Varokaa LuxCasa

huijatttu

Varokaa kyseistä liikettä.. Myyvät tuotteita mitä ei ole varastossa ja eivät pysty toimittamaan, eivätkä ilmoita asiasta. Odotin 12 viikkoa ja sitten huono Suomi änkyttää että ei voi toimittaa kyseistä tuotetta.. Kannattaa miettiä moneen kertaa ennen kuin tilaa täältä...

83

16422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • belsebuubbi

      no niin. sama tilanne minulla. mitä tilasit muuten. minä tilasin sängyn ja odotin 11 viikkoa. sitten luvattiin toimittaa, mutta kun sovittu toimitus ILTA sitten koitti, niin tämä "hoono soomi" kaveri olikin peruuttanut toimituksen ja palautti rahat yöllä tililleni???
      ja sitten ei enään saakaan yhteyttä hänen numeroonsa.
      no nyt sitten eletään ilman sänkyä ja nukutaan lattialla. että voi perse mitä toimintaa !!!
      poliisi asian kyllä teen asian tiimoilta ja loppuun asti väännän.

      • Luxcasapaska

        Ostin sängyn jossa luvattiin toimitusajaksi noin 10 viikkoa. Kun tämä 10 viikkoa oli viime viikolla kulunut,kysyin toimitusajasta ja minulle sanottiin että menee vielä viisi viikkoa. Mielestäni 15 viikkoa on liian pitkä toimitusaika. Minulle luvattiin sänky varastossa olevista malleista jonka saisin heti. Löysin vastaavan sängyn joka oli 200e kalliimpi kuin alkuperäinen. Tätäkin olisi joutunut odottamaan siltikin ja sitä ei kuitenkaan voitu minulle luvata ellen maksa 200e erotusta. En suostunut tätä maksamaan ja täten peruin koko tilaukseni. Mielestäni jos toimitusajaksi luvataan noin kymmenen viikkoa,voi se heittää viikolla tai parilla suuntaan tai toiseen. Ei kuitenkaan niin että on vielä 5 viikkoa odotettava. Asiaa ei minulle pahoiteltu vaan painotettiin vain sitä että toimitus on "noin" aika. Tein suunnitelmani, järjestelyt, tupaantulijaiset ja kaikki tämän 10~13 viikon huomioonottaen. Mutta että sänkyä joutuu odottamaan 15 viikkoa,herää kysymys onko kyseistä tuotetta edes olemassa tai onko teillä edes ollut aikomustakaan tuotetta minulle toimittaa.


    • TavanUskomatonta

      On sitä vittu kaikenlaista pelleä kämmeltäjää.

    • Aiiiii

      minä tilasin sohvan ja odotin 22 viikkoa :D joka viikko soitin ja aina hän sanoi: seuraavalla viikolla tulee. ollaan istuttu lattialla 20 viikkoa :D

    • suosittelen_1

      Ostin itse varastossa oleva sängyn ja patjan. Toimitusaika oli lyhyt, vain pari päivää.

      • Anonyymi

        itse ostin huonekaluja tuli 2viikossa ei valittamista


    • varokaaaaaaaaaa

      nettisivuilla sohvan kuvan alhalta lukee, että toimitus 1-7 päivää, mutta oston jälkeen selviää, että toimitus 15 viikkoa (ja ehkä jopa 30 viikkoa tai ei ikinä) Vtu mikä huijausta. ****Varokaa kyseistä liikettä****

    • fort57

      Itse juuri ostanut sohvan ja olen todella tyytyväinen! Toimitusaika oli pitkä, sillä sohvat tehdään tilauksesta.

    • hyvä-on

      Ostin maaliskuun alussa sängyn ja olen erittäin tyytyväinen tuotteeseen. Palvelu oli myös asiantuntevaa ja asiallista.

    • Sänkypeti

      Miksi ostaa tuotteita kyseistä paikasta? Kait Suomessa on muitakin kauppoja mistä saa sänkyjä? Ja ehkä halvemmalla ja toimitus nopeampi. No jokainen ostaa mistä tykkää.

    • kyllästynytjapettynyt

      Ostin sieltä 2000 € sohvakaluston, jota odotin 4 1/2 kuukautta. Sen jälkeen sohvat olivat minulle 4 kk jonka jälkeen alkoivat napit irtoilla ja tarkemmassa tutkinnassa sohvissa oli muutakin vikaa. Kahden istuinpatjan sohvassa toinen ei pysynyt kunnolla paikoillaan. Uhden nojatuolin noja oli tehty vinoon. Ilmoitin tästä myyjälle, joka kävi meillä ja sanoi, ettei niissä ole mitään vikaa. No tein kuluttajariitalautakunnalle valituksen, jonka jälkeen pari viikkoa ennen joulua tuli kyseinen liike oven taakse hakemaan sohvia korjattavaksi, johon sanoin, ettei käy nyt, koska en aio olla joulua ilman sohvia, kun tulee vieraitakin, että tulkaa joulun jälkeen tai tuokaa varasohvat tilalle. (näin ohjeisti kuluttaja-asiamies). Tämän jälkeen myyjä sanoi, että he eivät laita sohvia kuntoon laisinkaan. Nyt tässä vielä odottelen tulisiko kuluttajariitalautakunnalta päätöstä asiaan.

    • Nellyi

      Hei kaikki! Minulla on erittäin iso ongelma tuon kyseisen liikkeen kanssa. Odotin tilausta myös pitkään. Peruutin tilauksen. Nyt taistelu minun rahoistani jotka olen maksanut koko summan yli tonnin tuosta sängystä.
      Heidän ehdoissan ei lue että jos kaupan peruu. Perisivät jonkun summan.
      Nyt tämä yritys joutuu niin kuseen. Koska tää asia ei jää tähän.
      Älkää tilatkin mitään tästä kyseisestä liikkeestä.
      Luuria tulee korvaan kun soittaa ja huonoa suomi änkytyspäivää.
      Noh joutuvat maksamaan kyllä koka pennin korkojen kera.

      • Vihainen000

        onko kyse hawaii kulmasohvasta? Tilaisin ja maksoin sohva heinäkuun alussa ja nyt tuli viesti että valmistaja ei pysty valmistaman tätä sohva. nyt mietin mitä pitä tehdä


      • Nellyi

        Ei ole kyse kun sängystä. Nyt makso 70 prossaa mutta jätti 30 prossaa maksamatta. Joudun perimään muilla konsteilla. Tosta firmasta ei kannata mitään enään tilata. Täys huijari mesta.


      • yllättynyt

        Anna kun arvaan: kyse on erikoistilaus tehty fyysisessä myymälässä?

        Jos kyse on varsinaisesta verkkokaupasta, niin vakiotuotteissa on 14pv palautus/peruutusoikeus. Jos tuote tehdän tilauksesta, niin ei ole. Tässä tapauksessa varmaankaan ei ole kysymys varsinaisesta verkkokaupasta, joten palautusoikeutta ei ole, varsinkaan kun tuote on tehty tilauksesta ja sitä ei aivan helposti myydä seuraavalle asiakkaalle.

        Jos ostaja peruuttaa erikoistilauksen myyjä saa periä ostajalta määräytyvän vahingonkorvauksen tai peruutuksen aiheuttamat todelliset kustannukset.


    • prkle77

      Ostin muutama vuosi sitten Monaco sohvan aitonahkoilla, koska oli varastossa ja sai nopeasti. Nyt oisin ruvennut huoltamaan nahkoja, ni huomasin että piilossa olevat istuiosien saumat ovat repeilleet auki. Laatu on siis täyttä paskaa. Ja tänään tuli ilmoitusta ettei takuu kata asiaa... Myöskin kuluttariitalautakuntaan taitaa tulla asiaa.

      • kotimaisensohvanomistaja

        Ei mitään yllättävää kun kaikissa on samat takuuehdot.

        Ostin kotimaisen sohvan Maskusta, jolla on 20 vuoden runkotakuu, takuutodistuksessa lukee "20 vuoden runkotakuu koskee vain puurunkoa. Ei verhoilua, pehmusteita, ompeleita, vuodemekanismia ja keinumekanismia."


      • Kiikkari

        Aika iso ero silti Luxcasan runkotakuuseen joka on 2 v. Verhoilut, saumat yms menee yleensä ainakin paremmissa firmoissa harkinnan mukaan. Vastuu niistäkin kestää huonekalun oletettavan käyttöiän verran ja se ei ole viikkoja tai kuukausia vaan vuosia.


    • Lina_vaasa

      Tilasin sängyn maanantaina. Keskiviikkona aamulla soitti Kiitolinja ja kysyi saako aamupäivällä tuoda sängyn. Todella nopeaa palvelua ja sängyn laatu ylitti odotukseni. Suosittelen!

    • kart78

      Mulla on hyvä kokemus. Vaikka olen lukenut huonoja kokemuksia, mutta kaikki meni oikein hyvin.

      • Anonyymi

        Minullakin paljon hyviä kokemuksia firmasta.Ostin sänkyn ja sofan.Laatutavara......ihan oikeasti.Toimitusaika oli 3 viikkoa.Kannatti odottaa,koska koti on kaunis.Suosittelen.😊


    • luxcasaonpaska

      Meillä kohta ".v vanha sänky sieltä ja säle jo hajonnut sängystä, yhden varaosa lähettämisessä kulunut melkein 3kk!! Sanoivat eka että 1 on jo lähetetty mutta emme ole sitä noutaneet postista, kun ei meille ole edes tullut mitään viestiä että on siellä. Soitin ostiin ja sevitin asian niin eivät ne ole mitään 2 kertaa löhetystä tehtneet vaan tasan yhden, ja kehtaavat vielä valehdella langan päässä että ovat. On se kumma heti kun tuotteessa ilmenee vikaa niin ollaan heti perääntymässä. Paska tyytyväisyys takuu!!! En suosittele ostamaan koska he eivät korjaa eivätkä ota tuotteita takaisin vastaan!!!

      • postionpaska

        Voi vitun posti. Tilasin iskarit saksasta ja huomasin että tilaamaani pakettia ei näkynyt. Olihan se paketti jo tullut, mutta ei ilmoitusta minulle posti kyennyt toimittamaan, ja nyt paketti on jo matkalla takaisin saksaan.


      • Anonyymi

        Toisaalta vika saattaa olla Postissa, joka ei ilmoittanut, ethän sinä sitten voi syyttää muita siitä, kuin itse Postia.


    • Hexaq

      Tilasin heinäkuussa sängyn jonka toimitusajaksi luvattiin 8-12 viikkoa. Meni 5 kuukautta ja asiasta viikoittain kyselin tietoa koska sänky tulee niin ei osattu sanoa mitään joten peruin kaupat. Varokaa liikettä!

    • AsiakasLuxcasa

      Suosittelen erikoisesti Luxcasa! Hyvä palvelua ja nopeat toimitus, kaikki tuotteet valmistetaan erityis tilauksella ja ovat laadukasta ja edullista. Meidän sohva sänky on upea ja ollaan tyytyväisiä!

      • Haistahaisuilu

        Paljonko sait rahaa kommentista vai oletko jopa töissä kyseisessä kusetuksessa


      • Tukkipötkö

        Todennäköisesti se aloittajan mainitsema hoono soomi asialla!


      • Anonyymi

        Yrittäjä kirjoittelee tänne liikettä kehuvat kommentit!


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa


    • Parvone

      olin tilannut sohväryhmä ja sänky . odottin 15 vk .sänky ei tullut ja sohvät eri väristä kuin kuvassa kauppan sivulla. kauppan sivulla he laitoivät tiedöt että aiskkalla on 14 päivä oikeus tutustua tuotteet ja palauttaa. Olin sannut tuoteet 19.12 klo 20.30 . Heti 20.12 soittin ja kirjoittin söhköpostiveisti kauppalle mutta ei kukaan kiinnostunut vastata. Puhelin ei vasta, shähköpostille eivät vastaa ja avatttu kauppan sivulla chat online myös ei vastaa !!! Kuin viimeksi joku vastoi ilmoitti minua että minulla on vain 3 päivä aika palauttaa tuoteett ja maksaa itse kuljettajalle. Sain 3 päivä koska 14 päivä oikeus aika heillä on kauppa suljettu. He suosittelevat kuljtus joka maksaa 100 euro kuin he tuovat tuoteett asiakkalle ja 350 euro kuin asikkas haluaa palauttaa tuotteet takaisin !!! Kuin järjestoin itse halvempi kuljetus ja vein sohvat kauppalle tämä 3 päivä aikana kuljettaja ilmoitti minua että kauppa on kiini 27.12 asti . Myjja tai kauppan omistaja ei vastanut puhelimeen ja sähköpostinn ja myös chattiin joka oli online !!! Minu pitäisi olla järjestää Turusta toinen varasto paikka mihin vihaiset kuljettajat vosivat viedä 5 päivä aikana tuotteet. Onneksi löysin hyvää ihmista joka hyvaksyi autta minulle ja otti sohvat oman varastoon .Mutta tas tuli suuri ongelma. Ilmoittavana myyjja ei halua ottaa oma tuoteetta toisesta varastosta oman kauppaan ja sanoi että minun pitää tehdä kaikki että tuoteett palavat heille ! Asiakkalla ei ole mitään mahdollista ottaa yhteyttaa kauppasta !

      • wer3tvert

        Parvone, kun kerran kirjoittelet tällaista, pidä huoli tarkasti että kaikki on totta ja menee kirjoittamallasi tavalla, muuten voit olla käräjillä ja muutaman kymppitonnin vaatimukset päälle.


      • Anonyymi

        Niinpä, paskapuhe ei ole sitä mihin pitäisi uskoa


    • Mi5uKi5u

      Ostin sängyn, jonka piti saapua 10vk:n päästä. Odotin 4kk ja kun sain sängyn (valkoinen) se oli aivan likainen, mustia kämmenen ja sormen jälkiä joka paikassa. Ei meinannut millään lähteä puhtaaksi ja kunnon kuravesi irtosi pinnoista. 4 ruuvia myös puuttui joten kaksi kulmarautaa on kiinnittämättä. Otin yhteyttä liikkeeseen josta luvattiin lähettää ruuvit postissa ja saisin 30e hyvitystä, joka ilmoitetaan rahoitusyhtiöön jotta laskuttavat vähemmän. Lasku tuli eikä siitä ole mitään vähennetty enkä ole saanut ruuvejakaan! Yhteydenottooni ei vastata enää. Täytyy todeta, että paska mikä paska! Olisi pitänyt ensin lukea arvosteluja niin en olisi ikinä kyseisestä paikasta ostanut yhtään mitään! Asiakkaiden aliarviointia ja huijaamista! Todella huonosti hoidettu! 😞

    • kirsi767

      Ostimme Alicante sängyn ja olemme olleet todella tyytyväisiä ostokseen. 

      Asiakaspalvelu on myös erittäin ripeää!

    • MikäMaaKyseessä

      Onko joku somaliyhtiö joka pitää ko.liikettä?

    • Korpula

      Älkää nyt helvetti tilatko yhtään mitään täältä! Jos tuurilla satut saamaan romusi luvatussa ajassa, palautus ei ainakaan onnistu ilman satojen eurojen laskua ja takuu ei kata mitään muuta kuin rungon. Jos puoli vuotta vanhasta sohvasta menee tyynyt rikki niin eivät korvaa mitään. Eivät ilman tappelua myöskään korvaa runkoa koska kaikki on aina asiakkaan vika.Asiakaspalvelussa on ihan helvetin ahdistunutta porukkaa jotka vaan toistelee, että laitetaan viestiä kun asia selviää ja lopulta mitään viestiä ei kuitenkaan tule. Kun soitat uudestaan niin taas sama virsi. Nordania ja Varastontyhjennys.com on saman puljun toiminimiä joten välttäkää kaikkia nitä!

      • Skunk

        Haluaisin tietää että miten ihmeessä neuvottelette kyseisen kioskin puhelin vastaajan kanssa (soita myöhemmin uudelleen)


    • Sorka

      Olen tilannut pariinkin otteeseen ja homma on toiminut todella hyvin ja hinnatkin edulliset.

    • mnbg

      no hyvä. just kattelin sänkyä ja sohvaa kys liikkeestä, mutta taidan jättää kokeilematta tätä yritystä. Täytyy lähteä kattomaan ihan Suomalaista kalustoa.

    • Esko78

      Tilaukseni saapui parissa päivässä. Esimerkillisen asiakasystävällistä toimintaa mielestäni. Ehdottomasti tilaan toisenkin kerran.

      • Anonyymi

        Esko taitaa olla töissä Luxcasalla. Sieltä ei saa mitään nopeasti ja laatu ihan surkeaa. Designmerkkien huonekalukopioita saa paremmilla ehdoilla ja hinnalla tilattua vaikka Kiinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko taitaa olla töissä Luxcasalla. Sieltä ei saa mitään nopeasti ja laatu ihan surkeaa. Designmerkkien huonekalukopioita saa paremmilla ehdoilla ja hinnalla tilattua vaikka Kiinasta.

        Kiinastahan nämäkin tulevat...


    • Nordania

      Ostin huutokaupat .com-sivulta Nordanian myymän sängyn. Sängyn mainostettiin olevan 1500,- ovh ja huuto meni läpi 500e. Sain kova, narisevan ja todella huonon sängyn, joka meni vaihtoon välittömästi. Elkää ostako Nordania Oy:n sänkyjä, koska ne ovat käsittämättömän huonoja.

    • Kyllästynyt

      Älkää ikinä ostako tältä firmalta mitään. Huijasivat kolmesti rahdeissa kun eivät viittineet hakea pakettia postista, joka kerta paketti tuli minulle takaisin. Eivät hylänneet laskua ja meni jopa käräjille asti ennenkuin soitin perintään asiasta ja kerroin kuinka yrittävät huijata minua etteivät hae pakettia takaisin.

    • Usbekkistan

      Kertoo aika paljon kun firmalla ei ole edes 20 arvostelua, kokonaispisteet 3.2 ja yksi 5 tähden arvostelu tullut firmalta itseltään.

    • Anonyymi

      Paska kauppa 👎🏿👎🏿👃👃👃👃👃🏼👃🏼👃🏼👃🏼👃🏼

    • Anonyymi

      Ostin Archibald-nimisen toimistotuolin ja kirjoitin rehellisen arvostelun noin viikko sitten. Kauppa ei vieläkään ole julkaissut arvosteluani. Luultavasti julkaisevat ainoastaan positiiviset arvostelut. Voin kertoa, että tuoli oli todella epämukava, hutera, ja paketti sisälsi ainoastaan kiinankieliset kasausohjeet. Ostin heti seuraavana päivänä laatutuolin tilalle ja LuxCasa tuoli on nyt kaatopaikalla. Huonompaa laatua saa oikeasti etsiä.

      • Anonyymi

        Onpa kauheita kommentteja. Oon ollu kahden vaiheella ledvalolla olevan sänkypaketin.mutta taitaa olla suuri riski.


    • Anonyymi

      Varokaa todellakin. Tilasin sängyn lapsilleni kyseisestä paikasta! Ensinnäkin sänky oli rikki. Sitä ei pystynyt tämän vuoksi kokoamaan loppuun. Kyseessä kerrossänky. Valitin asiasta. Alettiin syyllistämään minua, että olen rikkonut sängyn itse. Se oli pakattu ensinnäkin huonosti alunalkaenkin! Rahojani en ole saanut takaisin! Teen tästä jutun. Mutta halusin varoittaa muita. Minäkin odotin tuotetta kuitenkin lähes 12 vkoa.

    • Anonyymi

      Minulla tilauksessa ei mitään negatiivista kommentoitavaa.. hyvin toimi

    • Anonyymi

      Sama toistuu 2021. Olisimpa katsonut tänne ennen tilausta.

    • Anonyymi

      Olisimpa katsonut tänne ennen tilausta. Minä olen odotanut tilaustani 7 kk!!! Harmi, kun maksoin pankkitunnuksilla heti 😭

      • Anonyymi

        Minäkin tilasin lasten vaatekaapin jännityksellä odotan näiden kommenttien jälkeen tuleeko kaappia ikinä. 10vko toimitus aika😐


    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus! Tilasin 10/2020, tuli viesti 10 viikon toimitusajasta, joka aina uudelleen tiedustellessa on sama 10 viikkoa. Maksu klarnalla, josta tuli lasku jo ennen toimitusta ja pöljä menin maksamaan. Nyt klarnan tililtä ei löydy koko laskua, näyttää ihan klarnan normilaskulta, eikä hälytyskellot soineet. LuxCasalta tätä kysyn, eivät ole muka saaneet mitään maksuja. Jotain ja jollekin olen maksanut, mutta ko liike ei ota vastuuta tästä. Klarnan laskupohjaa käyttäneet huijausmielessä? Kuka vienyt asiaa eteenpäin, kehen olette olleet yhteydessä? Kuluttajasuojamieheen, poliisiin, mihin?

      • Anonyymi

        Tämä kommentti on erinomainen todiste siitä, että 99% tämän sivun kommenteista ovat feikkejä.

        Klarnan lasku aktivoidaan vasta kun tilaus on toimitettu, ja yleensä asiakas maksaa noin 2-3 viikkoa toimituksen jälkeen. Toeoriassa ja käytännössä on mahdotonta maksaa klarnan maksua, mikäli tilausta ei ole lähetetty. Klarna toimii järjestelmällä "vastaanota ostoksesi ensin ja maksa vasta myöhemmin".

        Jokaisen lukijan pitäisi ymmärtää tämän olevan feikki, jos on edes kerran klarnalla jotakin tilannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kommentti on erinomainen todiste siitä, että 99% tämän sivun kommenteista ovat feikkejä.

        Klarnan lasku aktivoidaan vasta kun tilaus on toimitettu, ja yleensä asiakas maksaa noin 2-3 viikkoa toimituksen jälkeen. Toeoriassa ja käytännössä on mahdotonta maksaa klarnan maksua, mikäli tilausta ei ole lähetetty. Klarna toimii järjestelmällä "vastaanota ostoksesi ensin ja maksa vasta myöhemmin".

        Jokaisen lukijan pitäisi ymmärtää tämän olevan feikki, jos on edes kerran klarnalla jotakin tilannut.

        Lasku tulee heti, kun myyjä on sen käsitellyt. Eräpäivä on sopimuksen mukaan yleensä 14 vrk-3 kk väliltä, riippuen jos on jotain kampanjaa tms. Klarnalle voi laittaa viestin, että siirtävät eräpäivää jos tavaraa ei ole vielä tullut.


    • Anonyymi

      LuxCasa tilaa Kiinasta jolloin toim aika voi olla 3 kk , varmaan moni tavara on jumissa Suezilla

      • Anonyymi

        Kyllä heillä on myös huonekaluja valmistettu euroopassa. Nettisivuilla kyllä lukee "käsintehty EU:ssa" tuotteen alla, kts. https://www.luxcasa.fi/kulmavuodesohva-jared.html

        Sehän on itsestäänselvää, että pienet sisustustavarat valmistetaan kiinassa, muuillakin kaupoilla on kiinassa valmistettuja, halvemmalla saa sieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heillä on myös huonekaluja valmistettu euroopassa. Nettisivuilla kyllä lukee "käsintehty EU:ssa" tuotteen alla, kts. https://www.luxcasa.fi/kulmavuodesohva-jared.html

        Sehän on itsestäänselvää, että pienet sisustustavarat valmistetaan kiinassa, muuillakin kaupoilla on kiinassa valmistettuja, halvemmalla saa sieltä

        Niitä kalusteita tehdään muistaakseni Virossa, sekä Puolassa tai Unkarissa, ja kaikki samaa roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kalusteita tehdään muistaakseni Virossa, sekä Puolassa tai Unkarissa, ja kaikki samaa roskaa.

        Nykyään suuri osa Suomessa myydyistä huonekalusta valmistetaan ulkomailla Puolassa tai Virossa. Myös ”Suomi-tuotteet” eivät ole kotimaisia.


    • Anonyymi

      Huijausta koko paskaan. Paskanlaatuista tavaraa ja 15 viikkoa odotusaika. Palutuslappu ei tullut ja joku ulkomaalainen (turkkilainen? ) ilmoittaa puhelimessa, että laki on muuttunut 5 vuotta sitten ja palutuskulut menee asiakkaan piikkiin.
      Mä haastan oikeuteen cit

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tavarat valmistetaan todella huonolla materiaalilla ja vasta kun parka asiakas on niitä tilannut. Toimitus kestää vähintäänkin 10 viikkoa.
      Äläkä tilatko mitään roskaa tästä firmasta.
      Muutaman kympin maksat enemmän ja ostat kunnon firman laatutavaraa jotka kestää kulutusta.
      Luxcasalla on elektroninen armeija joka kirjoittaa kommentteja firman eduksi. Äläkä uskoko.

    • Anonyymi

      Ostin lasten sänky ja olin paska materialli, Kauppi lukee on patja, ei ohjel kirja, ei suosttu palautta,
      Elämä ensimäinen kerta osta ja viimeinen, Huijari yritys

    • Anonyymi

      Tilasin kissan kiipeilypuun tammikuussa -21. Toimitusaika 10 viikkoa. Kyselin aina perään ja aina luvattiin toimittaa. 1.9. eli 32 viikkoa tilauksesta peruutin tilauksen, koska vieläkään eivöt pystyneet sanomaan, koska tuote tulee. Nyt jään odottamaan rshoja takausin.
      Eija, Heksinki

      • Anonyymi

        Samoin olen kesällä tilannut kissan kiipeilypuun, toimitusaika 10 viikkoa, joka oli elo-syyskuun vaihteessa. Nyt puu luvattiin syyskuun loppuun mennessä. Olin tyhmä kun ensinnäkin tilasin sieltä lukematta näitä kommentteja ja toiseksi vielä tyhmempi, kun maksoin etukäteen. Mikäli kiipeilypuu ei ole tullut tämän kuun loppuun mennessä, yritän perua kaupat ja saada rahat takaisin....taitaa olla helpommin sanottu kuin tehty...


    • Anonyymi

      Mä odotin yli vuoden sohvia. Ja kun vihdoin tuli oli vialliset nyt joka päivä soittanut että missä hyvitys mikä luvattu. Aina vastaus parin päivän sisällä tilillä ei näy😡 katotaan kohta saa tulla hakemaan sohvansa. Tosin rahan haluun kokonaisuudessaan tilille ennnenku ne rahoja hakee.

      • Anonyymi

        Ihan sama jokaisessa kaupassa. Se, kuinka kauan maksun palautus kestää kyseisen ajankohdan jälkeen, riippuu siitä minkä maksutavan olet valinnut tuotetta tilatessasi. Hyvityksen siirtymiseen tilillesi voi mennä 2-3vko.


    • Anonyymi

      Tilasin pöydän ja tuolit.
      10 viikkoa olisi ollut kesäkuussa 2021…vielä marraskuussa ei ole näkynyt😝
      Mitään en ole onneksi maksanut.

    • Anonyymi

      Pakko tilata jotain ihan testin vuoksi. Meinaan minun kanssa ei pelleillä.

    • Anonyymi

      Tilasin tyttären muksulle leikkikehän ja toimitusaika piti olla 10 viikkoa. No nyt on melkein 10 kuukautta kulunut eivätkä vieläkään tiedä milloin tulee. Peruutin tilauksen. Pitäkööt tunkkinsa. Surkeaa asiakaspalvelua, kun jokaiseen kyselyyn tulee ensin joku automaattivastaus. Sitten kun aikasi spämmäät, niin joku saa kerrottua ettei ole tiedossa milloin tulee.

    • Anonyymi

      tilasin sohvan ja maksoin heti, luvattu 10 viikkoa meni ja kyselin missä sohva viipyy.
      sieltä vastattiin ystävällisesti että toimitetaan heti kun se saapuu varastoon, 6 ylimääräistä viikkoa odotin ja sohva tuli kotipihaan. eli ei mun mielestä mikään huijarifirma, ja ei, en ole töissä kyseisessä puulaakissa

    • Anonyymi

      Myyvät mattoja nettisivuillaan toimitusaika 1 viikko. No nyt olen odotellut kaksi viikkoa ja menin katsomaan tilaukseni etenemistä, niin sielläpä lukee käsittelyssä 10 viikkoa! Ja edelleen jos katson verkkokaupasta tarjouksessa lukee toimitusaika 1viikko. Ei minusta ihan reilua kaupankäyntiä!

    • Anonyymi

      Tilasin CDON.comin kautta täältä kukkahyllyn, heti tilauksen tekemisen jälkeen tuli ilmoitus että ovat peruneet tilaukseni. Varmaan siksi että käytin ilmaisen toimituksen alennuskoodia. Ilmoituksessa luki että hyvittävät viiden päivän sisällä. Kahden viikon jälkeen katevaraus killuu edelleen kortillani. Laitoin viestiä aspaan ja samana päivänä katevaraus lähti pois. Harmi ettei yhtä kivan näköistä hyllyä ole muualta löytynyt mutta onhan nämä tän keskustelun toimitusajat ihan älyttömiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sama juttu! Tilasin lampun 2.11.21, ja se lähetettiin 4.4.22. Lamppu on kiinalainen, enkä tiedä saanko siihen lamppuja, ja töpseli on kiinalainen! Älkää tilatko sieltä mitään!!

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata mitään. Matto hieno kuvissa, todellisuus järkyttävä rätti. Palautin ja ikinä en mitään tuosta tai muustakaan olevinaan upeista kaupoista osta mitään. Kiinalaisia tuotteita todella😵‍💫

    • Anonyymi

      Homeroom on toinen putiikki josta ei kantsi tilata.Kuukauden ootin yhtä hyllyä ja sähköpostiin tuli viesti että tavara on tulossa ja heti seuraavana päivänä oli tullut spostiin että palauttamanne tilaus on käsittelyssä.No miten voin palauttaa kun en ole edes tavaraa saanut..
      Asiakaspalvelussa eivät osanneet sanoa että miksi noin.Nyt odottelen rahoja takaisin joita tuskin tulee...

    • Anonyymi

      Piti tulla nahkainen puhelin lompakko tilauksen tuleminen kesti usean viikon sitten tuli liukas muovisen oloinen tekele.

    • Anonyymi

      Itse laitoin kyseisestä liikkeestä ilmoitusta kuluttaja-asiamiehelle.
      Toivottavasti myös muut tekisivät reklamaatiot eteenpäin, niin saataisiin tämä yritys pois huijaamasta ihmisiä.
      Tässä en jaksa isommin avata tilannetta, mutta toimitukset ei suju, rahapalautukset ei suju, asiakaspalvelu vastaa, jos niitä kiinnostaa.
      Useimmiten valmis vastaus pohjalla.

    • Anonyymi

      Sama juttu nyt se viimeistään pitäisi toimittaa eilen 29.9 mut ei edes tietoa on missä se tuoteita

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe