdotti mulle klamydiaa...

Oon ollu vakavassa parisuhteessa kohta vuoden ja yritetään lasta. En oo harrastanut seksiä ilman kumia vuoteen ja sekin kaveri omisti vielä poikuutensa.
Ja luotan tämän hetkiseen kumppaniini 100%

Sitten mietin vielä raskautta, trin testin viikko aikaa ja se näytti neg. Viime menkoists on kohta 50pvä. Viime aikoina kierto on ollut tosi epäsäännöllinen.

8

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidamaanantaina

      Antibioottikuurit altistavat monille oireille myös alapäässä, kuten hiivalle.
      Toki sinulla voi olla myös klamydia tai yleisempi virtsatietulehdus. Kumpaakin hoidetaan antibiooteilla, mutta välttämättä sama antibiootti ei toimi kaikkiin sairauksiin.

      Lääkärikäynnillä asia selviää.

      Osa ihmisistä ottaa automaattisesti apteekista myös maitohappobakteereja. Heidän mielestään ne estävät erilaisia antibiooteista johtuvia oireita. Pahis-bakteerien lisäksi antibiootit tuhoavat myös hyviksiä ja siksi jotkut toiset pääsevät valtaamaan elintilaan.

    • hipzteri

      Eipä ollut hiiva, eikä virtsatulehdus eikä edes klamydia.
      Vaihtoehdot vähissä.

    • hoidettu

      vaadi lähete gynegologille ,siis kunnaliisen puoleen jos ei ola rahaa yksityispuolelle.arvauskeskuksen takia vuodin erään kasvaimen takia koska eivät tajunneet asiaa.

    • hipzteri

      Olin just alkuviikosta gynellä mehiläisessä... kaikki hyvin, ei mitään ihmeellistä. Ultrassa näkys vaan jotain liman tapaista... meinaa sitä, että menkat on alkamassa tai oon juuri hedelmöittynyt. Kehoitti tekemään raskaustestin...
      ei olla töiltä vielä apteekkiin ehditty.
      Pissalla käynti jatkuu, tissit sika kipeet ja vatsaa juilii.
      Jos ne menkat alkaa ni kyl nyt sit jo luulis alkavan.

      • näinjatketaan

        Odotan raskaustestisi tulosta...


    • hipzteri

      Plussaa se testi sitten näytti... luulotautisena sairastin jo kaikki mahdolliset taudit.

    • Kärvistelleen

      Onnea! Luen tässä tietoa omaan vaivaan.

      • hipzteri

        Mikäs hätänä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe