Kolme Lapualaista tekijää?

PoutunKylänPlikka

https://www.youtube.com/watch?v=Sq3WXlsJS9Q
Lapualla osataan teherä musiikkia. Eiks noi kaikki oo meiltä päin, no Heikki ainakin? Tää on ihana!
Huomenna Hoviin ja deejiiltä toivomaan tätä, jos vaikka pääsis tanssimaan?

89

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaari77

      joo ei nuo oo Lapualaasia ,,joskus tuo hemmo asunu täällä hetkisen aikaa ,,,,,,ei oo Lapualaanen

      • ruhaa

        kyllä muuten on lapualainen syntyisin ruhan valtakunnasta


      • vaari77
        ruhaa kirjoitti:

        kyllä muuten on lapualainen syntyisin ruhan valtakunnasta

        Ei oo Lapualainen ,,Lapualaissyntyinen ehkäpä mutta siitä on aikaa kun on täällä asunut viimeksi joten kyllä se lapuaalaisuus on tainnut mennä sen sileän tien ...Ei Lapualla synyminen automaattisesti takaa mitään lapualaisuutta ,,,kyllä pitää olla senverran paikkakunnalla elänyt että pystyy rinta rottingilla sanomahan ett oon Lapualaanen ....


      • Horrrse
        vaari77 kirjoitti:

        Ei oo Lapualainen ,,Lapualaissyntyinen ehkäpä mutta siitä on aikaa kun on täällä asunut viimeksi joten kyllä se lapuaalaisuus on tainnut mennä sen sileän tien ...Ei Lapualla synyminen automaattisesti takaa mitään lapualaisuutta ,,,kyllä pitää olla senverran paikkakunnalla elänyt että pystyy rinta rottingilla sanomahan ett oon Lapualaanen ....

        Lapualaassyntyynen, poismuutanu on yhtäpalijo lapualaanen, ku tallis syntyny hiiri on hevoonen...


      • hiirelletiedoksi
        Horrrse kirjoitti:

        Lapualaassyntyynen, poismuutanu on yhtäpalijo lapualaanen, ku tallis syntyny hiiri on hevoonen...

        Et sitten paljon ymmärrä suvusta, juurista, paikakkunnan ja koulun arvomaailmasta. Jos ihminen viettää 20 ensimmäistä elinvuottaan Lapualla, Lapua ei lähde hänestä ikinä.


      • vaari77
        hiirelletiedoksi kirjoitti:

        Et sitten paljon ymmärrä suvusta, juurista, paikakkunnan ja koulun arvomaailmasta. Jos ihminen viettää 20 ensimmäistä elinvuottaan Lapualla, Lapua ei lähde hänestä ikinä.

        heh ! panoo naurattamahan tuommooset väitteet ja lauselmat suvusta ja siitä jos on paikkakunnalla eläny muutamia vuosia ,,,,ei se kuule tee mitään vielä sittenkään kenestäkään Lapualaasta..kyllä täällä pitää olla syntyny ja asunu aina niin voi sanoa että Lapualaanen oon enkä pakohon oo lähteny....


      • pois
        hiirelletiedoksi kirjoitti:

        Et sitten paljon ymmärrä suvusta, juurista, paikakkunnan ja koulun arvomaailmasta. Jos ihminen viettää 20 ensimmäistä elinvuottaan Lapualla, Lapua ei lähde hänestä ikinä.

        Sepä se pahinta onkin.


      • seinä

        on lapualainen se käy mettällä lapualla


    • alpua

      lapualaaset uskaltaa lapualla sanua olevansa lapualta mutta ei mualla päin

    • lapualaanenAINA

      Minoon syntynyt Lapualla ja asunut siellä ensimmäiset parikymentä vuotta, ja olen lapualainen aina, vaikka olen asunut pian kaksivuosikymmentä Etelä-Suomessa. Palaan Lapualle tasaisin väliajoin tapaamaan vanhempiani ja muuta sukua. Ylpeänä kannan Lapuan mainetta mukanani ja työpaikallani johtaja lähes aina asiakkaille mainitsee, että lapualaanen hoitaa teidän asianne, niin se tulee varmasti kunnolla ja rehdisti tehtyä. Olen lapualainen, vaikka Vaari77 höpäjisi mitä. Piste.
      Mutta Vaari77, annan sinulle lahjan:)https://www.youtube.com/watch?v=cUuOeUWPxpo&list=RDcUuOeUWPxpo#t=28

      • vaari77

        No huh huh ! kun on puhetta pienestä suusta ,,,oot Lapualla syntynyt ,et Lapualaanen vaikka kuinka yrität vääntää !


      • tutkittujuttu

      • taivasvarjele48

        Minä olen asunut lapualla melkein 30v ENKÄ IKINÄ ole lapualainen!!!!! Lapualaisilla on liian suuri takki! Lapualaiset ovat minä minä kansaa, istuvat peilin edessä ja ihailevat itteensä ja luulevat että sielä on maailman paras ihminen, törppöjä. Täällä kun mäistäkin tulee vuoria ja ojista jokia..... voi voi...


      • vaari77

      • vaari77
        taivasvarjele48 kirjoitti:

        Minä olen asunut lapualla melkein 30v ENKÄ IKINÄ ole lapualainen!!!!! Lapualaisilla on liian suuri takki! Lapualaiset ovat minä minä kansaa, istuvat peilin edessä ja ihailevat itteensä ja luulevat että sielä on maailman paras ihminen, törppöjä. Täällä kun mäistäkin tulee vuoria ja ojista jokia..... voi voi...

        Ei kun päinvastoin , Lapualaiset ovat auttava ja mukava kansa.Suvaitsevaisiakin vielä kaikenlisäksi,,,kyllä täällä on hyvä olla !


      • hehvaan
        vaari77 kirjoitti:

        Heh ! taas hymyilyttää ,,ei se nyt auta vinkuminen ja linkkien laitto ,,,ei tehoa ! ÄO paljon suurempi kuin luuletkaan ,,,

        Olisi hyvä, jos korkea ÄOsi kävisi ilmi myös viesteistäsi.


      • vaari77
        hehvaan kirjoitti:

        Olisi hyvä, jos korkea ÄOsi kävisi ilmi myös viesteistäsi.

        Sehän näkyy tällä palstalla alvariinsa :) ei tehoa nyt vikiseminen ! Luovuta ,olet jo hävinnyt ! Minä olen oikeassa ,sinä olet väärässä ja piste .


      • etollut

        Luulin että oot fiksu.


    • toobraham

      Itse oon syntyny ja kasvanu Lapualla. Noin 20 vuotta, kunnes muutin eteläsuomeen. Sieltä sitten palasin, mutten Lapualle, vaan Seinäjoelle. Töiren peräs. Teki hyvää asua pois takapajulasta sen 10 vuotta. Näkee asiat vähän eri perspektiivistä. Jokin kuitenkin veti pois etelän ruuhkista. En tiedä mikä. Maailmankuva muuttui aika paljon 10 vuoden aikana. Nyt sitä tajuaa, että tämä on varsin hyvä paikka asua. Sopivasti syrjässä ruuhkasuomesta, tilaa ja rauhaa tarpeeksi. Eniten nykyään ärsyttää nämä liialliset trossaamiset että Seinäjoki sitä ja e-p tätä. Mä en ainakaan saa mitään mielihyvää siitä, että paukutellaan lehdissä henkseleitä e-p:n parhaudesta jne. Tietysti kyllä sitä itsekin tuli luultua maakunnastamme vähän liikoja, ennen kuin oli nähnyt muuta maailmaa, sitä luuli että täällä tehdään joka asia vähintään Suomen, jos ei maailman parhaiten. Nyt kun on nähnyt miten asioita tehdään muualla, niin voi sanoa, että maakunnassamme puheet ovat kyllä suurempia kuin teot. Eniten huvittaa, kun ihmiset puhuu maakunnastamme vähän niin kuin suuren maailman sävyyn, siten että helsinki-vantaa on syrjässä tästä maailmannavasta. Varsinkin Seinäjoki tuntui yllättävän pieneltä kaupungilta, pitkän poissaolon jälkeen. Lapua tuntuu nykyään aivan kylänraitilta, jossa on s-marketti eikä oikein muuta. Enkä minä paluumuuttanut mitenkään komeuden tähden tai trossailumieles, vaan enemmänkin sen tähden että saa elellä ns vanhassa tutussa ympäristössä, uusin kujein.

      Jos olisin tänne jäänyt enkä muuta maailmaa nähnyt, niin en osaisi edelleenkään liikennesääntöjä, en osaisi lajitella roskia, en osaisi ottaa muita ihmisiä huomioon, en osaisi tervehtiä, en osaisi käyttäytymissääntöjä, en osaisi olla kehumatta itseäni, en osaisi olla trossailematta. Paljon opin muualla, jota tuskin olisin täällä oppinut. Ainut mikä harmittaa on se, että ihmiset täällä ovat paljon sellaisia, jotka eivät ole oppineet sivistyneitä käyttäytymismalleja, vaan käyttäytyvät kuin villi-ihmiset.

      • vaari77

        Kun paluumuutit ep:lle niin miksi hemmetissä seinäjoelle muutit ,kyllähän Lapuan kaupungistakin päin siellä ois voinut käydä töissä.Ja se että Lapua tuntuu kylän raitilta osoittaa vaan sen että kusi mennyt päähän todella pahoin. Siinä sitä on Lapualaisuutta kerrakseen . Kun olet siellä seinäjoella kirjoita ass joen palstalle .älä tänne ! Pysy poissa !


      • rtoool

        Tais osua ja upota....


      • vaari77
        rtoool kirjoitti:

        Tais osua ja upota....

        Joo samaa mieltä ,,ei se enää kirjoota ,,uskoi kerralla !


      • rtoool

        Tarkootin kyllä sua. Keskustelu on auttamatta hävitty, jos rupeaa "pysy poissa" -linjalle. Että osui ja uppos.


      • vaari77
        rtoool kirjoitti:

        Tarkootin kyllä sua. Keskustelu on auttamatta hävitty, jos rupeaa "pysy poissa" -linjalle. Että osui ja uppos.

        No ei osunut eikä uponnut ,,en ole hävinnyt missään muodossa....ei tehoa nyt sun vikiseminen eli pois pois pikkuinen poju ,,,toiselle pastalle loju !


      • hyyyyyy

        Vaari77. Olet siis sitä mieltä, että trossailu ja ittensä kehuminen on ok. Ja liikennesääntöjä ei tarvitte osata, ja roskat saa heitellä mihinkä sattuu, jne jne. Se on sun mielestä ok. Mun mielestä se vasta kuulostaakin kuspäisyydeltä. Kuspäisyyttä on myös se, ettei ymmärrä sitä, jos joku osaa käyttäytyä hyvin. Taidat ollakin varsinainen kuspää.


      • vaari77
        hyyyyyy kirjoitti:

        Vaari77. Olet siis sitä mieltä, että trossailu ja ittensä kehuminen on ok. Ja liikennesääntöjä ei tarvitte osata, ja roskat saa heitellä mihinkä sattuu, jne jne. Se on sun mielestä ok. Mun mielestä se vasta kuulostaakin kuspäisyydeltä. Kuspäisyyttä on myös se, ettei ymmärrä sitä, jos joku osaa käyttäytyä hyvin. Taidat ollakin varsinainen kuspää.

        Siis täh ? ei kai tässä kyse ole roskaamisesta ,trossailusta yms vaan siitä kuka on Lapualainen ja kuka ei ! En suinkaa ole väittämäsi oloinen vaan pikemminkin tuntuu että juuri tuommoiset ovat sellaisia jotka jankuttavat ja kun huomaavat olleensa väärässä niin rupeavat uhoilemaan ja haukkumaan kun eivät enää muuta voi ,,aika narsistin oloiselta vaikutat !

        Sulata häviö ja opi uutta , kehity , myönnä virheesi,Aina voi oppia uutta kokeneemman ja viisaamman kanssa kirjoittelusta ja ajatuksien vaihdosta. Ikä tuo viisautta ja avarakatseisuutta kaiken muun hyvän lisäksi.


      • hyyyyyy

        Sähän muutat tarinaa kuin Venäjän ulkoministeri. Ei tähän voi kuin nauraa. Ensin väität että hyvät käytöstavat ovat kusipäisyyttä, ja sitten vielä valehtelet ja muutat kertomustasi täysin. Bla bla blaa, sanon minä. Eiköhän tälle sun valehtelulle laiteta piste. Asia loppuun käsitelty. Hävisit jutun!!!


      • vaari77
        hyyyyyy kirjoitti:

        Sähän muutat tarinaa kuin Venäjän ulkoministeri. Ei tähän voi kuin nauraa. Ensin väität että hyvät käytöstavat ovat kusipäisyyttä, ja sitten vielä valehtelet ja muutat kertomustasi täysin. Bla bla blaa, sanon minä. Eiköhän tälle sun valehtelulle laiteta piste. Asia loppuun käsitelty. Hävisit jutun!!!

        mihinä sä torvi hyvää käytöstä näet ....voidahan vaihdella kuulumisa vaikka maailman tappiin asti en varmahan väsy ennen sua ! ja tarvittaessa linkoaa myös ;)


      • mumma66
        vaari77 kirjoitti:

        mihinä sä torvi hyvää käytöstä näet ....voidahan vaihdella kuulumisa vaikka maailman tappiin asti en varmahan väsy ennen sua ! ja tarvittaessa linkoaa myös ;)

        Eihän toi vaari77 osaa edes kirjoittaa. Kirotusvirhetä lähes joka lauseessa. Pisteet ja pilkut siellä täällä ja muut välimerkit. Juu-u, hyvää ja rauhaisaa viikonloppua vain kaikille muille. Hyvä biisi!


      • vaari77
        mumma66 kirjoitti:

        Eihän toi vaari77 osaa edes kirjoittaa. Kirotusvirhetä lähes joka lauseessa. Pisteet ja pilkut siellä täällä ja muut välimerkit. Juu-u, hyvää ja rauhaisaa viikonloppua vain kaikille muille. Hyvä biisi!

        Heh , taas naurattaa ! Tuloo surullinen olo tollaasista vellihousuusta jokka ei ota häviötä miehen /naisen lailla,,pitääskö sun laittaa hame päälle :) heh ei voi muutakun nauraa ,,,,,,,


      • agargaw

        Jopas vaaria naurattaa. Vaikka karvalakki on korvia myöten pääs, niin silti näkyy kun korvat heiluu. Tyypillinen karvalakkipää, pitää aina päästä sanomaan viimeinen sana, vaikka olis vääräs. Niin tyypillistä.


      • vaari77
        agargaw kirjoitti:

        Jopas vaaria naurattaa. Vaikka karvalakki on korvia myöten pääs, niin silti näkyy kun korvat heiluu. Tyypillinen karvalakkipää, pitää aina päästä sanomaan viimeinen sana, vaikka olis vääräs. Niin tyypillistä.

        No huh huh mitä skeidaa poju syöttää ....ai niin ei oo karvalakkia,on fookuna kunnos ! minä olen oikeassa ,sinä olet väärässä. voitin jes !


      • agargaw

        Tais vaarilla jäädä lääkkeet ottamatta, kun mieliala vaihtelee noin kovasti. Sitä se teettää kun elää neljän seinän sisällä, ja ainoa sosiaalinen kontakti on suomi24 ja kaupan kassa.


      • vaari77
        agargaw kirjoitti:

        Tais vaarilla jäädä lääkkeet ottamatta, kun mieliala vaihtelee noin kovasti. Sitä se teettää kun elää neljän seinän sisällä, ja ainoa sosiaalinen kontakti on suomi24 ja kaupan kassa.

        No elämä on ;) kuules kloppi ,älä sä luule siellä yhtikäs mitään mitä et tiedä ,,sosiaalinen verkosto on erittäin erittäin monipuolinen ja laajalla monilla eri yhteiskuntaluokilla silotettu.Se vaan on niin että häviötä ei oikein nuori kansa sulata vaan jankuttaa minkä ehtii ...sääliksi käy !!!


      • Antidepresantteja
        vaari77 kirjoitti:

        No elämä on ;) kuules kloppi ,älä sä luule siellä yhtikäs mitään mitä et tiedä ,,sosiaalinen verkosto on erittäin erittäin monipuolinen ja laajalla monilla eri yhteiskuntaluokilla silotettu.Se vaan on niin että häviötä ei oikein nuori kansa sulata vaan jankuttaa minkä ehtii ...sääliksi käy !!!

        Toivottavasti ystävissäsi on ainakin alakoulun opettaja ja lääkäri.

        Toinen voisi yrittää opettaa sinut kirjoittamaan edes tyydyttävällä taidolla, ja toinen voisi määrätä sinulle sopivan lääkityksen.


      • vaari77

        Eihän täs ole kukaan väittänyt millään lailla nuorten vihaamisesta vaan siitä että tässä kyseisessä tapauksessa kirjoittaja joka luultavasti edustaa nuorta kansaa ei sulata häviötä.
        Taidat olla ihan taukki ja päästä täysin sekaasin kun aiheesi lipsuu sinne tänne ja johtopäätöksesi on ihan puuta heinää pomppien aiheesta toiseen.naurattaa vieläkin ja sääliksi käy. Ymmärrä nyt hyvä hemmo että alkuperäisen aiheen hävisit jo ajat sitten.


      • AaBeeCee
        vaari77 kirjoitti:

        Eihän täs ole kukaan väittänyt millään lailla nuorten vihaamisesta vaan siitä että tässä kyseisessä tapauksessa kirjoittaja joka luultavasti edustaa nuorta kansaa ei sulata häviötä.
        Taidat olla ihan taukki ja päästä täysin sekaasin kun aiheesi lipsuu sinne tänne ja johtopäätöksesi on ihan puuta heinää pomppien aiheesta toiseen.naurattaa vieläkin ja sääliksi käy. Ymmärrä nyt hyvä hemmo että alkuperäisen aiheen hävisit jo ajat sitten.

        No menepäs nyt sinne ope- ystäväsi viereen, ja pyydä apua ongelmaasi. Kyllä sinä opit kirjoittamaan apukoulu- tasoisesti joskus. Harjoittele kovasti lasten harjoitteita ja anna sille vaan aikaa.

        Sitten joskus muutaman ajan kuluttua osaat kirjoittaa ihan itse, ilman apua.


      • vaari77
        AaBeeCee kirjoitti:

        No menepäs nyt sinne ope- ystäväsi viereen, ja pyydä apua ongelmaasi. Kyllä sinä opit kirjoittamaan apukoulu- tasoisesti joskus. Harjoittele kovasti lasten harjoitteita ja anna sille vaan aikaa.

        Sitten joskus muutaman ajan kuluttua osaat kirjoittaa ihan itse, ilman apua.

        Ai sä olit pienillä päiväunilla ,,mä jo aloin ihmettelemään mihin sä katosit vai otikko jo opikses ja hyväksyit häviösi.Älä luovuta nyt vaan ,,,Tää on hubaa ;)


    • PaukkuuPaukkuu

      Eipä Lapualla juurikaan sitä rantaa mistä lauletaan pidetä kunnossa. Menkäämpä muualle kuntiin ja kylän tai kaupungin lävistävää seutuun, siellä pidetään rannoista huoli, teidän puheissa joku saa kunnia paikan, nyt vain ylpeys. Pöntisellä on vene, mutta ei tahtoa edistää tai yrittää. Lapua on kaunis kuin laulun mies.

    • YLÄASTE

      Meidän ikäluokan poikii, paitti laulaja. Ah, ajat vanhat!!! Vähän jo silloin aisti, että vielä lähtee, varsinkin Latella.

    • Kirsikkaka32

      Joo Vaari77, ei me luovuteta sitä leimaa mikä meihin lyödään, sulata.

      • vaari77

        Kyllä se leima on pyyhkiytynyt pois jo ajat sitten eikä palaa kovin herkästi .


    • TeroVILLE

      Kerrankin hyvät sanat.

      • pkkppk

        No niin oli , Hyvä vaari 77 !


      • Vätyson
        pkkppk kirjoitti:

        No niin oli , Hyvä vaari 77 !

        Naurettavat sanat, naurettavalta faarilta. Häviää jokaisen sanaväännön, ei osaa kirjoittaa ja hokemalla korostaa olemattomuuttaan.


      • mumma55
        Vätyson kirjoitti:

        Naurettavat sanat, naurettavalta faarilta. Häviää jokaisen sanaväännön, ei osaa kirjoittaa ja hokemalla korostaa olemattomuuttaan.

        mun mielestä tuo faari on oikeas turhaa sitä o kritisoida.pärjää hyvin väittelyssä ja kirjoottaa ihan hyvin ja oikeaoppisesti ,turhaa siinä annat väärää palautetta.


      • huttuaaa

        Jaha. Vaari hyppäs mumman saappaisiin, kun ei enää väittelys omilla saappailla päriänny. Voi pärkele ja härreguud.


      • Haapakoski
        mumma55 kirjoitti:

        mun mielestä tuo faari on oikeas turhaa sitä o kritisoida.pärjää hyvin väittelyssä ja kirjoottaa ihan hyvin ja oikeaoppisesti ,turhaa siinä annat väärää palautetta.

        Taitaa tosiaan vaari77 olla mumma55 nykyisin? Kirjoitusvirheet paljastavat. Ne paljastavat myös sen, että vaari taitaa olla iältään lähempänä teini-ikäistä moponkorjaajaa kuin eläkeläistä.
        TeroVILLEnkin kommentti: Kerrankin hyvät sanat, ymmärrän lähinnä tarkoittavan itse kappaletta, jolle tämä keskustelualue on perustettu, kuin vaarin lapsellisia mietteitä.
        Mainio on kappale tosiaan!


      • liisapk
        Haapakoski kirjoitti:

        Taitaa tosiaan vaari77 olla mumma55 nykyisin? Kirjoitusvirheet paljastavat. Ne paljastavat myös sen, että vaari taitaa olla iältään lähempänä teini-ikäistä moponkorjaajaa kuin eläkeläistä.
        TeroVILLEnkin kommentti: Kerrankin hyvät sanat, ymmärrän lähinnä tarkoittavan itse kappaletta, jolle tämä keskustelualue on perustettu, kuin vaarin lapsellisia mietteitä.
        Mainio on kappale tosiaan!

        Tuossa kappaleessa ei ole mitään hyvää !


      • Säälittävävätys
        mumma55 kirjoitti:

        mun mielestä tuo faari on oikeas turhaa sitä o kritisoida.pärjää hyvin väittelyssä ja kirjoottaa ihan hyvin ja oikeaoppisesti ,turhaa siinä annat väärää palautetta.

        Faari on väärässä ja sitä voi kritisoida. Se häviää kaikki väittelynsä, kirjoittaa kuin lapsi ja näyttää puolustelevan itseään eri nimimerkkien takaa. Säälittävää.


      • vaari77
        Säälittävävätys kirjoitti:

        Faari on väärässä ja sitä voi kritisoida. Se häviää kaikki väittelynsä, kirjoittaa kuin lapsi ja näyttää puolustelevan itseään eri nimimerkkien takaa. Säälittävää.

        Vaari on aina oikeassa silloinkin kun on väärässä.Piti oikeen kurkata vieläkö narsisti jaksaa meuhkata ja täällähän se taas on kirjootellut kun pieni itkevä poika,nyyh nyyh ! Säälittävää.


      • Noohsano
        vaari77 kirjoitti:

        Vaari on aina oikeassa silloinkin kun on väärässä.Piti oikeen kurkata vieläkö narsisti jaksaa meuhkata ja täällähän se taas on kirjootellut kun pieni itkevä poika,nyyh nyyh ! Säälittävää.

        Vaari on ainoastaan väärässä, aina. Vaari ainoastaan häviää väännöt, aina. Vaarin soppa on ohutta, ja kirjoitukset ovat alakoulu tasolla, aina.


      • vaari77
        Noohsano kirjoitti:

        Vaari on ainoastaan väärässä, aina. Vaari ainoastaan häviää väännöt, aina. Vaarin soppa on ohutta, ja kirjoitukset ovat alakoulu tasolla, aina.

        Hoh Hoh hoijaa ,samaa skeidaa poju vääntää .ei opi sitten millään ,,,pitääsköhän opettaa ?


      • toistavielä
        vaari77 kirjoitti:

        Hoh Hoh hoijaa ,samaa skeidaa poju vääntää .ei opi sitten millään ,,,pitääsköhän opettaa ?

        Et voi opettaa ennenkun opit itse edes tyydyttävästi kirjoittamaan. Taidat olla suhteellisen lahjaton. Ja vielä korostat typeryyttäsi toistamalla itseäsi kerta toisensa jälkeen. Typeryyden ikiliikkuja on syntynyt, ja se toimii ja toimii ja toimii...


      • uijijijii
        vaari77 kirjoitti:

        Hoh Hoh hoijaa ,samaa skeidaa poju vääntää .ei opi sitten millään ,,,pitääsköhän opettaa ?

        papolla pyyhitähän laatttiaa ja juippi uikuttaa kun vanaha akka


      • jatkaopettelua
        vaari77 kirjoitti:

        Hoh Hoh hoijaa ,samaa skeidaa poju vääntää .ei opi sitten millään ,,,pitääsköhän opettaa ?

        Aiot siis opettaa skeidan vääntämistä? Olet luultavasti omassa peräkammarissasi valtava nero, mutta yleinen tieto osaa kertoa, että skeidan vääntämiseen ei tarvita hirveästi oppimista. Se kun on ihan normireaktio terveellä ihmisellä.

        Mikäli olet itse joutunut pitkäänkin opiskelemaan paskomista,se ei tarkoita sitä että muut ovat joutuneet samaa tekemään.


      • vaari77
        toistavielä kirjoitti:

        Et voi opettaa ennenkun opit itse edes tyydyttävästi kirjoittamaan. Taidat olla suhteellisen lahjaton. Ja vielä korostat typeryyttäsi toistamalla itseäsi kerta toisensa jälkeen. Typeryyden ikiliikkuja on syntynyt, ja se toimii ja toimii ja toimii...

        Voi sua lahjaton juippi.Käy todella todella sääliksi .Väännät aina vaan samaa tarinaa asioista joista et itse tiedä yhtikäs mitään.Kirjoittamisesta ,lahjakkuudesta,neroudesta yms !


      • vaari77
        uijijijii kirjoitti:

        papolla pyyhitähän laatttiaa ja juippi uikuttaa kun vanaha akka

        uiuiui juijuijui ,ottaako pipi johonkin ? paa hame päälle


      • Pässimikä
        vaari77 kirjoitti:

        uiuiui juijuijui ,ottaako pipi johonkin ? paa hame päälle

        Emmä hamosta kaipaa. Eikö se riitä ku sulla o se päällä. Buahahahaaa...


      • vaari77
        Pässimikä kirjoitti:

        Emmä hamosta kaipaa. Eikö se riitä ku sulla o se päällä. Buahahahaaa...

        Pane päälle vaan ! Voisi sopia sinulle hyvin kun varmaan muutenkin olet puppelipoika :)


      • Kokemussiellä
        vaari77 kirjoitti:

        Pane päälle vaan ! Voisi sopia sinulle hyvin kun varmaan muutenkin olet puppelipoika :)

        Uskon, että kommenttisi asiasta perustuvat laajaan kokemukseen aiheesta. Olet siinä(kin) jutussa ns. altavastaaja.


      • Soostorvi
        vaari77 kirjoitti:

        Voi sua lahjaton juippi.Käy todella todella sääliksi .Väännät aina vaan samaa tarinaa asioista joista et itse tiedä yhtikäs mitään.Kirjoittamisesta ,lahjakkuudesta,neroudesta yms !

        Lahajattomuus kyllä asuu vaaris.on tainnu asua koko reppanan ijän.


      • vaari77
        Kokemussiellä kirjoitti:

        Uskon, että kommenttisi asiasta perustuvat laajaan kokemukseen aiheesta. Olet siinä(kin) jutussa ns. altavastaaja.

        Heh ! Ekkö nyt enää muuta keksi kun jauhaa samaa tarinaa altavastaajana olemisesta ,,Se on varmaankin sulle hyvin tuttua kun siitä höpiset.Tommoset jankuttaa ja jankuttaa kun ei enää muuta keksi eikä pysty perustelemaan alkuperäisestä keskusteluaiheesta annettu kommenttia lapualaisuudesta yms.


      • Purkille
        vaari77 kirjoitti:

        Heh ! Ekkö nyt enää muuta keksi kun jauhaa samaa tarinaa altavastaajana olemisesta ,,Se on varmaankin sulle hyvin tuttua kun siitä höpiset.Tommoset jankuttaa ja jankuttaa kun ei enää muuta keksi eikä pysty perustelemaan alkuperäisestä keskusteluaiheesta annettu kommenttia lapualaisuudesta yms.

        Aikanaan vaarin kaltaiset hönöt saivat viestejä lämpöpattereilta ja postilaatikoilta ja höpöttelivät itsekseen nurkissa omia hassuja juttuja. Sitten kunnanlääkäri kirjoitti reseptin klooripromatsiinia, ja tilanne rauhoittui hetkeksi.

        Nyt sama oireilu tapahtuu netissä, milloin katukylteistä ruikuttaen, milloin muuten vaan itsestään hönön tehden.


      • vaari77
        Purkille kirjoitti:

        Aikanaan vaarin kaltaiset hönöt saivat viestejä lämpöpattereilta ja postilaatikoilta ja höpöttelivät itsekseen nurkissa omia hassuja juttuja. Sitten kunnanlääkäri kirjoitti reseptin klooripromatsiinia, ja tilanne rauhoittui hetkeksi.

        Nyt sama oireilu tapahtuu netissä, milloin katukylteistä ruikuttaen, milloin muuten vaan itsestään hönön tehden.

        Ompas sulla hönö nyt jutut.Nyt sulle nauretaan jo koko kaupungissa,heh ! voi pientä raukkaa,,äidin aikamiespoikaa ,todellista vellihousujen kuningasta !


      • Otapari
        vaari77 kirjoitti:

        Ompas sulla hönö nyt jutut.Nyt sulle nauretaan jo koko kaupungissa,heh ! voi pientä raukkaa,,äidin aikamiespoikaa ,todellista vellihousujen kuningasta !

        Kovin on ohutta sinun soppasi, mikä sinällään ei ole yllätys. Menehän nyt lääkepurkille niin olosi helpottaa.


      • Apinalleruokaa
        vaari77 kirjoitti:

        Ompas sulla hönö nyt jutut.Nyt sulle nauretaan jo koko kaupungissa,heh ! voi pientä raukkaa,,äidin aikamiespoikaa ,todellista vellihousujen kuningasta !

        Vaari, saat banaanin, jos saat yhdenkin kirjoituksen tehtyä virheettä.


      • vaari77
        Apinalleruokaa kirjoitti:

        Vaari, saat banaanin, jos saat yhdenkin kirjoituksen tehtyä virheettä.

        paanytsebanaanisvaikkaomaanperseeseesi


      • Jatkasinäpupe
        vaari77 kirjoitti:

        paanytsebanaanisvaikkaomaanperseeseesi

        Tuo on sinun ja poikaystäväsi hommia, mutta minulle tuo ei maistu. Mutta jatka sinä vain valitsemallasi tyylillä.


    • iibraham

      Tämän palstan kirjoituksia kun seuraa niin ei voi muuta todeta kuin, että tuo pitkän mielipiteen kirjoittanut paluumuttaja oli erittäin oikeassa. Nurkkakuntaiseksi hölinäksi tämäkin "mielipiteen" vaihto meni ja sopii tuskin edes sille kuuluisalle yhdelle raitille, joksi paluumuuttajan mielestä Lapua on muuttunut.

      • vaari77

        Ai se ``paluumuuttaja`` joka palasi mutta ei Lapualla vaan seinäjoelle ? Teksti oli tosiaan pitkä mutta vähemmän asiaa !


      • vaarimyös

        Kotiseuturakkaus on ihan hyvä asia, mutta sokea ja yksinkertainen ei silti tarvitse olla.


      • vaari77
        vaarimyös kirjoitti:

        Kotiseuturakkaus on ihan hyvä asia, mutta sokea ja yksinkertainen ei silti tarvitse olla.

        No näinhän mä olen yrittänyt noille yksinkertaisille sanoa koko ajan.


      • vaarimyös
        vaari77 kirjoitti:

        No näinhän mä olen yrittänyt noille yksinkertaisille sanoa koko ajan.

        Vaari77 taisi käsittää nyt ihan väärin.


    • 20vuottapois

      Itse paluumuutin tänne 20- vuoden jälkeen. Olen viihtynyt koko perheen kanssa oivallisesti. Toki, parannettavaakin löytyy, mutta oma asenne ratkaisee. Ruikuttajat ruikuttaa aina.

    • hyyyyyy

      Kiriootin tänne viikko sitten. En olisi uskonu että vaari77 on koko viikon keskustellu ittensä kans, ittellensä vastaallen, tekeytyen eri nimimerkiiksi. Kyllä täytyy olla sairas henkilö kysees, kun jaksaa ittensä kans jankata samaa asiaa. Täytyy kyllä sanoa, etten kyllä olisi uskonu. Luulin että koko keskustelu oli tyrehtyny siihen yhden päivän vämmäämiseen, mutta ei. Vaari77 on jauhanut P A S K A A ittensä kans VIIKON. Ei jumanlauta, VIIKON. Menkää ny herrajjumala auttamahan tuollaasta tapausta, jos joku vähänkään tuntoo. Tai voi olla ettei kukaan tunne. Mutta kyllä täytyy sanoa, että kyllä päästä pahasti viiraa tuollaanen. Ei olisi uskonu!!!

      • vaari77

        Sähän oot itte aivan sekoo idiootti kun et ymmärrä vaarin ajatuksia ja sanomaa lapualaisuudesta.Jaksat vämmätä edelleen ja eri nimimerkillä taas ,,,sääliksi käy !


    • elääköölörghjkfd

      On teillä siellä Lapualla pienet murheet ja puheet. Oiskohan aika hankkia elämä.

    • PyykkipuistonPoika

      Se, että Salo on muuttanut nimenomaan Pispalaan, kertoo jo aika paljon lapualaisuudesta.

      • fjhdy

        mitäsekertoo ? ? ?


      • buhuut

        Mun mielestä se kertoo enemän persoonasta. Pispalassa asuu paljon taiteilijoita, boheemeja, kulturelleja, jne. Taiteilijat tykkää asua tuonlaisessa ympäristössä, puutaloja, kauniit maisemat, kodikkuutta, osa taloista hieman rempallaan, jne. Jos menet taiteilijan kotiin, siellä harvoin on siistiä, vaan enemmänkin sekamelska. Pispala on juuri sellainen sekamelsa, josta taiteilijat pitävät.

        Uraohjukselle sopii taas toisenlainen asuinpaikka. Rekkamiehelle toisenlainen. Ja lääkärille toisenlainen.


    • iLahduttaja

      Erittäin kaunis kappale.

    • tutteliputteli

      Jee!

    • Luhurikkalla_myös

      Tästä jollekin tassiyhtyeelle tango ja Latosaareen keikalle.

    • TUPASJUKKALA

      Hyvää viikonloppua LAPUA!

    • Aino-Kyllikki

      Kyllä lapualaisten musiikki on mahtavaa.Olin ikaalisten kylpylässä maaliskuussa,musiikista vastasi Lapuan Harmonnkkakerho.En ole pitkään aikaan parketilla kokenut niin mahtavaa tunnelmaakun kuin silloin.Musiikissa oli tietynlaista varmuutta,muutenkin oili näyttävän näköinen porukka Miksei tällaista tanssimusiikia ole enemmän tanssipaikoilla.

    • Eetos

      Aino-Kyllikki puhuu asiaa. Hei tulikin idea! Lapuan Harmonikkakerho, ottakaa Alastonmies ohjelmistoonne! Sovitukseksi jotain lapualaispariisilaista meininkiä. Tää toimisi? Mitä mieltä olette te muut?

    • nyrkkikyllikki

      Ikaalisten Kylpylä pano miehen paratiisi

    • Nerokassi

      Kivitipulla on nerokas nimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe