Arsedel Oy

Arsenaalitar

Olin kyseisessä firmassa 3vk:a loppusiivoojana, kun muutin toiselta paikkakunnalta pääkaupunkiseudulle. Ei ole mitään hyvää sanottavaa firmasta, pomot tosi veemäisiä, töitä sai tehdä hullunlailla ja kaikki työt piti kirjata ( ei miespuoliset ) Joka asiasta valitettiin, palkalliset vapaat olisi pitänyt korvata lauantaisin ilman korvauksia, työaika oli 0-8h/ pv.. Eli vapaita saatto tulla ykskaks. Työaika saattoi alkaa klo 6 ja omalla kohdalla olisin joutunut lähtemään jo klo 4.15 kotoa koska jouduin kulkemaan 3 eri julkisella. Palkka oli huono.. Jos joku miettiin kyseistä firmaa niin kannattaa harkita kaksi kertaa. Ainakin mulla on huonoja kokemuksia ja en todella voi suositella kellekään orjatyötä jossa ei työnantaja milläänlailla arvosta työntekijää.
Itselle toi kolme viikkoa riitti orjahelvettiä!

13

3570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaasulämmitin

      Todella kiusallista, että jouduit tekemään töitä palkkasi eteen, ja vielä kirjaamaan tehdyt työt ylös! Jos hieman miettii asiaa, niin ehkäpä pienemmälläkin ajatuskapasiteetilla voi ymmärtää, että siihen saattaa olla jokin muukin syy, kuin laiskojen siivoojaorjien kyttääminen. Ehkäpä jopa tilaaja saattaa vaatia erittelyä tehdystä työstä? Siivousalalla palkka on tunnetusti huono, se on tosi asia, mutta olen kuullut että kyseisessä firmassa maksetaan parempaa palkkaa kuin mitä tes määrää. Ja työnantajan vikahan se ei ole jos sinä joudut lähtemään ennen sian pieremää ehtiäksesi kuudeksi töihin. Ikävä lukea tämän kaltaisia kirjoituksia, joissa alalle sopimaton katkeroitunut ihminen parjaa arvostettua firmaa oman egonsa nostamiseksi.

    • kdskdkdkdkd

      Käyttävät virolaisia, koeajan jälkeen pois.

      • tyrjio

        Rakennussiivooja koulutuksen järjestivät sitä varten, että saatiin työntekijöitä Musiikkitalon loppusiivoukseen 9 euron tuntipalkalla. Sen jälkeen vanhimmat siivoojat " pihalle" tekaistuin syin. Kyllä naiset osaa!


    • Siivooja

      Mulla taas pelkkää hyvää sanottavaa Arsedelista. Olin töissä siellä noin viisi vuotta, paikkakunnalta muuton vuoksi jouduin ikäväkseni lopettamaan. Pomot on ihania, palkka parempi kuin työehtosopimus vaatii, työ mukavaa. Toisaalta olin hyvä työssäni ja en turhia sairastellut, joten silloin asiat luistaa myös esimiesten kanssa.

      • bertill

        Tämähän on maailmanlaajuinen yritys.Amerikassakin sillä on tytär yhtiö nimeltä ARSE-DEL Delawaressa,ja ainakin siellä maksoivat kunnolla.Olen nimittäin ollut siellä joskus töissä.


    • qax

      ei kokemusta , mutta antkaa kommenteja iss:stä helsingissä
      kuulema joka vuosi yt:t ?

    • Joulunaluset

      Ihan normaali käytäntö, että tehdyt työt laitetaan sekä asiakkaalle, että työnantajalle "näkyväksi", ns tuplakuitti käynnistä.
      Jos on nollatuntisopparilla, voi kieltäytyä niistä vuoroista jotka eivät sovi itselle.
      Ja arkipyhäjuttuja ei tartte tehdä ilmaiseksi sisään, kyllä se niin on että joko vuorojen sijoittelulla, tai ihan arkipyhäkorvauksilla mennään.
      Jos on kyse työntekijäpulasta, niin väkeä lisää silloin tekemään.

      Ala on. Kausittain enemmän hommaa, joskus hiljaisia jaksoja. En itse koe hommissani ongelmaksi lähtöaikoja. Pikemminkin joissain kohteissa ajastukset on tuottaneet päänvaivaa. Siitä pääsee kun tekee kunkin kerran tärkeimmät ensin, ja mikäli aikaa jää, sitä on ihan suotavaa käyttää niihin tiloihin, ja asioihin jotka on hyvä "joskus" ottaa. Mutta perusasiat ensin.
      Jos sitten jollekulle ei sovi, ettei jotakin pikku arkistohuonetta, tms ole joskus ehtinyt moppaamaan, niin ainahan voi vaihtaa vuosiakin tehneen siivoojan toiseen, ja katsoa onko hän huolellinen, nopea. Itse veikkaisin että jonkin kohteen kauan tehnyt ihminen on jo oppinut tuntemaan kohteen ns likaantuvimmat jutut-

    • Kulde

      Olen ollut vuosia töissä ja ihan hyvä firma ainakin mulle, palkkakin on OK. Lomat olen saanut silloin kun olen halunnut ja pekkasetkin!

    • Laskukone

      Hämmästyneenä luin tuon aloitus tekstin, olen kuullut ihan erilaisia juttuja Arsedelista. Muutamakin tuttu ollut/on töissä, ja ovat olleet tosi tyytyväisiä, ja firmassa on kuulemma hyvä henki. Ja töitä riittää niille, jotka haluavat niitä tehdä. Harmi että olen ihan eri alalla itse.

    • Arsefuck

      Parhaillaan on vantaan käräjäoikeudessa törkeä kirjanpitorikos syyte
      käsittelyssä,koskien arsedelin toimintaa,kestänyt jo jokusen viikon
      ja se on ollut niin iso vyyhti,että innolla odotan paljon tulee kakkua
      pomoille!! Kyseessä ollut aika melkoinen rumba nääs!!Laittavat luultavasti
      hoviin,jos eivät ole tyytyväisiä tuleviin tuomioihin,no katsotaan ja odotellaan..

      • Ammattilainen_10

        Syyte hylätty. Oliko sulla muuta? Minä teen parhailaan Arsedelille töitä pvm 30.11.2018


    • Ammattilainen_10

      Hyvät pärjää aina. Ei moitteen sanaa kyseisestä firmasta ja paljon on tehty heille.

    • Anonyymi

      voi, olin 2017 n 3kk yhdessä projektissa, ei muutakuin hyvää sanottavaa , toki työlistat piti lähettää normaalisti ,mutta tottahan toki ne pitää lähetää, työsketelin eri kaupungissa en hesan alueella.
      ja itselläni kokemusta siivous alata 20v. suosittelen. projektin jälkeen neuvottelin yhden toisen kanssa joka tekee telakalla hommia . n 3eur pienempi palkka en lähtenyt alihintaa tolle toiselle.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe